ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
jetblacklife
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Haziran 2011 17:08
Son Ziyaret:
31 Mart 2026 16:05
Toplam Mesaj:
14 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Bacak
Doğum Tarihi:
07 Temmuz 1990
Yaş:
35
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Bacak
SON 10 MESAJI
Bitkilerin İsimleri Nedir Arkadaşlar?
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu bitkiler hakkında bilgisi olup isimlerinin ne olduğunu paylaşırsanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200908561.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150320200909091.jpg[/IMG]
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Arkadaşlar armatür geldi,dünden beri kullanmaktayım gelişmeleri paylaşıcam. Yalnız kullanan arkadaşlara sorum olucak 3 kademeli olduğu için armatür hangi kademesinde kullanıyorsunuz?
Mygos Plant Plus Kullananlar
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus armatür siparşini bugün vermiş bulunuyorum, akvaryumda ki co2 göstergesi yeşil durumda,takviye olarak ta tropica specialised nutrition kullanıyorum,sadece ışıklandırmam zayıftı o da gelince tekrar konu hakkında paylaşımda bulunucam.Şuan ki durum bu [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/170220201526131.jpg[/IMG][EDIT]jetblacklife,2020-02-17 15:27:57[/EDIT]
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
[QUOTE=TCEmrebey]
Merhaba Hocam
Ben kullanıyorum Mygos PLant Plus yakl.şık 7 ay oldu. Bitkilerim Montecarlo. Aslında bitkilerin fotosentez yapması cok güzel. Ama diatom yada Siyah Fırça Yosunu var uzun süredir tam hangisi bilmiyorum yani şöyle[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220202233081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221079/140220201551231.jpg[/IMG]
Belki de su değişim yapmadım uzzun sürelerce ondan kaynajlı olabilir yada belki fazla gübreleme yaptım. ısıkla alakalı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden suçu ışıkta aramam. Genel Anlamda memnunum dediğimi gibi sadece yosun sıkıntısı oldu. ama bitki gelişimi çok hızlı içiniz rahat olabilir[/QUOTE]
Siyah sakal sorunu bende de oldu daha yeni kurtuldum ışıktansa eğer tekrar başetmek istemem onla :D umarım ışık kaynaklı değildir. Siyah sakal sorunu için önerim sana eğer çıkartma şansın yoksa bitkileri excel kullan ilk gün 4 kapak sonraki her gün 1 er kapak düzenli olarak kullandım ve o şekilde kurtuldum ve ışıklandırma süren 6 saatten fazlası olmasın,bende de bir süre ışık sürekli açık kalmıştı ondan sonra siyah sakal sorunu oluştu ama dediğim şekilde kurtulabilirsin sende ya da akvaryumda moss yok ise Sae balıklarıda etkili bu sorun karsısınsa ama bende moss olduğu için alıp koyamadım akvaryuma
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
[QUOTE=PsyArt]Plant Plus serisinde direkt olarak mavi yok. Mavi ile pembenin karışımı bir renk oluşturduklarını söylemekte üretici. Ben de 100 cm lowtech icin plant plus aldim daha çok yeni oldugu icin yorum yapamayacagim. Ama genel anlamda lowtech için kullananlar memnun. Hightech olacaksa daha güçlü bir sistem gerekebilir. Fiyat aslinda piyasaya bakildiginda fena sayilmaz. DIY bir urunun fiyati da zaten 100 cm icin 300-500 arası olabiliyor. Garantili urun almak tercihim oldugu için satin aldim. Beyaz+Pembe+Beyaz dizilim var ve bu dizilimler icinde 3 darkli mod ile caliştirabiliyorsunuz. Ürünun 100 cm i 65 w. Piyasada maalesef ithalat çok az oldugu icin alternatif urün yok.[/QUOTE]
Tecrübe edindikçe paylaşırmısınız burdan acaba
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
[QUOTE=AlperTasci]Yaklaşık 4 aydır 200 lt lik tankımda kullanmaktayım ve çok memnunum.[/QUOTE]
Benim akvaryumda 200 litre, bitkiler için fayda görebileyim yeter bana zaten, yorumlarda hep olumlu yönde sanırım bu hafta alıcam. 550 tl gibi bir fiyatı vardı en son
Mygos Plant Plus Kullananlar
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
[QUOTE=CGDSNLR]Mert bey kardeşim,
Selam , evet ben aldım ve 2 aydır kullanıyorum , fazlası ile memnunum ancak biraz pahalı ve fakat bir o kadarda kaliteli , tavsiyem sana lütfen kırmızı , mavi , ve beyaz ışık olarak al , çünkü ileride çok faydasını görürsün , özellikle de bitkili tankta ve tabi ki beyaz led sayısı çok daha fazla olsun kolay gelsin.[:)] [/QUOTE]
Teşekkürler ,dikkate alıcam yorumunuzu
Mygos Plant Plus Kullananlar
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu marka armatürü bitkili akvaryumun için almayı düşünüyorum,daha önce kullanan var mı, bu armatür hakkında ne düşünüyorsunuz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/113102/150220201728451.jpg[/IMG]
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
[QUOTE=Yavuzkuzey]Full red alpino lepistesler su değerlerinden etkilenir bakımı zordur özellikle su değişimine özen gösterilmelidir arkadaşlarında dediği gibi su değişimini yüzde 30 yap [/QUOTE]
Bu haftadan itibaren öyle yapıcam teşekkürler
Fullred Albino Lepistes Kuyruk Beyazlaması
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
[QUOTE=Beta_balik]Tankınızda toplamda 28 balık var. 180 litre için çok fazla bir sayı değil ama daha azot döngüsü oturmadan koyduğunuz için ilk başta su değerlerinde biraz bozulma olmuş olması muhtemel. Aşağıdaki linki okuyarak demek istediğim şeyi daha iyi anlayabilirsiniz. [:iyi:] (Yalnız amonyak dışkılardan ziyade balığın solungaçlarından suya karışır)
[URL]https://medium.com/cofishco/akvaryumda-azot-d%C3%B6ng%C3%BCs%C3%BC-bde176dc58c6[/URL]
Dediğiniz gibi su değişim miktarını arttırarak bu süreci kayıpsız anlatabilirsiniz. Linkte yazıyor mu emin değilim ama azot döngüsü tam olarak 6 ay sonra oluşur.[/QUOTE]
Teşekkür ederim inceliyorum hemen
SON MESAJLAR
- Su Yosunu pianoƒish, 21:56
Yosun - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
osmandbnl,
yeekim,
Kınayu,
osmangunay,
florasan,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
sakal34,
forthehordex,
HalilSefaa,
Savas37,
sina cen,
pianoƒish,
Ylmzuslu,
TheDS,
ozksrt,
EKAR,
Kemalk41,
0rnn,
Sungurr,
oguzozt,
ByOscar:),
Kuduoglu,
Urar,
DigitalPen,
Ancalagon,
OKIRATLI,
Cano2230,
NotEvenBeginner,
exCaLiSTa,
JujuSeri,
FurkanTezcan,
seljoy,
huzur,
CHIRPgob,
Nickim10Harf,
oguzsel,
Ramazan Umut,
Manguday,
zekigonlum,
Legionsgamer,
Tr_bg,
kasim12,
omer18,
Ekin.sinan,
NightWist,
Tortuga7,
capitano,
yaguara,
ternapi,
GOLDFISH,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
