ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
shimendifer
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
100
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ağustos 2011 00:33
Son Ziyaret:
23 Ağustos 2025 20:56
Toplam Mesaj:
814 [0.15 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Atıl ERDOĞAN
Doğum Tarihi:
23 Haziran 1973
Yaş:
53
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilgi işlem
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Atıl ERDOĞAN
120x50x50 Canlı doğuran
48x44x44 Bitkili Lepistes
40x26x24 Karides
Hailea B50 PowerLed Mod Sakura
SON 10 MESAJI
25 Watt Mı 100 Watt Mı?
Isı ile ilgili hesp yaparken yanlışınız var düz mantıkla hesap yapamazsınız yani 100w 4 saate ısıtırsa 25 w 16 saatte ısıtmaz. Çünkü bir taraftan da soğuma gerçekleşeceği için 100w daha mantıklı olacaktır. Bunu şöyle düşünebilirsiniz 100 m2 bir salon için 12000 btu klima önerilir ama 6000 btu takarsanız istediğiniz ısıya sogutamazsınız. Yani olay ısıya gelirse havuz problemi çözer gibi 100 lük çeşme 4 saate doldurursa 25 lik 16 saatte doldurur mantığı işe yaramaz. Normalde Litre başına 1 w yada 0.75 w ısıtıcı yeterli gelebilmektedir. Tabi bu normal 20-23 derece oda sıcaklığı için gecerli daha soguk ve sıcakta durum değişecektir.
Isı ile ilgili hesp yaparken yanlışınız var düz mantıkla hesap yapamazsınız yani 100w 4 saate ısıtırsa 25 w 16 saatte ısıtmaz. Çünkü bir taraftan da soğuma gerçekleşeceği için 100w daha mantıklı olacaktır. Bunu şöyle düşünebilirsiniz 100 m2 bir salon için 12000 btu klima önerilir ama 6000 btu takarsanız istediğiniz ısıya sogutamazsınız. Yani olay ısıya gelirse havuz problemi çözer gibi 100 lük çeşme 4 saate doldurursa 25 lik 16 saatte doldurur mantığı işe yaramaz. Normalde Litre başına 1 w yada 0.75 w ısıtıcı yeterli gelebilmektedir. Tabi bu normal 20-23 derece oda sıcaklığı için gecerli daha soguk ve sıcakta durum değişecektir.
Tecrübeli Üstatlardan Tavsiye Bekliyorum.
Tür belli olmadan sadece 2 sorunuza cevap verilebilir. en az 1000 lt debili bir dış filtre ve 200w ısıtıcı Aydınlatma /dekor/kum ne tür beslemek istediğinize göre değişim gösterecektir.
Tür belli olmadan sadece 2 sorunuza cevap verilebilir. en az 1000 lt debili bir dış filtre ve 200w ısıtıcı Aydınlatma /dekor/kum ne tür beslemek istediğinize göre değişim gösterecektir.
Bitki Gelişimi Sorunu
Merhaba 120 x 50 x 50 bir akvaryumum var tabanda lav kırığı üzerinde siyah kuartz kum bulunuyor. Işıklandırmam 6 x 54 w Lambalarım 2 x 865, 2 x 840 ve 2 grolux şeklinde. Bitki olarak javafern, çınar,Sesiflora, octopus,lobelia cardinalis ve crypto. Sorunum bitkilerimde gelişim neredeyse 0 akvaryum 6 ay önce kuruldu. Bitkiler 4 ay once eklendi. Florasanları 2 hafta önce yeniledim. Ama malesef sıfır gelişim. Su değişimi haftada 1 %40 şu an için gübreleme yada co2 vermiyorum. Camlarda yosun sorunum yok. Ama kalın yapraklı fern ve crypto yapraklarında siyah yosunlanma diğer narin yapraklılarda direk kararma mevcut. Sizce sorun ne olabilir ? Yardımlarınızı bekliyorum. Bu ara Armatürü Lede çeviremiyorum. Önerileri Florasan aydınlatma göz önünde bulundurarak yaparsanız sevinirim.
Lamba Sıralaması
1 865
2 Grolux
3 840
4 840
5 Grolux
6 865
Şeklinde
Şimdiden yardımlarınız için teekkürler
Merhaba 120 x 50 x 50 bir akvaryumum var tabanda lav kırığı üzerinde siyah kuartz kum bulunuyor. Işıklandırmam 6 x 54 w Lambalarım 2 x 865, 2 x 840 ve 2 grolux şeklinde. Bitki olarak javafern, çınar,Sesiflora, octopus,lobelia cardinalis ve crypto. Sorunum bitkilerimde gelişim neredeyse 0 akvaryum 6 ay önce kuruldu. Bitkiler 4 ay once eklendi. Florasanları 2 hafta önce yeniledim. Ama malesef sıfır gelişim. Su değişimi haftada 1 %40 şu an için gübreleme yada co2 vermiyorum. Camlarda yosun sorunum yok. Ama kalın yapraklı fern ve crypto yapraklarında siyah yosunlanma diğer narin yapraklılarda direk kararma mevcut. Sizce sorun ne olabilir ? Yardımlarınızı bekliyorum. Bu ara Armatürü Lede çeviremiyorum. Önerileri Florasan aydınlatma göz önünde bulundurarak yaparsanız sevinirim.
Lamba Sıralaması
1 865
2 Grolux
3 840
4 840
5 Grolux
6 865
Şeklinde
Şimdiden yardımlarınız için teekkürler
Philips Led Tube
[QUOTE=serhat480]
Akvaryum ortamında test etmedim ama elektriksel olarak soyle bır bilgi verim.Görunusu Floresanla aynıdır, boyutu eger elinizde armature uyuyorsa aynı duyları kullanabilirsiniz ama floresanlar için balans kullanmak gerekir led floresana geçiş yaparken balansları iptal edip duylardan birine direk 220 v elektrik vermeniz lazım, ayrıca led ampulü yeni aldıgınızda bi taraf kapalı olur o tarafı değil diğer açık tarafı 220v verdiğiniz duya takmanız gerekir.[/QUOTE]
Bunlar uyumlu elektronik balast varsa direk bir tadilata gerek kalmadan takılabiliyor. Balast uygun değilse ozaman balast iptal edilip bağlantı şeması var o şekil bağlantı ile montajı sağlanıyor. Ama merak ettiğim işe yararmı ? Çünkü fiyatları baya hesaplı. Eğer işe de yarıyorsa armatürü lede cevirme masrafı yerine buna bunlardan alıp işi halledebilirim :) En kötü zaten 4 tane alıp 865 ve 840 ların yerine takıp deneyeceğim
[QUOTE=serhat480]
Akvaryum ortamında test etmedim ama elektriksel olarak soyle bır bilgi verim.Görunusu Floresanla aynıdır, boyutu eger elinizde armature uyuyorsa aynı duyları kullanabilirsiniz ama floresanlar için balans kullanmak gerekir led floresana geçiş yaparken balansları iptal edip duylardan birine direk 220 v elektrik vermeniz lazım, ayrıca led ampulü yeni aldıgınızda bi taraf kapalı olur o tarafı değil diğer açık tarafı 220v verdiğiniz duya takmanız gerekir.[/QUOTE]
Bunlar uyumlu elektronik balast varsa direk bir tadilata gerek kalmadan takılabiliyor. Balast uygun değilse ozaman balast iptal edilip bağlantı şeması var o şekil bağlantı ile montajı sağlanıyor. Ama merak ettiğim işe yararmı ? Çünkü fiyatları baya hesaplı. Eğer işe de yarıyorsa armatürü lede cevirme masrafı yerine buna bunlardan alıp işi halledebilirim :) En kötü zaten 4 tane alıp 865 ve 840 ların yerine takıp deneyeceğim
Philips Led Tube
Merhaba arkadaşlar. Elimde mevcut hopar 6x54 armatürüm bulunmakta bu bu armatürde 2 x philips 840 2x 865 ve 2 x grolux kullanmaktayım. Lambalarımı yenileyeceğim. Biliyorum led e dönmek filan daha iyi olacak ama şu an için onu yapamıyorum. İnternette gezinirken Philips Led Tube diye bişi buldum 865 / 840 ve diğer bir takım kondları olan normal florasan duyunda çalışan led lambalar. Bunlarla ilgili bilgisi olan varmı ? Aramızda kullanıp test etmiş olan ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/120620201539091.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar. Elimde mevcut hopar 6x54 armatürüm bulunmakta bu bu armatürde 2 x philips 840 2x 865 ve 2 x grolux kullanmaktayım. Lambalarımı yenileyeceğim. Biliyorum led e dönmek filan daha iyi olacak ama şu an için onu yapamıyorum. İnternette gezinirken Philips Led Tube diye bişi buldum 865 / 840 ve diğer bir takım kondları olan normal florasan duyunda çalışan led lambalar. Bunlarla ilgili bilgisi olan varmı ? Aramızda kullanıp test etmiş olan ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/120620201539091.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=stone]Herkese selamlar, bende 240 sayfayı okudum ve çok faydalı oldu, farklı fikirler ve deneyimler görmek çok güzel. Ben de kendi deneyimimi paylaşmak istedim samsung 5630 led bar 6500k ilk bitkili akvaryumum şuan gelişimden memnunum. Aslında moss akvaryumu kurmaktı niyetim moss gelişimi de ışık yeterliliği için bir gösterge değil sanırım ama cuba bitkisinin gelişimi yeterli olduğunu hissettiriyor. Tecrube arttıkça yetersiz gelirmi bilemem durum böyle... ( akvaryum ölçüleri 50x35x35 led bar alimünyum profil içinde buhar camının üstunde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193042/260820171125261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/KCAo9b7faDc[/VID][/QUOTE]
KAç lümen olarak kullandınız ? Bildiğim kadarı ile metresi 3000 lm olacak. Yada Kaç mt ?
[QUOTE=stone]Herkese selamlar, bende 240 sayfayı okudum ve çok faydalı oldu, farklı fikirler ve deneyimler görmek çok güzel. Ben de kendi deneyimimi paylaşmak istedim samsung 5630 led bar 6500k ilk bitkili akvaryumum şuan gelişimden memnunum. Aslında moss akvaryumu kurmaktı niyetim moss gelişimi de ışık yeterliliği için bir gösterge değil sanırım ama cuba bitkisinin gelişimi yeterli olduğunu hissettiriyor. Tecrube arttıkça yetersiz gelirmi bilemem durum böyle... ( akvaryum ölçüleri 50x35x35 led bar alimünyum profil içinde buhar camının üstunde)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193042/260820171125261.jpg[/IMG]
[VID]https://youtu.be/KCAo9b7faDc[/VID][/QUOTE]
KAç lümen olarak kullandınız ? Bildiğim kadarı ile metresi 3000 lm olacak. Yada Kaç mt ?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Lümen le CRI ilişkili diye belirmedim zaten. İkisi farklı şeylerdir. Ama incelemelerim sonucunda şu sonucu gördüm ikiside 6500K olan iki ayrı led düşünün Bunlardan CRI düşük olan Yüksek olana göre güneşin renk dağılımından daha uzak olacaktır. DOlayısı ile ikiside aynı olan 6500 k 100 Lümen iki ledden CRI değeri 90 üzeri olan ( güneş ışığı 100 dür ) Bitkileriniz üzerinde hem algıda hemde gelişimde daha olumlu etki edecektir. Çünkü yüksek CRI değerindeki lambada dalgaboyu dağılımı güneş e daha yakındır. Bizde burda aslen güneşi simule etmek istediğimizden tercih sebebimiz olmalıdır. Zaten dediğim ünlü firma ve ustaların setuplarında kullandıkları armatürlere bakarsanız ve bir şekilde teknik verilerini araştırırsanız demek istediğim daha açık ortaya çıkacaktır. Bende baya bir uzun süre power ledlerle haşır neşir olmuştum. Ama sonra neden her akvaryumda aynı oranlar aynı şekilde iş yapamıyor a takıldım. Adamların yaptıklarını dışarıda satılan Pro sayılacak tatlı su armatürlerinde neden bizim ki gibi renklere gidilmediğini kasınca powerledleri bırakıp hi-lümen smd lere geçtim. Tropicanın led lümen hesabı ile önerilen değerlerde yaptığım denemelerde başarılı oldu. Şimdi daha yüksek bir akvaryumda denemeler yapıyorum. Sonuç alınca yine bu başlıkta paylaşırım
Lümen le CRI ilişkili diye belirmedim zaten. İkisi farklı şeylerdir. Ama incelemelerim sonucunda şu sonucu gördüm ikiside 6500K olan iki ayrı led düşünün Bunlardan CRI düşük olan Yüksek olana göre güneşin renk dağılımından daha uzak olacaktır. DOlayısı ile ikiside aynı olan 6500 k 100 Lümen iki ledden CRI değeri 90 üzeri olan ( güneş ışığı 100 dür ) Bitkileriniz üzerinde hem algıda hemde gelişimde daha olumlu etki edecektir. Çünkü yüksek CRI değerindeki lambada dalgaboyu dağılımı güneş e daha yakındır. Bizde burda aslen güneşi simule etmek istediğimizden tercih sebebimiz olmalıdır. Zaten dediğim ünlü firma ve ustaların setuplarında kullandıkları armatürlere bakarsanız ve bir şekilde teknik verilerini araştırırsanız demek istediğim daha açık ortaya çıkacaktır. Bende baya bir uzun süre power ledlerle haşır neşir olmuştum. Ama sonra neden her akvaryumda aynı oranlar aynı şekilde iş yapamıyor a takıldım. Adamların yaptıklarını dışarıda satılan Pro sayılacak tatlı su armatürlerinde neden bizim ki gibi renklere gidilmediğini kasınca powerledleri bırakıp hi-lümen smd lere geçtim. Tropicanın led lümen hesabı ile önerilen değerlerde yaptığım denemelerde başarılı oldu. Şimdi daha yüksek bir akvaryumda denemeler yapıyorum. Sonuç alınca yine bu başlıkta paylaşırım
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Bence olay power led beyazlarla ilgili bizim aldığımız ledlerin CRI değerleri muhtemel düşük kalıyor. Çünkü bu konuda baya bir araştırdım. Ustaların internetteki setuplarına baktım bir çok akvaryumu inceledim. Ve Bir çok büyük ustanın esasında sadece soğuk beyaz kullandığını gördüm. Youtube da bulunan ustaların setuplarında da kullandıkları ledlere bakınca oradada çoğunlukla soğuk beyaz kullanmışlar. Bu adamların armatürleri ne kullanıyor led olarak bakınca metrede yaklaşık 2000 - 2500 Lm ışık alabildikleri CRI 90 civarı 5630 ve benzeri ledler kullandıklarını gördüm. Kendimde daha önce full spectrum powerled bulunan bir tankımda bu ledlerle ve tropicanın Lumen hesabıyla bir aydınlatma denedim. Sonuç oldukça başarılı idi. Yosunlanma sorunum ne camlarda ne dekor ve bitkilerde olmadı. Gül vs gibi orta ilgi isteyen bitkiler tam anlamıyla çoştu. Monte carlolar oldukca başarılı şekilde gelişim gösterdiler. Şu anda o tankta denemelerime devam ediyorum komple dagıtıp bu sefer tabana funda toprağı üzerine quartz kumla deniyorum bakalım ne olacak illa Aquabasis gibi ürünlere dünya para vermek yerine 5 lt si 7 tl ye aldığım toprak ne kadar iş yapacak görücez...
Örneğin Aşağıdaki kurulum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171804571.jpg[/IMG]
Buda Oliver Knott'ın bir fuardaki tanıtım kurulumundan ADA armatür Soğuk beyaz ledlerden oluşuyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171813391.jpg[/IMG]
[EDIT]shimendifer,2017-05-05 18:14:51[/EDIT]
Bence olay power led beyazlarla ilgili bizim aldığımız ledlerin CRI değerleri muhtemel düşük kalıyor. Çünkü bu konuda baya bir araştırdım. Ustaların internetteki setuplarına baktım bir çok akvaryumu inceledim. Ve Bir çok büyük ustanın esasında sadece soğuk beyaz kullandığını gördüm. Youtube da bulunan ustaların setuplarında da kullandıkları ledlere bakınca oradada çoğunlukla soğuk beyaz kullanmışlar. Bu adamların armatürleri ne kullanıyor led olarak bakınca metrede yaklaşık 2000 - 2500 Lm ışık alabildikleri CRI 90 civarı 5630 ve benzeri ledler kullandıklarını gördüm. Kendimde daha önce full spectrum powerled bulunan bir tankımda bu ledlerle ve tropicanın Lumen hesabıyla bir aydınlatma denedim. Sonuç oldukça başarılı idi. Yosunlanma sorunum ne camlarda ne dekor ve bitkilerde olmadı. Gül vs gibi orta ilgi isteyen bitkiler tam anlamıyla çoştu. Monte carlolar oldukca başarılı şekilde gelişim gösterdiler. Şu anda o tankta denemelerime devam ediyorum komple dagıtıp bu sefer tabana funda toprağı üzerine quartz kumla deniyorum bakalım ne olacak illa Aquabasis gibi ürünlere dünya para vermek yerine 5 lt si 7 tl ye aldığım toprak ne kadar iş yapacak görücez...
Örneğin Aşağıdaki kurulum :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171804571.jpg[/IMG]
Buda Oliver Knott'ın bir fuardaki tanıtım kurulumundan ADA armatür Soğuk beyaz ledlerden oluşuyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/114234/050520171813391.jpg[/IMG]
[EDIT]shimendifer,2017-05-05 18:14:51[/EDIT]
Ista 1lt Tup Dolumu
Bakın dolum olayı bence tamamen sizle dolum yapan yer arasında. Benim dolum yaptığım yerde arkadaşlar tüpümü kontrol etti baktılar kullanım amacımı sordular söyledim. Sıkıntısız dolduruyorlar sağolsunlar. Herhangi bir güvenlik riski olup olmayacağını sordum zaten vanasındaki emniyet sübabı tüpü patlatacak basıncın altında açılır ve ayrıca akvaryum için olanları tüpün sınır değerinin altında dolduruyoruz, bü yüzden korkmanıza gerek yok dediler :)
Bakın dolum olayı bence tamamen sizle dolum yapan yer arasında. Benim dolum yaptığım yerde arkadaşlar tüpümü kontrol etti baktılar kullanım amacımı sordular söyledim. Sıkıntısız dolduruyorlar sağolsunlar. Herhangi bir güvenlik riski olup olmayacağını sordum zaten vanasındaki emniyet sübabı tüpü patlatacak basıncın altında açılır ve ayrıca akvaryum için olanları tüpün sınır değerinin altında dolduruyoruz, bü yüzden korkmanıza gerek yok dediler :)
Fil Kulak Lepistes Ve Full Red
Valla yavru almak kolay ama esasında narin balıklar hele safkanlar oldukça narin olabiliyor.
Valla yavru almak kolay ama esasında narin balıklar hele safkanlar oldukça narin olabiliyor.
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 44 Online Kullanıcı, 24 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
