ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2018 22:20
Son Ziyaret:
24 Nisan 2021 08:46
Toplam Mesaj:
284 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yiğit han güner
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yiğit han güner
SON 10 MESAJI
Lepisteslerim Hep Dişi Doğuruyor
Yahu 1 Şubat ta doğan yavruların cinsiyetleri 2 hafta önce belli oldu. Bende bir tuhaflık var sanmıştım
Yahu 1 Şubat ta doğan yavruların cinsiyetleri 2 hafta önce belli oldu. Bende bir tuhaflık var sanmıştım
Lepisteslerim Hep Dişi Doğuruyor
Lepisteslerim cinsiyetlerini geç gösterdi sorun yok erkek ve dişi var dişi fazla ama acele etmişim, galiba ilk hepsi dişi gibi gözüküyor belli bir sure sonra erkek oluyor
Lepisteslerim cinsiyetlerini geç gösterdi sorun yok erkek ve dişi var dişi fazla ama acele etmişim, galiba ilk hepsi dişi gibi gözüküyor belli bir sure sonra erkek oluyor
Lepisteslerim Hep Dişi Doğuruyor
Öncelikle merhaba, 2 adet lepistes tankım var birinde kırmalar diğerinde ise albino full red lepisterler var, kırmalarda yaklaşık 200 yavrudan 4-5 adet erkek çıktı geri kalanların hepsi dişi, full redlerde ise 50-60 yavrunun hepsi dişi. Yavrular 1-2-3-4-5-6 aylıklar cinsiyetlerini anlamama imkanım yok yani. Bu durum çok tuhaf değil mi. yavrular 20 derecede doğan var 22-23 vs kıştan yaza doğru ısındığı için havalar şuan ise 24 derecede doğan yavrularda hep dişi. bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?
Not: lütfen ısıtıcı tak vs demeyiniz ben 2 yıldır ısıtı kullanmıyorum balıklarımda çok sağlıklı 2 yıldır toplamda sadece 2 adet balığım öldü onlarda yaşlı balıklardı
Öncelikle merhaba, 2 adet lepistes tankım var birinde kırmalar diğerinde ise albino full red lepisterler var, kırmalarda yaklaşık 200 yavrudan 4-5 adet erkek çıktı geri kalanların hepsi dişi, full redlerde ise 50-60 yavrunun hepsi dişi. Yavrular 1-2-3-4-5-6 aylıklar cinsiyetlerini anlamama imkanım yok yani. Bu durum çok tuhaf değil mi. yavrular 20 derecede doğan var 22-23 vs kıştan yaza doğru ısındığı için havalar şuan ise 24 derecede doğan yavrularda hep dişi. bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz?
Not: lütfen ısıtıcı tak vs demeyiniz ben 2 yıldır ısıtı kullanmıyorum balıklarımda çok sağlıklı 2 yıldır toplamda sadece 2 adet balığım öldü onlarda yaşlı balıklardı
Diatom Ve Kurtuluş Yolu Nedir..
[QUOTE=herneyse][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201890/071220172311071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201890/071220172311081.jpg[/IMG]
Tankı kuralı yaklaşık olarak 2.5 ayı geçti. 50 ltlik bir tanka 2 adet t8 36 w Süperdaylight ve plant grow armatür ile Lav kırığı , aquabasisplus, manado dan oluşan tabanımıza cuba bonsai türü bitkiler ekledik ve sadece potasyum ile günde 6 saat ışık ile yaklaşık olarak 1 ay kadar devam ettik.Yeni tanklarda genellikle görülebilen diatoma yakalandı bitkilerim ve cubalarım gelişme aşamasındayken biranda yapraklarda küçülme kararma ve daha sonrasında çürüme ile sonuçlanan ölümler yaşandı. Yeni tank dedik olabilir silikatex ile 1 hafta filtrede suyumuzu temizledik daha sonra çıkartıp yeniden şansımı deneyeyim dedim. Akvaryumun bakteri kültürü oturması amaçlı ekstra yararrlı bakteri kültürü ekledim. Yeni cubalar aldım tekrardan diktim. Düzenli şekilde 20 ppm potasyum 10 a 1 fosfat-nitrat gübrelerimi eklemeye başladım reeflowers 6 lı set ...sonuç 2 hafta yine herşey normal hatta eski diatomdan neredeyse çürümüş cubalar bile yeni filizler vermeye başladı yeni cubalar yayılmaya başladı derken şimdi yine yapraklarda kararma ve küçülme başladı. yine diatom süreci..Moralim çok bozuk çözüm bulamıyorum...[/QUOTE]
Nasıl kuruldunuz acaba ayni dert başıma geldi çok sinir bozucu
[QUOTE=herneyse][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201890/071220172311071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201890/071220172311081.jpg[/IMG]
Tankı kuralı yaklaşık olarak 2.5 ayı geçti. 50 ltlik bir tanka 2 adet t8 36 w Süperdaylight ve plant grow armatür ile Lav kırığı , aquabasisplus, manado dan oluşan tabanımıza cuba bonsai türü bitkiler ekledik ve sadece potasyum ile günde 6 saat ışık ile yaklaşık olarak 1 ay kadar devam ettik.Yeni tanklarda genellikle görülebilen diatoma yakalandı bitkilerim ve cubalarım gelişme aşamasındayken biranda yapraklarda küçülme kararma ve daha sonrasında çürüme ile sonuçlanan ölümler yaşandı. Yeni tank dedik olabilir silikatex ile 1 hafta filtrede suyumuzu temizledik daha sonra çıkartıp yeniden şansımı deneyeyim dedim. Akvaryumun bakteri kültürü oturması amaçlı ekstra yararrlı bakteri kültürü ekledim. Yeni cubalar aldım tekrardan diktim. Düzenli şekilde 20 ppm potasyum 10 a 1 fosfat-nitrat gübrelerimi eklemeye başladım reeflowers 6 lı set ...sonuç 2 hafta yine herşey normal hatta eski diatomdan neredeyse çürümüş cubalar bile yeni filizler vermeye başladı yeni cubalar yayılmaya başladı derken şimdi yine yapraklarda kararma ve küçülme başladı. yine diatom süreci..Moralim çok bozuk çözüm bulamıyorum...[/QUOTE]
Nasıl kuruldunuz acaba ayni dert başıma geldi çok sinir bozucu
Moss Akvaryumu İçin Sıvı Gübre Önerisi
2 tankimda 7-8 çeşit moss dolu, eskiden su değişimi 3 günde yapardım artık çok ilgilenemiyorum su değişimi 7 gün e çıkıyor ve mosslarda anlamadığım hafif kararmalar oluyor. Genelde su değişimini aksatinca başıma gelirdi bu olay. Sıvı gübre kullanmak istiyorum ne önerirsiniz? Tropica alacaktım stok yok hiç bir yerde.
2 tankimda 7-8 çeşit moss dolu, eskiden su değişimi 3 günde yapardım artık çok ilgilenemiyorum su değişimi 7 gün e çıkıyor ve mosslarda anlamadığım hafif kararmalar oluyor. Genelde su değişimini aksatinca başıma gelirdi bu olay. Sıvı gübre kullanmak istiyorum ne önerirsiniz? Tropica alacaktım stok yok hiç bir yerde.
Apistogramma Sp Tefé(nacional De Tefé Biyotopu)
[QUOTE=Cem Altay]
Evet doğadaki kekiklerin toprak altı ve üstünde kalan kısımlarıdır,nerede yaşadığınızı tam bilmiyorum fakat kekik olan orman ve makilik bölgelerde bulunur,tabiyki kalın kökü olan eski kekikleri tercih ederseniz daha makbül,zaten aşırı şekilde arsız bir bitki ve çabuk yayılıyor doğada.
Ayrıca facebook da "Akvaryum dekor Ahmet Göl"var,bulma imkanınız yoksa kendisinden temin edebilirsiniz.[/QUOTE]
Ankara' da yaşıyorum ama memleketim rize bizim yaylalarda çok olur kekik yazın gidebilirsem bakacağım oralara, Ankara da ormanlık yerlere bakınacağım teşekkür ederim
[QUOTE=Cem Altay]
Evet doğadaki kekiklerin toprak altı ve üstünde kalan kısımlarıdır,nerede yaşadığınızı tam bilmiyorum fakat kekik olan orman ve makilik bölgelerde bulunur,tabiyki kalın kökü olan eski kekikleri tercih ederseniz daha makbül,zaten aşırı şekilde arsız bir bitki ve çabuk yayılıyor doğada.
Ayrıca facebook da "Akvaryum dekor Ahmet Göl"var,bulma imkanınız yoksa kendisinden temin edebilirsiniz.[/QUOTE]
Ankara' da yaşıyorum ama memleketim rize bizim yaylalarda çok olur kekik yazın gidebilirsem bakacağım oralara, Ankara da ormanlık yerlere bakınacağım teşekkür ederim
Apistogramma Sp Tefé(nacional De Tefé Biyotopu)
Kurulumunuz çok güzel olmuş, güzel emek vermişsiniz tebrik ederim. Bu kekik çalısını nereden bulabilirim acaba çok aradım ama bulamadım. Doğadaki kekiklerin kurumuş halleri midir bu biraz bilgi verebilir misiniz?
Kurulumunuz çok güzel olmuş, güzel emek vermişsiniz tebrik ederim. Bu kekik çalısını nereden bulabilirim acaba çok aradım ama bulamadım. Doğadaki kekiklerin kurumuş halleri midir bu biraz bilgi verebilir misiniz?
Karbonat-Sitrik asit CO2 sistem yapımı 9 tl. maliy
[QUOTE=Sinan LEFLEF]Manometre elimde yüzlerce var açıkçası musluk da aynı şekilde ama pet şişe bağlantı aparatı açıkçası fazla bulunmamakta isterseniz uygun bi fiyat çıkarabilirim yalnız benim kullandığım rekorlar otomatik rekor 2/4 pinomatik hortum akvaryum hortumu takılamaz bu rekora araya ufak bi işlem yapmanız gerekiyor aslında kopmle benim yaptığım sistemi bir ara satmak istedim ama talep olmaz diye vazgeçtim.
Açıkçası benim kullandığım malzemeler biraz sıkıntılı fiyat konusunda diş ünitelerinde kullanılan ekipmanlar biraz profesyonele giriyor. Ama ömürlük diyebilirim. İsteyen arkadaşlara malzeme konusunda yada sistem çalışmasında yardımcı olabilirim.[/QUOTE]
bana yardımcı olur musunuz hocam, özelden bir fiyat söyleseniz
[QUOTE=Sinan LEFLEF]Manometre elimde yüzlerce var açıkçası musluk da aynı şekilde ama pet şişe bağlantı aparatı açıkçası fazla bulunmamakta isterseniz uygun bi fiyat çıkarabilirim yalnız benim kullandığım rekorlar otomatik rekor 2/4 pinomatik hortum akvaryum hortumu takılamaz bu rekora araya ufak bi işlem yapmanız gerekiyor aslında kopmle benim yaptığım sistemi bir ara satmak istedim ama talep olmaz diye vazgeçtim.
Açıkçası benim kullandığım malzemeler biraz sıkıntılı fiyat konusunda diş ünitelerinde kullanılan ekipmanlar biraz profesyonele giriyor. Ama ömürlük diyebilirim. İsteyen arkadaşlara malzeme konusunda yada sistem çalışmasında yardımcı olabilirim.[/QUOTE]
bana yardımcı olur musunuz hocam, özelden bir fiyat söyleseniz
İpliksi Yosun Başım Dertte
Arkadaşlar bu iplik gibi hafif yeşil renkli yosunla başım dertte.
Birinden bir moss aldim ondan bulaştı nasıl çözebilirim?
Fiziksel temizliyorum sonra tekrar çıkıyor
Co2 gübre vermiyorum ışık 3+3+3 tank 60 litre 20-25watt filan ışık ,ışıkta sorun olduğunu düşünmüyorum.
Bir de ingilizce adını bilen varsa bu algin söyleyebilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210929/221020191934541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210929/221020191935021.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu iplik gibi hafif yeşil renkli yosunla başım dertte.
Birinden bir moss aldim ondan bulaştı nasıl çözebilirim?
Fiziksel temizliyorum sonra tekrar çıkıyor
Co2 gübre vermiyorum ışık 3+3+3 tank 60 litre 20-25watt filan ışık ,ışıkta sorun olduğunu düşünmüyorum.
Bir de ingilizce adını bilen varsa bu algin söyleyebilir mi?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210929/221020191934541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/210929/221020191935021.jpg[/IMG]
Powerled Çalışmıyor Bilenler Bakabilir Mi?
[QUOTE=Kromatit]Evet, dediğiniz gibi her seferine 1 lede köprü yapın. Hata nerede anlamış olursunuz.[/QUOTE]
denedim hocam hiç bir tepki yok
[QUOTE=Kromatit]Evet, dediğiniz gibi her seferine 1 lede köprü yapın. Hata nerede anlamış olursunuz.[/QUOTE]
denedim hocam hiç bir tepki yok
SON MESAJLAR
- 400 Litre Havuz Conix, 08:56
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Oozer3466, 08:45
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:09
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 08:25
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 08:25
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:02
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:02
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:02
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:02
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
KULLANICILAR
- 47 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
onuribrahim,
MertSoyumert,
sina cen,
lojistisyen,
Rafayel,
mrah,
yeekim,
EKAR,
zen666,
DenizUlucutsoy,
ciways,
karidesrehberi,
bysmokin,
murtdmr,
HalilSefaa,
Kemal eyilik,
ugurinann,
wcup_2026_bet rap,
kyhni SPb_amPi,
osmandbnl,
riderfish,
akvarist10UR,
aviator55,
Flytheshrimp,
Oquanus,
LionelMehmet10,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
