ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
rorytheroman
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
37
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Kasım 2015 21:55
Son Ziyaret:
29 Ocak 2016 21:06
Toplam Mesaj:
60 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Halid
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Gaziantep
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Halid
SON 10 MESAJI
Beta Akvaryumu
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12375373_1526313741028334_752210248_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 35-15-25 (13 litre)
ışıklandırma : 3 beyaz,3 mavi,3 kırmızı,3 yeşil 3'lü led modül
taban: hagen
bitkiler:Bacopa,subulata
canlılar: 1 mavi, 1 sarı elma salyangozu,1 dişi beta
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12375373_1526313741028334_752210248_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 35-15-25 (13 litre)
ışıklandırma : 3 beyaz,3 mavi,3 kırmızı,3 yeşil 3'lü led modül
taban: hagen
bitkiler:Bacopa,subulata
canlılar: 1 mavi, 1 sarı elma salyangozu,1 dişi beta
Malawi Akvaryumu
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12375721_1526313687695006_341269829_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 100-30-45 (135 litre)
ışıklandırma : 8 beyaz,3 mavi 3'lü led modül
taban: hagen
dekor: gnays kaya
filtrasyon: hw603b
canlılar: 6 sarı prenses,6 demasoni,3 beyaz prenses,1 normal vatoz
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12375721_1526313687695006_341269829_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 100-30-45 (135 litre)
ışıklandırma : 8 beyaz,3 mavi 3'lü led modül
taban: hagen
dekor: gnays kaya
filtrasyon: hw603b
canlılar: 6 sarı prenses,6 demasoni,3 beyaz prenses,1 normal vatoz
Japon Balığı Akvaryumu
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12388959_1526313667695008_672495362_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 42-37-50 (77 litre)
ışıklandırma : 4 beyaz 3'lü led modül
taban: hagen
dekor: midye kabukları, seramik merdiven
filtrasyon: hw603b
canlılar: 3 normal japon balığı,1 ryukin,1 altın baş,1 normal vatoz
Görüş ve önerileriniz için teşekkürler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/179263/12388959_1526313667695008_672495362_o.jpg[/IMG]
akvaryum ölçüleri: 42-37-50 (77 litre)
ışıklandırma : 4 beyaz 3'lü led modül
taban: hagen
dekor: midye kabukları, seramik merdiven
filtrasyon: hw603b
canlılar: 3 normal japon balığı,1 ryukin,1 altın baş,1 normal vatoz
Fon Yapımı Hk.
Merhabalar,3d fon üzerine bir süredir araştırma yapıyorum. aklımda ki tasarımı paylaşıp görüş ve önerilerinizi almak istiyorum. şimdiden teşekkürler iyi hobiler.
100x45x2 strafor üzerine kayrak taşı yapıştırmayı planlıyorum. 2 farklı alternatif düşündüm artı ve eksilerini sizden bekliyorum.
1.straforu su bazlı boya ile boyayıp kayrak taşlarını üzerine yapıştırmak
2.straforu derzleyip kayrak taşlarını üzerine yapıştırmak
ayrıca straforu akvaryuma yapıştırmam şart mı yoksa hafif açılı koyup alt taraftanda kum ve kayalarla sabitlemem yeterli olur mu ?
Merhabalar,3d fon üzerine bir süredir araştırma yapıyorum. aklımda ki tasarımı paylaşıp görüş ve önerilerinizi almak istiyorum. şimdiden teşekkürler iyi hobiler.
100x45x2 strafor üzerine kayrak taşı yapıştırmayı planlıyorum. 2 farklı alternatif düşündüm artı ve eksilerini sizden bekliyorum.
1.straforu su bazlı boya ile boyayıp kayrak taşlarını üzerine yapıştırmak
2.straforu derzleyip kayrak taşlarını üzerine yapıştırmak
ayrıca straforu akvaryuma yapıştırmam şart mı yoksa hafif açılı koyup alt taraftanda kum ve kayalarla sabitlemem yeterli olur mu ?
Gaziantep'te Taş Ve Kaya
[QUOTE=MSA]Metroyu solunuza alın. Ibrahimli tarafında ilk ışıklara gelmeden hemen sağda taş market var. Bütün taşları akvaryum içindir. Tahminimce 8 tür bulunmakta.[/QUOTE]
granit ya da bazalt küp taşı nerden bulabilirim biliyor musunuz ?
[QUOTE=MSA]Metroyu solunuza alın. Ibrahimli tarafında ilk ışıklara gelmeden hemen sağda taş market var. Bütün taşları akvaryum içindir. Tahminimce 8 tür bulunmakta.[/QUOTE]
granit ya da bazalt küp taşı nerden bulabilirim biliyor musunuz ?
Yeni Kurdum Sorular
[QUOTE=yeknet]27x70x35 cm yaklaşık 65lt lik bir akvaryum aldım. Isıtıcı filtre ilaç kum bitki hepsini aldım 900tl tuttu. Özellikle ilaçlar çok pahalı geldi ama ilk hevesin günahı olmaz deyip kafama koyduğumu yaptım.
1- İlaçlardan biri suyu bulandırdı. Üzerinde 4-24 saat arasında bulanıklık gider diyor. içme suyu pet su koymuştum 6 saat oldu hala bulanık. Normal mi bu?
2- Expro 500 filtre aldım. Ama su çıkışı için 2 aparat var biri çok delikli uzun, diğeri tek geniş ağızlı, hangini kullanmalıyım.?
3- Akvaryumun su seviyesi nereye kadar olmalı 3-4 cm daha doldurabilirim. Sanırım filtreden çıkan yüksekten aktığı için çok ses çıkarıyor. TV nun yanına koyduğumdan rahatsız oldum. Su sesini azaltmak için ne yapmam lazım
4- Filtreyi 7x24 çalıştırmam mı gerekiyor?
5- Grolux flouresan aldım günde 3-4 saat çalıştırmam gerektiğini söylediler. Az mı normal mi?
Bitkilerin adlarını bilmiyorum akvaryumcunun tavsiyesi ile seçtim, sanki başlangıç için güzel bir akvaryum oldu ama toplamda 900TL çok mu pahalı acaba? daha balık ve yem almadım. 500TL ya hallederim diyordum ama bu ilaçlar falan tanesi 30-50TL . Isıtıcıya akvaryumdan fazla para verdim. Bunları hesaplamamıştım.
[/QUOTE]
öncelikle sorularınıza cevap vereyim
1.ilaçlarınızdan florena sıvı gübre,biocondizionator su düzenleyici,bio nitrivec ise organik düzenleyicidir. başlangıç için su düzenleyici ve bir miktar sıvı gübre ile başlayabilirsiniz. organik düzenleyici ilerleyen zamanda organik birikim oluştuğunda lazım olacak. bulanıklığı yapan tahminimce su düzenleyici olabilir zamanla geçer. su olarak dinlendirilmiş musluk suyu kullanmanızı tavsiye ederim zira türkiyedeki musluk suları bir çok balık için uygundur. üstelik hazır suya göre daha az maliyetli ve stabildir(devamlı aynı marka su almazsanız değerler devamlı değişir). musluk suyunu 24 saat ağzı açık 5-10-20 litrelik dinlendirmeniz yeterli gelir.
2.aparatlardan uzun delikli olanı yağmurlama çıkış geniş ağızlı olan normal çıkış içindir. tavsiyem yağmurlama çıkışı tam su seviyesine denk gelecek şekilde yerleştirmeniz böylece hem yüzeyde devamlı dalgalanma oluşur hemde su sesi olmaz.
3.su seviyesini yukarda anlattığım gibi yağmurlama çıkışla eşitlerseniz ses sorunu olmaz.
4. filtre devamlı çalışmalıdır.
5. ışıklandırma süresini forumda bitki üzerine deneyimli kişiler cevaplarlar bu konuda tavsiye verecek bilgim yok.
şimdi fiyat konusuna gelirsek öncelikle bilmelisinizki buradaki hiç kimse sizin hobiden soğumanızı veya kendinizi kötü hissetmenizi istemiyor. yalnız biz hobiciler petshopçuların gözünde para kaynağı olarak görüldüğümüz için bu konuda ekstra dikkatli olmak gerek. para konusunda hemen hemen her akvarist başta yanlış yapmıştır ki bir çok kişinin sizi uyarmasını sebebide budur. yani biz yaptık geçti sizde bi an önce farkına varın mümkün olan iadeleri yapın diye.
dediğiniz gibi olan olmuş lakin size bir örnekle kurulum maliyeti özetleyip dikkatinizi bu konu üzerine daha çok çekmek istiyorum çünkü pek ikna olmuş göremedim sizi.
yanlış bir söz yazdıysam kusuruma ve diğer hobici arkadaşlar adına kusurumuza bakmayın fakat burada yardımcı olmak ve paylaşmak için bulunan bir çok insan var.
örnek kurulum
standart 65 x 40 x 30 akvaryum 50 tl
Akvaryum Isıtıcı Tetratec HT 100 W 48 tl
Quik HW-603B Dış Filtre 55 tl
siyah hagen kum 10kg 30 tl
Sera Florena - Aquatan - Nitrivec 50 Ml 3'Lü Set 21 tl
Jbl Aquabasis Plus Bitki Tabanı Kumu 2,5 L 35 tl
led veya florasan aydınlatma 20 tl
karışık bitkiler 50 tl
dekor 50 tl
total 359
*ürünler ve fiyatlar örnek amaçlıdır
[QUOTE=yeknet]27x70x35 cm yaklaşık 65lt lik bir akvaryum aldım. Isıtıcı filtre ilaç kum bitki hepsini aldım 900tl tuttu. Özellikle ilaçlar çok pahalı geldi ama ilk hevesin günahı olmaz deyip kafama koyduğumu yaptım.
1- İlaçlardan biri suyu bulandırdı. Üzerinde 4-24 saat arasında bulanıklık gider diyor. içme suyu pet su koymuştum 6 saat oldu hala bulanık. Normal mi bu?
2- Expro 500 filtre aldım. Ama su çıkışı için 2 aparat var biri çok delikli uzun, diğeri tek geniş ağızlı, hangini kullanmalıyım.?
3- Akvaryumun su seviyesi nereye kadar olmalı 3-4 cm daha doldurabilirim. Sanırım filtreden çıkan yüksekten aktığı için çok ses çıkarıyor. TV nun yanına koyduğumdan rahatsız oldum. Su sesini azaltmak için ne yapmam lazım
4- Filtreyi 7x24 çalıştırmam mı gerekiyor?
5- Grolux flouresan aldım günde 3-4 saat çalıştırmam gerektiğini söylediler. Az mı normal mi?
Bitkilerin adlarını bilmiyorum akvaryumcunun tavsiyesi ile seçtim, sanki başlangıç için güzel bir akvaryum oldu ama toplamda 900TL çok mu pahalı acaba? daha balık ve yem almadım. 500TL ya hallederim diyordum ama bu ilaçlar falan tanesi 30-50TL . Isıtıcıya akvaryumdan fazla para verdim. Bunları hesaplamamıştım.
[/QUOTE]
öncelikle sorularınıza cevap vereyim
1.ilaçlarınızdan florena sıvı gübre,biocondizionator su düzenleyici,bio nitrivec ise organik düzenleyicidir. başlangıç için su düzenleyici ve bir miktar sıvı gübre ile başlayabilirsiniz. organik düzenleyici ilerleyen zamanda organik birikim oluştuğunda lazım olacak. bulanıklığı yapan tahminimce su düzenleyici olabilir zamanla geçer. su olarak dinlendirilmiş musluk suyu kullanmanızı tavsiye ederim zira türkiyedeki musluk suları bir çok balık için uygundur. üstelik hazır suya göre daha az maliyetli ve stabildir(devamlı aynı marka su almazsanız değerler devamlı değişir). musluk suyunu 24 saat ağzı açık 5-10-20 litrelik dinlendirmeniz yeterli gelir.
2.aparatlardan uzun delikli olanı yağmurlama çıkış geniş ağızlı olan normal çıkış içindir. tavsiyem yağmurlama çıkışı tam su seviyesine denk gelecek şekilde yerleştirmeniz böylece hem yüzeyde devamlı dalgalanma oluşur hemde su sesi olmaz.
3.su seviyesini yukarda anlattığım gibi yağmurlama çıkışla eşitlerseniz ses sorunu olmaz.
4. filtre devamlı çalışmalıdır.
5. ışıklandırma süresini forumda bitki üzerine deneyimli kişiler cevaplarlar bu konuda tavsiye verecek bilgim yok.
şimdi fiyat konusuna gelirsek öncelikle bilmelisinizki buradaki hiç kimse sizin hobiden soğumanızı veya kendinizi kötü hissetmenizi istemiyor. yalnız biz hobiciler petshopçuların gözünde para kaynağı olarak görüldüğümüz için bu konuda ekstra dikkatli olmak gerek. para konusunda hemen hemen her akvarist başta yanlış yapmıştır ki bir çok kişinin sizi uyarmasını sebebide budur. yani biz yaptık geçti sizde bi an önce farkına varın mümkün olan iadeleri yapın diye.
dediğiniz gibi olan olmuş lakin size bir örnekle kurulum maliyeti özetleyip dikkatinizi bu konu üzerine daha çok çekmek istiyorum çünkü pek ikna olmuş göremedim sizi.
yanlış bir söz yazdıysam kusuruma ve diğer hobici arkadaşlar adına kusurumuza bakmayın fakat burada yardımcı olmak ve paylaşmak için bulunan bir çok insan var.
örnek kurulum
standart 65 x 40 x 30 akvaryum 50 tl
Akvaryum Isıtıcı Tetratec HT 100 W 48 tl
Quik HW-603B Dış Filtre 55 tl
siyah hagen kum 10kg 30 tl
Sera Florena - Aquatan - Nitrivec 50 Ml 3'Lü Set 21 tl
Jbl Aquabasis Plus Bitki Tabanı Kumu 2,5 L 35 tl
led veya florasan aydınlatma 20 tl
karışık bitkiler 50 tl
dekor 50 tl
total 359
*ürünler ve fiyatlar örnek amaçlıdır
Bitki Akvaryumu
Jbl 1 cm hagen ise 4-5 cm yeterli olur diye düşünüyorum. net miktar için taban ölçüleri lazım
Jbl 1 cm hagen ise 4-5 cm yeterli olur diye düşünüyorum. net miktar için taban ölçüleri lazım
Yeni Kurdum Sorular
Mesajla da yardım edebilirim anlamında dedim yoksa genel olarak buradan yardımlaşmak öncelik olmalı dediğiniz gibi başkalarıda takip edebilmesi için. masraf konusuna çok girmek istemiyorum ürün seçimi satıcı falan net bi konu değil sadece bana fazla geldi. her neyse yardımcı olabilmek için öncelikle elinizdeki tüm malzemeleri detayları ile birlikte yazabilir misiniz?[EDIT]rorytheroman,2015-12-06 01:30:22[/EDIT]
Mesajla da yardım edebilirim anlamında dedim yoksa genel olarak buradan yardımlaşmak öncelik olmalı dediğiniz gibi başkalarıda takip edebilmesi için. masraf konusuna çok girmek istemiyorum ürün seçimi satıcı falan net bi konu değil sadece bana fazla geldi. her neyse yardımcı olabilmek için öncelikle elinizdeki tüm malzemeleri detayları ile birlikte yazabilir misiniz?[EDIT]rorytheroman,2015-12-06 01:30:22[/EDIT]
Yeni Kurdum Sorular
Hobiye hoş geldiniz. üzülerek söyluyorum forumda defalarca soylenmistir burada danışıp araştırmadan petshopdan alım yapmayın. 900 lira gerçekten çok yüksek bi mebla lakin moralinizi bozmayın herkes başlangıcta hatalar yapar. önemli olan hatalardan ders çıkarıp danışarak düz yolda şaşmamak. dilerseniz mesaj atın özel olarak yardımcı olabilirim
Hobiye hoş geldiniz. üzülerek söyluyorum forumda defalarca soylenmistir burada danışıp araştırmadan petshopdan alım yapmayın. 900 lira gerçekten çok yüksek bi mebla lakin moralinizi bozmayın herkes başlangıcta hatalar yapar. önemli olan hatalardan ders çıkarıp danışarak düz yolda şaşmamak. dilerseniz mesaj atın özel olarak yardımcı olabilirim
Ölüm :(
Ölen balık doğum yapan balık ise sebebi doğum sonrası aşırı yorgunluk zayıflık strestir. tavsiyem doğum yapan balığı bir kac gun kendine gelene kadar ayri yerde tutun
Ölen balık doğum yapan balık ise sebebi doğum sonrası aşırı yorgunluk zayıflık strestir. tavsiyem doğum yapan balığı bir kac gun kendine gelene kadar ayri yerde tutun
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Sessiz Şelale Filtre Önerisi Sufisu, 23:18
Filtreleme Seçenekleri - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
yigitksm,
0rnn,
Mirt,
GhostKoi,
Yusuf77777,
HaydarGul,
Urar,
Kınayu,
simsela,
aXarayli,
Sungurr,
sina cen,
Ramazan Güleç,
mightymurat,
oguzozt,
MiSoSiKiaN,
lojistisyen,
yeekim,
nniiaa,
DigitalPen,
omerali06,
JujuSeri,
Kuduoglu,
osmandbnl,
TheDS,
Goldfish2000,
LeafyAqua,
Tatar10,
merutay,
Redrainbow,
yyiImaz,
Ehtiyar,
Kaangzkr,
Mr. WingMan,
Arch.Hüseyin,
metekaan,
nazemert1,
Balikcidede,
cheavy,
zebra93042,
Burak PEKDEMİR,
Jotunheim,
Shortbuff,
Akrattin,
Denizinc,
Ozzgur,
Tayyareci,
Pandkoal,
DY1903,
CevdetSERBEST,
TolgahanA,
Hidro Dinamik,
Umutoty,
ali özer,
alecozan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
