ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emircanbaykara
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2016 15:46
Son Ziyaret:
09 Nisan 2022 23:52
Toplam Mesaj:
39 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
emircan baykara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Eskisehir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
emircan baykara
SON 10 MESAJI
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
İlk başta pek içime sinmese de Lepistes Ember veya rasbora istesemde fark ettim ki canlı doğuranlarında keyfi bir başka oluyor.Acaba ne zaman doğurur yavrular büyür mü gibisinden tatlı sorular insanı düşündürüyor.Erkeklerin dişilerin dikkatini çekmeye çalışması vs baya keyifli hacim pek yetmesede yavrularım olursa bir çözüm bulacağım fakat şimdilik hafif bitkili 6 Lepistes olan şu tank çok keyif veriyor bana [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221151351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221153111.jpg[/IMG]
Bitkiler falanda gayet güzel geliştiler özellikle zeytinler.Kısacası şuan gayet içime sindi aşağı yukarı son hali böyle akvaryumun bir iki dekor eklemesi daha yapıcam[:)][:D]
İlk başta pek içime sinmese de Lepistes Ember veya rasbora istesemde fark ettim ki canlı doğuranlarında keyfi bir başka oluyor.Acaba ne zaman doğurur yavrular büyür mü gibisinden tatlı sorular insanı düşündürüyor.Erkeklerin dişilerin dikkatini çekmeye çalışması vs baya keyifli hacim pek yetmesede yavrularım olursa bir çözüm bulacağım fakat şimdilik hafif bitkili 6 Lepistes olan şu tank çok keyif veriyor bana [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221151351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/200320221153111.jpg[/IMG]
Bitkiler falanda gayet güzel geliştiler özellikle zeytinler.Kısacası şuan gayet içime sindi aşağı yukarı son hali böyle akvaryumun bir iki dekor eklemesi daha yapıcam[:)][:D]
Lepistesler Neden Bitki Yemeye Çalışır
[QUOTE=lemur]Lepistesler dişli sazancıklar grubundandır. Hem bitkisel hem hayvansal gıdalarla beslenirler. Bitkilere genelde zarar vermeseler de yemeleri doğaldır. Elodea balıklar tarafından yenmeye çok uygun bir bitkidir. Ortamdaki yosunları da yiyor olabilirler. Balıkların hareketleri sağlıklı ve yem iştahları normalse özel bir şey yapmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Evet verdiğim yemi biraz daha artırdım bitkilerle uğraşmayı genel olarak bıraktılar diyebilirim.Teşekkürler [:)][EDIT]emircanbaykara,2022-03-19 00:16:58[/EDIT]
[QUOTE=lemur]Lepistesler dişli sazancıklar grubundandır. Hem bitkisel hem hayvansal gıdalarla beslenirler. Bitkilere genelde zarar vermeseler de yemeleri doğaldır. Elodea balıklar tarafından yenmeye çok uygun bir bitkidir. Ortamdaki yosunları da yiyor olabilirler. Balıkların hareketleri sağlıklı ve yem iştahları normalse özel bir şey yapmanıza gerek yok.[/QUOTE]
Evet verdiğim yemi biraz daha artırdım bitkilerle uğraşmayı genel olarak bıraktılar diyebilirim.Teşekkürler [:)][EDIT]emircanbaykara,2022-03-19 00:16:58[/EDIT]
Lepistesler Neden Bitki Yemeye Çalışır
Merhaba yaklaşık 1 hafta önce aldığım lepisteslerim akvaryumdaki eledoa bitkilerinin yapraklarını koparıyor yemeye çalışıyor ve geri tükürüyor özellikle 1-2 tanesi bunu çok sık yapıyor.Genel olarak hepsi ise dipte kumu eşelemeye çalışıyor sanki daha öncede beslemiştim ama hiç böyle yaptıklarını görmemiştim yem arar gibi hepsi kumla uğraşıyor dipte.Neler yapabileceğim ile ilgili tavsiyesi, fikri olanlar belirtirse sevinirim [:)]
Merhaba yaklaşık 1 hafta önce aldığım lepisteslerim akvaryumdaki eledoa bitkilerinin yapraklarını koparıyor yemeye çalışıyor ve geri tükürüyor özellikle 1-2 tanesi bunu çok sık yapıyor.Genel olarak hepsi ise dipte kumu eşelemeye çalışıyor sanki daha öncede beslemiştim ama hiç böyle yaptıklarını görmemiştim yem arar gibi hepsi kumla uğraşıyor dipte.Neler yapabileceğim ile ilgili tavsiyesi, fikri olanlar belirtirse sevinirim [:)]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Hiç lepistes tecrübem olmadı. Ama eğer aç olduklarını düşüyorsan, azar azar atarak en fazla ne kadar yiyebileceklerini anlayabilirsin.
Genelde 1 dakika içinde bitirebilecekleri kadar yem atın diyorlar.[/QUOTE]
Attığım yemi 30sn içinde siliyorlar dibe düşürdükleri olursada gözden kaçırdıkları dibe inip onuda yiyorlar ama hala bitkileri ve kumu eşelemeye devam ediyorlar bakalım bu akşam normal attığımdan daha fazla attım
[QUOTE=MrzAdar]
Hiç lepistes tecrübem olmadı. Ama eğer aç olduklarını düşüyorsan, azar azar atarak en fazla ne kadar yiyebileceklerini anlayabilirsin.
Genelde 1 dakika içinde bitirebilecekleri kadar yem atın diyorlar.[/QUOTE]
Attığım yemi 30sn içinde siliyorlar dibe düşürdükleri olursada gözden kaçırdıkları dibe inip onuda yiyorlar ama hala bitkileri ve kumu eşelemeye devam ediyorlar bakalım bu akşam normal attığımdan daha fazla attım
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
İnternetten almak istedim aslında ama hava soğuk malum eksili derecelerde hiç o topa girmek istemedim
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
Yanlız şu şekilde bir sıkıntım var özellikle 1-2 tanesi sürekli arkadaki eledoa bitkilerini yeme çalışıyor parça parça ettiler güzelim bitkiyi yaprakları çok kötü halde bide şey soracağım yemi günde 2 kez atmama rağmen dipte kumu eşeliyorlar sanki yem arar gibi ve bunu hepsi yapıyor.Hakbuki boyutlarına göre gayet yeterli yem attığıma inanıyorum özellikle erkekler normal Lepisteslere göre baya küçükler sizce bunu neden yaparlar [:?]
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
İnternetten almak istedim aslında ama hava soğuk malum eksili derecelerde hiç o topa girmek istemedim
[QUOTE=MrzAdar]
Üzüldüm adınıza. Bütçeniz varsa şehir dışından alabilirdiniz.
İyi tarafı Lepistesler üreyeceği için yavruları satarsınız.[:)][/QUOTE]
Yanlız şu şekilde bir sıkıntım var özellikle 1-2 tanesi sürekli arkadaki eledoa bitkilerini yeme çalışıyor parça parça ettiler güzelim bitkiyi yaprakları çok kötü halde bide şey soracağım yemi günde 2 kez atmama rağmen dipte kumu eşeliyorlar sanki yem arar gibi ve bunu hepsi yapıyor.Hakbuki boyutlarına göre gayet yeterli yem attığıma inanıyorum özellikle erkekler normal Lepisteslere göre baya küçükler sizce bunu neden yaparlar [:?]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]Hocam merhaba. Yeni gelişmeler var mı?[/QUOTE]
Merhaba gelişmeler şu şekilde rasbora veya emberde kesindim o ikisinden birisine karar vermiştim bildiğiniz üzere.fakat hiç bir yerde bulamadım belki bilirsiniz Eskişehirde esnaf sarayı diye bir yer var bodrum katında 10dan fazla belki akvaryumu var hiç birisinde istediğim türleri bulamadım 1 yerde en sonunda buldum onlarda çok küçük ve keyifli durmuyorlardı hasta ve renksiz gözüküyorlardı bende vaz geçmek zorunda kaldım beklesem mi beklemesem mi daha sonra bulur muyum diye düşünürken ilk fikre dönme kararı aldım çok içime sinmesede 6 tane Lepistes aldım
[QUOTE=MrzAdar]Hocam merhaba. Yeni gelişmeler var mı?[/QUOTE]
Merhaba gelişmeler şu şekilde rasbora veya emberde kesindim o ikisinden birisine karar vermiştim bildiğiniz üzere.fakat hiç bir yerde bulamadım belki bilirsiniz Eskişehirde esnaf sarayı diye bir yer var bodrum katında 10dan fazla belki akvaryumu var hiç birisinde istediğim türleri bulamadım 1 yerde en sonunda buldum onlarda çok küçük ve keyifli durmuyorlardı hasta ve renksiz gözüküyorlardı bende vaz geçmek zorunda kaldım beklesem mi beklemesem mi daha sonra bulur muyum diye düşünürken ilk fikre dönme kararı aldım çok içime sinmesede 6 tane Lepistes aldım
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[:lol:][QUOTE=MrzAdar]
Günaydin. Açıkçası net bir şey söyleyemiyeceğim. Bir zararı olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Üste bir ışık kaynağı yerleştirdim ve sağa doğru yöneldi dediğim bitkileri görmelisiniz 1 saat içinde tekrar kafalarını kaldırdılar bu kadara hızlı tepki vereceklerini beklemiyordum [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/120320221357511.jpg[/IMG]
Ortadaki zeytinde gördüğünüz gibi önce sağa yukarı çıktıkça sola doğru kafasını çevirmiş [:lol:]
[:lol:][QUOTE=MrzAdar]
Günaydin. Açıkçası net bir şey söyleyemiyeceğim. Bir zararı olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Üste bir ışık kaynağı yerleştirdim ve sağa doğru yöneldi dediğim bitkileri görmelisiniz 1 saat içinde tekrar kafalarını kaldırdılar bu kadara hızlı tepki vereceklerini beklemiyordum [:)))][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182486/120320221357511.jpg[/IMG]
Ortadaki zeytinde gördüğünüz gibi önce sağa yukarı çıktıkça sola doğru kafasını çevirmiş [:lol:]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Keşke imkan olsa da her türe ayrı akvaryum kursak ama nerede. [:)))][/QUOTE]
Keşkeee imkan olsada öyle bir akvaryum kursak ki kocaman bir ekosistem olsa tek başına [:)))]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Günaydın dostum bugün sabah uyandığımda dimdik duran bitkilerim hepsi özellikle sağ cama yakın olanlar sağ tarafa eğilmiş.Herhangi bir ışık kaynağı kullanmıyordum dün sanırsam tek ışık kaynağı olan pencereden vuran ışığa doğru hareket göstermişler sanırsam iyi bisey bu değil mi 1günde hemen ışığa tepki vermeleri.(bugün akvaryuma ışık kaynağı ekleyeceğim)
Birde bitkilerin ısıtıcının yanında olması bir sorun teşkil eder mi [:?]
[QUOTE=MrzAdar]
Keşke imkan olsa da her türe ayrı akvaryum kursak ama nerede. [:)))][/QUOTE]
Keşkeee imkan olsada öyle bir akvaryum kursak ki kocaman bir ekosistem olsa tek başına [:)))]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Günaydın dostum bugün sabah uyandığımda dimdik duran bitkilerim hepsi özellikle sağ cama yakın olanlar sağ tarafa eğilmiş.Herhangi bir ışık kaynağı kullanmıyordum dün sanırsam tek ışık kaynağı olan pencereden vuran ışığa doğru hareket göstermişler sanırsam iyi bisey bu değil mi 1günde hemen ışığa tepki vermeleri.(bugün akvaryuma ışık kaynağı ekleyeceğim)
Birde bitkilerin ısıtıcının yanında olması bir sorun teşkil eder mi [:?]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Hahaha bizim zevklerimiz uyuyor söylediğin türlere bakayım kesin aklıma girerler zaten [:)))][:)))].Daha balıkları almayacağım en az 1 hafta daha onlarada bakarım teşekkürler[:)]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Eyvaaah bunlarda çok güzel ne yapsam ki ya hiç karar veremeyeceğim galiba sanırsam gittiğim petshopts hangi tür gözüme güzel görünürse onu alacağım çünkü karar vermek çok zor.[:lol:]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Hahaha bizim zevklerimiz uyuyor söylediğin türlere bakayım kesin aklıma girerler zaten [:)))][:)))].Daha balıkları almayacağım en az 1 hafta daha onlarada bakarım teşekkürler[:)]
[QUOTE=MrzAdar]
Hocam merhaba tekrardan. Aklına yeni tür sokmak gibi olmasın ama hiç labirentlilere baktın mı?[:D]
Bir çift betta imbellis veya beta rubra güzel olabilir. Ya da parlayan gurami [:)]
Bu ara labirentlilere sardım da.[:)))][/QUOTE]
Eyvaaah bunlarda çok güzel ne yapsam ki ya hiç karar veremeyeceğim galiba sanırsam gittiğim petshopts hangi tür gözüme güzel görünürse onu alacağım çünkü karar vermek çok zor.[:lol:]
Uzun Bir Süre Sonra Hobiye Tekrar Başlamak
[QUOTE=MrzAdar]
Merhaba. Hayırlı olsun. Biraz daha bitki ekleyebilirsin. Bir diğer tavsiyem ise kök, taş veya hindistan cevizi kabuğu gibi doğal dekorlar eklersen daha doğal ve güzel bir görüntü olur.
Bem ember tetraları daha çok beğeniyorum. En son fikir senin tabiki .
[/QUOTE]
Evet evet haklısın dekor ve bitki çok zayıf oldu.Şimdiki bitkiler kendine gelsin iyice kök falajnda eklerim balıkları ayarlarken görerek almak dekoru en iyisi sanırsam balık içinde rasboralar daha dayanıklı balıklarmış sanırsam desenleri çok cezbediyor beni ve sürekli sürü olarak geszyorlarmış bu beni etkiledi emberlerde renkleri ilk baş beğenmesemde sonradan çok tatlı geldiler akvaryumda malum biraz küçük en uygunu hangisi olur yinede sorayım dedim
[QUOTE=MrzAdar]
Merhaba. Hayırlı olsun. Biraz daha bitki ekleyebilirsin. Bir diğer tavsiyem ise kök, taş veya hindistan cevizi kabuğu gibi doğal dekorlar eklersen daha doğal ve güzel bir görüntü olur.
Bem ember tetraları daha çok beğeniyorum. En son fikir senin tabiki .
[/QUOTE]
Evet evet haklısın dekor ve bitki çok zayıf oldu.Şimdiki bitkiler kendine gelsin iyice kök falajnda eklerim balıkları ayarlarken görerek almak dekoru en iyisi sanırsam balık içinde rasboralar daha dayanıklı balıklarmış sanırsam desenleri çok cezbediyor beni ve sürekli sürü olarak geszyorlarmış bu beni etkiledi emberlerde renkleri ilk baş beğenmesemde sonradan çok tatlı geldiler akvaryumda malum biraz küçük en uygunu hangisi olur yinede sorayım dedim
SON MESAJLAR
- Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim scorpion26, 14:15
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - 400 Litre Havuz Conix, 12:06
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 55 Üye
Online Kullanıcılar
pilatin,
scorpion26,
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
fikret43,
flanormimar,
sonerzeydan,
pitsem,
Darkweaver,
Sfenks111,
sinor,
Hoppala,
EKAR,
zen666,
kopruluonur,
ErayDemirel,
Feanor,
ciways,
AtaDemircii,
tuncaysargin,
bysmokin,
ezzalisi,
betta.ist,
erdalakçay,
Kınayu,
Joec,
HalilSefaa,
miracemir,
Muhammedbedri,
Cyrenity,
sacityld,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Alibicimcilci,
kocoglu,
tersramiz1,
Meryemmm,
şansal,
AC-72,
SalihNarci,
Aguamentist,
JujuSeri,
Aporetti,
Umt61,
oguzsel,
MehmetEgemen,
egedin,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
