ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
sakalimvar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
17
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Şubat 2021 21:52
Son Ziyaret:
13 Şubat 2026 17:11
Toplam Mesaj:
40 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Erkan Demirtaş
Doğum Tarihi:
17 Temmuz 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Erkan Demirtaş
SON 10 MESAJI
Arka Plan Bitki Tavsiyesi
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 20 gün önce kurulumunu yaptığım tankım için koyu yeşil tonlarda bir arka plan bitkisi tavsiyesi rica edeceğim. Fotoğraftaki kayanın sağ arka tarafına uygulayacağım. Oradaki rotala green pek gelişim gösteremedi, koyu yeşil renkle ve büyük yapraklarıyla farklı bir kontrast olsun istiyorum. Desteğinizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/220420210944191.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar,
Yaklaşık 20 gün önce kurulumunu yaptığım tankım için koyu yeşil tonlarda bir arka plan bitkisi tavsiyesi rica edeceğim. Fotoğraftaki kayanın sağ arka tarafına uygulayacağım. Oradaki rotala green pek gelişim gösteremedi, koyu yeşil renkle ve büyük yapraklarıyla farklı bir kontrast olsun istiyorum. Desteğinizi rica ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/220420210944191.jpg[/IMG]
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Vallah dostum işin açıkçası memnun değilim. 12,5 w çok az. Aldım ama pişmanım işin açıkçası. Şimdiki bilgim olsa kesinlikle tercih etmezdim. Şu anda A-Z çokiyi bir sistem topladım. Yeni kurulumunu da yakında yapmacam. Tek değiştirmem gereken ışıklarım kaldı. Öyle diye bilirim. Elite 800 900 tl fiyatında ve 12 w. Ben chihiros wrgb 2 30 cm öneririm kesinlikle nano tank için. 33 w ve telefon uygulamasından istediğin renkleri, w ayarını ve timerı ayarlaya biliyorsun. Reng kalitesi ve gösterdiği canlılık süper. Ortalama ali expreste 100 - 150 tl fazla verirsin. 30 35 tl de vergisi çıkar. 15 20 de gelmesi olur. Ömürlük, pişman olmazsın. Şiddet ile öneririm.[/QUOTE]
Selamlar,
Evet kesinlikle tavsiye rederim harika bir armatür. 1 haftadır kullanıyorum çok memnunum. Alacak olanların aşağıdaki linkten almasını tavsiye ederim. Biraz daha uygun fiyatlı başka bir satıcıdan almıştım fakat çin havayolu ağır olduğu gerekçesiyle kabul etmedi, ürün havalimanından satıcıya geri gitti, para iadesi vs. 20 gün kadar uğraştım. Sonra bu satıcıdan aldım hiç bir sıkıntı olmadı. 52 TL vergi ödedim.
TRY 54.72 7%OFF | Chihiros WRGB II 2 LED ışık yükseltme RGB tam Specturn dahili Bluetooth APP kontrol akvaryum su bitki aydınlatma
https://a.aliexpress.com/_vCuJRz
[QUOTE=Alpercicek35]
Vallah dostum işin açıkçası memnun değilim. 12,5 w çok az. Aldım ama pişmanım işin açıkçası. Şimdiki bilgim olsa kesinlikle tercih etmezdim. Şu anda A-Z çokiyi bir sistem topladım. Yeni kurulumunu da yakında yapmacam. Tek değiştirmem gereken ışıklarım kaldı. Öyle diye bilirim. Elite 800 900 tl fiyatında ve 12 w. Ben chihiros wrgb 2 30 cm öneririm kesinlikle nano tank için. 33 w ve telefon uygulamasından istediğin renkleri, w ayarını ve timerı ayarlaya biliyorsun. Reng kalitesi ve gösterdiği canlılık süper. Ortalama ali expreste 100 - 150 tl fazla verirsin. 30 35 tl de vergisi çıkar. 15 20 de gelmesi olur. Ömürlük, pişman olmazsın. Şiddet ile öneririm.[/QUOTE]
Selamlar,
Evet kesinlikle tavsiye rederim harika bir armatür. 1 haftadır kullanıyorum çok memnunum. Alacak olanların aşağıdaki linkten almasını tavsiye ederim. Biraz daha uygun fiyatlı başka bir satıcıdan almıştım fakat çin havayolu ağır olduğu gerekçesiyle kabul etmedi, ürün havalimanından satıcıya geri gitti, para iadesi vs. 20 gün kadar uğraştım. Sonra bu satıcıdan aldım hiç bir sıkıntı olmadı. 52 TL vergi ödedim.
TRY 54.72 7%OFF | Chihiros WRGB II 2 LED ışık yükseltme RGB tam Specturn dahili Bluetooth APP kontrol akvaryum su bitki aydınlatma
https://a.aliexpress.com/_vCuJRz
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[:D][QUOTE=Alpercicek35]
Ben biraz Tropica misket gübre yerleştirdim dostum. İyi yapmışsın tek başına yeterli olur. Baya kaliteli bir soil [:iyi:][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgi için. armatürüm hala gelmedi, tek eksiğim armatür ve difüzör. bunlar da tamamlandığında basacağım suyu artık [:D][:D]
difüzör hala gitmedi stoklara. bekliyorum sabırsızlıkla
[:D][QUOTE=Alpercicek35]
Ben biraz Tropica misket gübre yerleştirdim dostum. İyi yapmışsın tek başına yeterli olur. Baya kaliteli bir soil [:iyi:][/QUOTE]
teşekkür ederim bilgi için. armatürüm hala gelmedi, tek eksiğim armatür ve difüzör. bunlar da tamamlandığında basacağım suyu artık [:D][:D]
difüzör hala gitmedi stoklara. bekliyorum sabırsızlıkla
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Dostum selam bir sorum olacak. Tabanı tropica soil yaptın yanlış bilmiyorsam. Altına başka bir şey kullandın mı? Substrat, kapsül gübre vs..
Ben alta herhangi bir şey koymadan tropica soili serdim. YouTube ta bir kaç video izlemiştim, alta hiçbir şey sermeyip direkt toprapı seriyorlardı. Ben de öyle yaptım ama yanlış mı yaptım acaba?
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Dostum selam bir sorum olacak. Tabanı tropica soil yaptın yanlış bilmiyorsam. Altına başka bir şey kullandın mı? Substrat, kapsül gübre vs..
Ben alta herhangi bir şey koymadan tropica soili serdim. YouTube ta bir kaç video izlemiştim, alta hiçbir şey sermeyip direkt toprapı seriyorlardı. Ben de öyle yaptım ama yanlış mı yaptım acaba?
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Teşekkürler 👍 ben yine de 15 cm lik j boru sipariş ettim bugün. Uzun difüzör bulamazsam seninkinden alır birleştiritim ikisini 😉
[QUOTE=Alpercicek35]
Şimdi eve geldim, ölçtüm dostum. Tam 15 cm geliyor. Bende kum alacam, yeni bir tank yapıyorum. Bu hafta gelecek, büyük ihtimal pazartesi satışta olur dediler.[/QUOTE]
Teşekkürler 👍 ben yine de 15 cm lik j boru sipariş ettim bugün. Uzun difüzör bulamazsam seninkinden alır birleştiritim ikisini 😉
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Dostum almışken bence kendinden olanını al. Special alacak isen de akrilik boruyu tankin yüksekliğine göre al. Alt kısmından fazla kısmı kesersin. Special in 10 cm bile yoktur. [/QUOTE]
Stoklara dediğinden girse ondan alırım ama bakalım artık şansımıza. girmezse akrilik boruyla birleştireceğim. sendeki 15 cm falan sanırım?
kendinden olanın videolarını izledim, çakmakla ısıtıp büküyorlar akvaryumun yüksekliğine göre
[QUOTE=Alpercicek35]
Dostum almışken bence kendinden olanını al. Special alacak isen de akrilik boruyu tankin yüksekliğine göre al. Alt kısmından fazla kısmı kesersin. Special in 10 cm bile yoktur. [/QUOTE]
Stoklara dediğinden girse ondan alırım ama bakalım artık şansımıza. girmezse akrilik boruyla birleştireceğim. sendeki 15 cm falan sanırım?
kendinden olanın videolarını izledim, çakmakla ısıtıp büküyorlar akvaryumun yüksekliğine göre
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben Almanyadan 14 euorya aldım. Atakanda stop yok gözüyor hala. Fiyatlar geldiğinde değişmezse süper. Mart sonu geleceğini söylemişlerdi dostum. [/QUOTE]
Alper hocam sendeki special S difüzörün aynısından sipariş vereceğim. tam boyunu öğrenebilir miyim? Difüzör boyuna göre akrilik j boru sipariş edip ikisini birleştireceğim.
[QUOTE=Alpercicek35]
Ben Almanyadan 14 euorya aldım. Atakanda stop yok gözüyor hala. Fiyatlar geldiğinde değişmezse süper. Mart sonu geleceğini söylemişlerdi dostum. [/QUOTE]
Alper hocam sendeki special S difüzörün aynısından sipariş vereceğim. tam boyunu öğrenebilir miyim? Difüzör boyuna göre akrilik j boru sipariş edip ikisini birleştireceğim.
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35]
Simdi yeni projeler var. Onun için aldım zaten onları. 6 tane var 3 ü cihad kardeşimin 3 ude benim. 70x40x40 bir tank yaptırıyorum. Filtre sehpalar ufak ufak hazırladım. Nisan sonuna doğru hazır olmuş olur nasipse. Dedigim gibi atakan dan alabilirsin. Bu hafta stoklara düşer büyük ihtimal.
Bu tam için ise S al efsane kibar duruyor. Ama dersen daha büyük yerlerde kullanma ihtimalim var. M tercih edebilirsin. Bende creaqua yedek kulübesi ne oturdu öyle diyeyim. 😊😅 S boyutu da bu ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212344391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok kibar gerçekten. Eğer ki creaqua kadar iyi parçalıyorsa Neo alırım ben de. Damla sayacı da mı var içinde tam anlayamadım? Sanırım S boyutu daha iyi olur benim tanka. 40*40*30
[QUOTE=Alpercicek35]
Simdi yeni projeler var. Onun için aldım zaten onları. 6 tane var 3 ü cihad kardeşimin 3 ude benim. 70x40x40 bir tank yaptırıyorum. Filtre sehpalar ufak ufak hazırladım. Nisan sonuna doğru hazır olmuş olur nasipse. Dedigim gibi atakan dan alabilirsin. Bu hafta stoklara düşer büyük ihtimal.
Bu tam için ise S al efsane kibar duruyor. Ama dersen daha büyük yerlerde kullanma ihtimalim var. M tercih edebilirsin. Bende creaqua yedek kulübesi ne oturdu öyle diyeyim. 😊😅 S boyutu da bu ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212344391.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok kibar gerçekten. Eğer ki creaqua kadar iyi parçalıyorsa Neo alırım ben de. Damla sayacı da mı var içinde tam anlayamadım? Sanırım S boyutu daha iyi olur benim tanka. 40*40*30
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[:)))][QUOTE=night_clubs]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Alpercicek35]
Dostum neo cok iyi parçalıyor ve efsane kibar.
Kesinlikle tavsiye ederim. Creaqua da iyi ama cok basınç istiyor.
Ben Almanya dan aldım. Ama Atakan bey ile konuştuğum da mart sonu stoklarda olacağını söyledi neo larin. Suan yazar fiyatlar dan satılır ise super fiyatları. Kesinlikle pişman olmazsınız. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212240461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bak şimdi kafam karıştı [:D] ben de mi Neo alsam? Şu medium larden birini ben alsam sizden [:)))][EDIT]night_clubs,2021-03-21 22:53:56[/EDIT]
[:)))][QUOTE=night_clubs]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Alpercicek35]
Dostum neo cok iyi parçalıyor ve efsane kibar.
Kesinlikle tavsiye ederim. Creaqua da iyi ama cok basınç istiyor.
Ben Almanya dan aldım. Ama Atakan bey ile konuştuğum da mart sonu stoklarda olacağını söyledi neo larin. Suan yazar fiyatlar dan satılır ise super fiyatları. Kesinlikle pişman olmazsınız. Tavsiye ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/210320212240461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bak şimdi kafam karıştı [:D] ben de mi Neo alsam? Şu medium larden birini ben alsam sizden [:)))][EDIT]night_clubs,2021-03-21 22:53:56[/EDIT]
35x35x40 High Tech Ve Yeni Tasarım
[QUOTE=Alpercicek35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/160320212203561.jpg[/IMG]
Neo difizör deneme [:)][/QUOTE]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][EDIT]night_clubs,2021-03-21 18:40:07[/EDIT]
[QUOTE=Alpercicek35][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/160320212203561.jpg[/IMG]
Neo difizör deneme [:)][/QUOTE]
Merhaba,
Creaqua bubblegun kullanıyordunuz yanlış hatırlamıyorsam. Neoya geçmişsiniz, memnun kalmadınız mı?
Ben de tam bubblegun alacaktım cam damla sayacıyla birlikte.
Bir de tankın güncel halini paylaşır mısınız? Ben şuan fotopraftaki durumdayım. Işığım gelmesini bekliyorum heyecanla. Sonra da bitki siparişi vereceğim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/229575/210320211839361.jpg[/IMG][EDIT]night_clubs,2021-03-21 18:40:07[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
