ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seyit reis
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2009 14:56
Son Ziyaret:
13 Eylül 2014 00:00
Toplam Mesaj:
516 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seyit ÖZBAYRAK
Doğum Tarihi:
02 Ekim 1979
Yaş:
46
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SEYİT ÖZBAYRAK
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
DOBOİSİ MASWA AŞKI
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 1E-7D
TROPHEUS DOBOİSİ MASWA 2E-17D
TROPHEUS DUBOİSİ MASWA 2E-13D
SON 10 MESAJI
Genç Duboise Maswalarım en kısa zamanda sizlerle
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.Çağdaş ÖZDOĞAN 2014-05-30 15:32:59
Sevgili Basri abiciğim Konya dan saygılar,selamlar.
Göndermiş olduğun güzel damızlıklarını halen büyük bir zevkle beslemekteyim.Maşallah yavru konusunda baya cömertler ,hatta yavrulardan bir miktarda kendime büyütüyorum.Şuan 5 aylık oldular kendine burakıp büyüttüğün yavruların resimlerini merakla bekliyorum. 10 numara olduklarını tahmin ediyorum.RABBİM gönlüne göre versin.tekrar saygı ve selamlar....
Duboisi Maswa 3E-20D
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
Sedat bey hayırlı olsun gerçekten çok güzel bir koloni olmuş sağlıklı sıhatli bol yavrulu seyirler.Saygılar,selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Buyutende besleyende takdire şayan emeginize sağlık abilerim selamlar....[/QUOTE]Sağolasın Doğukan kardeşim e hadi artık sende yeni fotoları yükle de balıklı halinide görelim.selamlar......
[QUOTE=celalabay]41 kere maşallah. Ben boyle duboisi pek görmedim :)
Sağlıklı balıklar keyifli hobiler dilerim.
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim Celal bey saygılar,selamlar.......Tropheus Duboisi Maswa Video SYF:6GENEL FOTO syf:7
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
Ali bey bir duboisi maswa sever olarak merakla bekliyorum,saygı ve selamlar......
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
[QUOTE=Tarık Küser]seyit maşallah balıklar formları bantları çok güzel duboisi krallığı kurmuşsunuz :D[/QUOTE]Tarık kardeşim teşekkür ederim.saygı ve selamlar.
[QUOTE=HB.TELLİ] Çok Değerli Seyit kardeşim uzun bir süredir havanın sıcak olması ve beni çok etkilemesi nedeniyle foruma giremiyordum.İnşallah ilerleyen günlerde daha sık görüşürüz.Tanıtımınızı gördüm ve çok sevindim.Maşallah böyle güzel Duboise Masvaları sizin objektifinizden de seyretmek çok keyifli.Maşallah onlara benden gaha iyi baktığınız her hallerinden belli oluyor.Size anaçları gönderdikten sonra kalan yavrulardan sabırla inşallah güzel koloni çıkaracağım.Onlarda anne ve babalarını aratmayacak derece de güzel olmaya başladılar.İnşallah en kısa zamanda onların tanıtımına devam etmeyi çok istiyorum.
Bir konunun altını çizerek belirtmek isterim ki sizde bulunan kolonin yavrularının da bantları harika oluyorlar.İnşallah kendi tanıtım sayfamdan önce sizin tanıtım sayfanız da 4-5cm ye ulaşmış yavruların fotolarını paylaşmayı çok isterim.
Beslediğim bir kaç Tropheus kolonisi var.Allahtan bir mani olmazsa 3. çocuğum yolda.Artık eskisi gibi balıklarımla ilginemeyeceğim.Elimdeki Diğer Tropheus türlerini çıkarıp,Tropheusa Duboise ile başladım ve inşallah Duboise ile devam edeceğim.Anladım ki Duboise Masva benim vazgeçilmezim.
Yine sizlerin aranızda olmaktan ve tanıtımınızdan çok büyük keyif aldım.Allaha emenat olun.Konyaya sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.
[/QUOTE]Çok Sevgili Basri abiciğim bu balıklarda en çok senin emeğin var ben sadece temeli sağlam ve güzel atılmış binanın üzerine birşeyler koymaya çalıştım bunda da başarılı olduysam ne mutlu gerçekten sayenizde çok değerli bir koloniye sahip oldum zevkle ve severek bakıyorum böyle bir koloniden kendinize yavru burakmanız çok akıllıca ve yerinde bir karar kesinlikle süper bir koloni geliyor merakla bekliyoruz yazınızda da belirtiğiniz gibi bizi fazla merakta burakmadan benim tanıtımda fotolarını paylaşmanı bekliyorum.Kendi tanıtımınızıda en kısa zamanda güncelleyerek forma renk katarsanız sevinirim.RABBİM 3.çocuğunuza kazasız belasız sağlıklı sıhatli bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah, RABBİM cümlemize hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, şimdiden yaşı uzun olsun abiciğim,
Sizin gibi değerli bir insanın forma da sürekli aktif olması her zaman için bir güzelliktir.Saygı ve selamlar abiciğim.
[QUOTE=dosthanes]Sait bey duboisi leriniz maaşallah cok guzel bantlari oturmus Güle güle besleyin.[/QUOTE]Serdal bey çok teşekkür ederim beğeni ve temenniniz için,Saygı ve selamlar....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..
[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
[QUOTE=yakup yılmaz]Seyit abim maşallah sübhanallah dubo mafyasısın vallahi.Ne bunlar böyle yahu.
Allah nazardan saklasın
.Tek kelimeyle muhteşem.[/QUOTE] Yakup kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah saygı ve selamlar..[QUOTE=DAMATFERİT06]Tropheus besleyen herkes bilir ki tropheus duboisi ile başlanır ve duboisi le biter. Çünkü herkes dönüp dolaşıp çok kaliteli bir masva almak için yine eskiye döner. Kısacası Maşallah ki balıklarınız heleki gençler cok güzel. Dediğim gibi tropheus ta herkesin gönlü başkadır ama bantlı balık herzaman asildir.
Ferit...
[/QUOTE]Ferit kardeşim çok doğru söylüyorsun aynen öyle oldu duboisi ile başladım ve bir çok tropheus türüne bakmama rağmen her zaman bir koloni duboisi oldu elimde ve en sonunda tek tür duboisi masvaya döndüm.saygı ve selamlar.....
HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
[QUOTE=afatsum03]Seyit bey kardeşim ilk önce hayırlı olsun. Cenab-ı mevlam nazarlardan saklasın. Elinizdeki koloniye çok iyi sahip çıkın. Çünkü ben onları hem dünya gözüyle gördüm ve yavrularından 1 koloni oluşturdum çok memnunum ve harika bantlara sahipler. Elinizdeki koloninin kıymetini bilin, tekrar tekrar hayırlı olsun bol yavru almanız dileğiyle hoşçakalın.[/QUOTE]Mustafa bey amin çok teşekkür ederim canlı gözle görmenize ve yavrularından koloni oluşturmanıza sevindim, sağlıklı sıhatli bol yavrular inşallah.saygı ve sevgiler.
[QUOTE=DOWNSENDROMU47] Kemerlere bayıldım..Bunlar çok can yakar gibi seyit bey....Bizim afacanlarda ilerde böyle güzel olurlar inşallah.Duboisi Masva diyorum başkada bir şey demiyorum.. [/QUOTE] Koray bey çok teşekkür ederim inşallah sizin afacanlar daha güzel olurlar.saygı ve selamlar.
[QUOTE=ÖZGÜR İNCE]MaşAllah balıkların banları mükemmel. Maswalarda erkek dişi ayrımı sanırım diğer torplara göre daha zor alt ksımları siyah olsuğundan heleki yumurta almamış balıklarda bu çok daha zorlaşıyor sanırım. Bende yeni maswa aldım ama erkek dişi ayrımı konusunda çok zorlandım bana bu konuda ne tavsiye edebilrisiniz?
Selamlar saygılar
[/QUOTE]Özgür bey beğendiğiniz için teşekkür ederim.Maswa'larınız hayırlı olsun inşallah gönlünüze göre bir koloni olur balıklarınız kaç cm HB.TELLİ İmzalı F1 Maswalarım ve diğerleri sf:3de
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
[QUOTE=statistician06]Öyle bir geziniyorlar ki bizim suyumuza gireni yer parçalarız gibi hey maşallah dişisi de erkeği de aynı resmen. Maşallah. [/QUOTE]Buğra kardeşim güzel yorumun için teşekkür ederim.Saygı ve selamlar....
[QUOTE=mbsa]Seyit abim , bin kere maşaallah. Konya 'da zaten dubois üzerine tektensin. Dubois bakımında da öylesin.Hasan kardeşimizde duboislerinin değerini bilen birinde olmasından dolayı da memnundur.
Dip Not :
Pencüse , severler güzeli gencüse
Favorim Genç Güzellerin
[/QUOTE]Abiciğim sağolasın senin gibi bir ustanın gözünde dereceye girdiysek ne mutlu bize burdan belirtmek isterim sende ilangide Konya da teksin abi güncelleme yapmıyorsun fakat yapmasan daha mı iyi bilmem abi RABBİM nazarlardan korusun ben bile kendi balıklarım olmasına rağmen ilk gördüğüm zaman'' amanınnnnnn bomba olmuş ağam bunlar'' demekten kendimi alamadım sağlıklı,sıhatli ve bol yavrulu günler abiciğim.saygı ve selamlar..........
[QUOTE=Doğukan ŞIK]Hey Maşallah kuzu bunlar kuzu..... Abim Allah sikintilarini gostermesin guzel gunlerde yavrumwr alman dileğiyle selamlar. ....[/QUOTE]AMİN Doğukan kardeşim sağolasın daha güzelleri senin olsun inşallah
PASTEL ALEV TOPLARI ..iYİ SEYİRLER yavrular geliyo
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
Koray kardeşim hayırlı olsun, inşallah sağlıklı sıhatli büyütüp gönlünüze göre bir koloni kurarsınız.saygı ve selamlar.....
birisi MASWA mı deddi erkek kralı syf 26
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
Ahmet bey maşallah hepsi bir birinden güzeller Rabbim nazarlardan korusun.saygılar,selamlar..
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
