ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tugce83
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2015 18:16
Son Ziyaret:
23 Mart 2016 13:39
Toplam Mesaj:
27 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
esra
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
♦️ T.E.K ♦️
SON 10 MESAJI
Gammarus İçin Marka
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Öncelikle Ankara da yaşanan bomba saldırısından ötürü hepimizin başı sağolsun:(
Sizlere gammarus yemi hakkında birşey danışmak istiyorum.
Japon balıklarıma yem çeşitliliği için gammarus alacagım.
Jbl gammarus yemi ve tetra'nın gammarus mix yemi mevcut birde tetra'nın fauna gammarus yemi var.
Jbl gammarus (içeriği: yumusakcalar&kabuklular%100)
-tetra gammarus mix( içeriği: yumusakcalar&kabuklular "gammarus %67", balık ve türevleri"hamsi %33
- tetra fauna gammarus (içeriği;": güneşte kurutulmuş dere yengeci piresi)
Sanırım tetra fauna gammarus -balıklar için uygun olmayabilir(emin dglim, tabiki)
Ancak tetra gammarus mix, japonlarda kullanabilir miyim?
Siz olsanız hangisini tavsiye ederseniz jbl mi? Tetra mı?
Ya da her 2marka'nın kücük boyunu alıp denemek belkide daha doğru olabılır?
Ancak konu hakkında tavsiyeniz varsa çok memnun olurum.
Arkadaşlar iyi akşamlar,
Öncelikle Ankara da yaşanan bomba saldırısından ötürü hepimizin başı sağolsun:(
Sizlere gammarus yemi hakkında birşey danışmak istiyorum.
Japon balıklarıma yem çeşitliliği için gammarus alacagım.
Jbl gammarus yemi ve tetra'nın gammarus mix yemi mevcut birde tetra'nın fauna gammarus yemi var.
Jbl gammarus (içeriği: yumusakcalar&kabuklular%100)
-tetra gammarus mix( içeriği: yumusakcalar&kabuklular "gammarus %67", balık ve türevleri"hamsi %33
- tetra fauna gammarus (içeriği;": güneşte kurutulmuş dere yengeci piresi)
Sanırım tetra fauna gammarus -balıklar için uygun olmayabilir(emin dglim, tabiki)
Ancak tetra gammarus mix, japonlarda kullanabilir miyim?
Siz olsanız hangisini tavsiye ederseniz jbl mi? Tetra mı?
Ya da her 2marka'nın kücük boyunu alıp denemek belkide daha doğru olabılır?
Ancak konu hakkında tavsiyeniz varsa çok memnun olurum.
Cüce Vatozum Öldü
Bemiks ve evigen saç için kullanıln ampuller. Dediğiniz gb evigen ayrıca cilt içinde kullanılıyor.
Evigen- e vitaminidir ve hücre yenileyicidir.
Balıkların hücrelerinin gelişimde yardımcı olur yaZıordu. Ama bunun evigenden ötürü birşey oldugunu sanmıorm çünkü saf e vitamini. Zararı degıl tam tersı yararı olur ama acaba %25 su degisimi fln yapayim mi? Birde vatoz tek yasar mi? Digeri tek kaldi
1.5ay oldu vatozun geleli ve bugune kdr japonlrimin onlara musallat olduguna sahit olmadim.
Bu ilk baligimi kaybedisim. Japonlarimin 2'si 2yasini gectiler.
Hepsinin bir omru var elbette, bu kdr erken olunca ecel mi hastalik mi o korkkuttu.
[QUOTE=Sheyda27]Bemiks ampulu bende zaman zaman kullanmisimdir akvaryumlarimda.b vitamini icerdigindrn baligin derisini guclendirdigini biliyorum onunla alakasi yoktur olumun.bemiks kullanacaksaniz gece karanlikta dokmeniz gerek isik etkisini kaybettitiyomus.vatozun olum nedeni diğer baliklarca tirtiklanma olabilir.[/QUOTE]
Bemiks ve evigen saç için kullanıln ampuller. Dediğiniz gb evigen ayrıca cilt içinde kullanılıyor.
Evigen- e vitaminidir ve hücre yenileyicidir.
Balıkların hücrelerinin gelişimde yardımcı olur yaZıordu. Ama bunun evigenden ötürü birşey oldugunu sanmıorm çünkü saf e vitamini. Zararı degıl tam tersı yararı olur ama acaba %25 su degisimi fln yapayim mi? Birde vatoz tek yasar mi? Digeri tek kaldi
1.5ay oldu vatozun geleli ve bugune kdr japonlrimin onlara musallat olduguna sahit olmadim.
Bu ilk baligimi kaybedisim. Japonlarimin 2'si 2yasini gectiler.
Hepsinin bir omru var elbette, bu kdr erken olunca ecel mi hastalik mi o korkkuttu.
[QUOTE=Sheyda27]Bemiks ampulu bende zaman zaman kullanmisimdir akvaryumlarimda.b vitamini icerdigindrn baligin derisini guclendirdigini biliyorum onunla alakasi yoktur olumun.bemiks kullanacaksaniz gece karanlikta dokmeniz gerek isik etkisini kaybettitiyomus.vatozun olum nedeni diğer baliklarca tirtiklanma olabilir.[/QUOTE]
Cüce Vatozum Öldü
Hiçbirşey kullanmadım. Bugune kdr akvaryuma ilaçda dahil hiçbirşey atmadım.
Hatta akvaryumcu yem almaa gittiğimde ısrarla tuz kullan dedi ama vatozlar etkilenir, sağolun dedim.
Sadece gecenlerde akvaryumda kullanılan ilaç dışı takviyelerde bemiks ve evigen ampul kullanımını gördüm. Bende hafta başı 1/4evigen ampul kullandım.
Bunun bir tesiri olmus olabilir mi?
Hiçbirşey kullanmadım. Bugune kdr akvaryuma ilaçda dahil hiçbirşey atmadım.
Hatta akvaryumcu yem almaa gittiğimde ısrarla tuz kullan dedi ama vatozlar etkilenir, sağolun dedim.
Sadece gecenlerde akvaryumda kullanılan ilaç dışı takviyelerde bemiks ve evigen ampul kullanımını gördüm. Bende hafta başı 1/4evigen ampul kullandım.
Bunun bir tesiri olmus olabilir mi?
Cüce Vatozum Öldü
Arkadaslar ıyı aksamlar
Bıraz once 2cüce vatozumdan birini akvaryumda göremeyince, kepçe ile içine baktım ve elma salyangozum malesef ölmüş olan cüce vatozumun üzerindeydi.
Anında akvaryumdan çıkardım ama kuyrugu fln yenmış.
Benim endısem 4adet japon balığıma ve diğer cüce vatoza birşey olması.
Hiçbirinin davranıslarında bir gariplik yok. 1saat oncesinde ölen vatozda iidi ama hastalık mı yoksa ecel mi? Korkuttu bu durum!
Fikirleriniz veya önerileriniz ne olabilir?[EDIT]tugce83,2016-02-13 23:07:20[/EDIT]
Arkadaslar ıyı aksamlar
Bıraz once 2cüce vatozumdan birini akvaryumda göremeyince, kepçe ile içine baktım ve elma salyangozum malesef ölmüş olan cüce vatozumun üzerindeydi.
Anında akvaryumdan çıkardım ama kuyrugu fln yenmış.
Benim endısem 4adet japon balığıma ve diğer cüce vatoza birşey olması.
Hiçbirinin davranıslarında bir gariplik yok. 1saat oncesinde ölen vatozda iidi ama hastalık mı yoksa ecel mi? Korkuttu bu durum!
Fikirleriniz veya önerileriniz ne olabilir?[EDIT]tugce83,2016-02-13 23:07:20[/EDIT]
Japon Balığı İçin Orta Seviyeli Bitkili Akvaryum
Ahmet bey merhaba.
1)akvaryumu nereden alacaksınız? Fotosunu gorebılme sansımız var mı? Çünkü var olan akvaryumumu büyütmem gerek japonlarım için
2) japon balıklarını nereden alacaksnz? Fıyat cok uygun geldı, canlıpetahop fln mı? Oylese gormedn bırseyı helekı bır canlıyı almaya cesaret edemem.
[QUOTE=ahmetkilinc]Merhaba arkadaşlar ben orta seviyeli bir japon balığı akvaryumu yapmak istiyorum.Bu hobiye ilk defa başlıcam için tecrübesizim o yüzden internetten biraz araştırma yaptım ve iyi kötü bir liste ve fiyat çıkarttım listemde eksik veya fazlalık varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Gerekenler:
Büyük ve Geniş bir akvaryum
Kalın,geniş yapraklı ve köklü bitkiler(Echinodorus,AnubiasCryptocornya , Saz,Cryptocornya ve Elodea[18-24 derece arası bitkileri:Myriophyllum,Ludwiga,Ceratophyellum,Elodea])
Bitkisel balık yemi(yumurta sarısı)
Akvaryum suyunun tamamını çevirebilecek güçte iç motor ve dış motor
Akvaryum tabanında kullanılacak malzeme ince kum,midye kırığı veya quartz gibi ufak taneli malzemeler seçilmelidir
1.akvaryumun tabanına bitki kumu,2.bitki kumunun üstüne misket gübre,torf,hindistan cevizi toprağı 1.5 ile 3 cm arası serilir.En son olarak seçilen kum çeşitlerinden bir tanesi üst kısma serilir.Hızlı büyüyen bitkiler arka kısıma,yavaş büyüyen bitkiler ön kısma yerleştirilir.
Japon balığı(kuyruklu yıldız,),cüce vatoz,çöpçü,salyangoz ve su midyeleri(Boylarına dikkat edilmesi gerekir Yutulmaması için.)
Su düzenleyici olarak sera aquatan
Su ısıtıcı akvaryumdaki suyun sıcaklığı 18-24 santi grad derece olması gerekmektedir.
200 Lt Kapaklı ve çam desenli akvaryum:150 TL
Dış filtre:75 TL
İç filtre:50 TL
Japon balığı adeti(comet,tül kuyruk,aslan baş):3 TL
Anubis canlı bitki adeti:10 TL
Saz canlı bitki adeti:2 TL
Elodea canlı bitki adeti:10 TL
Akavaryum tabanına bitki kumu 1 kg:3 TL
Akvaryumun taban kısmının 2.katına Hindistan Cevizi Torfu 1 kg:5 TL
Akvaryumun taban kısmının 3.katına Kuvars kumu 1 kg:3 TL
Akvaryum ısıtıcı:25 TL
Su düzenleyici sera aquatan:10 TL
Cüce vatoz adeti:5 TL
Çöpçü balığı adeti:5 TL
Su midyesi adeti:2-3 TL
Akvaryum salyangozu adeti:5 TL
TOPLAM:500 TL
[:)))][:)))][:)))][:)))][/QUOTE]
Ahmet bey merhaba.
1)akvaryumu nereden alacaksınız? Fotosunu gorebılme sansımız var mı? Çünkü var olan akvaryumumu büyütmem gerek japonlarım için
2) japon balıklarını nereden alacaksnz? Fıyat cok uygun geldı, canlıpetahop fln mı? Oylese gormedn bırseyı helekı bır canlıyı almaya cesaret edemem.
[QUOTE=ahmetkilinc]Merhaba arkadaşlar ben orta seviyeli bir japon balığı akvaryumu yapmak istiyorum.Bu hobiye ilk defa başlıcam için tecrübesizim o yüzden internetten biraz araştırma yaptım ve iyi kötü bir liste ve fiyat çıkarttım listemde eksik veya fazlalık varsa yazarsanız çok sevinirim şimdiden teşekkür ederim.
Gerekenler:
Büyük ve Geniş bir akvaryum
Kalın,geniş yapraklı ve köklü bitkiler(Echinodorus,AnubiasCryptocornya , Saz,Cryptocornya ve Elodea[18-24 derece arası bitkileri:Myriophyllum,Ludwiga,Ceratophyellum,Elodea])
Bitkisel balık yemi(yumurta sarısı)
Akvaryum suyunun tamamını çevirebilecek güçte iç motor ve dış motor
Akvaryum tabanında kullanılacak malzeme ince kum,midye kırığı veya quartz gibi ufak taneli malzemeler seçilmelidir
1.akvaryumun tabanına bitki kumu,2.bitki kumunun üstüne misket gübre,torf,hindistan cevizi toprağı 1.5 ile 3 cm arası serilir.En son olarak seçilen kum çeşitlerinden bir tanesi üst kısma serilir.Hızlı büyüyen bitkiler arka kısıma,yavaş büyüyen bitkiler ön kısma yerleştirilir.
Japon balığı(kuyruklu yıldız,),cüce vatoz,çöpçü,salyangoz ve su midyeleri(Boylarına dikkat edilmesi gerekir Yutulmaması için.)
Su düzenleyici olarak sera aquatan
Su ısıtıcı akvaryumdaki suyun sıcaklığı 18-24 santi grad derece olması gerekmektedir.
200 Lt Kapaklı ve çam desenli akvaryum:150 TL
Dış filtre:75 TL
İç filtre:50 TL
Japon balığı adeti(comet,tül kuyruk,aslan baş):3 TL
Anubis canlı bitki adeti:10 TL
Saz canlı bitki adeti:2 TL
Elodea canlı bitki adeti:10 TL
Akavaryum tabanına bitki kumu 1 kg:3 TL
Akvaryumun taban kısmının 2.katına Hindistan Cevizi Torfu 1 kg:5 TL
Akvaryumun taban kısmının 3.katına Kuvars kumu 1 kg:3 TL
Akvaryum ısıtıcı:25 TL
Su düzenleyici sera aquatan:10 TL
Cüce vatoz adeti:5 TL
Çöpçü balığı adeti:5 TL
Su midyesi adeti:2-3 TL
Akvaryum salyangozu adeti:5 TL
TOPLAM:500 TL
[:)))][:)))][:)))][:)))][/QUOTE]
Kaya Tuzu
Hepinize teker teker cok tesekkür ederim. En azından soru işaretleri netleşmiş oldu.
Verdiğiniz bilgiler için tskler
Hepinize teker teker cok tesekkür ederim. En azından soru işaretleri netleşmiş oldu.
Verdiğiniz bilgiler için tskler
Kaya Tuzu
Kimisi bildiğiniz turşuluk kaya tuzunu dgl akvaryumcudan tablet şeklinde alın demiş. Akvaryumcuda satılanlar belirli eliminasyondqn fln mı geçiyor pek bilgin yok.
Tablet alsam 45lt bir akvaryuma ne kdrını eritip atacm ?
Yani anlatabildim mi durumu:) hep soru işaretleri :)
Kimisi bildiğiniz turşuluk kaya tuzunu dgl akvaryumcudan tablet şeklinde alın demiş. Akvaryumcuda satılanlar belirli eliminasyondqn fln mı geçiyor pek bilgin yok.
Tablet alsam 45lt bir akvaryuma ne kdrını eritip atacm ?
Yani anlatabildim mi durumu:) hep soru işaretleri :)
Kaya Tuzu
Zodijack,
Tesadüf forumda gezerde, "Kaya tuzu"konusuna rastladım. Ben bugune kdr hiç kullanmadım akvaryumda.yalnız su değişimlerinden sonra olsun ,akvaryum değişikliği veya yeni akvaryum kurulumda olsun,balıkların bağışıklık sistemine etkisi olsun ayda 1 kaya tuzu kullanımının yararlı olacagı söyleniyor.
İşin aslını çok farklı bir konu araştırırken karşıma çıkınca, işin aslını öğrenmek istedim.[EDIT]tugce83,2016-02-08 11:28:24[/EDIT]
Zodijack,
Tesadüf forumda gezerde, "Kaya tuzu"konusuna rastladım. Ben bugune kdr hiç kullanmadım akvaryumda.yalnız su değişimlerinden sonra olsun ,akvaryum değişikliği veya yeni akvaryum kurulumda olsun,balıkların bağışıklık sistemine etkisi olsun ayda 1 kaya tuzu kullanımının yararlı olacagı söyleniyor.
İşin aslını çok farklı bir konu araştırırken karşıma çıkınca, işin aslını öğrenmek istedim.[EDIT]tugce83,2016-02-08 11:28:24[/EDIT]
Kaya Tuzu
[QUOTE=BalıkSevdalı40]Ben 15 litreye yarım çay kaşığı evde bulunan kaya tuzunu kullanıyorum akvaryumdan biraz su alıyorum bir kaba kaya tuzunu ile karıştırıp geri akvaryuma döküyorum
Bazıları direk akvaryuma atıyor ona arkadaşlar ne der bilemem ben su değişiminden sonra kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki az biraz sıcak su eklıyor musunuz? Çünkü kaya tuzu iri taneli oldugu için eritmesi çok zordur normal ısıda hatta imkansız gibi bişeydir.
[QUOTE=BalıkSevdalı40]Ben 15 litreye yarım çay kaşığı evde bulunan kaya tuzunu kullanıyorum akvaryumdan biraz su alıyorum bir kaba kaya tuzunu ile karıştırıp geri akvaryuma döküyorum
Bazıları direk akvaryuma atıyor ona arkadaşlar ne der bilemem ben su değişiminden sonra kullanıyorum.[/QUOTE]
Peki az biraz sıcak su eklıyor musunuz? Çünkü kaya tuzu iri taneli oldugu için eritmesi çok zordur normal ısıda hatta imkansız gibi bişeydir.
Kaya Tuzu
Herkese iyi haftalar.
Arkadaşlar birçok kaynak okudum türlü sitelerden ve tabi bizim forumdan.Ortak kanı,kaya tuzunun akvaryumlar için birçok nedenden ötürü elzem olduğunu söylüyorlar.
İnternet ve akvaryumcularda "kaya tuzu" tablet formunda ama internette verilen bilgiler hep " çay kaşığı" ölçüsünde. Kimisi " turşu yapımında kullandıgımız, bildiğimiz kaya tuzunu" kuşlanıcaksınız diyor.
1) Kaya tuzu derken, akvayumcular direk kaya tuzu tabletleri alalım mı?
2) mümkünse 10lt'den 100'lt'ye kdr kullanım ölçülerini doğru verebilecek bir arkadaş var mı? Varsa bu bilgiyi iletirse birçok kişinin faydalanacagını düşünüyorum.
3) Japon balıklarımla beraber salyangoz ve cüce vatoz da besliyorum yalnız bu 2si için kaya tuzu pekde iyi sonuç vermiyormuş, böyle bir şeyde napmam gerekiyor? Onları ayrı bir yere mi alacagım? Aldım diyelim, ne kdr bekleyecekler? Snrsında dip çekimi yapacak mıyım? Dip çekimi yapacaksm akabinde niçin tuzu ekledim?
Vıdı vıdı...uzarda gider.
Tavsiyelerinizi bekliyorum[EDIT]tugce83,2016-02-08 10:55:13[/EDIT]
Herkese iyi haftalar.
Arkadaşlar birçok kaynak okudum türlü sitelerden ve tabi bizim forumdan.Ortak kanı,kaya tuzunun akvaryumlar için birçok nedenden ötürü elzem olduğunu söylüyorlar.
İnternet ve akvaryumcularda "kaya tuzu" tablet formunda ama internette verilen bilgiler hep " çay kaşığı" ölçüsünde. Kimisi " turşu yapımında kullandıgımız, bildiğimiz kaya tuzunu" kuşlanıcaksınız diyor.
1) Kaya tuzu derken, akvayumcular direk kaya tuzu tabletleri alalım mı?
2) mümkünse 10lt'den 100'lt'ye kdr kullanım ölçülerini doğru verebilecek bir arkadaş var mı? Varsa bu bilgiyi iletirse birçok kişinin faydalanacagını düşünüyorum.
3) Japon balıklarımla beraber salyangoz ve cüce vatoz da besliyorum yalnız bu 2si için kaya tuzu pekde iyi sonuç vermiyormuş, böyle bir şeyde napmam gerekiyor? Onları ayrı bir yere mi alacagım? Aldım diyelim, ne kdr bekleyecekler? Snrsında dip çekimi yapacak mıyım? Dip çekimi yapacaksm akabinde niçin tuzu ekledim?
Vıdı vıdı...uzarda gider.
Tavsiyelerinizi bekliyorum[EDIT]tugce83,2016-02-08 10:55:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
