ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hasan117
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
258
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Haziran 2020 16:27
Son Ziyaret:
19 Haziran 2026 14:55
Toplam Mesaj:
374 [0.17 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
5 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hasan Güney
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Yeni Tetra Akvaryumum
[QUOTE=Cyber_Scout]Sera baby toz yem var kürdan ucu kadar günde 3 kez verip yavruları büyütebilirsiniz.
Tanichthys Albonubes konum olacaktı ...[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım konularınıza da maşallah👍🏼 ilk günler değil de 1-2 gün sonra yüzmeye başladıklarında vericem sanırım toz yemlerden, bakalım inşallah becerebilirim
[QUOTE=Cyber_Scout]Sera baby toz yem var kürdan ucu kadar günde 3 kez verip yavruları büyütebilirsiniz.
Tanichthys Albonubes konum olacaktı ...[/QUOTE]
Teşekkür ederim baktım konularınıza da maşallah👍🏼 ilk günler değil de 1-2 gün sonra yüzmeye başladıklarında vericem sanırım toz yemlerden, bakalım inşallah becerebilirim
Yeni Tetra Akvaryumum
Yavruları yaşatabilirmiyim bilmiyorum ayrı bi kapta şuan, filtrelerden geçmeyecek boyuta gelince gelirse koyarım buraya zaten bakalım pek ümidim yok çok ufak nasıl küçücük kapta suyu bozmadan yem veririm bilmiyorum. Fon olarak da buzlu şeffaf fon düşünmüştüm ama siyah da güzel olur 👍🏼
Yavruları yaşatabilirmiyim bilmiyorum ayrı bi kapta şuan, filtrelerden geçmeyecek boyuta gelince gelirse koyarım buraya zaten bakalım pek ümidim yok çok ufak nasıl küçücük kapta suyu bozmadan yem veririm bilmiyorum. Fon olarak da buzlu şeffaf fon düşünmüştüm ama siyah da güzel olur 👍🏼
50lt Akvaryum Sessiz Filtre Önerisi
Yeni kullanmaya başladığım gayet sessiz aquael fzn 400 modelini önerecektim fakat şelale olmasın demişsin. O zaman yine kullandığım sessiz bir iç filtre önereyim eheim pickup 2008, üstteki ufak hava hortumunu çıkartırsan sıfır sese ulaşırsın, su dalgalanmasa çalıştığını anlamazdım öyle sessizdi
Yeni kullanmaya başladığım gayet sessiz aquael fzn 400 modelini önerecektim fakat şelale olmasın demişsin. O zaman yine kullandığım sessiz bir iç filtre önereyim eheim pickup 2008, üstteki ufak hava hortumunu çıkartırsan sıfır sese ulaşırsın, su dalgalanmasa çalıştığını anlamazdım öyle sessizdi
Yeni Tetra Akvaryumum
Ölçüler:60x22x28
Canlı Türleri:10 kardinal neon tetra,
7 kırmızı burun tetra,
4 beyaz bulut dağı tetra
3nerite salyangoz
Bitki Türleri: java fern, java mos, yosun topları
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael fzn 400 ve Aquawing AQ680 Yüzey Emici. Işık led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: tabanda iri lav kayaları az miktarda üstüne sarı silis kum, bahçelerden bulduğum kayalar.
Merhaba arkadaşlar 4 yıldır walstad metoduyla kurduğum yoğun bitkili akvaryumdan sonra biraz daha sade bir tasarım için böyle bir akvaryum kurdum, filtre olarak fzn 700 almıştım çok büyük geldi kumları bile aşındırdı:) 400 modeline geçiş yaptım sağolsun kadıköyde aquarubi petshop çok yardımcı oldu, daha önce de yine onlardan water bear almıştım o da çok sesli diye geri vermek istedim sağolsunlar filtrenin temsilcisiyle görüşüp geri aldılar. Fzn 400den memnunum şimdilik çok sessiz, içine de siporax minilerden aldım iki paket. 1 hafta boş kaldı birkaç karides koydum baktım işler iyi balıkları almaya gittim ve kırmızı burun tetra aldım, daha tam renkleri yerine gelmedi ama üremeye başladılar😁 daha alalı 1 hafta olmadı balıkları yumurta aldım baya şanslıyım sanırım maşallah, çok hızlı yumurtaları yiyorlardı bende havada yakaladığım birkaç yumurtayı bi kaba koydum bugün bir de baktım susam tanesinden küçük bir şey maşrapada duruyo, nasıl büyütücem hiç bilmiyorum yanına java fern yaprağı ve yosun topunu koydum şimdlik[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823581.jpg[/IMG][EDIT]Hasan117,2026-06-12 19:17:43[/EDIT]
Ölçüler:60x22x28
Canlı Türleri:10 kardinal neon tetra,
7 kırmızı burun tetra,
4 beyaz bulut dağı tetra
3nerite salyangoz
Bitki Türleri: java fern, java mos, yosun topları
Tankın Yaşı: 1 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma: Aquael fzn 400 ve Aquawing AQ680 Yüzey Emici. Işık led ampul
Tasarım ve Dekorasyon: tabanda iri lav kayaları az miktarda üstüne sarı silis kum, bahçelerden bulduğum kayalar.
Merhaba arkadaşlar 4 yıldır walstad metoduyla kurduğum yoğun bitkili akvaryumdan sonra biraz daha sade bir tasarım için böyle bir akvaryum kurdum, filtre olarak fzn 700 almıştım çok büyük geldi kumları bile aşındırdı:) 400 modeline geçiş yaptım sağolsun kadıköyde aquarubi petshop çok yardımcı oldu, daha önce de yine onlardan water bear almıştım o da çok sesli diye geri vermek istedim sağolsunlar filtrenin temsilcisiyle görüşüp geri aldılar. Fzn 400den memnunum şimdilik çok sessiz, içine de siporax minilerden aldım iki paket. 1 hafta boş kaldı birkaç karides koydum baktım işler iyi balıkları almaya gittim ve kırmızı burun tetra aldım, daha tam renkleri yerine gelmedi ama üremeye başladılar😁 daha alalı 1 hafta olmadı balıkları yumurta aldım baya şanslıyım sanırım maşallah, çok hızlı yumurtaları yiyorlardı bende havada yakaladığım birkaç yumurtayı bi kaba koydum bugün bir de baktım susam tanesinden küçük bir şey maşrapada duruyo, nasıl büyütücem hiç bilmiyorum yanına java fern yaprağı ve yosun topunu koydum şimdlik[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261823581.jpg[/IMG][EDIT]Hasan117,2026-06-12 19:17:43[/EDIT]
Walstad Metodu Denemesi
Merhaba arkadaşlar, otocinclus yavrularını yaşatamadım maalesef, akvaryumda aşırı bir sakal yosunu var siyah her yeri halı gibi kapladı anubiaslar aşırı çoğaldı ve büyüdüğü için bir arkadaşıma verdim. Yeni bir akvaryum kurmak istedim ona da ayrı konu açacağım, beyaz bulut dağı tetraları ve kardinal neonları oraya taşıdım, bu akvaryuma birkaç lepistes istedim arkadaşımdan sağolsun 25 tane getirmiş, şuan 25 lepistes 2 otocinclus ve baya karides var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261801381.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar, otocinclus yavrularını yaşatamadım maalesef, akvaryumda aşırı bir sakal yosunu var siyah her yeri halı gibi kapladı anubiaslar aşırı çoğaldı ve büyüdüğü için bir arkadaşıma verdim. Yeni bir akvaryum kurmak istedim ona da ayrı konu açacağım, beyaz bulut dağı tetraları ve kardinal neonları oraya taşıdım, bu akvaryuma birkaç lepistes istedim arkadaşımdan sağolsun 25 tane getirmiş, şuan 25 lepistes 2 otocinclus ve baya karides var [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261751541.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/120620261801381.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Denemesi
[QUOTE=Cyber_Scout]
Temiz su şart açıkçası. Ayrıca metilen miktarını litreye 5 damla ekleyin yavruların yemesi için yüzeyi yosun kaplı taş bitki kök ekleyin yem vermemelisiniz yumurtlatma kabına.
[/QUOTE]
Yem atmiyim mi? Aldığım yemlerin fotoğrafını üstte koydum kabuksuz artemia almıştım ondan 2günde bir atıp 10saat sonra falan çekiyorum kalan yemleri dip çekimi gibi yapıp, suyunu da tazeliyorum, yarısı kadar su değişimi de yapmış oluyorum (eklediğim suyun yarısı ana akvaryumdan yarısı dinlenmiş su)
Bu arada yumurtlama kabı değil artık yavruların kabı oldu 1haftadır otocincluslar bu kaptaydı, dün ana akvaryuma aldım yavrular çıktı yumurtalardan diye, yavruların da 5. Günü yumurtadan çıkışlarının, 3 tane yavru var
[QUOTE=Cyber_Scout]
Temiz su şart açıkçası. Ayrıca metilen miktarını litreye 5 damla ekleyin yavruların yemesi için yüzeyi yosun kaplı taş bitki kök ekleyin yem vermemelisiniz yumurtlatma kabına.
[/QUOTE]
Yem atmiyim mi? Aldığım yemlerin fotoğrafını üstte koydum kabuksuz artemia almıştım ondan 2günde bir atıp 10saat sonra falan çekiyorum kalan yemleri dip çekimi gibi yapıp, suyunu da tazeliyorum, yarısı kadar su değişimi de yapmış oluyorum (eklediğim suyun yarısı ana akvaryumdan yarısı dinlenmiş su)
Bu arada yumurtlama kabı değil artık yavruların kabı oldu 1haftadır otocincluslar bu kaptaydı, dün ana akvaryuma aldım yavrular çıktı yumurtalardan diye, yavruların da 5. Günü yumurtadan çıkışlarının, 3 tane yavru var
Walstad Metodu Denemesi
[QUOTE=mrah]Diyecek birsey yok harika [:3][/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah yaşatabilirim, dediğim gibi geçen sefer 10günlük olup öldüler, ilk yumurtlamadan 20gün sonra falan bidaha yumurtladı ve bence bir iki haftaya yine yumurtlayacaklar çünkü dişi hala şiş, yavruların kabının olduğu yere karides koyabilir miyim? Kalan yemleri yemesi için, bir de anubiaslarda baya beyaz pamukcuk gibi yosunlar oluyo orda hemen
[QUOTE=mrah]Diyecek birsey yok harika [:3][/QUOTE]
Teşekkür ederim inşallah yaşatabilirim, dediğim gibi geçen sefer 10günlük olup öldüler, ilk yumurtlamadan 20gün sonra falan bidaha yumurtladı ve bence bir iki haftaya yine yumurtlayacaklar çünkü dişi hala şiş, yavruların kabının olduğu yere karides koyabilir miyim? Kalan yemleri yemesi için, bir de anubiaslarda baya beyaz pamukcuk gibi yosunlar oluyo orda hemen
Walstad Metodu Denemesi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251402031.jpg[/IMG]
Dağ palmiyeleri 2 sene kadar kaldı, bu fotoğraftaki tek dal olarak kalmıştı ben çıkarttım daha ne kadar dayanırdı bilemiyorum, iki sene içinde yeni dallarda çıkardı ama çürümede oldu
[QUOTE=mrah]Gorseldeki yavrular corydoras yavrusu olabilir mi? Otocincluslarin daha once akvaryum ortaminda kendi kendine uredigine hic sahit olmadim. Eger yanlislik yoksa bu konuda bir ilk olabilirsiniz. [:D][/QUOTE]
Yok yanlışlık olma ihtimali yok, çünkü iki adet otocinclusum var ve çiftleşme hareketlerini görünce sadece ikisini ayrı kaba aldım birkaç anubias bitkisiyle, yumurtaları gördüm, zaten akvaryumda 2adet otocinclus, 7adet beyaz bulut dağı tetra, 5adet kardinal neon, bolca da karides var sadece
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251402031.jpg[/IMG]
Dağ palmiyeleri 2 sene kadar kaldı, bu fotoğraftaki tek dal olarak kalmıştı ben çıkarttım daha ne kadar dayanırdı bilemiyorum, iki sene içinde yeni dallarda çıkardı ama çürümede oldu
[QUOTE=mrah]Gorseldeki yavrular corydoras yavrusu olabilir mi? Otocincluslarin daha once akvaryum ortaminda kendi kendine uredigine hic sahit olmadim. Eger yanlislik yoksa bu konuda bir ilk olabilirsiniz. [:D][/QUOTE]
Yok yanlışlık olma ihtimali yok, çünkü iki adet otocinclusum var ve çiftleşme hareketlerini görünce sadece ikisini ayrı kaba aldım birkaç anubias bitkisiyle, yumurtaları gördüm, zaten akvaryumda 2adet otocinclus, 7adet beyaz bulut dağı tetra, 5adet kardinal neon, bolca da karides var sadece
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920251417341.jpg[/IMG]
Walstad Metodu Denemesi
Merhaba, 3seneyi biraz geçti maşallah güzel ilerliyo yaşlanan balıklardan birkaç kayıp yaşadım 1tanede gençlerden kamburlaşıp öldü onun dışında güzel, hatta otocincluslar ürediiii. Yaz başında sıcaklık çok artıyo suyu biraz hareketlendireyim diye küçük bi filtre taktım evde vardı, bu ay çıkartırım tekrar. Bi baktım otolar çiftleşiyor yumurta bırakıyor hemen ayrı kaba koydum, akvaryumdaki anubiaslarıda yanlarına koydum, 2 yavru vardı 10 günlük olunca öldüler, yaklaşık 20 gün sonra otocincluslar yine yumurtluyodu yine ayırdım şuan 3 yavru var kapta inşallah bu sefer yaşarlar, yem atıyorum ertesi gün hava hortumunun hortumuyla dip çekimi yapıp topluyorum inşallah beslenebilirler tavsiyelerinize ihtiyacım var, yanlarına en küçük karıdeslerden koyayım mı yem artıklarını temizlesinler diye?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250028001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250030251.jpg[/IMG]
Bu yemlerden aldım yavrulara vermek için, biraz kuru yaprak aldım koydum inşallah büyürler, öncekiler 10 günlükken öldü ama benim hatam 5.gün falan kuru yaprak koydum birden suyun değerleri değişti heralde ertesi gün öldüler, bu sefer ilk yetişkinleri ayırdığımda yaprakları da koydum, hatta kendi akvaryumlarına da koymuştum, 1 hafta oldu kaba ayıralı hala yetişkinler o kabda belki bidaha yumurtlarlar diye, 1 dişi 1 erkek var
Merhaba, 3seneyi biraz geçti maşallah güzel ilerliyo yaşlanan balıklardan birkaç kayıp yaşadım 1tanede gençlerden kamburlaşıp öldü onun dışında güzel, hatta otocincluslar ürediiii. Yaz başında sıcaklık çok artıyo suyu biraz hareketlendireyim diye küçük bi filtre taktım evde vardı, bu ay çıkartırım tekrar. Bi baktım otolar çiftleşiyor yumurta bırakıyor hemen ayrı kaba koydum, akvaryumdaki anubiaslarıda yanlarına koydum, 2 yavru vardı 10 günlük olunca öldüler, yaklaşık 20 gün sonra otocincluslar yine yumurtluyodu yine ayırdım şuan 3 yavru var kapta inşallah bu sefer yaşarlar, yem atıyorum ertesi gün hava hortumunun hortumuyla dip çekimi yapıp topluyorum inşallah beslenebilirler tavsiyelerinize ihtiyacım var, yanlarına en küçük karıdeslerden koyayım mı yem artıklarını temizlesinler diye?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250022141.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250027561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250028001.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/270920250030251.jpg[/IMG]
Bu yemlerden aldım yavrulara vermek için, biraz kuru yaprak aldım koydum inşallah büyürler, öncekiler 10 günlükken öldü ama benim hatam 5.gün falan kuru yaprak koydum birden suyun değerleri değişti heralde ertesi gün öldüler, bu sefer ilk yetişkinleri ayırdığımda yaprakları da koydum, hatta kendi akvaryumlarına da koymuştum, 1 hafta oldu kaba ayıralı hala yetişkinler o kabda belki bidaha yumurtlarlar diye, 1 dişi 1 erkek var
Walstad Uygun Bıtkıler
Merhaba arkalara kesinlikle saz bitkisi öneririm hem kolay hem çabuk gelişir ve başka sürgünler de verir toprağın altından uzayıp yandan yeni bitkiler çıkartır bol bol, önlere de subulata yapabilirsin o da sazın daha küçüğü denilebilir. Ben 2buçuk sene önce yaptım walstad sistemiyle, hala sorunsuz bakmaktayım (sorunsuz derken balıklar ve bitkiler sağlıklı, yosun sorunu baya var ama daha doğal gördüğümden sorun olarak görmüyorum yosunları ben). Benim açtığım bir konu var yaptıklarımı yazdım ve bence başarılı oldu o yüzden bakmanı tavsiye ederim profilimde ‘walstad denemesi’ diye başlık açmıştım son halini de foto olarak ekliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/190220250109231.jpg[/IMG]
Merhaba arkalara kesinlikle saz bitkisi öneririm hem kolay hem çabuk gelişir ve başka sürgünler de verir toprağın altından uzayıp yandan yeni bitkiler çıkartır bol bol, önlere de subulata yapabilirsin o da sazın daha küçüğü denilebilir. Ben 2buçuk sene önce yaptım walstad sistemiyle, hala sorunsuz bakmaktayım (sorunsuz derken balıklar ve bitkiler sağlıklı, yosun sorunu baya var ama daha doğal gördüğümden sorun olarak görmüyorum yosunları ben). Benim açtığım bir konu var yaptıklarımı yazdım ve bence başarılı oldu o yüzden bakmanı tavsiye ederim profilimde ‘walstad denemesi’ diye başlık açmıştım son halini de foto olarak ekliyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224599/190220250109231.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
