ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
veloci
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
6
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2021 18:22
Son Ziyaret:
23 Şubat 2026 20:33
Toplam Mesaj:
28 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Burak Emre
Doğum Tarihi:
10 Eylül 2000
Yaş:
25
İl:
Içel
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Burak Emre
Su gibi yaşam dolu...
SON 10 MESAJI
Neon Tetrada Columnaris?
Merhabalar ekte gösterdiğim fotoğraftaki neon tetrada columnaris mi var acaba yoksa ben mi çok paronayakça davranıyorum? [:?]
Eğer varsa ne gibi bir tedavi yolu izlemeliyim?
54litre
Akvaryumda 7 neon tetra 2 oto cat ve 5 karides bulunuyor
low tech bitkili günde 8 saat ışık açık
sfp-16 pipo filtre
(seachem stability harici gübre veya herhangi bir kimyasal kullanılmadı.)
(Yem yemesinde veya yüzmesinde sıkıntı yok sadece vücudunun bir yanında beyazımsı leke gibi bir şey gördüm bugün.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807281.jpg[/IMG]
Merhabalar ekte gösterdiğim fotoğraftaki neon tetrada columnaris mi var acaba yoksa ben mi çok paronayakça davranıyorum? [:?]
Eğer varsa ne gibi bir tedavi yolu izlemeliyim?
54litre
Akvaryumda 7 neon tetra 2 oto cat ve 5 karides bulunuyor
low tech bitkili günde 8 saat ışık açık
sfp-16 pipo filtre
(seachem stability harici gübre veya herhangi bir kimyasal kullanılmadı.)
(Yem yemesinde veya yüzmesinde sıkıntı yok sadece vücudunun bir yanında beyazımsı leke gibi bir şey gördüm bugün.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/130620231807281.jpg[/IMG]
Aydınlatma Uygunluğu
Herkese güzel günler dilerim.
50x33x33h ölçülerinde low tech bir akvaryum kuracağım.
Anubias, bucephalandra ve moss türleri gibi nispeten fazla bakım istemeyen bitkileri kullanmayı düşünüyorum.
Elimde 40cm uzunluğunda, 4000-4500 mt/lm, 20mt/w, 12v değerlerinde bir led barım var 6500kelvin.
Aydınlatma işlerinden pek anlamadığım için soruyorum;
Sizce bu aydınlatma yeterli midir? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/100520231912381.jpg[/IMG]
anlayamadığım şey 20w ile 4000-4500lumeni verebilmesi bu işlerden anlayanlar biraz aydınlatabilir mi beni?[EDIT]veloci,2023-06-13 18:13:28[/EDIT]
Herkese güzel günler dilerim.
50x33x33h ölçülerinde low tech bir akvaryum kuracağım.
Anubias, bucephalandra ve moss türleri gibi nispeten fazla bakım istemeyen bitkileri kullanmayı düşünüyorum.
Elimde 40cm uzunluğunda, 4000-4500 mt/lm, 20mt/w, 12v değerlerinde bir led barım var 6500kelvin.
Aydınlatma işlerinden pek anlamadığım için soruyorum;
Sizce bu aydınlatma yeterli midir? [:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/100520231912381.jpg[/IMG]
anlayamadığım şey 20w ile 4000-4500lumeni verebilmesi bu işlerden anlayanlar biraz aydınlatabilir mi beni?[EDIT]veloci,2023-06-13 18:13:28[/EDIT]
Cam Kalınlığı Ve Fiyat
Merhabalar aklımda bir süredir camcıya gidip yeni bir akvaryum yaptırmak vardı.
40x30x32h düşünüyorum sizce kalınlık kaç mm olmalıdır?
Şehirden şehire çok değişkenlik gösterdiğini biliyorum fakat sizce tahmini ne kadar tutar? [:?]
Merhabalar aklımda bir süredir camcıya gidip yeni bir akvaryum yaptırmak vardı.
40x30x32h düşünüyorum sizce kalınlık kaç mm olmalıdır?
Şehirden şehire çok değişkenlik gösterdiğini biliyorum fakat sizce tahmini ne kadar tutar? [:?]
Yosun Sorunu ?
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:34[/EDIT]
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:34[/EDIT]
Yosun Sorunu ?
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:09[/EDIT]
[EDIT]veloci,2023-05-06 05:13:09[/EDIT]
Beta Ve Karides ?
[QUOTE=Charlie]Elma salyangoz nasıl olur peki ?[/QUOTE]
Salyangozlar bettayla birlikte bakılabilir ama bence elma yerine nerite salyangozu sizin için daha iyi olur. Benim elma salyangozum bitkilerimi mahvetmişti [:(((]
Not: Eğer akvaryumda yeterli miktarda yosun oluşturursanız elma salyangozları bitkilerinize dadanmayacaktır.[EDIT]veloci,2021-12-15 14:19:48[/EDIT]
[QUOTE=Charlie]Elma salyangoz nasıl olur peki ?[/QUOTE]
Salyangozlar bettayla birlikte bakılabilir ama bence elma yerine nerite salyangozu sizin için daha iyi olur. Benim elma salyangozum bitkilerimi mahvetmişti [:(((]
Not: Eğer akvaryumda yeterli miktarda yosun oluşturursanız elma salyangozları bitkilerinize dadanmayacaktır.[EDIT]veloci,2021-12-15 14:19:48[/EDIT]
Beta Ve Karides ?
Büyük bir ihtimalle aldığınız yerde canlıdoğuranlarla yaşarken daha büyük bir akvaryumdaydı. Zaten bettaların agresif bir tür olduğunu hepimiz biliyoruz. 8 litre bana karidesleri tehdit ve yem görmemesi için biraz küçük bir hacim gibi geldi. Tabi akvaryumun dışından karidesleri bettanın gorebileceği bir şekilde yerleştirip bettanızın nasıl tepki vereceğini ölçebilirsiniz. Fakat ben her türlü küçük hacimde tavsiye etmiyorum.
Sağlıklı hobiler [:)]
Büyük bir ihtimalle aldığınız yerde canlıdoğuranlarla yaşarken daha büyük bir akvaryumdaydı. Zaten bettaların agresif bir tür olduğunu hepimiz biliyoruz. 8 litre bana karidesleri tehdit ve yem görmemesi için biraz küçük bir hacim gibi geldi. Tabi akvaryumun dışından karidesleri bettanın gorebileceği bir şekilde yerleştirip bettanızın nasıl tepki vereceğini ölçebilirsiniz. Fakat ben her türlü küçük hacimde tavsiye etmiyorum.
Sağlıklı hobiler [:)]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=erkanmazici]Ben sizin sorununuzu anladım sanıyorum. Bu tip tepe filtrelerde, su elyaf ya da süngerden süzülüp hemen aşağı iniyor. Bunların üzerinde suyu dağıtmak için plastik bir aparat oluyor genelde, sizde göremedim. Ama o olsa bile su yine belli noktalardan süzülüp aşağı gidiyor. Elyafın tamamına yayılmıyor bile. Bu bir sorun mu? Valla ben de bunu bir sorun olarak gördüm ve aşağıdaki gibi bir filtre tasarladım naçizane. Ben bunu kullanıyorum, çok memnunum. Haznede su birikiyor, bakteri kültürü için de havuzlu villa gibi [:D].
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_usulu_tepe_filtre_k960374.asp[/QUOTE]
Gerçekten teşekkürler. Kendi yazdığımı bidaha okuduğumda ben bile anlayamamıştım [:D]. Ben de bu tarz bir modifikasyona gitmeyi deneyeceğim. Sağlıklı hobiler [:D]
[QUOTE=erkanmazici]Ben sizin sorununuzu anladım sanıyorum. Bu tip tepe filtrelerde, su elyaf ya da süngerden süzülüp hemen aşağı iniyor. Bunların üzerinde suyu dağıtmak için plastik bir aparat oluyor genelde, sizde göremedim. Ama o olsa bile su yine belli noktalardan süzülüp aşağı gidiyor. Elyafın tamamına yayılmıyor bile. Bu bir sorun mu? Valla ben de bunu bir sorun olarak gördüm ve aşağıdaki gibi bir filtre tasarladım naçizane. Ben bunu kullanıyorum, çok memnunum. Haznede su birikiyor, bakteri kültürü için de havuzlu villa gibi [:D].
https://www.akvaryum.com/Forum/hamburg_usulu_tepe_filtre_k960374.asp[/QUOTE]
Gerçekten teşekkürler. Kendi yazdığımı bidaha okuduğumda ben bile anlayamamıştım [:D]. Ben de bu tarz bir modifikasyona gitmeyi deneyeceğim. Sağlıklı hobiler [:D]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=tamerty]Görsel ve akvaryum bilgisi paylaşır mısınız ?[/QUOTE]
Karantina tankı olarak eurostar 320 kullanıyorum. 28litrelik ithal tarzı olduğu için kendisiyle gelen tepe filtreyi kullanıyorum. Normal tepe filtrelerde sump sistemi oluyor genelde. Ancak bendeki sistemde motordan gelen su direkt elyaftan geçip suya akıtılıyor(yani haznede su birikmiyor). Bu ortamda sanırım bakteri kültürü oluşturmam olanaksız.
Kusura bakmayın filtreyi tam olarak nasıl anlatacağımı ben bile bilemiyorum.[:/]
Görseller:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319311.jpg[/IMG]
[QUOTE=tamerty]Görsel ve akvaryum bilgisi paylaşır mısınız ?[/QUOTE]
Karantina tankı olarak eurostar 320 kullanıyorum. 28litrelik ithal tarzı olduğu için kendisiyle gelen tepe filtreyi kullanıyorum. Normal tepe filtrelerde sump sistemi oluyor genelde. Ancak bendeki sistemde motordan gelen su direkt elyaftan geçip suya akıtılıyor(yani haznede su birikmiyor). Bu ortamda sanırım bakteri kültürü oluşturmam olanaksız.
Kusura bakmayın filtreyi tam olarak nasıl anlatacağımı ben bile bilemiyorum.[:/]
Görseller:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233012/071220211319311.jpg[/IMG]
Tepe Filtresi Ve Bakteri Kültürü
[QUOTE=tetrazonnen]İthal akvaryum kullanıyorum. Bir arkadaşımın kullanmadığı bir akvaryumdu. Sunsun 7 wat tepe motoru ile çalışan tepe filtresinde Sıvacı süngeri, diatomit, lav taşı ve elyaf kullanıyorum. Diatomiti 7 ay sonra değiştirdim. su değişimi ve dip çekimi konusunda oldukça ihmal ettiğim dönemler oldu. Ancak sık bitkili bir akvaryum. Bir de 5 watlık iç filtre var onu da bitki dikimi vs olursa tabandan kalkan pislikleri toplaması için 3-4 saat çalıştırıyorum. İthal akvaryumların tepe filtreleri çok etkili bence. Dip çekimi ve su değişimini aksatmazsanız filtre sadece sünger ve elyafla bile suyu berrak tutar.
Diatomit konusu forumda 40-50 sayfa tartışılmıştı bir başlıkta. Genel olarak olumlu bakıyor herkes. Yoğun gübreleme yoksa substrat ve/veya aktif karbon gibi malzemelere gerek yok. Japon yada cichlid besleniyorsa diatomit eklenebilir. Ekstra bakteri tutulumu arzu ediliyorsa lav taşı da eklenebilir seramik halka yerine. Balık yükünün makul olduğunu varsayıyoruz tabi.
Tekrar özetlemek gerekirse tepe filtresi mütevazi ve ucuz malzemelerle çok övülen dış filtreler kadar iş görüyor diyebiliriz. Çok mini bir pipo filtreyle de takviyelenirse Bitkisiz akvaryumları bile döndürebilir rahatlıkla. Bitki varsa ayrıca iç filtreye pek gerek yok.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Kullandığım tepe filtre sump sistemi gibi olanlardan değil dolayısıyla haznesinde su dolmuyor. Sanırım kültürün oluşumu için tek başına yeterli değil bu yüzden bir pipo alsam iyi olacak [:(]
[QUOTE=tetrazonnen]İthal akvaryum kullanıyorum. Bir arkadaşımın kullanmadığı bir akvaryumdu. Sunsun 7 wat tepe motoru ile çalışan tepe filtresinde Sıvacı süngeri, diatomit, lav taşı ve elyaf kullanıyorum. Diatomiti 7 ay sonra değiştirdim. su değişimi ve dip çekimi konusunda oldukça ihmal ettiğim dönemler oldu. Ancak sık bitkili bir akvaryum. Bir de 5 watlık iç filtre var onu da bitki dikimi vs olursa tabandan kalkan pislikleri toplaması için 3-4 saat çalıştırıyorum. İthal akvaryumların tepe filtreleri çok etkili bence. Dip çekimi ve su değişimini aksatmazsanız filtre sadece sünger ve elyafla bile suyu berrak tutar.
Diatomit konusu forumda 40-50 sayfa tartışılmıştı bir başlıkta. Genel olarak olumlu bakıyor herkes. Yoğun gübreleme yoksa substrat ve/veya aktif karbon gibi malzemelere gerek yok. Japon yada cichlid besleniyorsa diatomit eklenebilir. Ekstra bakteri tutulumu arzu ediliyorsa lav taşı da eklenebilir seramik halka yerine. Balık yükünün makul olduğunu varsayıyoruz tabi.
Tekrar özetlemek gerekirse tepe filtresi mütevazi ve ucuz malzemelerle çok övülen dış filtreler kadar iş görüyor diyebiliriz. Çok mini bir pipo filtreyle de takviyelenirse Bitkisiz akvaryumları bile döndürebilir rahatlıkla. Bitki varsa ayrıca iç filtreye pek gerek yok.
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler. Kullandığım tepe filtre sump sistemi gibi olanlardan değil dolayısıyla haznesinde su dolmuyor. Sanırım kültürün oluşumu için tek başına yeterli değil bu yüzden bir pipo alsam iyi olacak [:(]
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim sacityld, 13:46
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Tayvan Bee M510 23:10
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
