ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kozturk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Aralık 2020 23:09
Son Ziyaret:
25 Şubat 2021 12:46
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kaan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kaan
SON 10 MESAJI
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
[QUOTE=omdmr]Ben şoyle duşundum tabletin yumuşayan kısmını ovalayarak çıkartabilirsin hala tam su alıp şişmemiş kısmı kullanabilirsin[/QUOTE]
Yada tabletin yarısını kırıp atabilirim şimdi aklıma geldi[:D]
Cüce Vatoz Jbl Tabs
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
[QUOTE=omdmr]Kullanabilirsin kanımca ama riske girmeyede gerek yok ben senin gibi yapardım[/QUOTE]
Onu bi tamamen öğrenmek istedim ya çöpe gidince ziyan oluyo üzülüyorum[:D]
Ama tabi zararı varsa atarız
Cüce Vatoz Jbl Tabs
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Merhaba arkadaşlar,
Cüce vatoz yavrularını jbl tabletle besliyorum(protein ağırlıklı).Bir sorum olucak bu yemi 15 dakikada sudan çıkartıyorum ve kalanı çöpe atıyorum toplam 6 yavrum var.Sormak istediğim,bu tableti çöpe atmadan diğer bir öğün olarak kullanabilir miyim yoksa doğrusunu mu yapıyorum?
Fazla Yemleme Karın Şişliği Oldu
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar,
Benim sizlere bir sorum olacaktı.Öncelikle 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.İçerisinde 6 melek,10 tetra,5 çöpçü,2 vatoz var.Bu sabah yemleme yaparken yem kutusunu akvaryumun üzerine koymuştum.ve elim çarptı kutunun bir kısmı akvaryumun içerisine döküldü.başta önemsemedim tam da bugün su değiştirecektim 1 saat sonra baktığım da balıkların karınları şişmişti.Dipten yemişler sanırım.Hemen gidip güzel bi dip çekimi yapıp topladım kalanları akşamleğinde yemleme yapmadım bu şişkinliğin balıklara bir zararı olur mu?Biraz araştırma yaptım fakat bununla ilgili bir bilgiye ulaşamadım.Buraya yazmak istedim.
Şimdiden teşekkür ederim.[EDIT]Kozturk,2021-01-04 05:31:41[/EDIT]
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
[QUOTE=çulsuz]Sağlıklı görünüyor zaten iki günde hastalandıramazsınız. Diğer melekler yem yiyor mu? Eğer olar da igisizse aldığınız kişinin verdiği yemi istiyorlardır. Daha çok pul yemleri yüzeyden kapmayı seviyorlar. [/QUOTE] merhabalar yorum için teşekkür ederim bugün gördüm kusura bakmayın.Pul yem ile besliyorum melekleri diğer 5 i hemen yüzeye geliyor bu da yüzmeye başladı gibi fakat yem yemiyor gibi hala 4 gün oldu sanırım ordayken hasta bir balık aldım. Beni görünce hemen cama geliyor yemi attığım zaman sadece bakıp izliyor o izlerkende diğerleri hemen yiyor zaten anlam veremedim valla
Melek Balığı Yüzeyde Hareketsiz
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar melek balığı hakkımda bir sorum olacaktı tank ebatları
110 boy
57 yükseklik
44 genişlikte 275 lt bir bitkili akvaryum sahibiyim.
2 gün önce üreticiden 6 tane melek balığı aldım 5 tanesi 4-5 saat içinde adapte olmuşken 1 tanesi sürekli suyun yüzeyinde hareketsiz duruyor.Tankın içinde 10 tane transgenetik 5 çöpçü 2 tanede vatoz var araştırıyorum ama işin içinden çıkamıyorum yeme duyarlılığı sıfır üzerine yemi atıyorum yaklaşıyor sonra geri gitmeye başlıyor bunun nedeni nedir bilgisi olan biri paylaşırsa çok sevinirim
Şimdiden teşekkürler.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201252441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/311220201253051.jpg[/IMG]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
[:iyi:][:iyi:][:iyi:][QUOTE=Alpercicek35]Balık var iken zaten buna gerek yok. Nitrat ve fosfat en çok alg yapan besinlerdir bitkili akvaryumda. Dipte balık pisliği tutarak bunu sağlayamazsınız. Bu sefer çeşitli mantar, çeşitli algler, bir çokta hastalığı ve parazitlere de yatak yapmış olursun.
Ben 5 balık ile bu tankta nitrat fosfat eksikliği çekmediysem, sen hiç hele hiç çekmezsin. Sonra böyle yeşil su olur güzel dip almazsan :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/224069/301220201538501.jpg[/IMG]
Düzenli temizliğe devam :)[/QUOTE]
Aman Allah korusun hiç baş edilmiyor onlarla valla ya [:D] ama soldaki akvaryumunuzda çok güzel duruyor tebrik ederim[:iyi:][:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
[QUOTE=Alpercicek35]Dip çekimi her tankta yapılması gereken altın kuraldır. Sen dipleri çek dostum, nitrat fosfat eksikliği yaşar isen gübre ile sağlarsın. Bitkilerde zaten bunu görürüsün eksikliğinde. Zaten basit bitkilerin gereksinimleri de az olur. O yüzden her hafta güzel bir dip çekimi yapmalısın. [/QUOTE]
Alper bey teşekkür ederim bilgileriniz için.
Bitkilerin köklerinde tablet gübreler var zaten fakat fostfat ve nitratsız o yüzden sormak istemiştim youtubeta bazı bitkili akvaryumlara üstten su değişimi yapıyorlar forumda bilen kişilerin yorumunu almak istedim teşekkür ederim[:iyi:]
[QUOTE=TURAN03]İlla bitkilere gübre eklemem dersen zaten orta kısımda bomboş o kısımı temizle bitkilerin olduğu yerleri de mutlaka yapmalısın ama daha az yani tamamen pislikleri almadan yapabilirsin.[/QUOTE]
Çok teşekkürler Turan Bey yorum için bitkilerin köklerinde zaten tablet gübreler var fakat nitrar ve fosfatı içermiyor.(demir,potasyum vb gibi) ozaman orta kısmı temizleyip kök kısımlarını biraz daha az ellemem gerekiyor anladığım kadarıyla çok teşekkür ederim bilgileriniz için[:iyi:]
Dip Çekimiyle İlgili Bir Soru (bitkili Akvaryum)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/301220201431501.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar kafamı karıştıran bir sorum var sürekli aklımda size danışmak istedim.
250 lt lik bir tankım var içinde 10 kök eledoa,30 kök bacopa, 6 kök java moss ,4-5 kök saz (çok küçük) ve arkada fotoğrafta gözüken büyük yapraklı bitkiler var (adını bilmiyorum akvaryumcumdan aldım bakımı kolay dedi.) Canlı olarakta 6 melek, 10 transgenetik,5 çöpçü 2 vatoz balığı var.benim bu tankta dip çekimini alttan mı yapmam gerekiyor yoksa sadece üstten su değişimi mi yapmalıyım.dipten çektiğim zaman bütün balık pisliklerinide almış oluyorum ve nitrat ve fosfattan marum kalıyorum fakat almazsamda nitrat patlamasından korkuyorum.
Bilen bir arkadaş görüşlerini benimle paylaşabilir mi?
Şimdiden teşekkürler[:iyi:][EDIT]Kozturk,2020-12-30 14:44:02[/EDIT]
2. Balık Ekleme De Ev Sahibi Streste
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar.
110 boy
44 en
57 yükseklikte 250 ltlik bir bitkili akvaryum sahibiyim.
1 aylık bir akvaryum 3 hafta öncesinden tanka 5 çöpçü 2 vatoz,2 hafta öncesinden 10 tane transgenetik tetra ekledim ve akvaryuma alışmış vaziyetteydi.(Damızlık altı boy) dün de akvaryuma 6 tane melek balığı ekledim(1 tl büyüklüğünde) 1 tanesi hariç hepsi adapte oldu fakat transgenetiklerim cama yapıştılar bi anda hepsinde stres oldu nedenini çözemedim su değerlerimde gayet normal bir değişme gözlemlemedim oturmuş vaziyette.
Bilen arkadaşlar yardım edebilir mi?
İlk başta meleklerin kuyruklarına atlarlar diye beklerken onların strese girmesi beni şaşırttı[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/261220201645221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228207/291220202046061.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 01:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım mareq, 01:03
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 00:39
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Rasbora Oneri Tatar10, 20:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim West Germany Üretimi İç Filtre. abunil 01:07
- Satılık Salon Çiçeği. abunil 01:07
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 00:56
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 00:50
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:41
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:41
- Seachem, Akvaryumlar, Malzemeler Uygun Fiyat!!!! Özgür7 23:39
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 23:17
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 23:11
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:10
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:29
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 22:21
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 21:51
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 21:49
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 21:22
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 21:22
- Moss Teli CevdetSERBEST 21:22
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Bitkiler, Mosslar AquaShirmp 19:58
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
KULLANICILAR
- 53 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
ByOscar:),
sina cen,
MiSoSiKiaN,
SeaWorld,
SinanBulut,
SaviaSora,
florasan,
0rnn,
Sungurr,
Kuduoglu,
OKIRATLI,
Cyber_Scout,
yeekim,
osmandbnl,
tukabu,
Savas37,
Bare,
EKAR,
mareq,
nniiaa,
SEYTAL33,
Hidro Dinamik,
Silvermosso,
Ramfish,
Ramazanbet,
omersayar,
pianoƒish,
ternapi,
osmangunay,
abunil,
Goldfish2000,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
