ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
djuravea
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
38
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Nisan 2013 15:34
Son Ziyaret:
26 Mart 2017 14:53
Toplam Mesaj:
92 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet ATAŞ
Doğum Tarihi:
06 Haziran 1982
Yaş:
44
İl:
Sivas
Meslek:
Medikal
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet ATAŞ..
450 lt tank bitkili discus-tetra...
SON 10 MESAJI
Tabalkon aqua 3D Gollum konulu tank
Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim bu arada gollum'ün salınım testi kurulum öncesinde yapıldı herhangi bir salınım sıkıntısı yaşamadım[:iyi:]
Herbirinize ayrı ayrı teşekkür ederim bu arada gollum'ün salınım testi kurulum öncesinde yapıldı herhangi bir salınım sıkıntısı yaşamadım[:iyi:]
Tabalkon aqua 3D Gollum konulu tank
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160031301.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160032541.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160034371.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160039081.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160042281.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar işlerim dolayısıyla çok uzun zamandır forma uğrayamıyordum dolayısıyla form eski dizaynından eser kalmamış [:geek:] yenilenmiş ve daha kullanışlı olmuş lakin gel görki bir teknoloji cahili olarak yapacağım hatalardan dolayı şimdiden herkesten özür diliyorum [:)))].
Çok kıymetli hocamız sanatkarımız sayın Timur Tekbaş'ın nacizane şahsıma [:)] hazırlamış olduğu 3D fon ile gollum konulu tankın görselini sizlerle paylaşmak istedim umarım fotoları yükleyebilirim [x(][:lol:]
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160031301.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160032541.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160034371.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160039081.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33449_120520160042281.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar işlerim dolayısıyla çok uzun zamandır forma uğrayamıyordum dolayısıyla form eski dizaynından eser kalmamış [:geek:] yenilenmiş ve daha kullanışlı olmuş lakin gel görki bir teknoloji cahili olarak yapacağım hatalardan dolayı şimdiden herkesten özür diliyorum [:)))].
Çok kıymetli hocamız sanatkarımız sayın Timur Tekbaş'ın nacizane şahsıma [:)] hazırlamış olduğu 3D fon ile gollum konulu tankın görselini sizlerle paylaşmak istedim umarım fotoları yükleyebilirim [x(][:lol:]
Mini karides ve kerevit tankı fotoğraflı..
Numan bey teşekkür ederim gerçekten seyri doyumsuz oluyor umarım bu hobi ülkemizde daha güzel noktalarda konumlanır şuan için herhangi bir problemle karşılaşmadım karideslerim hızla üremeye devam ediyorlar fakat kerevitlerimden hala bir sonuç alamadım umarım ilerde onlarında yavrularıyla tanışmak nasip olur
Semih bey şuan cuceler ve mavi kerevitler ayrı ayrı tanktalar sivasta başkabir hobidaşla tanışmak benide çok memnun etti umarım daha çok arkadaşlarımız bu hobiye gönül verir 
Numan bey teşekkür ederim gerçekten seyri doyumsuz oluyor umarım bu hobi ülkemizde daha güzel noktalarda konumlanır şuan için herhangi bir problemle karşılaşmadım karideslerim hızla üremeye devam ediyorlar fakat kerevitlerimden hala bir sonuç alamadım umarım ilerde onlarında yavrularıyla tanışmak nasip olur
Semih bey şuan cuceler ve mavi kerevitler ayrı ayrı tanktalar sivasta başkabir hobidaşla tanışmak benide çok memnun etti umarım daha çok arkadaşlarımız bu hobiye gönül verir 
bu arada fotoğrafları yüklemekte sorun yaşıyorum ilerki günlerde yeni fotoları ekleyebilirim umarım
Mini karides ve kerevit tankı fotoğraflı..
Merhabalar öncelikle birkaç gün forma giremedim bunun için kusuruma bakmayın lütfen evet ilk etapta bir umutla aynı tanka koymuştum fakat daha sonra farkettimki hiç rahat durmuyorlar ikigün zar zor dayandılar şuan mavi kerevitleri ve meksika cüceleri diğer tanklarıma ayırmak zorunda kaldım en azından işin sevindirici kısmı ne şehit nede gazi verdik
çok şükür. beyaz kerevit ise karideslerle gayet mutlu günlük sayımlarda karideslerimin fazlası var eksiği yok
Merhabalar öncelikle birkaç gün forma giremedim bunun için kusuruma bakmayın lütfen evet ilk etapta bir umutla aynı tanka koymuştum fakat daha sonra farkettimki hiç rahat durmuyorlar ikigün zar zor dayandılar şuan mavi kerevitleri ve meksika cüceleri diğer tanklarıma ayırmak zorunda kaldım en azından işin sevindirici kısmı ne şehit nede gazi verdik
çok şükür. beyaz kerevit ise karideslerle gayet mutlu günlük sayımlarda karideslerimin fazlası var eksiği yok Mini karides ve kerevit tankı fotoğraflı..

Kapasite (litre): 15
Canlılar: Kiraz karides ve kerevit
Malzemeler: Hagen siyah kum,doğal kaya,mini iç filtre,ısıtıcı,masa lambası
Akvaryum Bakımı: haftada %20 su değişimi ve filtre temizliği
Kullanılan Yemler: Haşlanmış ıspanak,tetra granül yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok
- Fotoğraf:
Boyut (cm): 30*26*20
Kapasite (litre): 15
Canlılar: Kiraz karides ve kerevit
Malzemeler: Hagen siyah kum,doğal kaya,mini iç filtre,ısıtıcı,masa lambası
Akvaryum Bakımı: haftada %20 su değişimi ve filtre temizliği
Kullanılan Yemler: Haşlanmış ıspanak,tetra granül yem
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: yok
Merhaba sevgili akvaryum form üyesi arkadaşlar ve abiler yaklaşık bir ay önce elimde olan kerevit ve karideslere yeni bir nano tank hazırlamaya karar verdim ve bir cumartesi günü toparladığım malzemelerle yarı pladaryum tarzı bir tank yapımına başladım akvaryumcudan aldığım kaplumbağa cama camına ufak bir mağra yaparak birkaç yatı dalı yardımıyla şekil vermeye çalıştım mağranın iç kısmına küçük bir iç filtre koyarak üstten akıtmalı küçük birde şelale yaptım tabi ısıtıcıyıda ekleyerek saat akşam onda başlayıp sabah beşte bitirdiğim nano pladaryumu sizlerle paylaşmak istedim yorum ve eleştirilerinize açığım umarım beğenirsiniz saygı ve sevgilerimle ...
Bitkilide hayat var..(her sayfada yeni fotolar)
Hadi bakalım hayırlı olsun şimdiden umarım güzel bir randuman alırsın
Hadi bakalım hayırlı olsun şimdiden umarım güzel bir randuman alırsın
Bu arada arkadaşlar akvaryumun ısısını düşüremiyorum kalöriferler yanmaya başladı haliyle ısıda 29 derecelerde geziniyor nasıl bir fan sistemi yapmalıyım üstü komple kapak olduğu için bağımsız fan kullanamıyacağım başka fikri olan varmı acaba ? cevaplarınızı bekliyor olacağım
Bitkilide hayat var..(her sayfada yeni fotolar)
Emre bey çok teşekkür ederim umarım ilerki günlerde daha güzel bişeyler çıkartmaya çalışıcaz tabi sizlerinde yardımlarıyla :)
Emre bey çok teşekkür ederim umarım ilerki günlerde daha güzel bişeyler çıkartmaya çalışıcaz tabi sizlerinde yardımlarıyla :)
Uğur bey bak buna çok sevindim şimdi halit beyle irtibata geçicem umarım elinde vardır olmadı sizi rahatsız edicem bu konuda :)
Evdem bey umarım bol karadesli bir tankınız olur bende çok seviyorum o şirin haytaları :) hatta ilerki günlerde sırf onlara özel bir nano akvaryumu hazırlamayı planlıyorum artık yavrularıda sizden alırız ;)
Bitkilide hayat var..(her sayfada yeni fotolar)
Onur bey elimde seranın çubuk şeklindeki testler var fakat bi türlü o değerlere ısınamadım acıkcası en yakın zamanda test ederek fotosunu çekip değerlere birlikte karar veririz böylece o işide sizin üstünüze yıkmış olurum :)
Onur bey elimde seranın çubuk şeklindeki testler var fakat bi türlü o değerlere ısınamadım acıkcası en yakın zamanda test ederek fotosunu çekip değerlere birlikte karar veririz böylece o işide sizin üstünüze yıkmış olurum :)
Evdem bey sık su değişimi ve gübrelemenin kesilmesi sakallara engel olacağını biçok yerden okudum fakat tanktaki bitkilerin gelişiminide yavaşlatacağınıda okudum bu arada bildiğim kadarıyla karidesler sakal yiyor fakat bilmenizde fayda var akvaryuma eklenen demir gübresi karidesleri öldürüyor daha önce bana söylenmesine rağmen dayanamayıp denedim ve sonu hüsranla bitti karides koyacaksanız iyice bir araştırın derim
Halit bey şuan resmen o öbeklerden soğudum aslına bakarsanız şuana kadar bişeylerin ters gittiğini tahmin etmiştim fakat ben daha çok yanlış gübrelemeden kaynaklanıyor diye sanıyordum biraz önce eve gelir gelmez şöle yakından inceledim sonuç olarak siz ve uğur beye hak verdim tanktaki öbekler cuba deil :( aslına bakarsanız bunları dikeli yaklaşık üç hafta oldu dikerken yakından bakmıştım fakat yaprakları minik ve yuvarlaktı bugünki incelememde dikkatimi çektiki yaprakları uzamış :( sizlerden bir konuda daha yardım istiyicem acaba sağlıklı güzel cubaları nereden temin edebilirim varmıdır sizlerin bildiği bir yer ?
Bitkilide hayat var..(her sayfada yeni fotolar)
tüh desene gitti benim cuba hayallerim :) en azından kök tutturamazsam üzülmeme sebep kalmıyıcak nede olsa cuba deildi der kendimi avuturum :) bu arada keske aramızı bozabilseniz yıllardır kurtulamıyorum ben bu adamdan sakal yosunu halt etmiş benim arkadaşımın yanında :p işin şakası bir yana kalsın şuan için ilk hedefim şu sakallardan kurtulmak bundan önceki gelişimi gözlemledim neredeyse %50 daha engelliyor sakalllar :( bitki gelişimine tam bir engel malesef herşey bir anlık gübreleme hatamla başladı malesef umarım biranönce kurtulurum tanktaki fidelerim olmasaydı bukadar kafama takmazdım ama dert oldu bana resmen
tüh desene gitti benim cuba hayallerim :) en azından kök tutturamazsam üzülmeme sebep kalmıyıcak nede olsa cuba deildi der kendimi avuturum :) bu arada keske aramızı bozabilseniz yıllardır kurtulamıyorum ben bu adamdan sakal yosunu halt etmiş benim arkadaşımın yanında :p işin şakası bir yana kalsın şuan için ilk hedefim şu sakallardan kurtulmak bundan önceki gelişimi gözlemledim neredeyse %50 daha engelliyor sakalllar :( bitki gelişimine tam bir engel malesef herşey bir anlık gübreleme hatamla başladı malesef umarım biranönce kurtulurum tanktaki fidelerim olmasaydı bukadar kafama takmazdım ama dert oldu bana resmen
Bitkilide hayat var..(her sayfada yeni fotolar)
[QUOTE=Keys]Mehmet bey tebrik ederim güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi duruyor. Yalnız birşey dikkatimi çekti. Cubalardan dert yanmışsınız. Genel görünüm olan fotoğraflardan seçilmiyor pek. Eğer cuba dedikleriniz sol taraftaki öbek öbek olan bitkilerse yanılma ihtimaliniz yüksek. Çünkü yakın çekimde gördüğüm kadarıyla onlar hemianthus micra olabilir. Ben yine de tekrar edeyim. Belki tankınızda cuba da vardır micra da. Sol tarafta zemindeki öbeklerin hepsinin aynı bitki olduğunu varsayarak konuştum. Yanıltmak istemem sizi. [/QUOTE]
[QUOTE=Keys]Mehmet bey tebrik ederim güzel bir görüntü ortaya çıkacak gibi duruyor. Yalnız birşey dikkatimi çekti. Cubalardan dert yanmışsınız. Genel görünüm olan fotoğraflardan seçilmiyor pek. Eğer cuba dedikleriniz sol taraftaki öbek öbek olan bitkilerse yanılma ihtimaliniz yüksek. Çünkü yakın çekimde gördüğüm kadarıyla onlar hemianthus micra olabilir. Ben yine de tekrar edeyim. Belki tankınızda cuba da vardır micra da. Sol tarafta zemindeki öbeklerin hepsinin aynı bitki olduğunu varsayarak konuştum. Yanıltmak istemem sizi. [/QUOTE]
uğur bey öncelikle teşekkür ederim umarım ilerki günlerde daha güzel olacaktır ben bundan öncesinde micra bitkisini yakından görme fırsatım olmadı sadece netten bakmıştım fakat şuan siz micra deyince hafif bir sarsıntı geçirdim
bu öbekleri bir arkadaşımdan aldım hemen onu aradım fakat ısrarla cuba olduğunu söyleyince bi nebze rahatladım
sanırım fotoğrafı düzgün çekememden kaynaklanıyor birde hafif kökleri çıkmıştı oda boy atmış gibi göstermiş en kısa zamanda daha ayrıntılı fotolarını çekerek bunu birkez daha tartışalım bence 
bu öbekleri bir arkadaşımdan aldım hemen onu aradım fakat ısrarla cuba olduğunu söyleyince bi nebze rahatladım
sanırım fotoğrafı düzgün çekememden kaynaklanıyor birde hafif kökleri çıkmıştı oda boy atmış gibi göstermiş en kısa zamanda daha ayrıntılı fotolarını çekerek bunu birkez daha tartışalım bence 
Evdem kardeş gelde onu de valla sakallar ilk olarak moslarda ortaya çıkmıştı daha sonra diğer bitkilerede sıçramaya başladı şuan gübrelemeyide kestim ve su değişimini haftada iki sefere çıkarttım inanıyorumki bu sıkıntıdanda kurtulucaz
bu arada bettayıda o tanka koymak istemiyordum fakat oğlumun ısrarlarına yenik düştüm fakat sizinde söylemiş olduğunuz gibi hacim büyük olduğu için hepsi kendi kafaına göre takılıyolar 
bu arada bettayıda o tanka koymak istemiyordum fakat oğlumun ısrarlarına yenik düştüm fakat sizinde söylemiş olduğunuz gibi hacim büyük olduğu için hepsi kendi kafaına göre takılıyolar 
SON MESAJLAR
- Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
KULLANICILAR
- 75 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
Hakan ARP,
sina cen,
Jotunheim,
Omer901,
Tortuga7,
aquanil,
ByOscar:),
JuqLax,
yeekim,
Sfenks111,
darknessmania,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
mlh06,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
Vitamixsps,
barsbingul,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Balıkmen,
Tata,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
dınay,
Phos,
Pandkoal,
Hakanm_,
Furkann,
oguzsel,
OKIRATLI,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
