ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
damla34
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
122
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ekim 2015 18:13
Son Ziyaret:
27 Haziran 2017 23:44
Toplam Mesaj:
216 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
seyma yağlı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
öykü özay
SON 10 MESAJI
Lepistes Üretim
[QUOTE=egearas933][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193774/310120170009321.jpg[/IMG] arkadaşlar dün 2 adet dişi lepistes aldım ve 1 adet molly aldım hamilemi bilmiyorum yardımcı olurmusunuz RİCA EDİYORUM ARKADAŞLAR GÖRMEZLİKTEN GELMEYİN
YARDIMCI OLURMUSUNUZ ARKADAŞLAR 😊☺[/QUOTE]
lepistesleriniz şişkin ama hamile değil gibi geldi bana sanki kabız gibiler platide hasta gibi kuyruk kısmış ve böyle bir değişik duruyor bence biraz gözlemleyin
[QUOTE=egearas933][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/193774/310120170009321.jpg[/IMG] arkadaşlar dün 2 adet dişi lepistes aldım ve 1 adet molly aldım hamilemi bilmiyorum yardımcı olurmusunuz RİCA EDİYORUM ARKADAŞLAR GÖRMEZLİKTEN GELMEYİN
YARDIMCI OLURMUSUNUZ ARKADAŞLAR 😊☺[/QUOTE]
lepistesleriniz şişkin ama hamile değil gibi geldi bana sanki kabız gibiler platide hasta gibi kuyruk kısmış ve böyle bir değişik duruyor bence biraz gözlemleyin
Yavru Alma Konusunda Tecrübesi Olan
[QUOTE=Kursat66]Balığım yumurta topladı bugun daha önce yumurta almış ama bende ilk olucak henüz 1 aydır bendeler akvaryum 100-40-50 ölçüde toplam 11 koloni sayısı +7 adet ufak sarı prenses var akvaryum içi deniz kayalarıyla süslü kendi haline bıraksam yavruları çıkaeırmı yoksa ayırmalımıyım?[/QUOTE]
bence senin şimdilik kuluçka makinesine ihtiyacvın yok tabi 1 2 kustur sonra alırsın istersen ama ben yunus ve sp besliyorum 600 litrelik 200 litrelik tanklar var bende ve ben 100lerce kez balık kusturdum ama yumurta iken annesinin ağzından alıp kuluçkaya koyunca yavrular daha hassa oluyorlar daha dayanıksız oluyorlar o yüzden anne ağzında büyümesi herzaman daha sağlıklı ben 10 günlükken alıyorum yada 5 7 günlükken amasen 17 20 gün sonra al kusturmayı bilmiyorsan internette tonlarca video var oradan izleyebilirsin birde sakın yavruları kusturduktan sonra ayrı bir suya koyma doğdukları suda kalsınlar ya yavruluğa yada ayrı bir akvaryuma koy ama o akvaryumun suyunuda doğdukları su ile doldur birde yavrular 3 4 haftayı geçirince yavruluğa koyacaksan akvaryuma alabilirsin ayrı bir akvaryuma al ve orda büyüsünler yavruluğa aldıysan geçerli bu akvaryuma aldıysan orda büyüsünler tabi çok küçük olmasın[EDIT]damla34,2017-01-30 14:07:38[/EDIT]
[QUOTE=Kursat66]Balığım yumurta topladı bugun daha önce yumurta almış ama bende ilk olucak henüz 1 aydır bendeler akvaryum 100-40-50 ölçüde toplam 11 koloni sayısı +7 adet ufak sarı prenses var akvaryum içi deniz kayalarıyla süslü kendi haline bıraksam yavruları çıkaeırmı yoksa ayırmalımıyım?[/QUOTE]
bence senin şimdilik kuluçka makinesine ihtiyacvın yok tabi 1 2 kustur sonra alırsın istersen ama ben yunus ve sp besliyorum 600 litrelik 200 litrelik tanklar var bende ve ben 100lerce kez balık kusturdum ama yumurta iken annesinin ağzından alıp kuluçkaya koyunca yavrular daha hassa oluyorlar daha dayanıksız oluyorlar o yüzden anne ağzında büyümesi herzaman daha sağlıklı ben 10 günlükken alıyorum yada 5 7 günlükken amasen 17 20 gün sonra al kusturmayı bilmiyorsan internette tonlarca video var oradan izleyebilirsin birde sakın yavruları kusturduktan sonra ayrı bir suya koyma doğdukları suda kalsınlar ya yavruluğa yada ayrı bir akvaryuma koy ama o akvaryumun suyunuda doğdukları su ile doldur birde yavrular 3 4 haftayı geçirince yavruluğa koyacaksan akvaryuma alabilirsin ayrı bir akvaryuma al ve orda büyüsünler yavruluğa aldıysan geçerli bu akvaryuma aldıysan orda büyüsünler tabi çok küçük olmasın[EDIT]damla34,2017-01-30 14:07:38[/EDIT]
Bir Bakar Mısınız? Anaç Lepistesim Ölmek Üzere
[QUOTE=YavruLepistes]Hayır doğumun üstünden 3 gün geçti zaten erkeği doğumdan sonra aldım bi tane daha dışı aldım ancak bizim eski disiyi çok yordu bende yavrulara rafya yapıp erkeği yavruluga koydum bence 2 si içinde iyi oldu ama siz ne dersiniz?
Yani ilk başta sadece hamile lepistes almıştım o dogurunca erkek aldım yavruların babası bu değil yani :) akvaryumda syan 2 dışı 1 e lepistes 1 e moli bide vatoz var [/QUOTE]
lepistes ölmüyor gayet iyi gözüküyor sadece erkek çok yoruyor olabilir 3 gün geçmiş doğumun üstünden dişiyle tekrar çifleşmeye çalışacaktır sen dişi sayısını arttır erkeğe yavrulukta eziyet etme 2 3 dişi daha al
[QUOTE=YavruLepistes]Hayır doğumun üstünden 3 gün geçti zaten erkeği doğumdan sonra aldım bi tane daha dışı aldım ancak bizim eski disiyi çok yordu bende yavrulara rafya yapıp erkeği yavruluga koydum bence 2 si içinde iyi oldu ama siz ne dersiniz?
Yani ilk başta sadece hamile lepistes almıştım o dogurunca erkek aldım yavruların babası bu değil yani :) akvaryumda syan 2 dışı 1 e lepistes 1 e moli bide vatoz var [/QUOTE]
lepistes ölmüyor gayet iyi gözüküyor sadece erkek çok yoruyor olabilir 3 gün geçmiş doğumun üstünden dişiyle tekrar çifleşmeye çalışacaktır sen dişi sayısını arttır erkeğe yavrulukta eziyet etme 2 3 dişi daha al
Lepistes
[QUOTE=hokia386]Lepistesin neyi var? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191842/30120170006031.jpg[/IMG] [/QUOTE]
bu fotodan pek bişey yani net bişey söyleyemeyiz ama hep su yüzyinde duruyorsa bir sorun vardır ve kuyruğunu kısıyorsa video yada daha çok açıdan foto atmanı öneririm birde su değerleri kötü olabilir yenimi kurdun yoksa eskimi akvaryum kurulalı ne kadar oldu birçok bilgi verki bizde bişey diyebilelim iç parazit gözükmüyor yada doğum yapıyorda olabilir karnı şiş değil ama siyahlık var belki yapmışta olabilir sen görmeden net bişey diyemem 1 foto ile[EDIT]damla34,2017-01-30 13:51:17[/EDIT]
[QUOTE=hokia386]Lepistesin neyi var? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/191842/30120170006031.jpg[/IMG] [/QUOTE]
bu fotodan pek bişey yani net bişey söyleyemeyiz ama hep su yüzyinde duruyorsa bir sorun vardır ve kuyruğunu kısıyorsa video yada daha çok açıdan foto atmanı öneririm birde su değerleri kötü olabilir yenimi kurdun yoksa eskimi akvaryum kurulalı ne kadar oldu birçok bilgi verki bizde bişey diyebilelim iç parazit gözükmüyor yada doğum yapıyorda olabilir karnı şiş değil ama siyahlık var belki yapmışta olabilir sen görmeden net bişey diyemem 1 foto ile[EDIT]damla34,2017-01-30 13:51:17[/EDIT]
Dişi Beta Balığı
[QUOTE=sedo44219][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192850/090120171433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192850/090120171433461.jpg[/IMG] bu balık hangi tür siyahlı olan[/QUOTE]
siyahlı olan moli diğer ikisi lepistes ordan ayırlmalısın hem betaları çifleştiricem demissin yavrularına zarar veririler ve betalarda öldürmeye çalışabilir yazık hayvanlara bence ayır biran önce[EDIT]damla34,2017-01-30 13:47:24[/EDIT]
[QUOTE=sedo44219][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192850/090120171433111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192850/090120171433461.jpg[/IMG] bu balık hangi tür siyahlı olan[/QUOTE]
siyahlı olan moli diğer ikisi lepistes ordan ayırlmalısın hem betaları çifleştiricem demissin yavrularına zarar veririler ve betalarda öldürmeye çalışabilir yazık hayvanlara bence ayır biran önce[EDIT]damla34,2017-01-30 13:47:24[/EDIT]
Lepistes
[QUOTE=nurdo03]Yeni bi akvaryum alıp lepistes bakmak istiyorum. Akvaryum motor bitki vs vs ne önerirsiniz?[/QUOTE]
bence yerin varsa 1metrelik bir akvaryumla başla yanlış bir düşünce varki büyük akvaryumun bakımıda zor olur aslında bu çokta doğru değil yani küçük akvaryumlarda su dengesi çabuk bozulur buda balıklaın ölümüne yada hastalanmasına neden olur bu yüzden bence 1metrelik bir akvaryumla başla ben ilk bu hobiye başladığımda 35cmlik bir akvaryum almıştım sonra sonra büyüte büyüte en son 600litrelik bir tank kurdum 6 tane akvaryum oldu evde bence sen baştan biraz büyük al sonra uğraşma lepistes besliycekmissin zaten 1metrelik tank sana uzun süre yeter yani uzun süre dediğim sonra belki kendin yavruları ayırırsın dişi erkek diye felan o sana kalmış yada doğal ortam yaparsın bitkili akvaryum benim tavsiyem bitkiliden yana neyse çok uzattım bence 1 metrelik al başla yerin yoksa alabileceğin en büyük akvaryumu al derim[:)][EDIT]damla34,2017-01-30 13:40:43[/EDIT]
[QUOTE=nurdo03]Yeni bi akvaryum alıp lepistes bakmak istiyorum. Akvaryum motor bitki vs vs ne önerirsiniz?[/QUOTE]
bence yerin varsa 1metrelik bir akvaryumla başla yanlış bir düşünce varki büyük akvaryumun bakımıda zor olur aslında bu çokta doğru değil yani küçük akvaryumlarda su dengesi çabuk bozulur buda balıklaın ölümüne yada hastalanmasına neden olur bu yüzden bence 1metrelik bir akvaryumla başla ben ilk bu hobiye başladığımda 35cmlik bir akvaryum almıştım sonra sonra büyüte büyüte en son 600litrelik bir tank kurdum 6 tane akvaryum oldu evde bence sen baştan biraz büyük al sonra uğraşma lepistes besliycekmissin zaten 1metrelik tank sana uzun süre yeter yani uzun süre dediğim sonra belki kendin yavruları ayırırsın dişi erkek diye felan o sana kalmış yada doğal ortam yaparsın bitkili akvaryum benim tavsiyem bitkiliden yana neyse çok uzattım bence 1 metrelik al başla yerin yoksa alabileceğin en büyük akvaryumu al derim[:)][EDIT]damla34,2017-01-30 13:40:43[/EDIT]
Fotolu 60 Lt Canlı Doğuran Eksikleri Soylermisiniz
[QUOTE=Muslim63]Sağolun canlı bitkileri cikarmama amacım kumun mercan kırığı olduğu için bitkiler buyuyemezmis onun için sağolun bide hindistan cevizli daha sonra larda belki olur saol
[/QUOTE]
bence akvaryumda e önemli fazlalık o dekor o hiç olmamış bir işede yaramaz ciklet türü besleseniz tamam belki ama lepistesler mağra türü şeylere girmez ha girmez diye koymamızlık yapcaz diye bişeyde yok ama o çok fazla yapay duruyor bir arkadaş ne güzel bir şey önermiş hindistan cevizi kabuğu çok daha doğal ve hoş durur emin olun[:)] ama yinede sizin bileceğiniz iş inşallah biran önce bitkiler çoğalırsa sağlıklı bir şekilde daha hoş bir akvaryuma sahip olursunuz
[QUOTE=Muslim63]Sağolun canlı bitkileri cikarmama amacım kumun mercan kırığı olduğu için bitkiler buyuyemezmis onun için sağolun bide hindistan cevizli daha sonra larda belki olur saol
[/QUOTE]
bence akvaryumda e önemli fazlalık o dekor o hiç olmamış bir işede yaramaz ciklet türü besleseniz tamam belki ama lepistesler mağra türü şeylere girmez ha girmez diye koymamızlık yapcaz diye bişeyde yok ama o çok fazla yapay duruyor bir arkadaş ne güzel bir şey önermiş hindistan cevizi kabuğu çok daha doğal ve hoş durur emin olun[:)] ama yinede sizin bileceğiniz iş inşallah biran önce bitkiler çoğalırsa sağlıklı bir şekilde daha hoş bir akvaryuma sahip olursunuz
Lepistes
[QUOTE=KaanKarakas]
Arkadas bana acıklamıs ama yinede sagol arkadaş :)[/QUOTE]
özel mesajdan açıkladıysa bilmem size açıklama yapılmamış yapmak istedim önemli değil
[QUOTE=KaanKarakas]
Arkadas bana acıklamıs ama yinede sagol arkadaş :)[/QUOTE]
özel mesajdan açıkladıysa bilmem size açıklama yapılmamış yapmak istedim önemli değil
2-3 Cm Arası Balık Önerisi
[QUOTE=lojistisyen]25 lt bitkili akvrayumum var. Yakın zamanda canlı ekleyeceğim ama ne balık ekleyeceğime karar veremedim. Omurgasız olarak salyangoz ve kerevit ekleyeceğim. Aradığım balık türü 2-3 cm civarlarında olmalı. Renk olarak belirli bir tercihim yok. Önerilerinizi bekilyorum.
Hayırlı forumlar[/QUOTE]
tetra lepistes olabilir canlı doğuran türler olabilir büyük çoğunluğu çok büyümez ama bnce tetra ve lepistes olabilir moli plati de olabilir ama biraz daha tankınız büyük olsa daha iyi olurdu ama sizin göz zevkinize hangisi daha çok uyarsa dediğim türlerden bakabilirsiniz tabi daha bilgili arkadaşlar daha farklı türler önerebilir
[QUOTE=lojistisyen]25 lt bitkili akvrayumum var. Yakın zamanda canlı ekleyeceğim ama ne balık ekleyeceğime karar veremedim. Omurgasız olarak salyangoz ve kerevit ekleyeceğim. Aradığım balık türü 2-3 cm civarlarında olmalı. Renk olarak belirli bir tercihim yok. Önerilerinizi bekilyorum.
Hayırlı forumlar[/QUOTE]
tetra lepistes olabilir canlı doğuran türler olabilir büyük çoğunluğu çok büyümez ama bnce tetra ve lepistes olabilir moli plati de olabilir ama biraz daha tankınız büyük olsa daha iyi olurdu ama sizin göz zevkinize hangisi daha çok uyarsa dediğim türlerden bakabilirsiniz tabi daha bilgili arkadaşlar daha farklı türler önerebilir
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
