ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seyit reis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2009 14:56
Son Ziyaret:
13 Eylül 2014 00:00
Toplam Mesaj:
516 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seyit ÖZBAYRAK
Doğum Tarihi:
02 Ekim 1979
Yaş:
46
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SEYİT ÖZBAYRAK
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
SON 10 MESAJI
Genç Duboise Maswalarım en kısa zamanda sizlerle
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.Çağdaş ÖZDOĞAN 2014-05-30 15:32:59
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.
Göndermiş olduğun güzel damızlıklarını halen büyük bir zevkle beslemekteyim.Maşallah yavru konusunda baya cömertler ,hatta yavrulardan bir miktarda kendime büyütüyorum.Şuan 5 aylık oldular kendine burakıp büyüttüğün yavruların resimlerini merakla bekliyorum. 10 numara olduklarını tahmin ediyorum.RABBİM gönlüne göre versin.tekrar saygı ve selamlar....
Duboisi Maswa 3E-20D
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
Sağlıklı balıklar keyifli hobiler dilerim.
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim Celal bey saygılar,selamlar.......Tropheus Duboisi Maswa Video SYF:6GENEL FOTO syf:7
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
Bir konunun altını çizerek belirtmek isterim ki sizde bulunan kolonin yavrularının da bantları harika oluyorlar.İnşallah kendi tanıtım sayfamdan önce sizin tanıtım sayfanız da 4-5cm ye ulaşmış yavruların fotolarını paylaşmayı çok isterim.
Beslediğim bir kaç Tropheus kolonisi var.Allahtan bir mani olmazsa 3. çocuğum yolda.Artık eskisi gibi balıklarımla ilginemeyeceğim.Elimdeki Diğer Tropheus türlerini çıkarıp,Tropheusa Duboise ile başladım ve inşallah Duboise ile devam edeceğim.Anladım ki Duboise Masva benim vazgeçilmezim.
Yine sizlerin aranızda olmaktan ve tanıtımınızdan çok büyük keyif aldım.Allaha emenat olun.Konyaya sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
[/QUOTE]Çok Sevgili Basri abiciğim bu balıklarda en çok senin emeğin var ben sadece temeli sağlam ve güzel atılmış binanın üzerine birşeyler koymaya çalıştım bunda da başarılı olduysam ne mutlu gerçekten sayenizde çok değerli bir koloniye sahip oldum zevkle ve severek bakıyorum böyle bir koloniden kendinize yavru burakmanız çok akıllıca ve yerinde bir karar kesinlikle süper bir koloni geliyor merakla bekliyoruz yazınızda da belirtiğiniz gibi bizi fazla merakta burakmadan benim tanıtımda fotolarını paylaşmanı bekliyorum.Kendi tanıtımınızıda en kısa zamanda güncelleyerek forma renk katarsanız sevinirim.RABBİM 3.çocuğunuza kazasız belasız sağlıklı sıhatli bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah, RABBİM cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, şimdiden yaşı uzun olsun abiciğim,
Sizin gibi değerli bir insanın forma da sürekli aktif olması her zaman için bir güzelliktir.Saygı ve selamlar abiciğim.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..
[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
Selamlar saygılar
[/QUOTE]Özgür bey beğendiğiniz için teşekkür ederim.Maswa'larınız hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre bir koloni olur balıklarınız kaç cm HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
PASTEL ALEV TOPLARI ..iYİ SEYİRLER yavrular geliyo
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
birisi MASWA mı deddi erkek kralı syf 26
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
