ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
aLLyG.
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Aralık 2009 00:14
Son Ziyaret:
17 Kasım 2017 23:48
Toplam Mesaj:
107 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali GULTEKIN
Doğum Tarihi:
04 Eylül 1982
Yaş:
43
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[url=http://s294.photobucket.com/user/asifish/media/akvaryum/Untitled-3.jpg.html][img]http://i294.photobucket.com/albums/mm87/asifish/akvaryum/Untitled-3.jpg[/img][/url]
SON 10 MESAJI
Melekhane
İlk akvaryumlarımızı yerleştirdik ve sular basılıp ilk çiftler üretimhaneye taşınmaya başladı bile.



tüm akvaryumları kuramasakta azar azar start verdik haydi hayırlısı :)






İlk akvaryumlarımızı yerleştirdik ve sular basılıp ilk çiftler üretimhaneye taşınmaya başladı bile.



tüm akvaryumları kuramasakta azar azar start verdik haydi hayırlısı :)






Karides Hobihanem (balıkesir) Gncl Resim Syf.17'de
Hayırlı olsun Recai bey çok tertipli ve düzenli görünüyor tebrik ederim.
Hayırlı olsun Recai bey çok tertipli ve düzenli görünüyor tebrik ederim.
Melekhane
[QUOTE=Barbaros CEYLAN]:) meleklerden kareler varmı ? Yakin zamanda Gopa tasinicam daha sik görüşe biliriz ALİ Bey[/QUOTE]
Barbaros bey bu akşam eklemek gibi bir planım vardı su değişimi yapıyordum o sıra kuluçkadaki bebelerle ilgilenirken hortum çık sen odanın içi komple su oldu saatlerce o suyu parkeler emmeden çekmeye uğraştım kısmet yarına inşallah :)
Uygun fiyata bulduğumuz bir iki seti kurmaya başladık ilk aşamada iki seti uzunlamasına birleştirip duvara sabitlemek oldu çiftlerin bulundukları tankın altını komple straforla kapladık alt raftaki tankların içlerini göremesinler diye yanlarındaki tanklarla aralarınada fon koymayı düşünüyoruz çiftlerin diğerlerini görmemesi için.


Arıtma sistemimizi taşınabilir yaptık ortalıkta kötü görüntü olmaması için çatıda bulduğumuz eski dolabın içine askılarla monte ettik aldığımız hortumun askısı varmış onuda dolabın yanına dışardan sabitledik ortalıkta hortum dağınık durmasın dolaba kapak yapıp uçlarına hortumları geçirmesi kaldı yavaş yavaşda olsa ilerlemeye devam :)

aLLyG. 2015-03-01 10:55:28
[QUOTE=Barbaros CEYLAN]:) meleklerden kareler varmı ? Yakin zamanda Gopa tasinicam daha sik görüşe biliriz ALİ Bey[/QUOTE]
Barbaros bey bu akşam eklemek gibi bir planım vardı su değişimi yapıyordum o sıra kuluçkadaki bebelerle ilgilenirken hortum çık sen odanın içi komple su oldu saatlerce o suyu parkeler emmeden çekmeye uğraştım kısmet yarına inşallah :)
Uygun fiyata bulduğumuz bir iki seti kurmaya başladık ilk aşamada iki seti uzunlamasına birleştirip duvara sabitlemek oldu çiftlerin bulundukları tankın altını komple straforla kapladık alt raftaki tankların içlerini göremesinler diye yanlarındaki tanklarla aralarınada fon koymayı düşünüyoruz çiftlerin diğerlerini görmemesi için.


Arıtma sistemimizi taşınabilir yaptık ortalıkta kötü görüntü olmaması için çatıda bulduğumuz eski dolabın içine askılarla monte ettik aldığımız hortumun askısı varmış onuda dolabın yanına dışardan sabitledik ortalıkta hortum dağınık durmasın dolaba kapak yapıp uçlarına hortumları geçirmesi kaldı yavaş yavaşda olsa ilerlemeye devam :)

Melekhane
[QUOTE=kyaylar]Verilen emek kendini belli ediyor,sabırsızlık mutlu sonu bekliyoruz :)[/QUOTE]
[QUOTE=serdar özkaya]Tebrikler inşallah herşey gönlünüzce olur sonucu ve yeni resimleri sabırsızlıkla bekliyorum. [/QUOTE]
[QUOTE=kyaylar]Verilen emek kendini belli ediyor,sabırsızlık mutlu sonu bekliyoruz :)[/QUOTE]
Teşekkürler Kubilay bey elimizden geldiğince amatörce ne yapabilirsek inşallah en kısa sürede bir köşesinden start versek diye uğraşıyoruz :)
[QUOTE=serdar özkaya]Tebrikler inşallah herşey gönlünüzce olur sonucu ve yeni resimleri sabırsızlıkla bekliyorum. [/QUOTE]
Serdar bey iyi dilek ve temennileriniz için teşekkür ederiz elimizden geldiğince resim eklemeye çalışıyoruz ortalık pis olduğu için cep telefonuyla çekiliyor şimdilik resimler balıklar gelmeye başladığında kaliteli fotoğraflarla devam edeceğiz inşallah.
[QUOTE=Barbaros CEYLAN]Takipteyim yakinda ziyaretine gelmek isterim kismetse[/QUOTE]
En kısa sürede bitirmeye çalışıyoruz Barbaros bey misafirlerimizi iş bittimi ağırlamak isteriz çay içip balıkları seyretsinler diye inşaatın ortasına sokup işin ucundan tut demek olmaz :D
[QUOTE=Barbaros CEYLAN]Takipteyim yakinda ziyaretine gelmek isterim kismetse[/QUOTE]
En kısa sürede bitirmeye çalışıyoruz Barbaros bey misafirlerimizi iş bittimi ağırlamak isteriz çay içip balıkları seyretsinler diye inşaatın ortasına sokup işin ucundan tut demek olmaz :D
Melekhane
[QUOTE=ac1493]İlerde üretim hane kuracaklar için çok iyi bu adım adım fotoğraflama teşekkürler...[/QUOTE]
Bu hafta işlerimizin yoğunluğundan denk düşürüpte pek birşey yapamadık açıkçası cumartesi günü aldığımız su arıtma sisteminin kurulumuyla odanın kapısını straforla kaplama işini bitirebildik yavaş yavaşta olsa ilerlemeye çalışıyoruz sıradaki adım arıtma sisteminin su tesisatına takılması hava tesisatı için çözüm üretmek :)
20" 4lü kartuş sistemimiz seyyar olacak istediğimizde kolayca sökülüp takılabilecek baştaki ve sondaki musluklar sayesinde şebeke suyunun basıncı ayarlanıp istediğimiz miktarda su akıtarak karbon filtrelerin görevini daha iyi yapmasını sağlayacağız.

Kapı kulbum şekil önümden çekil hayde.. :P

aLLyG. 2015-03-01 10:51:12
[QUOTE=ac1493]İlerde üretim hane kuracaklar için çok iyi bu adım adım fotoğraflama teşekkürler...[/QUOTE]
Abdullah bey öyle abartılcak birşey yapmıyoruz alalade balıklarımızı koyacak yerimiz olsun yeter.
[QUOTE=k.namalir]Allah senin gibi hobi dostu insaları hobicilerin başından eksik etmesin ali kardeşim inşallah hersey düşündüğün gibi oluır [/QUOTE]
[QUOTE=k.namalir]Allah senin gibi hobi dostu insaları hobicilerin başından eksik etmesin ali kardeşim inşallah hersey düşündüğün gibi oluır [/QUOTE]
Kürşad seninle tanıştığıma gerçekten memnun oldum güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ederim arada ufak tefek aksaklıklar olsada hayallerimizin peşinden koşmaya devam pes etmek bize yakışmaz ;)
[QUOTE=ÖYKÜÇAĞ]Hayırlı olsun, son durum nedir?Çok güzel bir hobihane olacak gibi.[/QUOTE]
Öykü (Bey-Bayan) Teşekkür ederiz elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz ama malum hali hazırda çalıştığımız işlerimiz var ve bazen çok geç geldiğimiz için kolumuzu kaldıracak dermanımız olmuyor.
[QUOTE=emrahkaraca]Hayırlı olsun, takipteyim, akvaryumdan kurulduktan sonra nasıl olacak merak ediyorum.[/QUOTE]
Emrah bey iyi dileğiniz için teşekkür ederiz açıkçası kurulduktan sonraki halini bizde merak ediyoruz bir sürü çiftimiz yeni yerlerine geçmek için sabırsızlıkla sağa sola yumurta dökmekteler :)
[QUOTE=oguzhankarasu]Geç olsun güç olmasın :) Çok güzel olacak gibi.[/QUOTE]
Oğuzhan bey temenniniz için teşekkür ederiz mesajınızdan sonra aklıma şu sosyal medyada dolaşan hayal ettiğim annemin düşündüğü gerçekte olan gibi fotoğraflı paylaşımlar geldi bir tane öyle birşey yapayım en iyisi bitirdikten sonra :D
[QUOTE=ÖYKÜÇAĞ]Hayırlı olsun, son durum nedir?Çok güzel bir hobihane olacak gibi.[/QUOTE]
Öykü (Bey-Bayan) Teşekkür ederiz elimizden geldiğince birşeyler yapmaya çalışıyoruz ama malum hali hazırda çalıştığımız işlerimiz var ve bazen çok geç geldiğimiz için kolumuzu kaldıracak dermanımız olmuyor.
[QUOTE=emrahkaraca]Hayırlı olsun, takipteyim, akvaryumdan kurulduktan sonra nasıl olacak merak ediyorum.[/QUOTE]
Emrah bey iyi dileğiniz için teşekkür ederiz açıkçası kurulduktan sonraki halini bizde merak ediyoruz bir sürü çiftimiz yeni yerlerine geçmek için sabırsızlıkla sağa sola yumurta dökmekteler :)
[QUOTE=oguzhankarasu]Geç olsun güç olmasın :) Çok güzel olacak gibi.[/QUOTE]
Oğuzhan bey temenniniz için teşekkür ederiz mesajınızdan sonra aklıma şu sosyal medyada dolaşan hayal ettiğim annemin düşündüğü gerçekte olan gibi fotoğraflı paylaşımlar geldi bir tane öyle birşey yapayım en iyisi bitirdikten sonra :D
[QUOTE=serdur]Maşallah abi allah dert vermesin,çoğu hobicinin hayalıdir (benimde(lise bitince inşallah işim hazır bende yapacam inşallah))takipteyim
[/QUOTE]
Teşekkürler Serdur bey isminiz yazmadığı için nick 'inizle hitap ettim kusura bakmayın. İnşallah hayallerinize kavuşursunuz sağlıklı yavrular dilerim.
[QUOTE=umitlee]Maşallah güzel bir çalışma olmuş. Son fotoğrafları bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Ümit bey elimizden geldiğince bir şeyler yaptıkça fotoğrafını çekip eklemeye çalışıyoruz.
[QUOTE=aytunvural2003]Maaşallah, emeğinize sağlık. Umarım güzel ve bol miktarda yavru alırısnız. Benimde hayalim lakin imkanlardan dolayı uzak durmak zorunda kalıyorum. :(
[/QUOTE]
Aytun bey sizede teşekkür ederiz güzel temennileriniz için zamanı geldiğinizde inşallah hayallerinize kavuşmanız dileğimle. Sağlıklı yavrular dileriz.
Teşekkürler Serdur bey isminiz yazmadığı için nick 'inizle hitap ettim kusura bakmayın. İnşallah hayallerinize kavuşursunuz sağlıklı yavrular dilerim.
[QUOTE=umitlee]Maşallah güzel bir çalışma olmuş. Son fotoğrafları bekliyoruz.[/QUOTE]
Teşekkürler Ümit bey elimizden geldiğince bir şeyler yaptıkça fotoğrafını çekip eklemeye çalışıyoruz.
[QUOTE=aytunvural2003]Maaşallah, emeğinize sağlık. Umarım güzel ve bol miktarda yavru alırısnız. Benimde hayalim lakin imkanlardan dolayı uzak durmak zorunda kalıyorum. :(
[/QUOTE]
Aytun bey sizede teşekkür ederiz güzel temennileriniz için zamanı geldiğinizde inşallah hayallerinize kavuşmanız dileğimle. Sağlıklı yavrular dileriz.
Bu hafta işlerimizin yoğunluğundan denk düşürüpte pek birşey yapamadık açıkçası cumartesi günü aldığımız su arıtma sisteminin kurulumuyla odanın kapısını straforla kaplama işini bitirebildik yavaş yavaşta olsa ilerlemeye çalışıyoruz sıradaki adım arıtma sisteminin su tesisatına takılması hava tesisatı için çözüm üretmek :)
20" 4lü kartuş sistemimiz seyyar olacak istediğimizde kolayca sökülüp takılabilecek baştaki ve sondaki musluklar sayesinde şebeke suyunun basıncı ayarlanıp istediğimiz miktarda su akıtarak karbon filtrelerin görevini daha iyi yapmasını sağlayacağız.

Kapı kulbum şekil önümden çekil hayde.. :P

Melekhane
Hepinize iyi dilekleriniz için tek tek teşekkür ve şükranlarımızı sunarız bu aralar pek bir şey yapamasak ta hobi odamızın ısıtmasını sağlayacağımız klimamız pazar günü alındı ve bugün montajı yapıldı montaja gelen ustalara yapılan rica sonucu hava kompresörümüzün hortum deliğini de açtırdık bahaneyle Muzaffer bugün işe gidemedi sırf bu yüzden :(
aLLyG. 2015-03-01 10:45:28
Hepinize iyi dilekleriniz için tek tek teşekkür ve şükranlarımızı sunarız bu aralar pek bir şey yapamasak ta hobi odamızın ısıtmasını sağlayacağımız klimamız pazar günü alındı ve bugün montajı yapıldı montaja gelen ustalara yapılan rica sonucu hava kompresörümüzün hortum deliğini de açtırdık bahaneyle Muzaffer bugün işe gidemedi sırf bu yüzden :(
Melekhane
İyi dilek ve temennileriniz için hepinize tek tek teşekkür ederiz biraz ağır aksak ilerliyoruz ama elimizden gelenide yapmaya çalışıyoruz inşallah bitirebileceğiz :)
Vakit ve imkanlar kısıtlı olunca biraz yavaş ilerliyoruz ister istemez en son straforlar arasındaki geniş boşluklar kapatıldı yerlere fanyans işinden şimdilik vazgeçildi ucuz yollu ikinci el bir klima arıyoruz inşallah bulabiliriz

aLLyG. 2015-03-01 10:41:19
İyi dilek ve temennileriniz için hepinize tek tek teşekkür ederiz biraz ağır aksak ilerliyoruz ama elimizden gelenide yapmaya çalışıyoruz inşallah bitirebileceğiz :)
Vakit ve imkanlar kısıtlı olunca biraz yavaş ilerliyoruz ister istemez en son straforlar arasındaki geniş boşluklar kapatıldı yerlere fanyans işinden şimdilik vazgeçildi ucuz yollu ikinci el bir klima arıyoruz inşallah bulabiliriz

Melekhane
[QUOTE=birolakdereli]Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.[/QUOTE]
Ufak ufak ilerlemeye çalışıyoruz mümkün mertebe her aşamayı fotoğraflamak için çaba gösteriyoruz.
aLLyG. 2015-03-01 10:38:17
[QUOTE=birolakdereli]Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.[/QUOTE]
Ufak ufak ilerlemeye çalışıyoruz mümkün mertebe her aşamayı fotoğraflamak için çaba gösteriyoruz.
[QUOTE=Barbaros CEYLAN]Tesekkurler Ali bey[/QUOTE]
Ben teşekkür ederim Barbaros bey sizin gibi hobici arkadaşlara kapımız her zaman açık.
[QUOTE=mgokkavas]Çok güzel. Tebrik ediyorum engelleri aşmaktaki azminiz için. Başarılar ve keyifler diliyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mutlu bey sizin gibi melek ustalarından güzel yorumlar almak sevindiriyor bizi
[QUOTE=twinsoul]Ali Bey elinize, emeklerinize sağlık. İnşaallah kısa zamada melekhanenizi tamamlayıp, keyfini çıkartırsınız. İlgiyle takip ediyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mustafa bey muzaffer arkadaşımla beraber elimizden geldiğince uğraşıyoruz amaç hem evden kovulmamak hemde balıklara daha güzel bir ortam sağlamak :)
Bugün işe geç başladık biraz tabi evdeki hesap çarşıya uymuyor Muzafferin işyerindeki bir sorun nedeniyle günü erken bitirmek zorunda kaldık ama strafor işide tamamen bitti fanyans işide kısmetse hafta içi bir akşam bitirmeye çalışacağız :)




Ben teşekkür ederim Barbaros bey sizin gibi hobici arkadaşlara kapımız her zaman açık.
[QUOTE=mgokkavas]Çok güzel. Tebrik ediyorum engelleri aşmaktaki azminiz için. Başarılar ve keyifler diliyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mutlu bey sizin gibi melek ustalarından güzel yorumlar almak sevindiriyor bizi
[QUOTE=twinsoul]Ali Bey elinize, emeklerinize sağlık. İnşaallah kısa zamada melekhanenizi tamamlayıp, keyfini çıkartırsınız. İlgiyle takip ediyorum.[/QUOTE]
Teşekkür ederim Mustafa bey muzaffer arkadaşımla beraber elimizden geldiğince uğraşıyoruz amaç hem evden kovulmamak hemde balıklara daha güzel bir ortam sağlamak :)
Bugün işe geç başladık biraz tabi evdeki hesap çarşıya uymuyor Muzafferin işyerindeki bir sorun nedeniyle günü erken bitirmek zorunda kaldık ama strafor işide tamamen bitti fanyans işide kısmetse hafta içi bir akşam bitirmeye çalışacağız :)




Melekhane
Tabiki Barbaros bey memnuniyetle istanbul kağithanedeyiz numaralarimi özel mesajla size gönderiyorum.aLLyG. 2015-01-11 16:00:05
Tabiki Barbaros bey memnuniyetle istanbul kağithanedeyiz numaralarimi özel mesajla size gönderiyorum.
Melekhane
[QUOTE=yasinaktas]Devamını merakla bekliyorum. Bu arada zemin için birşeyler yapacak misiniz?[/QUOTE]
Arkadaş uyuya kaldığı için haber bekliyorum :)
Yasin bey tavan arasında bir çuval kadar eski fanyanslar var kullanılmamış onları yapıştırmayı planlıyoruz 12m2 lik bir oda sanırım elimizdekiler yeterli gelecektir.
[QUOTE=yasinaktas]Devamını merakla bekliyorum. Bu arada zemin için birşeyler yapacak misiniz?[/QUOTE]
Arkadaş uyuya kaldığı için haber bekliyorum :)
Yasin bey tavan arasında bir çuval kadar eski fanyanslar var kullanılmamış onları yapıştırmayı planlıyoruz 12m2 lik bir oda sanırım elimizdekiler yeterli gelecektir.
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.






