ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
veloci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2021 18:22
Son Ziyaret:
23 Şubat 2026 20:33
Toplam Mesaj:
28 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Emre
Doğum Tarihi:
10 Eylül 2000
Yaş:
25
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Emre
Su gibi yaşam dolu...
SON 10 MESAJI
Neon Tetrada Columnaris?
Merhabalar ekte gösterdiğim fotoğraftaki neon tetrada columnaris mi var acaba yoksa ben mi çok paronayakça davranıyorum? [:?]
Eğer varsa ne gibi bir tedavi yolu izlemeliyim?
54litre
Akvaryumda 7 neon tetra 2 oto cat ve 5 karides bulunuyor
low tech bitkili günde 8 saat ışık açık
sfp-16 pipo filtre
(seachem stability harici gübre veya herhangi bir kimyasal kullanılmadı.)
(Yem yemesinde veya yüzmesinde sıkıntı yok sadece vücudunun bir yanında beyazımsı leke gibi bir şey gördüm bugün.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807281.jpg[/IMG]
Merhabalar ekte gösterdiğim fotoğraftaki neon tetrada columnaris mi var acaba yoksa ben mi çok paronayakça davranıyorum? [:?]
Eğer varsa ne gibi bir tedavi yolu izlemeliyim?
54litre
Akvaryumda 7 neon tetra 2 oto cat ve 5 karides bulunuyor
low tech bitkili günde 8 saat ışık açık
sfp-16 pipo filtre
(seachem stability harici gübre veya herhangi bir kimyasal kullanılmadı.)
(Yem yemesinde veya yüzmesinde sıkıntı yok sadece vücudunun bir yanında beyazımsı leke gibi bir şey gördüm bugün.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807281.jpg[/IMG]
Aydınlatma Uygunluğu
Herkese güzel günler dilerim.
50x33x33h ölçülerinde low tech bir akvaryum kuracağım.
Anubias, bucephalandra ve moss türleri gibi nispeten fazla bakım istemeyen bitkileri kullanmayı düşünüyorum.
Elimde 40cm uzunluğunda, 4000-4500 mt/lm, 20mt/w, 12v değerlerinde bir led barım var 6500kelvin.
Aydınlatma işlerinden pek anlamadığım için soruyorum;
Sizce bu aydınlatma yeterli midir? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/100520231912381.jpg[/IMG]
anlayamadığım şey 20w ile 4000-4500lumeni verebilmesi bu işlerden anlayanlar biraz aydınlatabilir mi beni?[EDIT]veloci,2023-06-13 18:13:28[/EDIT]
Herkese güzel günler dilerim.
50x33x33h ölçülerinde low tech bir akvaryum kuracağım.
Anubias, bucephalandra ve moss türleri gibi nispeten fazla bakım istemeyen bitkileri kullanmayı düşünüyorum.
Elimde 40cm uzunluğunda, 4000-4500 mt/lm, 20mt/w, 12v değerlerinde bir led barım var 6500kelvin.
Aydınlatma işlerinden pek anlamadığım için soruyorum;
Sizce bu aydınlatma yeterli midir? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/100520231912381.jpg[/IMG]
anlayamadığım şey 20w ile 4000-4500lumeni verebilmesi bu işlerden anlayanlar biraz aydınlatabilir mi beni?[EDIT]veloci,2023-06-13 18:13:28[/EDIT]
Cam Kalınlığı Ve Fiyat
Merhabalar aklımda bir süredir camcıya gidip yeni bir akvaryum yaptırmak vardı.
40x30x32h düşünüyorum sizce kalınlık kaç mm olmalıdır?
Şehirden şehire çok değişkenlik gösterdiğini biliyorum fakat sizce tahmini ne kadar tutar? [:?]
Merhabalar aklımda bir süredir camcıya gidip yeni bir akvaryum yaptırmak vardı.
40x30x32h düşünüyorum sizce kalınlık kaç mm olmalıdır?
Şehirden şehire çok değişkenlik gösterdiğini biliyorum fakat sizce tahmini ne kadar tutar? [:?]
Yosun Sorunu ?
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:34[/EDIT]
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:34[/EDIT]
Yosun Sorunu ?
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:09[/EDIT]
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:09[/EDIT]
Beta Ve Karides ?
[QUOTE=Charlie]Elma salyangoz nasıl olur peki ?[/QUOTE]
Salyangozlar bettayla birlikte bakılabilir ama bence elma yerine nerite salyangozu sizin için daha iyi olur. Benim elma salyangozum bitkilerimi mahvetmişti [:(((]
Not: Eğer akvaryumda yeterli miktarda yosun oluşturursanız elma salyangozları bitkilerinize dadanmayacaktır.[EDIT]veloci,2021-12-15 14:19:48[/EDIT]
[QUOTE=Charlie]Elma salyangoz nasıl olur peki ?[/QUOTE]
Salyangozlar bettayla birlikte bakılabilir ama bence elma yerine nerite salyangozu sizin için daha iyi olur. Benim elma salyangozum bitkilerimi mahvetmişti [:(((]
Not: Eğer akvaryumda yeterli miktarda yosun oluşturursanız elma salyangozları bitkilerinize dadanmayacaktır.[EDIT]veloci,2021-12-15 14:19:48[/EDIT]
Beta Ve Karides ?
Büyük bir ihtimalle aldığınız yerde canlıdoğuranlarla yaşarken daha büyük bir akvaryumdaydı. Zaten bettaların agresif bir tür olduğunu hepimiz biliyoruz. 8 litre bana karidesleri tehdit ve yem görmemesi için biraz küçük bir hacim gibi geldi. Tabi akvaryumun dışından karidesleri bettanın gorebileceği bir şekilde yerleştirip bettanızın nasıl tepki vereceğini ölçebilirsiniz. Fakat ben her türlü küçük hacimde tavsiye etmiyorum.
Sağlıklı hobiler [:)]
Büyük bir ihtimalle aldığınız yerde canlıdoğuranlarla yaşarken daha büyük bir akvaryumdaydı. Zaten bettaların agresif bir tür olduğunu hepimiz biliyoruz. 8 litre bana karidesleri tehdit ve yem görmemesi için biraz küçük bir hacim gibi geldi. Tabi akvaryumun dışından karidesleri bettanın gorebileceği bir şekilde yerleştirip bettanızın nasıl tepki vereceğini ölçebilirsiniz. Fakat ben her türlü küçük hacimde tavsiye etmiyorum.
Sağlıklı hobiler [:)]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=erkanmazici]Ben sizin sorununuzu anladım sanıyorum. Bu tip tepe filtrelerde, su elyaf ya da süngerden süzülüp hemen aşağı iniyor. Bunların üzerinde suyu dağıtmak için plastik bir aparat oluyor genelde, sizde göremedim. Ama o olsa bile su yine belli noktalardan süzülüp aşağı gidiyor. Elyafın tamamına yayılmıyor bile. Bu bir sorun mu? Valla ben de bunu bir sorun olarak gördüm ve aşağıdaki gibi bir filtre tasarladım naçizane. Ben bunu kullanıyorum, çok memnunum. Haznede su birikiyor, bakteri kültürü için de havuzlu villa gibi [:D].
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_usulu_tepe_filtre_k960374.asp[/QUOTE]
Gerçekten teşekkürler. Kendi yazdığımı bidaha okuduğumda ben bile anlayamamıştım [:D]. Ben de bu tarz bir modifikasyona gitmeyi deneyeceğim. Sağlıklı hobiler [:D]
[QUOTE=erkanmazici]Ben sizin sorununuzu anladım sanıyorum. Bu tip tepe filtrelerde, su elyaf ya da süngerden süzülüp hemen aşağı iniyor. Bunların üzerinde suyu dağıtmak için plastik bir aparat oluyor genelde, sizde göremedim. Ama o olsa bile su yine belli noktalardan süzülüp aşağı gidiyor. Elyafın tamamına yayılmıyor bile. Bu bir sorun mu? Valla ben de bunu bir sorun olarak gördüm ve aşağıdaki gibi bir filtre tasarladım naçizane. Ben bunu kullanıyorum, çok memnunum. Haznede su birikiyor, bakteri kültürü için de havuzlu villa gibi [:D].
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_usulu_tepe_filtre_k960374.asp[/QUOTE]
Gerçekten teşekkürler. Kendi yazdığımı bidaha okuduğumda ben bile anlayamamıştım [:D]. Ben de bu tarz bir modifikasyona gitmeyi deneyeceğim. Sağlıklı hobiler [:D]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=tamerty]Görsel ve akvaryum bilgisi paylaşır mısınız ?[/QUOTE]
Karantina tankı olarak eurostar 320 kullanıyorum. 28litrelik ithal tarzı olduğu için kendisiyle gelen tepe filtreyi kullanıyorum. Normal tepe filtrelerde sump sistemi oluyor genelde. Ancak bendeki sistemde motordan gelen su direkt elyaftan geçip suya akıtılıyor(yani haznede su birikmiyor). Bu ortamda sanırım bakteri kültürü oluşturmam olanaksız.
Kusura bakmayın filtreyi tam olarak nasıl anlatacağımı ben bile bilemiyorum.[:/]
Görseller:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319311.jpg[/IMG]
[QUOTE=tamerty]Görsel ve akvaryum bilgisi paylaşır mısınız ?[/QUOTE]
Karantina tankı olarak eurostar 320 kullanıyorum. 28litrelik ithal tarzı olduğu için kendisiyle gelen tepe filtreyi kullanıyorum. Normal tepe filtrelerde sump sistemi oluyor genelde. Ancak bendeki sistemde motordan gelen su direkt elyaftan geçip suya akıtılıyor(yani haznede su birikmiyor). Bu ortamda sanırım bakteri kültürü oluşturmam olanaksız.
Kusura bakmayın filtreyi tam olarak nasıl anlatacağımı ben bile bilemiyorum.[:/]
Görseller:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319311.jpg[/IMG]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=tetrazonnen]İthal akvaryum kullanıyorum. Bir arkadaşımın kullanmadığı bir akvaryumdu. Sunsun 7 wat tepe motoru ile çalışan tepe filtresinde Sıvacı süngeri, diatomit, lav taşı ve elyaf kullanıyorum. Diatomiti 7 ay sonra değiştirdim. su değişimi ve dip çekimi konusunda oldukça ihmal ettiğim dönemler oldu. Ancak sık bitkili bir akvaryum. Bir de 5 watlık iç filtre var onu da bitki dikimi vs olursa tabandan kalkan pislikleri toplaması için 3-4 saat çalıştırıyorum. İthal akvaryumların tepe filtreleri çok etkili bence. Dip çekimi ve su değişimini aksatmazsanız filtre sadece sünger ve elyafla bile suyu berrak tutar.
Diatomit konusu forumda 40-50 sayfa tartışılmıştı bir başlıkta. Genel olarak olumlu bakıyor herkes. Yoğun gübreleme yoksa substrat ve/veya aktif karbon gibi malzemelere gerek yok. Japon yada cichlid besleniyorsa diatomit eklenebilir. Ekstra bakteri tutulumu arzu ediliyorsa lav taşı da eklenebilir seramik halka yerine. Balık yükünün makul olduğunu varsayıyoruz tabi.
Tekrar özetlemek gerekirse tepe filtresi mütevazi ve ucuz malzemelerle çok övülen dış filtreler kadar iş görüyor diyebiliriz. Çok mini bir pipo filtreyle de takviyelenirse Bitkisiz akvaryumları bile döndürebilir rahatlıkla. Bitki varsa ayrıca iç filtreye pek gerek yok.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Kullandığım tepe filtre sump sistemi gibi olanlardan değil dolayısıyla haznesinde su dolmuyor. Sanırım kültürün oluşumu için tek başına yeterli değil bu yüzden bir pipo alsam iyi olacak [:(]
[QUOTE=tetrazonnen]İthal akvaryum kullanıyorum. Bir arkadaşımın kullanmadığı bir akvaryumdu. Sunsun 7 wat tepe motoru ile çalışan tepe filtresinde Sıvacı süngeri, diatomit, lav taşı ve elyaf kullanıyorum. Diatomiti 7 ay sonra değiştirdim. su değişimi ve dip çekimi konusunda oldukça ihmal ettiğim dönemler oldu. Ancak sık bitkili bir akvaryum. Bir de 5 watlık iç filtre var onu da bitki dikimi vs olursa tabandan kalkan pislikleri toplaması için 3-4 saat çalıştırıyorum. İthal akvaryumların tepe filtreleri çok etkili bence. Dip çekimi ve su değişimini aksatmazsanız filtre sadece sünger ve elyafla bile suyu berrak tutar.
Diatomit konusu forumda 40-50 sayfa tartışılmıştı bir başlıkta. Genel olarak olumlu bakıyor herkes. Yoğun gübreleme yoksa substrat ve/veya aktif karbon gibi malzemelere gerek yok. Japon yada cichlid besleniyorsa diatomit eklenebilir. Ekstra bakteri tutulumu arzu ediliyorsa lav taşı da eklenebilir seramik halka yerine. Balık yükünün makul olduğunu varsayıyoruz tabi.
Tekrar özetlemek gerekirse tepe filtresi mütevazi ve ucuz malzemelerle çok övülen dış filtreler kadar iş görüyor diyebiliriz. Çok mini bir pipo filtreyle de takviyelenirse Bitkisiz akvaryumları bile döndürebilir rahatlıkla. Bitki varsa ayrıca iç filtreye pek gerek yok.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Kullandığım tepe filtre sump sistemi gibi olanlardan değil dolayısıyla haznesinde su dolmuyor. Sanırım kültürün oluşumu için tek başına yeterli değil bu yüzden bir pipo alsam iyi olacak [:(]
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 13:18
Akvaryum Tanıtımı - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 13:06
Filtre ve Sump Yapımı - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 12:02
Yosun - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
osmandbnl,
DigitalPen,
ErayDemirel,
Legionsgamer,
MBurakA,
altuntasseref,
Hoppala,
zen666,
Jeveux,
fikret43,
sacityld,
chucuk,
ternapi,
aquaticathearmi,
Cyber_Scout,
Kınayu,
ciways,
sina cen,
ALTEMUR,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sinor,
Umt61,
Joec,
a.gumrah,
FurkanYnk,
0rnn,
Ghuney,
sirhill,
yeekim,
Vasili,
Eldurmaz,
JujuSeri,
scorpion26,
ilhannnn01,
epidosin,
pitsem,
serhatankara,
Gökdeniz Kale,
sait57,
sina00,
forthehordex,
SinanBulut,
DenizUlucutsoy,
ezzalisi,
MurathanM,
EmrahGuloglu,
twinsoul,
Omer1881,
AtlasPoyraz,
ilterisdoğukan,
Rafayel,
HLLDNLYC,
gyunda,
Fishbone,
Ozzgur,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
