ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
SydeFQ
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ağustos 2020 16:05
Son Ziyaret:
31 Mayıs 2022 16:32
Toplam Mesaj:
33 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
KKTC
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
[QUOTE=Agnetuta]
Yangın tüpü, içinde co2 olan bir tüpse olur tabiki ama klasik tüpler kulllanıma uygun değil. Çekme Eksiz tüp olması gerekiyor. Uygun olmayan tüpün patlama riski bulunur.
Bu arada dıy sistem kullanıyorum, kendi yapımım 20 gün civarı gidiyor. Akvaryum 150lt civarı indikatör yeşilden hiç şaşmıyor. Dıy sistemde hazır sistemler daha stabil oluyor kendiniz yapacaksınız gaz kaçaklarına engel olmalısınız aksı taktirde, arkadaşın dediği gibi 4,5 güne gazınız tükenir. [/QUOTE]
150 litre için saniyede kaç damla veriyorsunuz?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
[QUOTE=Kınayu]Selamlar ,
Bu gibi durumlar için maskeleme bandı kullanıyoruz kağıt bant hiç bir yere bulaşmıyor .
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/01.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/11.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/07.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/81103/12.jpg[/IMG]
Ayrıca bu işlemler Silikon kurumaya yüz tutunca hemen ivedilikle yapılır. Kuruduktan sonrada o kısımlar tiftik tiftik kalır silikon büzüşme yapar .
Daha sonra silikon çekilip tüm düzenleme düzeltmeler yapılır daha sonrasında kağıt bantlar alınır ip gibi yapılmış çizgiler köşeler görüntü silikon yüzeyleri elde edilir ondan sonra az burasını çekeyim yok şurasını düzelteyim yaparsanız tam bir fiyasko olur [:(]
Kağıt maskeleme bantların amacı sağa sola bulaşmayı önlemek ve düzgün pürüzsüz ip gibi köşeler yüzeyler sağlamak Silikon tam donduktan sonra bunu sağlayamayız elde edemeyiz bantları alınca üzerindeki silikon kağıt banda yapış mamasından silikonların istenmeyen fazlalıkları orada kalır bantla gelmez silikon tam kurumaya yüz tutarken veya yeniyken kağıt bant üzerine gelmiş bulaşmış silikonları diğer orada kalması gereken kısımdan ayırıp alabiliriz .[/QUOTE]
Şimdi bantlar silikon kurumadan hemen mi çıkarılıyor?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
[QUOTE=erkanmazici]Yapmayı düşündüğünüz model sağlıklı olmaz. Bu konuda tercih yapma hakkınız yok aslında. Dikey olarak yerleştirilen camlar, taban camının üzerine yapıştırılmalıdır. Yapmayı düşündüğünüz modelde, tabanda silikon alanlar yer alacak. Su doldurulduğunda silikonda esneme olmaktadır. Böyle olduğunda, tabanda kopmaya müsait zayıf alanlar oluşur. Bu en iyi ihtimalle sızdırma olacaktır, akvaryum komple patlayabilir. Sitede gösterilen modeli uygulamanızı tavsiye ederim.[/QUOTE]
Teşekkür ederim, genelde yapıştırma sürecinde silikon her yere bulaşıyor veya temiz bir görüntü sağlamıyor. Temiz bir yapıştırma için ne önerirsiniz?. Bir de bant yapıştırıldığında silikonlar kuruduktan sonra mı çıkarılmalı yoksa kurumadan önce mi?
Akvaryum Camı Yandan Yapıştırma
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Merhabalar,
88x38x40h boyutlarında cam kestirmeyi düşünüyorum fakat sitedeki hesaplama tabanın üstünden yapıştırmak için sanırım hesaplanmış. Ben yandan yapıştırmak istiyorum. Bu durumda hesaplamalarım nasıl yapılmalı?
[IMG]https://i.hizliresim.com/m4j0s15.png[/IMG]
Moss Sarma
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
[QUOTE=İlsiuon]Merhabalar, plastik sinekliğe moss sarabilirmiyiz? Hem daha halı gibi durur hemde plastik bi zarari olmaz.[/QUOTE]
Kendim şahsen kullanıyorum bir sıkıntı çıkarmadı şu ana kadar. Youtube'ta videosu var hatta buraya bırakayım, benim akvaryumumdan dolayı ilk zamanlar çok gelişim göstermedi fakat son bir haftadır gözle görünür gelişme var.
[VID]https://youtu.be/EY_aAvpxmd4[/VID]
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
[QUOTE=brigantes]5e 10 kereste alıp kendiniz masa yapabilirsiniz, ömürlük oluyor. [/QUOTE]
Yapabilecek zamanim yok zaten burada 4x4 kerestenin 4m fiyatı 60tl kurtarmıyor. Yukarıda attığım dolap kaldırırsa onu alacağım
Dıy Co2 Verimi (250lt)
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
[QUOTE=brigantes]Savunanlar olacaktır muhtemelen ama bana kalırsa beş para etmeyen bir sistem. 2 3 günde bitiyor taş çatlasın bir haftada, o da aşırı az verirseniz . Mayalı bile onun yanında daha iyi. Tabi en iyi ve rahatı tüp hele o hacimde başka bişeyle uğraşmayın bence. [/QUOTE]
Bir sorum daha olacak, elimde yangın tüpü var, yangın tüpünden co2 tüpü olur mu
Dıy Co2 Verimi (250lt)
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Merhaba bir konu kafama takıldı size danışmak istedim. Biliniyor ki DIY CO2 sistemleri var karbonat ve limon tuzu ile yapılan, ben bunun 250lt akvaryum için ne kadar verimli olacağını merak ediyorum ve bu sistem istikrarlı bir sistem mi? Yani mayalı gibi dalgalanmalar yaratır mı ve sorun çıkarır mı
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
[QUOTE=Mert3eki]Köpük tahtalar kırılırsa düşüşü yumuşatır ve evet tahtanın üstüne tahta koyarsanız daha sağlam olur ancak çok kalın olmasın ağırlık dayanmaya bilr bacaklar sallana bilir ve o dediğim köşeliği kullanın çok sağlam olur aykalr sağlanmaz ve üste bir tahta gerekmez ama o boşluklar kapatılmalı[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim bir de bu kaldırır mi?
[IMG]https://i.hizliresim.com/88wa0h7.jpg[/IMG][EDIT]SydeFQ,2021-07-20 15:35:23[/EDIT]
Ona göre alacağım bunu
Bu Masa 250lt Kaldırır Mı?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
[QUOTE=Mert3eki]Kaldırmaz gibi duruyor yapabileceğiniz kenar boşlukların sağlam ahşap plaka (mdf felan) takmanız be masanın üstüne bir tahta plaka daha koymanız o zaman daha sağlam olur ama o akvaryum dışında hiçbir eşya koymayın masaya bide tahtaları kesişim yerlerine birleştirici köşeler var şimdi isimlerini hatırlayamadım onu takın çok daha sağlam olur bütçeniz olunca daha kaliteli bir masa alırsınız. İyi hobiler. [/QUOTE]
Dolabın üstündeki tahta zaten ekstra onun üstüne de mi koyayım bir tane daha? Ayrıca altına köpük koysam ne kadar etkisi olur?
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 25 Online Kullanıcı, 14 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
