ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Vakkoyun
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
32
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Nisan 2020 01:01
Son Ziyaret:
04 Temmuz 2020 09:21
Toplam Mesaj:
79 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
volkan akkoyun
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1997
Yaş:
28
İl:
Konya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
volkan akkoyun
SON 10 MESAJI
Salyangozlarım Ölüyor
Betadan arda birşey kalmiyor ki ne atsam suyun üstüne düştüğü anda yiyor ac kalmiş olabilirler belki cünki hiç yosun problemim olmuyor benim ama suyun üstüne ciktiklarinda beta vurup aşağı düşürdüğünü gördüm 1 kaç kez et kısmına zarar vermiş olabilirmi acaba bilmiyorum ama aç kalsalar canli bitkileri yemezlermi.
En iyisi tüm salyangozlari yakinda belediyenin bir su birikintisi var 300 400 metrelik bi havuz oraya birakayim balıklarda var orda yoksa betta maffedecek yazık hayvanlara.
Betadan arda birşey kalmiyor ki ne atsam suyun üstüne düştüğü anda yiyor ac kalmiş olabilirler belki cünki hiç yosun problemim olmuyor benim ama suyun üstüne ciktiklarinda beta vurup aşağı düşürdüğünü gördüm 1 kaç kez et kısmına zarar vermiş olabilirmi acaba bilmiyorum ama aç kalsalar canli bitkileri yemezlermi.
En iyisi tüm salyangozlari yakinda belediyenin bir su birikintisi var 300 400 metrelik bi havuz oraya birakayim balıklarda var orda yoksa betta maffedecek yazık hayvanlara.
Salyangozlarım Ölüyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234591.jpg[/IMG]
16 litrelik bitkili betta setup da salyangozlarımın 2 tanesi ölmüş betta arada bi vuruyordu bunlara acaba ondan mı öldü bide aldığım yerde sakın yem atma çok covalır o yosun yiyor dedikleri için hiç yem atmadım onlara acaba açlıktanmi öldü 1 ay oldu salyangozlarıma neden acaba.[:?]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/020620202234591.jpg[/IMG]
16 litrelik bitkili betta setup da salyangozlarımın 2 tanesi ölmüş betta arada bi vuruyordu bunlara acaba ondan mı öldü bide aldığım yerde sakın yem atma çok covalır o yosun yiyor dedikleri için hiç yem atmadım onlara acaba açlıktanmi öldü 1 ay oldu salyangozlarıma neden acaba.[:?]
Yüksek Su Sıcaklığı
Arkadaşlar 15 litrelik bitkili betta akvaryumum var.
Isıtıcıyı çıkardım
1 haftadır su gündüzleri 30 derece 31 dereceye cıkıyor gece 10 ve termometrenin kaç gösterdiğini resimlere ekleyeceğim
Buhar camini kaldırmayı düşündüm fakat ben balığı yemlerken atlamaya alıştırdım 3 cm yakın atlıyor o yüzden kaldıramıyorum ne yapmamı önerirsiniz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202149431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150591.jpg[/IMG]
Arkadaşlar 15 litrelik bitkili betta akvaryumum var.
Isıtıcıyı çıkardım
1 haftadır su gündüzleri 30 derece 31 dereceye cıkıyor gece 10 ve termometrenin kaç gösterdiğini resimlere ekleyeceğim
Buhar camini kaldırmayı düşündüm fakat ben balığı yemlerken atlamaya alıştırdım 3 cm yakın atlıyor o yüzden kaldıramıyorum ne yapmamı önerirsiniz.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202149431.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/220520202150591.jpg[/IMG]
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ] içeriğinde belki az miktarda vardır fakat bizim söylediğimiz sarımsaklı yem genel sarımsak içeren bir yem yani sarımsak yüzdesi fazla olan bir yem. Üzerinde garlic yazıyor genellikle sarımsaklı yemlerin.[/QUOTE]
tamamdır bilgiler için teşekkürler ayrıca şuan balıkta herhangibir problem yoktur gayet yüzüyor durgunluk söz konusu değil bilğinize.
[QUOTE=Feyyaztimurs ] içeriğinde belki az miktarda vardır fakat bizim söylediğimiz sarımsaklı yem genel sarımsak içeren bir yem yani sarımsak yüzdesi fazla olan bir yem. Üzerinde garlic yazıyor genellikle sarımsaklı yemlerin.[/QUOTE]
tamamdır bilgiler için teşekkürler ayrıca şuan balıkta herhangibir problem yoktur gayet yüzüyor durgunluk söz konusu değil bilğinize.
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Sarımsaklı yem kutularının üzerinde zaten garlic yazar genellikle oradan da anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Tetra Betta Granules
Tropical Betta Granulat
Dajana Betta Food
bunlar sarımsaklı olabilirmi kullandığım yemler bunlardır.
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Sarımsaklı yem kutularının üzerinde zaten garlic yazar genellikle oradan da anlayabilirsiniz.[/QUOTE]
Tetra Betta Granules
Tropical Betta Granulat
Dajana Betta Food
bunlar sarımsaklı olabilirmi kullandığım yemler bunlardır.
Betta Kıyma Denemesi
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Canlı yem kullanmayıp bu hassasiyeti düşündüğünüz için öncelikle sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Kıyma konusunda iç parazit riski var bence balık etini haşlayıp arada sırada verebilirsiniz kıymaya göre balık için bence daha iyi olacaktır. Kıyma verilebilir fakat dediğim gibi iç parazit riski yüksek o yüzden haşlanmış balık eti en iyisidir. Sarımsaklı yem haftada 2-3 gün verebilirsiniz [/QUOTE]
üstünden 1 gün geçti ve herhangi bir sorun yok aksine durmadan akvaryumdan atlama alışkanlığı kaptı galiba yem verdiğim bölüme sürekli atlıyor bilmiyorum birşey olmaz umarım.
[QUOTE=Beta_balik]Çok sık kullanmayın. Kabızlıktan ziyade iç parazit tehlikesi var. Ya sizin de dediğiniz gibi iki haftada bir vererek diyetine sarımsaklı yemi ekleyin, yada hiç riske girmeyin dondurulmuş yeme yönelin. [/QUOTE] 3 çesit yem kullaniyorum 1 tanesi sarı markasını atsam sarımsaklı yem olup olmadığını bilebilir misiniz.
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Canlı yem kullanmayıp bu hassasiyeti düşündüğünüz için öncelikle sizi tebrik ediyorum ve teşekkür ediyorum. Kıyma konusunda iç parazit riski var bence balık etini haşlayıp arada sırada verebilirsiniz kıymaya göre balık için bence daha iyi olacaktır. Kıyma verilebilir fakat dediğim gibi iç parazit riski yüksek o yüzden haşlanmış balık eti en iyisidir. Sarımsaklı yem haftada 2-3 gün verebilirsiniz [/QUOTE]
üstünden 1 gün geçti ve herhangi bir sorun yok aksine durmadan akvaryumdan atlama alışkanlığı kaptı galiba yem verdiğim bölüme sürekli atlıyor bilmiyorum birşey olmaz umarım.
[QUOTE=Beta_balik]Çok sık kullanmayın. Kabızlıktan ziyade iç parazit tehlikesi var. Ya sizin de dediğiniz gibi iki haftada bir vererek diyetine sarımsaklı yemi ekleyin, yada hiç riske girmeyin dondurulmuş yeme yönelin. [/QUOTE] 3 çesit yem kullaniyorum 1 tanesi sarı markasını atsam sarımsaklı yem olup olmadığını bilebilir misiniz.
Betta Kıyma Denemesi
Merhaba arkadaşlar bettami 3 cesit yem ile karma yemliyorum ama canli yemi kullanamiyorum sonuçta onlarda canlı olduğu için kıyamıyorum o yüzden bugün evdeki kıymadan bir denemek istedim 3 küçük parca böldüm 1 ci parcayi hemen kapmadı tanıdı daha sonra hoşuna gitmiş olmalı ki 2 ci parcayi gösterdiğim de akvaryumdan sıçramaya başladı seri şekilde keske video ya alsaydım daha sonra 2 ci ve 3 yemlemeyi yaptim 4 5 saatir gözlemliyorum karnında bir sislik filan yok gayet yüzüyor mutlu full yüzgeç filan acıyor bunu daha önce deneyen varmi bir yan etkisi görür müyüm 2 haftada bir atsam.[EDIT]Vakkoyun,2020-05-17 02:57:14[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar bettami 3 cesit yem ile karma yemliyorum ama canli yemi kullanamiyorum sonuçta onlarda canlı olduğu için kıyamıyorum o yüzden bugün evdeki kıymadan bir denemek istedim 3 küçük parca böldüm 1 ci parcayi hemen kapmadı tanıdı daha sonra hoşuna gitmiş olmalı ki 2 ci parcayi gösterdiğim de akvaryumdan sıçramaya başladı seri şekilde keske video ya alsaydım daha sonra 2 ci ve 3 yemlemeyi yaptim 4 5 saatir gözlemliyorum karnında bir sislik filan yok gayet yüzüyor mutlu full yüzgeç filan acıyor bunu daha önce deneyen varmi bir yan etkisi görür müyüm 2 haftada bir atsam.[EDIT]Vakkoyun,2020-05-17 02:57:14[/EDIT]
Betta Köpük
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatmamalısınız, 6 saatten fazla kapalı kalırsan yararlı bakteriler ölür.
Sorun yok, beta yapmış köpüğü. Pek fazla sayılmaz aslında. Formunun iyi olduğunu ve bölgesini sahiplendiğini gösterir. Aşağıda da bir betanın yapmış olduğu köpük var.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/170420201246391.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu bilgiye sevindim keske ömrü japonlar kadar uzun olabilseydi :(
[QUOTE=Beta_balik]Filtreyi kapatmamalısınız, 6 saatten fazla kapalı kalırsan yararlı bakteriler ölür.
Sorun yok, beta yapmış köpüğü. Pek fazla sayılmaz aslında. Formunun iyi olduğunu ve bölgesini sahiplendiğini gösterir. Aşağıda da bir betanın yapmış olduğu köpük var.[:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208569/170420201246391.jpg[/IMG][/QUOTE]
bu bilgiye sevindim keske ömrü japonlar kadar uzun olabilseydi :(
Betta Köpük
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202117351.jpg[/IMG]
15 litre bitkili betta akvaryumum köpürmüş betta tarafindan yapildigini düşündüm ama çok fazla bugün filitreyi de caliştirmadim sorun varmi sizce [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202122511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202117351.jpg[/IMG]
15 litre bitkili betta akvaryumum köpürmüş betta tarafindan yapildigini düşündüm ama çok fazla bugün filitreyi de caliştirmadim sorun varmi sizce [IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/222322/080520202122511.jpg[/IMG]
Beta’nın Mutluluğu
[QUOTE=TerazisiBozuk]Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kardeşim Tetra Betta Granules 5gr, Tropical Betta Granulat 10gr, Dajana Betta Food 8 Gr banada yanlış yem verdi zamanında petshop Japon yemi vermiş daha sonra bu yemleri temin ettim atakan pethopdan alırsanız tek kargo ödersiniz ben öyle yaptım yani 3 yemden her öğün birer adet atıyorum o kadar iştahlı ki :D birini yutmadan diğerlerine atlıyor maşallah :)
[QUOTE=TerazisiBozuk]Öncelikle her birinize tek tek teşekkür ederim çok işime yarar bilgiler edindim,mutluyum :)
@Beta_balik Daha çok yeni fanustan akvaryuma geçtiğimiz için hem benim bu konudaki acemiliğim hemde balığımın zıpırlıklarıyla sanırım kendisi strese girdi. Balığı aldığım petshop sahibi görseldeki yemi bana Beta yemi olarak verdi ve üzerinde de Beta yazdığı için ona ait bir yem olduğunu düşünüyorum ama belki bilindik değildir, en kısa sürede başka yemlerden almaya çalışacağım. Sanırım stresten (ki umarım sadece o yüzdendir) verdiğim kuru yemlere karşı isteksiz yani en sonunda yiyor ama eskisi gibi yemi beklemiyor öyle.. Bende o yüzden Sera Bakto yemine başvurmak istedim. Onda da sorun yaşıyorum zaten,yemin yapısı yüzünde suya attığım gibi dibe çöküp dağılmaya başlıyor. Normalde balığım hep yüzeyden beslendiği için Sera Bakto yu yemekte zorlandı yere gidip kırıntıları toplamaya çalışıyor buna bi çözüm düşünmeye çalışıyorum şuanda.
Dediğim gibi her şey daha çok yeni o yüzden sıfırdan ve sağlam başlamak istiyorum şuan içinde adını veya özelliğini bilmediğim petshoptan alınan küçük taşlarım var. Lav kırığı almayı düşünüyorum ama bitkiler için nasıl olur diye araştırıyorum.Işığımda henüz yok o yüzden ışık hassasyeti olmadığını okuduğum Java moss ve anubias ı düşünmüştüm ama söylediğiniz bitkilerde gerçekten çok hoş, ayrıca paylaştığınız tasarımlarada hayran oldum güzel bir ilham kaynağı oldu. Bu arada balığım paylaştığınız 5. tanktaki balık gibi dibe indiği anda sağa doğru yatıyor, nedeni ne olabilir sizce?
(Hindistan Cevizi kabuklarını şu noktada görsellikten ziyade saklanıp güvende hissedebileceği bir ortamı olsun diye yerleştirdim, içerideki taşlar ve kabukları tencerede sirkeli suyla kaynatıp belli süre beklettikten sonra iyice durulayıp akvaryuma koydum ama onlardan kaynaklanan bir sorun olabilir mi?)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223177/020520201816331.jpg[/IMG][/QUOTE]
Merhaba kardeşim Tetra Betta Granules 5gr, Tropical Betta Granulat 10gr, Dajana Betta Food 8 Gr banada yanlış yem verdi zamanında petshop Japon yemi vermiş daha sonra bu yemleri temin ettim atakan pethopdan alırsanız tek kargo ödersiniz ben öyle yaptım yani 3 yemden her öğün birer adet atıyorum o kadar iştahlı ki :D birini yutmadan diğerlerine atlıyor maşallah :)
SON MESAJLAR
- Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
