ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ysfmtr123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
95
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2022 22:49
Son Ziyaret:
12 Haziran 2026 10:59
Toplam Mesaj:
159 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yusuf123
SON 10 MESAJI
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
Akvaryumdaki Kahverengi Oluşumlar
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Akvaryumu Sıfırlamak
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Sakal Yosunu Mu?
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Petshop Açıyorum - Hobihanem
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Kurtardığım Kaplumbağalar İçin Ekipman Önerisi.
kaplum bağalar derin suları sevmez
kaplum bağalar derin suları sevmez
Beyaz Dışkı
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Cinsiyet
Dişi
Dişi
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
