ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seko1903
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
72
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Ekim 2018 11:42
Son Ziyaret:
07 Mayıs 2026 09:58
Toplam Mesaj:
22 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serkan Yüzgül
Doğum Tarihi:
05 Temmuz 1984
Yaş:
41
İl:
Ankara
Meslek:
Peyzaj Mimarı
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serkan Yüzgül
SON 10 MESAJI
Power Led İle Akvaryum Arası Mesafe
Herkese merhaba,
100x35x40 cm ebatlarinda yoğun bitkili sayılacak bir akvaryuma sahibim. Bu akvaryum için forumdan bir arkadaşımıza 42 watt power led armatür yaptırdım. O arkadaş bana 36 watt önerdi ama ben yine de 42 watt yaptırdım. Yanında ledlere takmak için 90 derece lensleri de verdi.
Benim sorum şu; armatür su seviyesinden ne kadar yüksekte durmalı? Lensleri kullanmalı mıyım? İnternette izledigim bitkili akvaryum videolarında kimisi yarım metre yükseğe asmış armatürü, kimisi daha da yükseğe , kimisi de 15 cm yükseğe asmış. Neye göre değişir bu durum? Basit bir hesabı var mıdır bunun?
Şimdiden teşekkürler.
Herkese merhaba,
100x35x40 cm ebatlarinda yoğun bitkili sayılacak bir akvaryuma sahibim. Bu akvaryum için forumdan bir arkadaşımıza 42 watt power led armatür yaptırdım. O arkadaş bana 36 watt önerdi ama ben yine de 42 watt yaptırdım. Yanında ledlere takmak için 90 derece lensleri de verdi.
Benim sorum şu; armatür su seviyesinden ne kadar yüksekte durmalı? Lensleri kullanmalı mıyım? İnternette izledigim bitkili akvaryum videolarında kimisi yarım metre yükseğe asmış armatürü, kimisi daha da yükseğe , kimisi de 15 cm yükseğe asmış. Neye göre değişir bu durum? Basit bir hesabı var mıdır bunun?
Şimdiden teşekkürler.
Yapraklarda Sararma
Bendeki sorunun aynısı. Çözüm arıyorum ben de. Cevaplar için takipteyim.
Bendeki sorunun aynısı. Çözüm arıyorum ben de. Cevaplar için takipteyim.
Bitkilerdeki Problem Nedir
[QUOTE=DtResat]Merhabalar ;
Hocam en doğru tespit test ile yapılır. Ama buradan bakınca yeşil nokta yosunu var gibi görünüyor. Bu fosfat eklemek gerektiğini gösteriyor. Ama yine de test en doğru seçenektir.
Saygılar
Bir şey eklemek isterim. Anubias ve fern gibi yavaş büyüyen bitkilerin biraz daha az ışığa (gölge) ihtiyacı var. Bu yüzden diğer hızlı büyüyen bitkilerin büyümesi yavaşlarken , yavaş büyüyen bitkilerde ve camlarda bu yosunu daha sık görüyoruz. Eğer test edinemeyecekseniz , fosfat , potasyum ve mikro element ekleyin. Mekanik temizlik yapın. Ve alglerin azaldığını görüp , bitkilerin eski formlarına döndüğünü görünce normal dozalamaya geçebilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Evet camlarda yeşil yosun oluşmaya başladı. Direk fosfat eksikliği demek mi bu? Yüksek ışık da yapmış olabilir mi?[EDIT]seko1903,2022-02-22 08:31:23[/EDIT]
[QUOTE=DtResat]Merhabalar ;
Hocam en doğru tespit test ile yapılır. Ama buradan bakınca yeşil nokta yosunu var gibi görünüyor. Bu fosfat eklemek gerektiğini gösteriyor. Ama yine de test en doğru seçenektir.
Saygılar
Bir şey eklemek isterim. Anubias ve fern gibi yavaş büyüyen bitkilerin biraz daha az ışığa (gölge) ihtiyacı var. Bu yüzden diğer hızlı büyüyen bitkilerin büyümesi yavaşlarken , yavaş büyüyen bitkilerde ve camlarda bu yosunu daha sık görüyoruz. Eğer test edinemeyecekseniz , fosfat , potasyum ve mikro element ekleyin. Mekanik temizlik yapın. Ve alglerin azaldığını görüp , bitkilerin eski formlarına döndüğünü görünce normal dozalamaya geçebilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkür ederim. Evet camlarda yeşil yosun oluşmaya başladı. Direk fosfat eksikliği demek mi bu? Yüksek ışık da yapmış olabilir mi?[EDIT]seko1903,2022-02-22 08:31:23[/EDIT]
Bitkilerdeki Problem Nedir
Merhaba,
Anubias ve javafern lerdeki bu problem nedir acaba? Besin eksikliği mi? Besin fazlalığı bu gibi şeyler yapar mı? Ph bu gibi şeylere neden olur mu? Fazla potasyum yapmış olabilir mi?
Akvaryum 100x33x40 , ışık 42 watt power led (20 adet 10000k , 20 adet full spectrum , 2 adet uv) , 7/24 sitrik asit karbonat co2 veriyorum indicatör sıvısı açık mavi , zemin jbl manado ve lav kırığı , zeminde jbl kugeln misket gübreler , sıvı gübre reeflovers all inclusive , diy potasyum , diy sıvı karbon , reeflovers nitrat ve fosfat.
Nitrat ve fosfatı çok çok az veriyorum, çünkü hemen yosun yapıyor.
Diğer bitkilerde mesela rotalalarda, mikralarda, palustris cubalarda yapraklar normalden küçük çıkmaya başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/210220222238201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/210220222239441.jpg[/IMG]
Merhaba,
Anubias ve javafern lerdeki bu problem nedir acaba? Besin eksikliği mi? Besin fazlalığı bu gibi şeyler yapar mı? Ph bu gibi şeylere neden olur mu? Fazla potasyum yapmış olabilir mi?
Akvaryum 100x33x40 , ışık 42 watt power led (20 adet 10000k , 20 adet full spectrum , 2 adet uv) , 7/24 sitrik asit karbonat co2 veriyorum indicatör sıvısı açık mavi , zemin jbl manado ve lav kırığı , zeminde jbl kugeln misket gübreler , sıvı gübre reeflovers all inclusive , diy potasyum , diy sıvı karbon , reeflovers nitrat ve fosfat.
Nitrat ve fosfatı çok çok az veriyorum, çünkü hemen yosun yapıyor.
Diğer bitkilerde mesela rotalalarda, mikralarda, palustris cubalarda yapraklar normalden küçük çıkmaya başladı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/210220222238201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/210220222239441.jpg[/IMG]
Bazı Bitkilerdeki Problem
Herkese merhaba, adım Serkan ;
Akvaryum ölçülerim; 100x33x40 şeklindedir.
Filtre olarak ; sadece iç filtre mevcut.
Aydınlatma olarak ; 42 watt power led ( 20 adet 10000 k + 20 adet full spectrum + 2 adet uv ) kullanıyorum. 13:30 ile 22:30 arası yanıyor. Su üzerinden 10 cm yukarıda duruyor. Isınma problemi yok.
Zemin gübreleme olarak ; zemine ara sıra kapsül gübrelerden ve JBL Kugeln misket gübrelerden koyuyorum.
Sıvı gübre olarak ; reeflowers all inclusive , reeflowers nitrat , reeflowers fosfat , diy sıvı karbon , diy potasyum , söll daily
fertiliser kullanıyorum. Her gün sıvı karbon ve söll daily fertiliser veriyorum. İki günde bir potasyum veriyorum. Duruma göre haftada bir iki kere de nitrat ve fosfat ekliyorum.
Tabanda lav kırığı ve JBL Manado kum var.
CO2 sistemi olarak ; 7/24 sitrik asit karbonat sistemi ile saniyede 2 damla co2 veriyorum. İsta indikatör sıvısıyla kontol ediyorum, açık yeşil durumdadır.
Bitkilerim; rotala rotundifolia , micra , pogostemon erectus , pogestomon octobus , ludwigia palustris , cryptocoryne wendtii brown , palustris cuba , anubias , java fern windelov , hydrocotyle tripartita sp. japan
Canlı türü olarak ; 2 adet cüce vatoz , 3 adet çöpçü , 8 adet gül tetra , 3 adet x ışını tetra , 5 adet ember tetra , 6 adet kırmızı burun tetra , 1 adet sae ve katil salyangoz ve kiraz karidesler mevcuttur.
Haftalık %40 su değişimi yapıyorum.
Şimdi sorunuma geçecek olursak, fotoğraflarda da görüldüğü gibi , genel olarak memnunum, rotalalarda, cryptocoryne'larda , pogostemon octobuslarda , güllerde sıkıntı yok gibi. Ya da bana öyle geliyor , fotolardan anladığınız kadarıyla sizin görüşünüz nedir, daha iyi olabilir mi? Biraz pogostemon erectuslar cılız oluyor. (Fotolar biraz eski, java fernler ve anubiaslar şimdi bu şekilde değiller. Fotolarda anubiaslar iyi görünmüşler.)
Asıl problemim , anubias , java fern windelov , hydrocotyle tripartita sp. japan gibi bitkilerimde. Anubiaslar açık yeşil yaprak çıkarıyor , üzerlerinde koyu yeşil noktalar oluyor, yaprak kenarları kahverengi ve kıvrımlı oluyor, yaprak sonra beyazlaşıp çürüyor. Java fern windelovlar kararıyor bir süre sonra komple kahverengi olup çürüyor. Sp japanların yaprakları küçücük kalıyor bir türlü yayılmıyor, sararıp çürüyor. Micra yapraklarının kenarları kahverengi gibi duruyor. Bir ara java moss ekledim, çürüyüp gitti, riccia moss ekledim çürüyüp gitti , su üstü bitkisi olarak pistia aldım, küçücük kaldılar eriyip gittiler. Hygrophila pinnatifida ekledim onlar da önce küçük küçük delik delik oluyor sonra çürüyüp gittiler. Zeytin bitkisi ekledim , onlar da önce cok canlı renkli yaprak açıyorlar sonra üst yapraklar turuncu kahverengi arası bir renk alıyorlar, yaprakların kenarları kahverengi oluyor , en alt yapraklar deliniyor. Lotus ekledim 5 günde eridi. Sessiliflora bitkilerim kahverengi oldu uçları siyah siyah oldu, kurtaramadım bir türlü en sonunda çıkarıp attım. En kolay denilen bitkiler bir türlü olmuyor yani. Bir de sürekli uzun uzun ip gibi saç yosunu oluşuyor. Her hafta su değişimi yapmadan önce diş fırçasıyla 10 dk saç yosunu topluyorum. Bu saç yosunu reeflowers all inclusive eklemeye başladıktan sonra oluştu.
Eskiden 50 cm lik bir akvaryumum vardı , bu akvaryumda dere kumu vardı, iç filtre vardı , tasarruflu ampul kullanıyordum, co2 yoktu , her hafta yer kalmadığı için poşet poşet dev gibi pistiaları çöpe atardım, anubiaslarım çok canlılardı , rizomdan kırıp hep arkadaşlara dağıtırdım.
Bendeki sorun besin eksikliği mi yoksa fazlalığı mı , ışık mı fazla geliyor , filtre mi yetersiz kalıyor anlayamadım gitti. Işık en son seçenek olduğunu düşünüyorum, bundan önce tasarruflu ampullerim vardı 4x75 watt şeklinde, yine aynı sorunum vardı çünkü. Yada ben yanılıyorumdur.
Balık kaybım hiç olmuyor. 2 senedir hepsi yaşıyor.
Gübrelemeyi biraz arttırınca fosfat ve nitrat vermeye başlayınca yaprakların kenarlarında oluşan kahverengilik daha da artıyor. Erectusların gövdeleri kahverengi oluyor. Gübrelemeyi azaltırsam rotalaların ve erectusların yeni çıkan yaprakları küçücük kalıyor, alt taraf geniş üst taraf incecik bir bitki halini alıyorlar.
Görüşü olan arkadaşlar varsa ve yazarlarsa çok sevinirim.
İyi günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/150220221450131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/150220221450391.jpg[/IMG][EDIT]seko1903,2022-02-15 16:56:21[/EDIT]
Herkese merhaba, adım Serkan ;
Akvaryum ölçülerim; 100x33x40 şeklindedir.
Filtre olarak ; sadece iç filtre mevcut.
Aydınlatma olarak ; 42 watt power led ( 20 adet 10000 k + 20 adet full spectrum + 2 adet uv ) kullanıyorum. 13:30 ile 22:30 arası yanıyor. Su üzerinden 10 cm yukarıda duruyor. Isınma problemi yok.
Zemin gübreleme olarak ; zemine ara sıra kapsül gübrelerden ve JBL Kugeln misket gübrelerden koyuyorum.
Sıvı gübre olarak ; reeflowers all inclusive , reeflowers nitrat , reeflowers fosfat , diy sıvı karbon , diy potasyum , söll daily
fertiliser kullanıyorum. Her gün sıvı karbon ve söll daily fertiliser veriyorum. İki günde bir potasyum veriyorum. Duruma göre haftada bir iki kere de nitrat ve fosfat ekliyorum.
Tabanda lav kırığı ve JBL Manado kum var.
CO2 sistemi olarak ; 7/24 sitrik asit karbonat sistemi ile saniyede 2 damla co2 veriyorum. İsta indikatör sıvısıyla kontol ediyorum, açık yeşil durumdadır.
Bitkilerim; rotala rotundifolia , micra , pogostemon erectus , pogestomon octobus , ludwigia palustris , cryptocoryne wendtii brown , palustris cuba , anubias , java fern windelov , hydrocotyle tripartita sp. japan
Canlı türü olarak ; 2 adet cüce vatoz , 3 adet çöpçü , 8 adet gül tetra , 3 adet x ışını tetra , 5 adet ember tetra , 6 adet kırmızı burun tetra , 1 adet sae ve katil salyangoz ve kiraz karidesler mevcuttur.
Haftalık %40 su değişimi yapıyorum.
Şimdi sorunuma geçecek olursak, fotoğraflarda da görüldüğü gibi , genel olarak memnunum, rotalalarda, cryptocoryne'larda , pogostemon octobuslarda , güllerde sıkıntı yok gibi. Ya da bana öyle geliyor , fotolardan anladığınız kadarıyla sizin görüşünüz nedir, daha iyi olabilir mi? Biraz pogostemon erectuslar cılız oluyor. (Fotolar biraz eski, java fernler ve anubiaslar şimdi bu şekilde değiller. Fotolarda anubiaslar iyi görünmüşler.)
Asıl problemim , anubias , java fern windelov , hydrocotyle tripartita sp. japan gibi bitkilerimde. Anubiaslar açık yeşil yaprak çıkarıyor , üzerlerinde koyu yeşil noktalar oluyor, yaprak kenarları kahverengi ve kıvrımlı oluyor, yaprak sonra beyazlaşıp çürüyor. Java fern windelovlar kararıyor bir süre sonra komple kahverengi olup çürüyor. Sp japanların yaprakları küçücük kalıyor bir türlü yayılmıyor, sararıp çürüyor. Micra yapraklarının kenarları kahverengi gibi duruyor. Bir ara java moss ekledim, çürüyüp gitti, riccia moss ekledim çürüyüp gitti , su üstü bitkisi olarak pistia aldım, küçücük kaldılar eriyip gittiler. Hygrophila pinnatifida ekledim onlar da önce küçük küçük delik delik oluyor sonra çürüyüp gittiler. Zeytin bitkisi ekledim , onlar da önce cok canlı renkli yaprak açıyorlar sonra üst yapraklar turuncu kahverengi arası bir renk alıyorlar, yaprakların kenarları kahverengi oluyor , en alt yapraklar deliniyor. Lotus ekledim 5 günde eridi. Sessiliflora bitkilerim kahverengi oldu uçları siyah siyah oldu, kurtaramadım bir türlü en sonunda çıkarıp attım. En kolay denilen bitkiler bir türlü olmuyor yani. Bir de sürekli uzun uzun ip gibi saç yosunu oluşuyor. Her hafta su değişimi yapmadan önce diş fırçasıyla 10 dk saç yosunu topluyorum. Bu saç yosunu reeflowers all inclusive eklemeye başladıktan sonra oluştu.
Eskiden 50 cm lik bir akvaryumum vardı , bu akvaryumda dere kumu vardı, iç filtre vardı , tasarruflu ampul kullanıyordum, co2 yoktu , her hafta yer kalmadığı için poşet poşet dev gibi pistiaları çöpe atardım, anubiaslarım çok canlılardı , rizomdan kırıp hep arkadaşlara dağıtırdım.
Bendeki sorun besin eksikliği mi yoksa fazlalığı mı , ışık mı fazla geliyor , filtre mi yetersiz kalıyor anlayamadım gitti. Işık en son seçenek olduğunu düşünüyorum, bundan önce tasarruflu ampullerim vardı 4x75 watt şeklinde, yine aynı sorunum vardı çünkü. Yada ben yanılıyorumdur.
Balık kaybım hiç olmuyor. 2 senedir hepsi yaşıyor.
Gübrelemeyi biraz arttırınca fosfat ve nitrat vermeye başlayınca yaprakların kenarlarında oluşan kahverengilik daha da artıyor. Erectusların gövdeleri kahverengi oluyor. Gübrelemeyi azaltırsam rotalaların ve erectusların yeni çıkan yaprakları küçücük kalıyor, alt taraf geniş üst taraf incecik bir bitki halini alıyorlar.
Görüşü olan arkadaşlar varsa ve yazarlarsa çok sevinirim.
İyi günler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/150220221450131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/150220221450391.jpg[/IMG][EDIT]seko1903,2022-02-15 16:56:21[/EDIT]
İsta Co2 İndicatör Sıvısı Hk.
Merhaba,
"Sıvının etkisi geçince şeffaflaşıyor su gibi oluyor."
Beklediğim cevap buydu. Teşekkürler.
Merhaba,
"Sıvının etkisi geçince şeffaflaşıyor su gibi oluyor."
Beklediğim cevap buydu. Teşekkürler.
İsta Co2 İndicatör Sıvısı Hk.
Herkese merhaba,
Aşağıdaki gibi birkaç sorum var.
İsta indicatör sıvısı kaç gün ölçüm yapıyor?
Sıvının ölçüm yapıp yapmadığını nasıl anlarız?
Mesela co2 yi ölçerken yeşile dönüyor, sıvının etkisi geçince ne oluyor, tekrar maviye mi dönüyor?
Tekrar maviye dönüyorsa, sıvının etkisi mi geçti diye düşünmeliyiz, yoksa co2 miktarı az mı diye düşünmeliyiz?
Bu konularda bilgilendirme yapabilir misiniz?
Teşekkürler.
Herkese merhaba,
Aşağıdaki gibi birkaç sorum var.
İsta indicatör sıvısı kaç gün ölçüm yapıyor?
Sıvının ölçüm yapıp yapmadığını nasıl anlarız?
Mesela co2 yi ölçerken yeşile dönüyor, sıvının etkisi geçince ne oluyor, tekrar maviye mi dönüyor?
Tekrar maviye dönüyorsa, sıvının etkisi mi geçti diye düşünmeliyiz, yoksa co2 miktarı az mı diye düşünmeliyiz?
Bu konularda bilgilendirme yapabilir misiniz?
Teşekkürler.
Ücretsiz Tetrazon
Diğer balıklarımın peşini birakmadığı için akvaryumdan çıkaracağım. İsteyene ücretsiz vereceğim. Ankara Dikmen 05052660184[EDIT]seko1903,2021-05-22 18:40:49[/EDIT]
Diğer balıklarımın peşini birakmadığı için akvaryumdan çıkaracağım. İsteyene ücretsiz vereceğim. Ankara Dikmen 05052660184[EDIT]seko1903,2021-05-22 18:40:49[/EDIT]
Bitkinin Adı
Bana lobelia cardinalis gibi geldi.
Bana lobelia cardinalis gibi geldi.
Rotala Green
Herkese merhaba,
Rotala green diye geçen bitki, rotala rotundifolia ile aynı bitki midir? Bilen var mı? Bende rotundifolia var, bunların üst kısımları pembeleşiyor. Rotala green alsam bunların da üst kısımları yüksek ışıktan veya demir gübresinden pembeleşir mi? Yoksa rotala green her zaman yeşil mi kalır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/110220211441171.jpg[/IMG]
Sol arkadaki ve orta öndeki bitkiler. Ben bunları rotundifolia diye yetiştiriyorum. Eğer rotala green başka ise, ANKARA'da elinde olan arkadaşlardan ücreti karşılığında rica edebilirim [:)] Akvaryumda her taraf pembe kırmızı olmaya başladı. Bana biraz da canlı parlak yeşil bitki çeşitleri lazım.
Herkese merhaba,
Rotala green diye geçen bitki, rotala rotundifolia ile aynı bitki midir? Bilen var mı? Bende rotundifolia var, bunların üst kısımları pembeleşiyor. Rotala green alsam bunların da üst kısımları yüksek ışıktan veya demir gübresinden pembeleşir mi? Yoksa rotala green her zaman yeşil mi kalır?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209963/110220211441171.jpg[/IMG]
Sol arkadaki ve orta öndeki bitkiler. Ben bunları rotundifolia diye yetiştiriyorum. Eğer rotala green başka ise, ANKARA'da elinde olan arkadaşlardan ücreti karşılığında rica edebilirim [:)] Akvaryumda her taraf pembe kırmızı olmaya başladı. Bana biraz da canlı parlak yeşil bitki çeşitleri lazım.
SON MESAJLAR
- Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
