ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
80s90sRock
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2023 01:12
Son Ziyaret:
17 Şubat 2023 01:21
Toplam Mesaj:
10 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Çağlar Çağ
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
50x50x35 bitkili
SON 8 MESAJI
Tropica Substrat Ve Soil Kullanımı
Herkese merhaba,
Yeni kurulum yapıyorum. Elimde 9lt tropica soil ve 2 lt tropica substrat var. 50x50 akvaryumda en alta substrat, üzerine soil kaplasam nutrient açısından çok fazla mı olur? Yosun sorunu uaşar mıyım? Bu şekilde kullanıp deneyimleyen var mı? Yoksa hiç gereksiz risk almayıp sadece soil mi kullanayım? Sadece soil kullansam sanırım ortalama 4cm kum yüksekliği olacak. Gerçi daha önce böyle bir toprak kullanmadım. Zamanla erime vs yaşamam umarım. 50x50 taban için yeter mi diye de endişeliyim. Lav kayası vs kullanmak istemiyorum. Elimde aquaclay de var ama ileride tankı bozduğumda karışsın istemiyorum. Ayrıca gübre olarak tropica yeşil ve kahverengi kullanacağım.
Herkese merhaba,
Yeni kurulum yapıyorum. Elimde 9lt tropica soil ve 2 lt tropica substrat var. 50x50 akvaryumda en alta substrat, üzerine soil kaplasam nutrient açısından çok fazla mı olur? Yosun sorunu uaşar mıyım? Bu şekilde kullanıp deneyimleyen var mı? Yoksa hiç gereksiz risk almayıp sadece soil mi kullanayım? Sadece soil kullansam sanırım ortalama 4cm kum yüksekliği olacak. Gerçi daha önce böyle bir toprak kullanmadım. Zamanla erime vs yaşamam umarım. 50x50 taban için yeter mi diye de endişeliyim. Lav kayası vs kullanmak istemiyorum. Elimde aquaclay de var ama ileride tankı bozduğumda karışsın istemiyorum. Ayrıca gübre olarak tropica yeşil ve kahverengi kullanacağım.
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=gurcanuras]Ben de tropica 2lisine ilave olarak 1 ay sonra seachem excel potasyum fosfor ve demir eklemis tropicalar bittiginde creaqua nin macro-micro sunu denemis en sonunda full seachem e gecmistim hala da seachem kullaniyorum benim gozlemim ilginc bi sekilde creaquanin potasyumu hepsimden iyi sonuc verdi.Tabiki her tankin kendine ozgu bir matematigi var bunu sadece ekonomik kosullari goz onune aldigimizda creaqu yi da bir secenek olarak dusunebilirsiniz diye soyluyorum.
Creaqua nin exceli de seachem ile ayni performansi gosterdi bende.Fakat tetranin algea vec i de ayni kalitede sonuc verdi.Basindan beri kardelen ve abant su gibi alkali damacana suyu kullaniyorum bu da bi faktör...
Enis bey kesinlikle 1 numara katiliyorum...[/QUOTE]
Aslında ben de başlık açmadan önce sizin izlediğiniz yolu izlemeyi düşünüyordum. Hala da öyle düşünüyorum. Tropicanın 2'li ürünü, sonrasında tankın durumuna göre eksik kalanları seachem ile takviye ederek ilerlemek... Ancak tropicanın sanırım ürünleri yenilenmiş. İlk mesajımda yazdığım durum var. Yani satış sitelerindeki görseller eski sürüm ürünler. Şimdi alırsam eski bir ürün mü gelir diye biraz endişeliyim açıkçası.
Creaqua fiyatı uygun gibi dursa da, bence daha da aşağı inmeli. En azından bir iki yıl daha kendini kanıtlamalı. Yıllarca bu işi yapmış, kendini kanıtlamış seachem, tropica yurtdışından ithal geliyor üzerine ithalat vergileri nakliye vs. ekleniyor.. Bunları düşününce aralarında öyle aman da aman bir fark yok. Bir de benim akvaryum 50x50 yani çok büyük bir gübre sarfiyatım olmayacak. O yüzden kendini kanıtlamış ürünleri tercih edeceğim. Yoksa yerli üretimi her alanda desteklerim ama dediğim gibi, firma biraz da müşteri potansiyeline yatırım yapmalı[:)]
[QUOTE=gurcanuras]Ben de tropica 2lisine ilave olarak 1 ay sonra seachem excel potasyum fosfor ve demir eklemis tropicalar bittiginde creaqua nin macro-micro sunu denemis en sonunda full seachem e gecmistim hala da seachem kullaniyorum benim gozlemim ilginc bi sekilde creaquanin potasyumu hepsimden iyi sonuc verdi.Tabiki her tankin kendine ozgu bir matematigi var bunu sadece ekonomik kosullari goz onune aldigimizda creaqu yi da bir secenek olarak dusunebilirsiniz diye soyluyorum.
Creaqua nin exceli de seachem ile ayni performansi gosterdi bende.Fakat tetranin algea vec i de ayni kalitede sonuc verdi.Basindan beri kardelen ve abant su gibi alkali damacana suyu kullaniyorum bu da bi faktör...
Enis bey kesinlikle 1 numara katiliyorum...[/QUOTE]
Aslında ben de başlık açmadan önce sizin izlediğiniz yolu izlemeyi düşünüyordum. Hala da öyle düşünüyorum. Tropicanın 2'li ürünü, sonrasında tankın durumuna göre eksik kalanları seachem ile takviye ederek ilerlemek... Ancak tropicanın sanırım ürünleri yenilenmiş. İlk mesajımda yazdığım durum var. Yani satış sitelerindeki görseller eski sürüm ürünler. Şimdi alırsam eski bir ürün mü gelir diye biraz endişeliyim açıkçası.
Creaqua fiyatı uygun gibi dursa da, bence daha da aşağı inmeli. En azından bir iki yıl daha kendini kanıtlamalı. Yıllarca bu işi yapmış, kendini kanıtlamış seachem, tropica yurtdışından ithal geliyor üzerine ithalat vergileri nakliye vs. ekleniyor.. Bunları düşününce aralarında öyle aman da aman bir fark yok. Bir de benim akvaryum 50x50 yani çok büyük bir gübre sarfiyatım olmayacak. O yüzden kendini kanıtlamış ürünleri tercih edeceğim. Yoksa yerli üretimi her alanda desteklerim ama dediğim gibi, firma biraz da müşteri potansiyeline yatırım yapmalı[:)]
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=Cem Altay]
Son olarak;80s90s Rock kullanıcı adınızı beğendim [8)]
[/QUOTE]
Teşekkürler [8)]
[QUOTE=Cem Altay]
Son olarak;80s90s Rock kullanıcı adınızı beğendim [8)]
[/QUOTE]
Teşekkürler [8)]
Tropica Gübre Hakkında
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
[QUOTE=Cem Altay]
Seachem ürünlerini kullanacaksanız eksiksiz ve çizelgesi doğrultusunda kullanmanızı öneririm.
Zamanında kullandım.Bence en kral gübredir.Fakat ekonomik şartlar göz önünde bulundurulduğunda çok pahalı,o zamanlar daha ekonomikti ki bütçemi aşırı zorlamamıştı..
Tropica da kullandım.Yeşil ve Kahverengi yanında Seachem Excel ve Potasyum takviyesi yapmıştım..
Şu an kullandığım gübreler.
Creaqua Makro,Mikro,Crystalpro Flora Carbon ve Crystalpro Potasyum.[/QUOTE]
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
[QUOTE=Cem Altay]
Seachem ürünlerini kullanacaksanız eksiksiz ve çizelgesi doğrultusunda kullanmanızı öneririm.
Zamanında kullandım.Bence en kral gübredir.Fakat ekonomik şartlar göz önünde bulundurulduğunda çok pahalı,o zamanlar daha ekonomikti ki bütçemi aşırı zorlamamıştı..
Tropica da kullandım.Yeşil ve Kahverengi yanında Seachem Excel ve Potasyum takviyesi yapmıştım..
Şu an kullandığım gübreler.
Creaqua Makro,Mikro,Crystalpro Flora Carbon ve Crystalpro Potasyum.[/QUOTE]
Peki seachem hangi ürünlerini önerirsiniz? Olmazsa olmaz ilk 3 ürünü nedir? Tankım, led, mayalı sistem CO2, Bazalt kum, bitkiler Monte carlo, moss, myriophyllum, Pogostemon helferi, fissidens, arkaya bir iki kök kırmızı rotala.
Akvaryumuma Hangi Kumları Tercih Etmeliyim?
Ben de hem ekonomik olsun, hem siyah olsun diyerek bazalt kumu tercih ettim. Komple bazalt kullanacağım. Daha önce kullanıp tecrübe etmedim. Ama kullanan ve memnun kalan bir sürü hobici paylaşımı gördüm. Sıvı gübre de kullanacağım. Şimdi gübre araştırıyorum.
Düzenleme: Bazalt kum geldi. Ama kuma pek güvenemedim. Islakken siyah, kuruyunca gri oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok ama bir tutam alıp ıslakken ufalayınca sanki boya gibi siyah renk çıkıyor. Kuma güvenemeyip, 9 kg tropica soil aldım.[EDIT]80s90sRock,2023-01-20 13:10:58[/EDIT]
Ben de hem ekonomik olsun, hem siyah olsun diyerek bazalt kumu tercih ettim. Komple bazalt kullanacağım. Daha önce kullanıp tecrübe etmedim. Ama kullanan ve memnun kalan bir sürü hobici paylaşımı gördüm. Sıvı gübre de kullanacağım. Şimdi gübre araştırıyorum.
Düzenleme: Bazalt kum geldi. Ama kuma pek güvenemedim. Islakken siyah, kuruyunca gri oluyor. Buraya kadar sıkıntı yok ama bir tutam alıp ıslakken ufalayınca sanki boya gibi siyah renk çıkıyor. Kuma güvenemeyip, 9 kg tropica soil aldım.[EDIT]80s90sRock,2023-01-20 13:10:58[/EDIT]
Akvaryumuma Hangi Kumları Tercih Etmeliyim?
Hagen tabir edilen boya, salınım yapmayan kumlar, aquaclay, bazalt kum kullanabilirsiniz. Aslında en iyisi soil tabir edilen bitki kumları, substrat vs. ama ekonomik açıdan zorluyor. Tabi nasıl bir bitkili tank olacağına bağlı olarak da değişir. Kökten beslenen bitki mi olacak, yoğun bitki stoğu mu olacak, zor türler mi olacak.. Ben elimde aquaclay olmasına rağmen siyah renk istediğim için bazalt aldım. Bazalt kumu deneyeceğim.
Hagen tabir edilen boya, salınım yapmayan kumlar, aquaclay, bazalt kum kullanabilirsiniz. Aslında en iyisi soil tabir edilen bitki kumları, substrat vs. ama ekonomik açıdan zorluyor. Tabi nasıl bir bitkili tank olacağına bağlı olarak da değişir. Kökten beslenen bitki mi olacak, yoğun bitki stoğu mu olacak, zor türler mi olacak.. Ben elimde aquaclay olmasına rağmen siyah renk istediğim için bazalt aldım. Bazalt kumu deneyeceğim.
Tropica Gübre Hakkında
[QUOTE=merutay]Ben mağazasından gidip almıştım. Caridina karidesler için doğru adres.
https://www.petpazarim.com/akvaryum/bitki-ekipmanlari/gubreler[/QUOTE]
Bahsettiğim gibi burada da fotoğrafta eski sürüm gibi görünüyor.
[QUOTE=gurcanuras]Tropica aktif toprak ve substrat kullaniyorum ilk 6 ay tropica kullanmistim sonra seachem kullanmaya basladim bence seachem[/QUOTE]
Ben de aslında ikisi arasında kalmıştım. Sıfırdan kurulacak bir tank için hangi seachem ürünleriyle başlamamı önerirsiniz? Şöyle 1-2 ürün alıp, ileride eksikliklere göre tamamlamayı düşünüyorum.
[QUOTE=merutay]Ben mağazasından gidip almıştım. Caridina karidesler için doğru adres.
https://www.petpazarim.com/akvaryum/bitki-ekipmanlari/gubreler[/QUOTE]
Bahsettiğim gibi burada da fotoğrafta eski sürüm gibi görünüyor.
[QUOTE=gurcanuras]Tropica aktif toprak ve substrat kullaniyorum ilk 6 ay tropica kullanmistim sonra seachem kullanmaya basladim bence seachem[/QUOTE]
Ben de aslında ikisi arasında kalmıştım. Sıfırdan kurulacak bir tank için hangi seachem ürünleriyle başlamamı önerirsiniz? Şöyle 1-2 ürün alıp, ileride eksikliklere göre tamamlamayı düşünüyorum.
Tropica Gübre Hakkında
Selamlar Tropicanın yeşil ve kahverengi olan gübrelerinden almak istiyorum. Yalnız sanırım isimleri değişmiş. Eski isimleri Tropica Specialised Fertiliser ve Premium Fertiliser iken, şimdi Specialised Nutrition ve Premium Nutrition olmuş.
300ml son sürüm ürünleri internetten hangi siteden bulabilirim? Alıp kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Ayrıca 'onları alma şu ürün daha iyi' önerilerine de açığım[:)]
[EDIT]80s90sRock,2023-01-11 18:20:13[/EDIT]
Selamlar Tropicanın yeşil ve kahverengi olan gübrelerinden almak istiyorum. Yalnız sanırım isimleri değişmiş. Eski isimleri Tropica Specialised Fertiliser ve Premium Fertiliser iken, şimdi Specialised Nutrition ve Premium Nutrition olmuş.
300ml son sürüm ürünleri internetten hangi siteden bulabilirim? Alıp kullananlar yorum yapabilirse çok sevinirim.
Ayrıca 'onları alma şu ürün daha iyi' önerilerine de açığım[:)]
[EDIT]80s90sRock,2023-01-11 18:20:13[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
KULLANICILAR
- 101 Online Kullanıcı, 56 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
K3r3m,
ternapi,
omerali06,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Çağatay Tozak,
Hsrt,
youngaquarist,
Deoxyss,
Ozzgur,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
yns325,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ciways,
Makkaya,
lZer0l,
ozan_1903,
bysmokin,
Mehari,
İlksen Şahin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
murtdmr,
HalilSefaa,
Osmanlı19,
egecinar,
Efeayd,
Charlesviede,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Fatihsm,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Legionsgamer,
dimbeleth,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
TuRKeR,
UmitOnay,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
