ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
poyraz_o
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Temmuz 2009 21:35
Son Ziyaret:
27 Eylül 2025 22:34
Toplam Mesaj:
315 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Onur POYRAZ
Doğum Tarihi:
27 Ocak 1987
Yaş:
39
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ONUR POYRAZ
SON 10 MESAJI
Ankara Taş Market bu pazar
4-5 ay önce ben gittiğimde hiç bir şey bulamamıştım.
4-5 ay önce ben gittiğimde hiç bir şey bulamamıştım.
2-3 çeşit taştan başka bir şey yoktu.
Belki sezon çıkışı olduğu içindir bilmem ama istediğimi bulamamıştım.
sump motoru tavsiye
Aldınızmı bilmiyorum, bir hafta 10 gündür bende motorlara bakıyorum.
Aldınızmı bilmiyorum, bir hafta 10 gündür bende motorlara bakıyorum.
size tavsiyem fiyat/performas değerlendirmek.
100tl ye 105w tüketen filtreler çok fazla benim tercihim 50-100tl vererek yarı yarıya tüketim yapan motorlar var.
motorlar arasındaki fiyat farkını emin olun 7-8 ayda çıkarıyorsunuz.
benim size tercihim;
Taş Aramaya Son... ANKARA
Mesajı dün yazmışsınız. Muhtemelen gitmişsinizdir fakat gidecek arkadaşlara yardımcı olmak açısından paylaşayım.
Mesajı dün yazmışsınız. Muhtemelen gitmişsinizdir fakat gidecek arkadaşlara yardımcı olmak açısından paylaşayım.
Bircan mermere birçok hobici hatta petshop gidip alışveriş yaptığından çalışanlarının çoğu salınım konusunu biliyor. Eğer genede sıkışırsanız. ARMAĞAN bey size seve seve yardımcı oluyor...
Kafa motoru seçimi
Bende elimdeki 400lt lik akvaryuma 100lt lik bir sump eklemek istiyorum sizin gibi 1 haftadır araştırma yapıyorum. Dış filtre gibi 3 yada 4 kez çevirmesi gerekli diye bir şey yazmıyor hiç bir yerde dün akşamda kafa motorlarını araştırdım biriz. Resun sp6000 saatte 2800lt ve 40w ve 85tl gibi bir fiyat ile hemen hemen en ekonomik motorlardan biri. sesi nasıldır bilmiyorum internettede net bir bilgi bulamadım.
Bende elimdeki 400lt lik akvaryuma 100lt lik bir sump eklemek istiyorum sizin gibi 1 haftadır araştırma yapıyorum. Dış filtre gibi 3 yada 4 kez çevirmesi gerekli diye bir şey yazmıyor hiç bir yerde dün akşamda kafa motorlarını araştırdım biriz. Resun sp6000 saatte 2800lt ve 40w ve 85tl gibi bir fiyat ile hemen hemen en ekonomik motorlardan biri. sesi nasıldır bilmiyorum internettede net bir bilgi bulamadım.
Overflow ile sump yapmak istiyorum fakat 2800lt lik bir basım gücüne karşı nekadar kalınlıkta bir boru kullanmalıyım.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
[QUOTE=byyılmaz]Tüketici mahkemesine gerek kalmadan bu site aracılığıyla sorununuzun giderileceği kanaatindeyim.Muhtemelen sorun telefonun yazılımındadır ve yazılım yüklemesi yapılacaktır.Ürünün ekranını jelatinle kaplayıp ürün değiştirildi diyerek gönderim yapabilirler.Buna karşın dikkatli olmanızda fayda var.[/QUOTE]
[QUOTE=byyılmaz]Tüketici mahkemesine gerek kalmadan bu site aracılığıyla sorununuzun giderileceği kanaatindeyim.Muhtemelen sorun telefonun yazılımındadır ve yazılım yüklemesi yapılacaktır.Ürünün ekranını jelatinle kaplayıp ürün değiştirildi diyerek gönderim yapabilirler.Buna karşın dikkatli olmanızda fayda var.[/QUOTE]
Dün ürünü gönderirken ürün içine ve iadeli taahhütlü olarak bir ihbarname gönderdim. İhbarname de ürünün bedelini yada farklı bir marka modelle değişimini talep ettim. Dediğim gibi gelen telefonu onarımlı olarak hiçbir şekilde almayı düşünmüyorum. Eğer aynı ürün elime geçerse geldiği gün tüketici mahkemesine gitmeyi düşünüyorum.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
[QUOTE=byyılmaz]Şikayetvar.com üzerinden firma hakkında şikayetinizi yapın.Durumu olduğu gibi belirtin firma kendisi sizi arayıp ürün hakkında yapılması gerekenleri (ki sizin lehinize olacak bir şekilde yapacak tüm bunları) söyleyeceklerdir.Firmalar bu siteyi büyük önemde dikkate almakta 5 ayrı firma ve üründe bu site sayesinde lehime sonuç aldım.[/QUOTE]
poyraz_o 2013-04-27 13:25:02
[QUOTE=byyılmaz]Şikayetvar.com üzerinden firma hakkında şikayetinizi yapın.Durumu olduğu gibi belirtin firma kendisi sizi arayıp ürün hakkında yapılması gerekenleri (ki sizin lehinize olacak bir şekilde yapacak tüm bunları) söyleyeceklerdir.Firmalar bu siteyi büyük önemde dikkate almakta 5 ayrı firma ve üründe bu site sayesinde lehime sonuç aldım.[/QUOTE]
Şikayetvar.com a dün akşam şikayetimi yapmıştım. Bugün "ürün elimize ulaşınca incelenecek" diyerek mesaj atmışlar. Umarım lehime sonuç alırım. Akşam biraz araştırdım 4077 sayılı kanunun 4. ve 9. maddeleri aslında benim durumumu özetlemiş. Umarım kanun hükümlerine uygun karar verirler de hem kendilerine hemde bana Tüketici mahkemesiyle zaman kaybettirmezler.
Arızalı telefon iadesi nasıl olacak?
Arkadaşlar merhabalar;
Arkadaşlar merhabalar;
16.04.2013 tarihinde gold.com.tr den xperia ion marka telefon siparişi verdim. Telefonun faturası 17.04.2013 tarihinde kesilmiş ve telefon elime 18.04.2013 tarihinde ulaştı. Ayın 25 inde gece telefon bozuldu. Arızası ise şöyle telefon kapandı ve bir daha açılmadı ama ben başka bir telefondan kendimi aradığımda kendi telefonumda ne ses ne görüntü varken aradığım telefon sanki çalıyor ve açmıyorum gibi çalıyor. Ayın 26 sın da Gold Bilgisayarı arayıp durumu bildirdiğimde ise sim kart takılmış, 7 günü geçmiş onarıma göndereceğiz dediler fakat ben onarım istemiyorum. ürün bedelinin iadesini yada başka bir marka model ile değişimi istiyorum.
Araştırdığımda 4077 sayılı kanun söz konusu durumda geçerli oluyor. Fakat benim anlamadığım bir kısım var. Bendeki durum kanuna göre ayıplı mal açıklamasına uyuyor, fakat firma bunu kabul etmiyor ayrıca firma iade süresinin 7 gün olduğunu söylüyor fakat konunda 30 gün yazıyor. Kanunu ben mi yanlış yorumluyorum yoksa firmamı kendine göre yorumluyor. Bu konuda tam bilgili arkadaşlar bana yardımcı olursa sevinirim.
Anadolu Akvaryum'a Sorular
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=poyraz_o]Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
poyraz_o 2013-01-15 19:17:38
[QUOTE=Anadolu Pet][QUOTE=poyraz_o]Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...[/QUOTE] Onur bey,
Eheim Jager ısıtıcıların değişimi çok uzun süre önce oldu, size eski bir ısıtıcı gelmesi çok ilginç. Lütfen ürünü nereden aldığınızı söylermisiniz?
Ne olursa olsun garanti süresi sizin ürünü satın aldığınız tarih itibarıyla başlar, bu sebeple ürünü garanti belgesi ve faturası ile teknik servisimize gönderdiğinizde kontrolü gerçekleştirilip gerekirse yenisi ile değişecektir.
Teşekkürler..
[/QUOTE]kusura bakmayın mesajınızı yeni gördüm yarın gün içerisinde size ulaşacağım.
ürünü petburada dan almıştım..
saygılar..
Anadolu Akvaryum'a Sorular
Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...
Yaklaşık 1-1,5 sene önce eheim 300w bir ısıtıcı almıştım. Isıtıcım dan o kadar memnun kaldım ki diğer akvaryuma da İnternet ten eheim 300w sipariş ettim (yaklaşık 3-4 ay önce) fakat gelenin baş kısmı değişikti. Araştırdığımda ikinci aldığım ısıtıcının eski model olduğunu öğrendim. Fakat bu ısıtıcım dan tam anlamıyla verim alamadım. başta çok iyiydi. bir gün eve geldim 26 dereceye ayarlı akvaryumum 34 derece olmuş ve ısıtıcı kapanmamış 1 kaç hafta sonra kullanmaya kalktım şimdi de ısıtıcı ışığı da yanmıyor tabi korkumdan akvaryuma koyup ta termostatı çalışacak mı diye denemedim.. Bu ısıtıcıyla ilgili ne yapabilirim...
Saygılar...
Akvaryum camı içerden nasıl veya neden cizilir ?
[QUOTE=mustafailker]Bence geçici olarak tankı tahliye et ve ön camı değiştir .Bu da silikon kuruması dahil 24 saat sürer acil olarak geçici bir tank bulman lazım.[/QUOTE]
[QUOTE=mustafailker]Bence geçici olarak tankı tahliye et ve ön camı değiştir .Bu da silikon kuruması dahil 24 saat sürer acil olarak geçici bir tank bulman lazım.[/QUOTE]
Tankın tahliye konusuna katııyorum fakat silikon kuruması konusunda size katılmıyorum. bişdiğim kadarıyla akvaryum imalatçıları 3-4 gün kurumaya bırakıyorlar yeni yapılmış tankı...
SON MESAJLAR
- Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var alp3r, 22:02
Omurgasızlar - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 21:45
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 21:38
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım Cyber_Scout, 21:34
Yeni Üye Forumu - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
cheavy,
DABARAKATO,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
Hilmi22,
Altonn,
joko29,
3muratyucel8,
Ehtiyar,
nniiaa,
altuntasseref,
Thunderbird,
poysub,
pusathan01,
0rnn,
fetocan,
Ibrahimkahraman,
dzurel,
√olkaπ,
Ertug22,
gürkanbey,
TolgahanA,
Sungurr,
osmandbnl,
Umutoty,
Maydogan,
Fatihsm,
Andreasbeck,
ttolgaa,
omerkaya40,
ballantines,
ByOscar:),
prisonbreak,
Cyber_Scout,
35mehmet35,
Birtek,
ternapi,
hakanmorcicek,
Ozzgurr,
fffurkan9,
aranjman,
BalikAdam3099,
Sercan.,
HarunYILDIRIM,
syerli,
Tata,
ŞERiF35,
omerburak07,
Pandkoal,
yeekim,
İnci Kefali,
Bozajuniors,
hasancn,
kocoglu,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
