ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Heueysajuaus
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Nisan 2012 17:06
Son Ziyaret:
11 Nisan 2017 05:48
Toplam Mesaj:
33 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Akın Genç
Doğum Tarihi:
11 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Turizm Acenta Sahibi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Akın Genç - İstanbul
SON 10 MESAJI
Discuslarım Yumurtladı. Resimli.
[QUOTE=celalabay]Merhaba Akın bey,
Discuslarda eşleşme olmasa da dişiler yumurta dizer. Erkekler döllemesede yine de dizer. 48 saat gibi bir süre boyunca su kalitesi çok kötü değilse mantarlaşma olmaksızın yumurtalar yaşayabilir. Eğer erkek döllememiş ise 3. günden sonra yumurtalar tamamen bozulur, larvaya dönmez. Dölleme var ise mantarlaşma olsa da en azından birkaç yavru çıkabilir.
Eğer erkek döllemiş ise, dişi gibi yumurtaların yanından ayrılmaz. Erkek görünmüyor ise ortalıkta dölleme olmama ihtimali yüksektir. Öte yandan 48 saatten sonra yumurtalar kararmaya başlaması gerekir, saydam görüntü gider, kararma başlar. 72 den sonra kıpırtılar başlar. Su ısınız iel paralel bu süre biraz daha artar veya azalır ama ortalama süreç bu şekildedir. [/QUOTE]
Cevaplarınız için çok teşşekkürler. Malesefki sanırım fazla gözetledim balıklarımı strese girip yumurtaları yediler. Akvaryumda 3 adet discus vardı. 2 si hep yumurtaların başında bekledi. Ayrılmadılar. Çift olma olasılığı çok fazla arttırıyor buda sanırım. Yeni akvaryum kuruyorum sadece üretim denemesi için. Bakalım sonuç ne olacak.
[QUOTE=celalabay]Merhaba Akın bey,
Discuslarda eşleşme olmasa da dişiler yumurta dizer. Erkekler döllemesede yine de dizer. 48 saat gibi bir süre boyunca su kalitesi çok kötü değilse mantarlaşma olmaksızın yumurtalar yaşayabilir. Eğer erkek döllememiş ise 3. günden sonra yumurtalar tamamen bozulur, larvaya dönmez. Dölleme var ise mantarlaşma olsa da en azından birkaç yavru çıkabilir.
Eğer erkek döllemiş ise, dişi gibi yumurtaların yanından ayrılmaz. Erkek görünmüyor ise ortalıkta dölleme olmama ihtimali yüksektir. Öte yandan 48 saatten sonra yumurtalar kararmaya başlaması gerekir, saydam görüntü gider, kararma başlar. 72 den sonra kıpırtılar başlar. Su ısınız iel paralel bu süre biraz daha artar veya azalır ama ortalama süreç bu şekildedir. [/QUOTE]
Cevaplarınız için çok teşşekkürler. Malesefki sanırım fazla gözetledim balıklarımı strese girip yumurtaları yediler. Akvaryumda 3 adet discus vardı. 2 si hep yumurtaların başında bekledi. Ayrılmadılar. Çift olma olasılığı çok fazla arttırıyor buda sanırım. Yeni akvaryum kuruyorum sadece üretim denemesi için. Bakalım sonuç ne olacak.
Discuslarım Yumurtladı. Resimli.
Merhaba forumun değerli üyeleri.
Yaklasık 1 sene önce 3 adet discus aldım. Üretmek vs gbi amacım yoktu.
1 tanesi yanık çıktı hiç büyümedi.
1 tanesi hastalık vs uğraştım yaşıyor ama form bozukluğu var.
1 tanesi ise çok güzel formda ve büyüdü.
Dün yemleme için akvaryumuma baktığımda ısıtıcının üzerinde yumurtaları gördüm fakat yarısı bembeyazdı. Yarısı şeffaf. Ve hiçbir hazırlığım yoktu. Tabiki direkt ısıtıcının fişini çekip yedek ısıtıcımı taktım. Daha önce balıklarımın yumurtla tecrübesi yok, tabiki de benimde tecrübem yok. Yumurtaları gördükten sonra hiçbir müdahalede bulunmadım. Sadece gece loş ışıkta bıraktım akvaryumu. Beyaz yumurtaların sayısı artmadı sanıyorumki mantardı yayılmadı.
Ayrıca internettek okuduğum kadarı ile 2 dişi eş tutmuş gibi yumurtlayabiliyormuş. Döllenme olmadığı için sanırım yumurtaların bozulması lazım. Yaklaşık 30-35 saat sonra çektiğim fotoğraf aşağıda.
Acaba bozulan yumurtalan döllenmediği için mü bozuldu ? Çünkü diğerlerine yayılmadı. Yada o şeffaf olanlarda mı döllenmemiştir ? Ve yumurtaların içinde göz vs nokta göremiyorum 30-35 saat geçti. Beni aydınlatırsanız çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127293/040420171835081.jpg[/IMG]
Merhaba forumun değerli üyeleri.
Yaklasık 1 sene önce 3 adet discus aldım. Üretmek vs gbi amacım yoktu.
1 tanesi yanık çıktı hiç büyümedi.
1 tanesi hastalık vs uğraştım yaşıyor ama form bozukluğu var.
1 tanesi ise çok güzel formda ve büyüdü.
Dün yemleme için akvaryumuma baktığımda ısıtıcının üzerinde yumurtaları gördüm fakat yarısı bembeyazdı. Yarısı şeffaf. Ve hiçbir hazırlığım yoktu. Tabiki direkt ısıtıcının fişini çekip yedek ısıtıcımı taktım. Daha önce balıklarımın yumurtla tecrübesi yok, tabiki de benimde tecrübem yok. Yumurtaları gördükten sonra hiçbir müdahalede bulunmadım. Sadece gece loş ışıkta bıraktım akvaryumu. Beyaz yumurtaların sayısı artmadı sanıyorumki mantardı yayılmadı.
Ayrıca internettek okuduğum kadarı ile 2 dişi eş tutmuş gibi yumurtlayabiliyormuş. Döllenme olmadığı için sanırım yumurtaların bozulması lazım. Yaklaşık 30-35 saat sonra çektiğim fotoğraf aşağıda.
Acaba bozulan yumurtalan döllenmediği için mü bozuldu ? Çünkü diğerlerine yayılmadı. Yada o şeffaf olanlarda mı döllenmemiştir ? Ve yumurtaların içinde göz vs nokta göremiyorum 30-35 saat geçti. Beni aydınlatırsanız çok sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/127293/040420171835081.jpg[/IMG]
S.a Bu Gurami Dişimi?
Balığınız erkek. Ek olarak dişisini bende arıyorum yaklaşık 3 aydır :)
Cüce Gurami üreten akvarist yok sanırım. Gelenler hep ithal ve erkek.
Balığınız erkek. Ek olarak dişisini bende arıyorum yaklaşık 3 aydır :)
Cüce Gurami üreten akvarist yok sanırım. Gelenler hep ithal ve erkek.
Sterbai Lerim Yumurtluyor Fakat..
Her su değişiminden sonra 3 günde 1 yumurtluyolar fakat her seferinde 10-15 arası yumurta oluyor.
Akvaryumum karma. Yumurtaları almak çok zorlar diye almadım.
Ama yenmeyen yumurtalar karardı ve 4. günde yumurtadan çıktılar tahminimce ama yem oldular.
Benim bilmek istediğim ise sterbaiyi bir kerede nasıl komple yumurtlatabiliriz ?
2-3 günde 10-15 yumurta üretmek için zorlayıcı bir üreme planı.
Elimde 30-40 litrelik akvaryumlarımda mevcut.
Her su değişiminden sonra 3 günde 1 yumurtluyolar fakat her seferinde 10-15 arası yumurta oluyor.
Akvaryumum karma. Yumurtaları almak çok zorlar diye almadım.
Ama yenmeyen yumurtalar karardı ve 4. günde yumurtadan çıktılar tahminimce ama yem oldular.
Benim bilmek istediğim ise sterbaiyi bir kerede nasıl komple yumurtlatabiliriz ?
2-3 günde 10-15 yumurta üretmek için zorlayıcı bir üreme planı.
Elimde 30-40 litrelik akvaryumlarımda mevcut.
Bol. Ram. Cinsiyet Ve Üretim Hakkında
Akvaryumum 200 litre. Elimdeki melek ve kribensisleri çıkarttım.
Şuan akvaryumda 15 adet çöpçü, 20 adet lepistes ve 3 adet bol ram var.
Bol. Ramlerin cinsiyetlerini yüzgeçleri ile ayırt edemedim.
Tüpçüklerine baktığımda 2 tanesininki sivri. 1 tanesininki biraz kalın.
2 adet bol.ram birbirlerini görünce kavga etme eğilimindeler. Ve bölge tutmuş durumdalar. Tüpçükleri sivri olanlar. Erkek diye tahmin ediyorum.
Diğeri ise ortada hep. Diğerlerinden biri görünce hep bölgelerinden kovuyorlar. Dişi diye tahmin ediyorum fakat emin değilim.
Fotoğraf kaliteli çekemiyorum o yüzden eklemedim. Eğer dediğim gibi ortada kalan dişi ise üretmek için nasıl bir yol izlemem gerekir ?
Elimde 30 ve 40 litre başka akvaryumlarda var.
Akvaryumum 200 litre. Elimdeki melek ve kribensisleri çıkarttım.
Şuan akvaryumda 15 adet çöpçü, 20 adet lepistes ve 3 adet bol ram var.
Bol. Ramlerin cinsiyetlerini yüzgeçleri ile ayırt edemedim.
Tüpçüklerine baktığımda 2 tanesininki sivri. 1 tanesininki biraz kalın.
2 adet bol.ram birbirlerini görünce kavga etme eğilimindeler. Ve bölge tutmuş durumdalar. Tüpçükleri sivri olanlar. Erkek diye tahmin ediyorum.
Diğeri ise ortada hep. Diğerlerinden biri görünce hep bölgelerinden kovuyorlar. Dişi diye tahmin ediyorum fakat emin değilim.
Fotoğraf kaliteli çekemiyorum o yüzden eklemedim. Eğer dediğim gibi ortada kalan dişi ise üretmek için nasıl bir yol izlemem gerekir ?
Elimde 30 ve 40 litre başka akvaryumlarda var.
Erkek Bol. Ram. Ve Akvaryumdaki Diğer Türler
Cevaplarınız için tşk ediyorum. Kribensisler görüntü olarak hoşuma gitmesine rağmen agresiflikleri inanılmaz belli ediyor kendini.
Dediğiniz gibi erkek kribensis değil dişiler inanılmaz agresif. Akvaryumda 2 adet dişiye dokunmuyolar bile ama erkeği perişan ettiler.
İlk olarak onları sahiplendireceğim anlaşılan. Kribensislerden cidden soğudum.
Ek olarak erkek ramirezi 30 litrelik akvaryumumda lepistes vatoz ve çöpçülerimle beraberler. Fakat erkek ramirezim hala ürkek.
Renkleri koyu streste olduğu belli. Çok ürkek. Yemide yaşayacağı kadar yiyor. Acayipte zayıf.
Stresi balık ne zaman atlatır acaba ? hastalık vs olduğunu düşünmüyorum.
Cevaplarınız için tşk ediyorum. Kribensisler görüntü olarak hoşuma gitmesine rağmen agresiflikleri inanılmaz belli ediyor kendini.
Dediğiniz gibi erkek kribensis değil dişiler inanılmaz agresif. Akvaryumda 2 adet dişiye dokunmuyolar bile ama erkeği perişan ettiler.
İlk olarak onları sahiplendireceğim anlaşılan. Kribensislerden cidden soğudum.
Ek olarak erkek ramirezi 30 litrelik akvaryumumda lepistes vatoz ve çöpçülerimle beraberler. Fakat erkek ramirezim hala ürkek.
Renkleri koyu streste olduğu belli. Çok ürkek. Yemide yaşayacağı kadar yiyor. Acayipte zayıf.
Stresi balık ne zaman atlatır acaba ? hastalık vs olduğunu düşünmüyorum.
Erkek Bol. Ram. Ve Akvaryumdaki Diğer Türler
Merhabalar lepistes besliyordum akvaryumum yetmeyeceği için 2. el 200 litre akvaryum aldım.
Fakat içinde balıklar vardı. Akvaryumdaki balıklar şu şekilde;
5x damızlık melek (1 çift olduğu söylendi)
6x kribensis (1 çift, 1 damızlık dişi, 3x damızlık altı)
3x cüce vatoz (1 çift, 1 dişi)
1x similis cory
5x sterbai
3x albino cory
3x bolivian ramirezi (2 dişi, 1 erkek)
Çöpçüler hariç diğer hiçbir balıkla ilgili bir tecrübem yok.
Akvaryumu alırken hindistan kabuğunun içinde yavrularını koruyan kribensis çift vardı fakat malum yavruları telef oldu.
Bu akvaryumdaki türlerin birbiri ile uyumlu olduğunu düşünmüyorum. Örnek olarak kribensisler hoşuma gitti ama damızlık tül meleklerin yüzgeçlerini durmadan tırtıklama eğilimindeler. Melekler çok rahatsız ve yumurtlayacaklarını bile sanmıyorum. Durmadan melekler kuyruk yenileme çabasında.
Esas sorunum ise erkek ramirezi.
Yeme ilgisi yoktu akvaryumda ve inanılmaz zayıflamış halde gördüm. Akvaryumda kendine bir bölge belirlemiş. Gelen 2 dişiyide kovalıyordu.
İç parazit olacağını düşündüm ve karantina akvaryumuna alarak flagy ile tedaviye başladım. 1. günün sabahında normal dışkı gördüm. Ama yemin yenildiğinden emin değilim. Ama tedaviyi kesmedim bugün 3. günü bitti. Yem yiyor ama resmen yaşayacak kadar. Dışkıda problem yok.
Dondurulmuş kan kurdu vs her türlü yemi denedim hala ilgisiz.
Bu türle ilgili bir fikrim yok ama bir makalede başka bir türün baskın erkeği sindirip zamanla ölüme kadar götürdüğünü okudum.
Fakat karantina akvaryumuna alınca neden normale dönmedi ?
Yada iç parazitse düzeldi ama balık neden normale dönmedi ?
Ek olarak akvaryumda osmoz suyu kullanıyorum.
3 günde %20 suyu değişimi yapıyorum.
Tanka ilaç, gübre vs hiçbirşey vermiyorum.
Tetra 1200 new dış filtre
Sıcaklık 25 derece sabit.
Bu konuda beni aydınlatırsanız sevirim. Ek olarak akvaryumumdaki türler hakkında ve ne yapmam gerektiği hakkında fikir sunarsanız memnun olurum.
Sağlıklı hobiler.[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-12 03:15:44[/EDIT]
Merhabalar lepistes besliyordum akvaryumum yetmeyeceği için 2. el 200 litre akvaryum aldım.
Fakat içinde balıklar vardı. Akvaryumdaki balıklar şu şekilde;
5x damızlık melek (1 çift olduğu söylendi)
6x kribensis (1 çift, 1 damızlık dişi, 3x damızlık altı)
3x cüce vatoz (1 çift, 1 dişi)
1x similis cory
5x sterbai
3x albino cory
3x bolivian ramirezi (2 dişi, 1 erkek)
Çöpçüler hariç diğer hiçbir balıkla ilgili bir tecrübem yok.
Akvaryumu alırken hindistan kabuğunun içinde yavrularını koruyan kribensis çift vardı fakat malum yavruları telef oldu.
Bu akvaryumdaki türlerin birbiri ile uyumlu olduğunu düşünmüyorum. Örnek olarak kribensisler hoşuma gitti ama damızlık tül meleklerin yüzgeçlerini durmadan tırtıklama eğilimindeler. Melekler çok rahatsız ve yumurtlayacaklarını bile sanmıyorum. Durmadan melekler kuyruk yenileme çabasında.
Esas sorunum ise erkek ramirezi.
Yeme ilgisi yoktu akvaryumda ve inanılmaz zayıflamış halde gördüm. Akvaryumda kendine bir bölge belirlemiş. Gelen 2 dişiyide kovalıyordu.
İç parazit olacağını düşündüm ve karantina akvaryumuna alarak flagy ile tedaviye başladım. 1. günün sabahında normal dışkı gördüm. Ama yemin yenildiğinden emin değilim. Ama tedaviyi kesmedim bugün 3. günü bitti. Yem yiyor ama resmen yaşayacak kadar. Dışkıda problem yok.
Dondurulmuş kan kurdu vs her türlü yemi denedim hala ilgisiz.
Bu türle ilgili bir fikrim yok ama bir makalede başka bir türün baskın erkeği sindirip zamanla ölüme kadar götürdüğünü okudum.
Fakat karantina akvaryumuna alınca neden normale dönmedi ?
Yada iç parazitse düzeldi ama balık neden normale dönmedi ?
Ek olarak akvaryumda osmoz suyu kullanıyorum.
3 günde %20 suyu değişimi yapıyorum.
Tanka ilaç, gübre vs hiçbirşey vermiyorum.
Tetra 1200 new dış filtre
Sıcaklık 25 derece sabit.
Bu konuda beni aydınlatırsanız sevirim. Ek olarak akvaryumumdaki türler hakkında ve ne yapmam gerektiği hakkında fikir sunarsanız memnun olurum.
Sağlıklı hobiler.[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-12 03:15:44[/EDIT]
100 Cm Akvaryum Aydınlatma Tesisatı
Merhabalar..
Akvaryumu 2. el aldım. 100x40x50 ölçülerinde.
2 adet armatür var. Armatürlerin içinde balastta var 40 w lık. Fakat eski sahibi t8 30w floresanlar kullanmış.
Şimdi 39 w t5 floresan alsam çalıştırır mı ?
Ek olarak 4 adet floresan koyacağım. Hangisinden kaç tane almam gerekir.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Sağlıklı hobiler....[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-07 18:04:30[/EDIT]
Merhabalar..
Akvaryumu 2. el aldım. 100x40x50 ölçülerinde.
2 adet armatür var. Armatürlerin içinde balastta var 40 w lık. Fakat eski sahibi t8 30w floresanlar kullanmış.
Şimdi 39 w t5 floresan alsam çalıştırır mı ?
Ek olarak 4 adet floresan koyacağım. Hangisinden kaç tane almam gerekir.
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
Sağlıklı hobiler....[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-07 18:04:30[/EDIT]
Dondurulmuş Artemia Ve Yem Tavsiye
[QUOTE=BabySoul]Akın Bey Yeni çıkmış artemia larvalarına bemix kompoze koymanız eğer artemiların vitamini bünyesine alıp sonra dondurup balıklara vitaminli olarak vermekse, bana göre larvalar besin keselerini tüketene kadar sudan değil keselerinden beslendikleri. Bu da takribi 24-36 saat arasında kesenin bittiği demek. Belki bu konuya uzman bir arkadaş varsa daha iyi yanıt verebilir, ama benim şimdiye kadar büyüttüğüm artemialarda sularına koydugum yesil su veya astaxanthinin yeni doğmuş larvalarda bir farklılık görmedim. Astaxanthin li su verdigim ergin artemialar kırmızıya dönüşürken, larvaların renginin aynı kalması keseden beslendiklerini düşündürdü bana. [/QUOTE]
Savaş bey bu dediğinizi bende yaşamıştım. 48 saat sonraki artemia gibi suyu süzdüklerine inanmıyorum. Ama en azından %1 vitamini bile almış olsalar yeterlidir yada zaten erittiğim zaman suya vitamin karışmış oluyor eser miktarda. Kesinlikle işe yarayan bir sistem diyemem fakat senelerdir böyle yapıyorum alışkanlık oldu. Şükür ki sakat vs doğum haricinde yavru öldürmedim daha.
3 saat öncede ilginç birşey yaşadım. Konuyla alakası yok ama belki tecrübe etmiş arkadaşlar vardır.
Dişi lepisteslerim erkeklerden ayrı olarak yetiştirildi. 2 adet dişim var. Bir tanesi 1 ay önce yavrulamıstı ilk batım 16 yavru. Diğer lepistesim boş yumurta dökmüştü. Bu ay ise 16 adet yavru verenin karnı şişmedi ve ayrı akvaryuma almamıstım. 1 adet yavrusunu kurtardım farkedip.
Ama 3 saat önce boş yumurta döken lepistesim yavrulamaya başladı. Tabiki sayamıyorum fakat tahminen 150 civarında yavrusu var.
Senelerdir en fazla jumbo lepisteste bile 70-80 civarı yavru görmüştüm. Cidden şaşırdım bu olaya.[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-02 17:29:36[/EDIT]
[QUOTE=BabySoul]Akın Bey Yeni çıkmış artemia larvalarına bemix kompoze koymanız eğer artemiların vitamini bünyesine alıp sonra dondurup balıklara vitaminli olarak vermekse, bana göre larvalar besin keselerini tüketene kadar sudan değil keselerinden beslendikleri. Bu da takribi 24-36 saat arasında kesenin bittiği demek. Belki bu konuya uzman bir arkadaş varsa daha iyi yanıt verebilir, ama benim şimdiye kadar büyüttüğüm artemialarda sularına koydugum yesil su veya astaxanthinin yeni doğmuş larvalarda bir farklılık görmedim. Astaxanthin li su verdigim ergin artemialar kırmızıya dönüşürken, larvaların renginin aynı kalması keseden beslendiklerini düşündürdü bana. [/QUOTE]
Savaş bey bu dediğinizi bende yaşamıştım. 48 saat sonraki artemia gibi suyu süzdüklerine inanmıyorum. Ama en azından %1 vitamini bile almış olsalar yeterlidir yada zaten erittiğim zaman suya vitamin karışmış oluyor eser miktarda. Kesinlikle işe yarayan bir sistem diyemem fakat senelerdir böyle yapıyorum alışkanlık oldu. Şükür ki sakat vs doğum haricinde yavru öldürmedim daha.
3 saat öncede ilginç birşey yaşadım. Konuyla alakası yok ama belki tecrübe etmiş arkadaşlar vardır.
Dişi lepisteslerim erkeklerden ayrı olarak yetiştirildi. 2 adet dişim var. Bir tanesi 1 ay önce yavrulamıstı ilk batım 16 yavru. Diğer lepistesim boş yumurta dökmüştü. Bu ay ise 16 adet yavru verenin karnı şişmedi ve ayrı akvaryuma almamıstım. 1 adet yavrusunu kurtardım farkedip.
Ama 3 saat önce boş yumurta döken lepistesim yavrulamaya başladı. Tabiki sayamıyorum fakat tahminen 150 civarında yavrusu var.
Senelerdir en fazla jumbo lepisteste bile 70-80 civarı yavru görmüştüm. Cidden şaşırdım bu olaya.[EDIT]Heueysajuaus,2015-07-02 17:29:36[/EDIT]
Dondurulmuş Artemia Ve Yem Tavsiye
Tubifex vs diğer canlı yemler illaki kokuyor. Ama artemianın kokusu yok.
Tubifex vs diğer canlı yemler illaki kokuyor. Ama artemianın kokusu yok.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
