ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
tameciselim
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Kasım 2024 22:10
Son Ziyaret:
14 Eylül 2025 15:24
Toplam Mesaj:
3 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Selim Aydın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Selim Aydın
SON 2 MESAJI
Yeni Akvaryum Soru(n)ları
[QUOTE=1Balikci ]Ben şuna takıldım:
———
[K][/K]Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım[K][/K]
———
Güvenilir markadan kastınız nedir?
[/QUOTE]
Hocam neredeyse her markada termostat sorunundan bahsediliyor. Forumda bile bir marka üzerinde uzlaşılabilmiş değil. Her kullanıcının her markada olumsuz deneyimleri olmuş. Bu biraz beni korkuttu açıkçası. Tam olarak kastım şu yani: almadan önce sorun yaşamayacağıma dair geri bildirim almadığım bir marka bulamadım.
Eğer siz biliyorsanız böyle bir marka, öneriniz lütfen.
[QUOTE=efkango]Selamlar, anlattıklarınızdan ve fotoğraf baktığımda en azından kendi tecrübelerime ve bilgilerime göre gözüme çarpan şeyler var. Conditioner kullanmaz ve su değişimini doğru oranda yapmanız güzel bir şey fakat akvaryumu kuralı kaç gün oldu? biyolojik döngünün oturmasını beklediniz mi?(kaç gün olduğuna dair bir soru sormamın sebebi ve biyolojik döngü olarak bahsettiğim şeyin ne olduğuna anlam veremediyseniz linkte bıraktığım kaynak anlamanız için çok güzeldir. Detaylı bir anlatımdır, eğer çok yeniyseniz biraz kafa karışıklığı yaratır ama kesinlikle öğrenmeniz gereken bir konu [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL] Buna dair bir detay paylaştığınızı göremedim. Biraz fazla canlı yükü olduğundan oturmamış bir döngüde ölümler yaşanabilir. Ayrıca daha farklı bir filtre elemanı daha güzel olabilirdi. Fotoğrafta bulunan filtrasyon ekipmanını ve malzemeleri tam anlayamadım. Bu konuda daha iyi yorumlar yapan hobiciler olacaktır, bana göre küçük bir pipo filtre veya minik bir şelale filtre çok daha düzgün bir yaklaşım.
Isıtıcı konusu için elbette kaliteli veya kalitesiz fark etmeksizin sorunlar yaşanabilir, kalitesiz ürünlerde ihtimal kaliteli ürünlere göre artmakta. Ama kesin termostat sorunu yaşayacağınız anlamına gelmez hatta epey düşük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,"Ya olursa" yaklaşımını gereksiz buluyorum kısacası, bu şekilde yaklaştığımızda akvaryumun silikonları da atabilir garantisi yok[:D]. Sektörde bilindik markaların ürünlerinden Litre başına kabaca 1W olacak şekilde bir ısıtıcı alıp kullanmanız gayet güzel bir hamle olur. Belki kayıplar suyunuzun sıcaklığından kaynaklanıyor olabilir, türler hakkında bir bilgim yok.
Kumunuz biraz ince geldi gözüme biraz daha eklenebilirmiş. Sanırım renkli taşlar yok eğer kullandıysanız onları çıkarmalısınız. Arkaplanı genel olarak petshoplarda bulabilirsiniz veya internetten temin edebilirsiniz, bulmakta zorluk yaşamayacağınızı düşünüyorum.
İsterseniz bana özel mesaj atabilirsiniz daha detaylı yardımcı olmak isterim. Konu hakkında benim söylediklerimden çok daha tutarlı ve doğru mesajlar gelebilir ve umarım gelir. Hem siz hem de ben öğrenmiş olurum. Umarım yanlış bir dil kullanmamışımdır, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Keyifli hobiler[/QUOTE]
Hocam selamlar;
Biyolojik döngü oturalı çok oldu aslında. Akvaryumu kuralı 2 ay kadar oldu. Ölümler son 20 gündür yaşanıyor. İlk başta yeni tank sendromundan 2 balığım öldü, geri kalanı gayet sağlıklıydı. Zaten balıklarımı aldığım yerden her birinin kendi tankından bol miktarda su alıp, akvaryumun yarısını bu şekilde doldurmuştum. Alternatif filtre ben de düşünüyorum ama bilmediğim için çok dağılarak şu anda çalışan hazırdaki sistemi değiştirmeye pek cesaret edemiyorum. Ekleyebileceğim kum var elimde fakat balıkları aldığım yerdeki arkadaş mümkünse hiç kum kullanmayın diye neredeyse komple kum koymaktan vazgeçirecekti. Bu yüzden az miktarda ekledim, ve öyle de kaldı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Arka plan bakmaya başlayacağım hemen (:
[QUOTE=1Balikci ]Ben şuna takıldım:
———
[K][/K]Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım[K][/K]
———
Güvenilir markadan kastınız nedir?
[/QUOTE]
Hocam neredeyse her markada termostat sorunundan bahsediliyor. Forumda bile bir marka üzerinde uzlaşılabilmiş değil. Her kullanıcının her markada olumsuz deneyimleri olmuş. Bu biraz beni korkuttu açıkçası. Tam olarak kastım şu yani: almadan önce sorun yaşamayacağıma dair geri bildirim almadığım bir marka bulamadım.
Eğer siz biliyorsanız böyle bir marka, öneriniz lütfen.
[QUOTE=efkango]Selamlar, anlattıklarınızdan ve fotoğraf baktığımda en azından kendi tecrübelerime ve bilgilerime göre gözüme çarpan şeyler var. Conditioner kullanmaz ve su değişimini doğru oranda yapmanız güzel bir şey fakat akvaryumu kuralı kaç gün oldu? biyolojik döngünün oturmasını beklediniz mi?(kaç gün olduğuna dair bir soru sormamın sebebi ve biyolojik döngü olarak bahsettiğim şeyin ne olduğuna anlam veremediyseniz linkte bıraktığım kaynak anlamanız için çok güzeldir. Detaylı bir anlatımdır, eğer çok yeniyseniz biraz kafa karışıklığı yaratır ama kesinlikle öğrenmeniz gereken bir konu [URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL] Buna dair bir detay paylaştığınızı göremedim. Biraz fazla canlı yükü olduğundan oturmamış bir döngüde ölümler yaşanabilir. Ayrıca daha farklı bir filtre elemanı daha güzel olabilirdi. Fotoğrafta bulunan filtrasyon ekipmanını ve malzemeleri tam anlayamadım. Bu konuda daha iyi yorumlar yapan hobiciler olacaktır, bana göre küçük bir pipo filtre veya minik bir şelale filtre çok daha düzgün bir yaklaşım.
Isıtıcı konusu için elbette kaliteli veya kalitesiz fark etmeksizin sorunlar yaşanabilir, kalitesiz ürünlerde ihtimal kaliteli ürünlere göre artmakta. Ama kesin termostat sorunu yaşayacağınız anlamına gelmez hatta epey düşük bir ihtimal olduğunu düşünüyorum,"Ya olursa" yaklaşımını gereksiz buluyorum kısacası, bu şekilde yaklaştığımızda akvaryumun silikonları da atabilir garantisi yok[:D]. Sektörde bilindik markaların ürünlerinden Litre başına kabaca 1W olacak şekilde bir ısıtıcı alıp kullanmanız gayet güzel bir hamle olur. Belki kayıplar suyunuzun sıcaklığından kaynaklanıyor olabilir, türler hakkında bir bilgim yok.
Kumunuz biraz ince geldi gözüme biraz daha eklenebilirmiş. Sanırım renkli taşlar yok eğer kullandıysanız onları çıkarmalısınız. Arkaplanı genel olarak petshoplarda bulabilirsiniz veya internetten temin edebilirsiniz, bulmakta zorluk yaşamayacağınızı düşünüyorum.
İsterseniz bana özel mesaj atabilirsiniz daha detaylı yardımcı olmak isterim. Konu hakkında benim söylediklerimden çok daha tutarlı ve doğru mesajlar gelebilir ve umarım gelir. Hem siz hem de ben öğrenmiş olurum. Umarım yanlış bir dil kullanmamışımdır, yardımcı olabildiysem ne mutlu. Keyifli hobiler[/QUOTE]
Hocam selamlar;
Biyolojik döngü oturalı çok oldu aslında. Akvaryumu kuralı 2 ay kadar oldu. Ölümler son 20 gündür yaşanıyor. İlk başta yeni tank sendromundan 2 balığım öldü, geri kalanı gayet sağlıklıydı. Zaten balıklarımı aldığım yerden her birinin kendi tankından bol miktarda su alıp, akvaryumun yarısını bu şekilde doldurmuştum. Alternatif filtre ben de düşünüyorum ama bilmediğim için çok dağılarak şu anda çalışan hazırdaki sistemi değiştirmeye pek cesaret edemiyorum. Ekleyebileceğim kum var elimde fakat balıkları aldığım yerdeki arkadaş mümkünse hiç kum kullanmayın diye neredeyse komple kum koymaktan vazgeçirecekti. Bu yüzden az miktarda ekledim, ve öyle de kaldı. Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim. Arka plan bakmaya başlayacağım hemen (:
Yeni Akvaryum Soru(n)ları
Herkese Merhabalar;
Yeni bir akvaryum kurdum.
İçerisinde 7 tane renkli tetra (gymnocorymbus),
3 tane silver shark (balantiocheilos melanopterus),
11 tane farklı büyüklük ve renklerde Zebra Danio (Danio Rerio),
2 tane çöpçü (corydoras aeneus),
1 tane leopar vatoz (pterygoplichthys gibbiceps) ve
1 tane de elma salyangozu (pomacea canaliculata) olmak üzere toplamda 25 canlım var.
Akvaryum Ölçülerim:
Genişlik: 38 cm
Derinlik: 25 cm
Yükseklik: 35 cm
Akvaryumda kullandığım filtrem 3W 330 litre / saat kapasitesinde bir filtre.
Fotoğrafta görebilirsiniz; keçe ile filtreleme yapıyorum.
Yaklaşık 10 - 15 günde 1 defa keçeyi değiştirerek devam ediyorum.
Ayrıca her keçe değiştirdiğimde 1 gün önceden bir kovaya musluk suyu doldurarak ReefLowers "Effective Conditioner" isimli bir su regülatörü (fotoğrafını yükledim onun da) damlatarak akvaryuma eklemeye hazır hale gelmesini 24 saat kadar bekliyorum ve akvaryumun suyunun üzerinden yaklaşık olarak 1/3'ünü tahliye edip, hazırladığım suyu yavaş yavaş ekliyorum.
Balıklarımın sayıları daha fazlaydı ama yavaş yavaş ölmeye başladılar.
Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım.
Yemlemeyi her akşam 21:00 - 22:00 civarlarında akvaryumun ışığını yaktıktan yaklaşık 1 - 2 saat sonra yapıyorum.
Yem olarak ince dip yemi kullanıyorum, onun fotoğrafını da ekledim.
Her gece 00:00 civarlarında da ışığı kapatarak balıkları strese sokmamaya gayret ediyorum.
Hiç PH ölçümü yapmadım, yapmam gerekir mi bilmiyorum.
Akvaryumuma takılı olan filtrenin su içerisinde kalan emme filtresi kısmını daha verimli bir filtre ile değiştirebilir miyim acaba diye düşünüyorum.
Değerli arkadaşlar;
[B][K]Öncelikle ısıtıcı konusunda ciddi sıkıntı yaşıyorum.[/K]
Manuel olarak ısıtıcı kurmayı bile düşünüyorum, en iyi markalarda bile termostat problemleri yüzünden balıklarını komple kaybedenler olmuş.
Özellikle amazon gibi dünyanın her tarafından alışveriş yapılan sitelerdeki çok satan / çok tavsiye edilen ürünlerin yorumlarında bile korkunç şeyler var fotoğrafları ile birlikte.
Birileri bu ısıtıcı konusunda beni aydınlatabilir mi?
Ayrıca eksik veya yanlış yaptığımı gördüğünüz her ne var ise tavsiyelerinize açığım, 5 yaşında oğlum ile birlikte akvaryumumuzu çok seviyoruz ve çok eğleniyoruz.
Ölmek üzere olan balıkları hal ve hareketlerinden oğlum bile anlıyor ama, engellemek noktasında bir şey yapamıyoruz.
Balıklarımızın her geçen gün birer birer ölmesini nasıl engelleyebiliriz?
Akvaryum camları yavaş yavaş yosun tutmaya başladı, bunu nasıl engelleyebiliriz veya temizleyebiliriz?
Ayrıca balıklarımızda hastalık vs. varsa bunu nasıl anlayabiliriz ve nasıl tedavi edebiliriz?
Akvaryumumuzun arka duvarı daha önceden mavi renkli bir kağıt ile dışarıdan kaplanmış, bunu da yenilemek istiyorum fakat bu tarz bir ürünü nereden bulabileceğime dair bir fikrim yok.[/B]
[B]Her türlü hata düzeltme, tavsiye, öğreteceğiniz tecrübeleriniz ve değerli katkılarınız ile bu işi doğru düzgün öğrenip, akvaryumumu da büyütmeye çok hevesliyim.[/B]
[U][K][B]Şimdiden alakadar olan herkese çok teşekkür ederim.[/B]
[/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302391.jpg[/IMG]
Herkese Merhabalar;
Yeni bir akvaryum kurdum.
İçerisinde 7 tane renkli tetra (gymnocorymbus),
3 tane silver shark (balantiocheilos melanopterus),
11 tane farklı büyüklük ve renklerde Zebra Danio (Danio Rerio),
2 tane çöpçü (corydoras aeneus),
1 tane leopar vatoz (pterygoplichthys gibbiceps) ve
1 tane de elma salyangozu (pomacea canaliculata) olmak üzere toplamda 25 canlım var.
Akvaryum Ölçülerim:
Genişlik: 38 cm
Derinlik: 25 cm
Yükseklik: 35 cm
Akvaryumda kullandığım filtrem 3W 330 litre / saat kapasitesinde bir filtre.
Fotoğrafta görebilirsiniz; keçe ile filtreleme yapıyorum.
Yaklaşık 10 - 15 günde 1 defa keçeyi değiştirerek devam ediyorum.
Ayrıca her keçe değiştirdiğimde 1 gün önceden bir kovaya musluk suyu doldurarak ReefLowers "Effective Conditioner" isimli bir su regülatörü (fotoğrafını yükledim onun da) damlatarak akvaryuma eklemeye hazır hale gelmesini 24 saat kadar bekliyorum ve akvaryumun suyunun üzerinden yaklaşık olarak 1/3'ünü tahliye edip, hazırladığım suyu yavaş yavaş ekliyorum.
Balıklarımın sayıları daha fazlaydı ama yavaş yavaş ölmeye başladılar.
Muhtemelen ısıtıcım olmadığından oluyor ama piyasada "güvenilir" bulunan bir marka da bulamadım.
Yemlemeyi her akşam 21:00 - 22:00 civarlarında akvaryumun ışığını yaktıktan yaklaşık 1 - 2 saat sonra yapıyorum.
Yem olarak ince dip yemi kullanıyorum, onun fotoğrafını da ekledim.
Her gece 00:00 civarlarında da ışığı kapatarak balıkları strese sokmamaya gayret ediyorum.
Hiç PH ölçümü yapmadım, yapmam gerekir mi bilmiyorum.
Akvaryumuma takılı olan filtrenin su içerisinde kalan emme filtresi kısmını daha verimli bir filtre ile değiştirebilir miyim acaba diye düşünüyorum.
Değerli arkadaşlar;
[B][K]Öncelikle ısıtıcı konusunda ciddi sıkıntı yaşıyorum.[/K]
Manuel olarak ısıtıcı kurmayı bile düşünüyorum, en iyi markalarda bile termostat problemleri yüzünden balıklarını komple kaybedenler olmuş.
Özellikle amazon gibi dünyanın her tarafından alışveriş yapılan sitelerdeki çok satan / çok tavsiye edilen ürünlerin yorumlarında bile korkunç şeyler var fotoğrafları ile birlikte.
Birileri bu ısıtıcı konusunda beni aydınlatabilir mi?
Ayrıca eksik veya yanlış yaptığımı gördüğünüz her ne var ise tavsiyelerinize açığım, 5 yaşında oğlum ile birlikte akvaryumumuzu çok seviyoruz ve çok eğleniyoruz.
Ölmek üzere olan balıkları hal ve hareketlerinden oğlum bile anlıyor ama, engellemek noktasında bir şey yapamıyoruz.
Balıklarımızın her geçen gün birer birer ölmesini nasıl engelleyebiliriz?
Akvaryum camları yavaş yavaş yosun tutmaya başladı, bunu nasıl engelleyebiliriz veya temizleyebiliriz?
Ayrıca balıklarımızda hastalık vs. varsa bunu nasıl anlayabiliriz ve nasıl tedavi edebiliriz?
Akvaryumumuzun arka duvarı daha önceden mavi renkli bir kağıt ile dışarıdan kaplanmış, bunu da yenilemek istiyorum fakat bu tarz bir ürünü nereden bulabileceğime dair bir fikrim yok.[/B]
[B]Her türlü hata düzeltme, tavsiye, öğreteceğiniz tecrübeleriniz ve değerli katkılarınız ile bu işi doğru düzgün öğrenip, akvaryumumu da büyütmeye çok hevesliyim.[/B]
[U][K][B]Şimdiden alakadar olan herkese çok teşekkür ederim.[/B]
[/K][/U]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/252053/021120242302391.jpg[/IMG]
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 72 Online Kullanıcı, 39 Üye
Online Kullanıcılar
aquariumkara,
DABARAKATO,
Koksal Gurkan,
altuntasseref,
capodicapii,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
darkaura,
Hoppala,
sina cen,
Kınayu,
Mesaquarium,
Kuduoglu,
sinor,
tunahannn28,
pusathan01,
MiSoSiKiaN,
NightWist,
Ertug22,
0rnn,
Lepistes175,
erimgorgulu,
MEA84,
Conix,
Yiğitçelik,
K3r3m,
EfeC,
OzanUB,
Azem,
tarikyksl,
Cyber_Scout,
Hilmi22,
abstract07,
altum123,
speed944,
TolgahanA,
mkursun,
Rafayel,
mehaniches_vrmt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
