ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Polat30232
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Şubat 2025 17:10
Son Ziyaret:
22 Şubat 2025 23:28
Toplam Mesaj:
16 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hakan can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mus
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
hakan can
SON 10 MESAJI
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=İsmail_194606946]Bende 3 sene önce dememiştim ama kardan çok zarara giriyorsun ilk başta kolay geliyor ama sonradında işin içinden çıkamıyorsun ilk 4 ay balıkları ürettim toptancılar ve pet shop gibi yerlere satmaya çalışınca 100 tl lik balığı 20 tl ye alıyorlar ve sadece bu para ile yem, su, elektirik giderlerini karşılayabiliyorsun veya hiç almıyorlar
Bence deneme [/QUOTE]
bende tanıdık petshopcular var olmazsa özel tür balıklar ile deneyeceğim
[QUOTE=Kromatit]Başlığa bakar bakmaz pasif gelir yerine aktif gider olur dedim. Özel 1 veya 2 türün çok kaliteli damızlıklarını bulup onlarla yapmayacaksan denemeye değmez. Güzel bir lepistes, kılıçkuyruk, ramirezi, karides vs gibi meraklısının arayacağı bir şey olmalı. Japondu, cikletti ev ortamında peşine düşmen zor. Bir de üzerine satış ağı kurman gerekiyor. Tür sayısı evde kısıtlı olsa da sayı o kadar kısıtlı olmuyor. Üredikçe satman gerek. Satamayıp balığın büyümesi durunca hiç satamaz olursun. Masrafını, amortismanını geçtim.[/QUOTE]
hocam özele gelir misin ?
[QUOTE=İsmail_194606946]Bende 3 sene önce dememiştim ama kardan çok zarara giriyorsun ilk başta kolay geliyor ama sonradında işin içinden çıkamıyorsun ilk 4 ay balıkları ürettim toptancılar ve pet shop gibi yerlere satmaya çalışınca 100 tl lik balığı 20 tl ye alıyorlar ve sadece bu para ile yem, su, elektirik giderlerini karşılayabiliyorsun veya hiç almıyorlar
Bence deneme [/QUOTE]
bende tanıdık petshopcular var olmazsa özel tür balıklar ile deneyeceğim
[QUOTE=Kromatit]Başlığa bakar bakmaz pasif gelir yerine aktif gider olur dedim. Özel 1 veya 2 türün çok kaliteli damızlıklarını bulup onlarla yapmayacaksan denemeye değmez. Güzel bir lepistes, kılıçkuyruk, ramirezi, karides vs gibi meraklısının arayacağı bir şey olmalı. Japondu, cikletti ev ortamında peşine düşmen zor. Bir de üzerine satış ağı kurman gerekiyor. Tür sayısı evde kısıtlı olsa da sayı o kadar kısıtlı olmuyor. Üredikçe satman gerek. Satamayıp balığın büyümesi durunca hiç satamaz olursun. Masrafını, amortismanını geçtim.[/QUOTE]
hocam özele gelir misin ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bunu söylemek zor. Ne Muş ortamını biliyorum ne sizi tanıyorum nede tam hedefinizi biliyorum.
Eğer üniversite okuma hedefiniz varsa sınava kadar parayı boşverin. Sınavdan sonra akdenizde otelde çalışarak çok daha iyi para kazanır sene boyunca harçlık yaparsınız.
Liseye giderken büyük bir restoranda komilerin arasına karışıp çalışıyordum sesini çıkaran olmuyordu. [:)))] O yüzden bende komiliğin yeri ayrı. [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim yine de :)
[QUOTE=Hidro Dinamik]
Bunu söylemek zor. Ne Muş ortamını biliyorum ne sizi tanıyorum nede tam hedefinizi biliyorum.
Eğer üniversite okuma hedefiniz varsa sınava kadar parayı boşverin. Sınavdan sonra akdenizde otelde çalışarak çok daha iyi para kazanır sene boyunca harçlık yaparsınız.
Liseye giderken büyük bir restoranda komilerin arasına karışıp çalışıyordum sesini çıkaran olmuyordu. [:)))] O yüzden bende komiliğin yeri ayrı. [/QUOTE]
Anladım teşekkür ederim yine de :)
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bencede parayı başka bir şekilde artırma veya enflasyona karşı korumak için başka şeyler düşünün.
Özel tür balık bile üretseniz alacak hobici bulamadıktan sonra ne işe yarar.
Akvaryum kurma isteğiniz olup masrafı çıkarma gibi niyetiniz varsa keyifli oluyor ama fazlasını beklemek üstatların dediği gibi çok zor.
Akvaryumlarla ilgilenme, fiyat öldürenlerle boşuna mesajlaşma, balıkları poşetleyip müşteriyle buluşma derken ciddi bir zaman kaybınız olur. Onun yerine haftasonu 1 gün komilik yapsanız cebiniz daha iyi para görür. [/QUOTE]
Hocam çok küçük bir yerde oturuyorum komilik vs çok zor bulmam ve kimse 1 günlük almıyor zaten onun dışında başka ufakta olsa bişeyler kazanmak için neler yapabilirim sizce ?
[QUOTE=Hidro Dinamik]Bencede parayı başka bir şekilde artırma veya enflasyona karşı korumak için başka şeyler düşünün.
Özel tür balık bile üretseniz alacak hobici bulamadıktan sonra ne işe yarar.
Akvaryum kurma isteğiniz olup masrafı çıkarma gibi niyetiniz varsa keyifli oluyor ama fazlasını beklemek üstatların dediği gibi çok zor.
Akvaryumlarla ilgilenme, fiyat öldürenlerle boşuna mesajlaşma, balıkları poşetleyip müşteriyle buluşma derken ciddi bir zaman kaybınız olur. Onun yerine haftasonu 1 gün komilik yapsanız cebiniz daha iyi para görür. [/QUOTE]
Hocam çok küçük bir yerde oturuyorum komilik vs çok zor bulmam ve kimse 1 günlük almıyor zaten onun dışında başka ufakta olsa bişeyler kazanmak için neler yapabilirim sizce ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=GhostKoi]
Genç arkadaşı boşuna heveslendirmeyin lütfen. Sizin için şu anki seviyenizde çok kolay olan şey onun için çok zor olabilir. Sadece bir canlının doğal yaşamını ve üremesini anlamak bile en az 2 senesini alacaktır. Gelip de bu forumlardan işin inceliklerini öğrenemez. Bir de bu işin emek kısmı var. Öyle yumurtayı kuluçka makinesine koyuyorsun, civciv çıkıyor, 3 ay sonra tavuk oluyor, pazara götürüp satıyorsun gibi anlatmayın.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Emirrztrk]Ben petshopta çalışıyorum. Bedava gelen balıkları bile almıyoruz. Balıkların hemen hemen hepsi ithal olarak geliyor ve yurt dışında inanamayacağınız fiyatlara üretilebiliyor. Hatta şöyle özetleyeyim yurt dışında üretilip paketlenip uçak ile kargolanıp toptancı karını üzerine ekleyip dükkan karını eklediğimiz zaman bile yerli üretimden daha uyguna gelmiş oluyor. Yani rekabet etmek mümkün değil. Yerli üreticilerin hemen hemen hepsi bıraktı bu işi. Havuz sistemi dışında pek mümkün değil. İki üç akvaryumla daha da zor. Çok özel bir türü deneyip 5-10 yavrudan ciddi kar ederek para kazanabilirsiniz.[/QUOTE]
özele gelir misin abi mesaj attım
[QUOTE=GhostKoi]
Genç arkadaşı boşuna heveslendirmeyin lütfen. Sizin için şu anki seviyenizde çok kolay olan şey onun için çok zor olabilir. Sadece bir canlının doğal yaşamını ve üremesini anlamak bile en az 2 senesini alacaktır. Gelip de bu forumlardan işin inceliklerini öğrenemez. Bir de bu işin emek kısmı var. Öyle yumurtayı kuluçka makinesine koyuyorsun, civciv çıkıyor, 3 ay sonra tavuk oluyor, pazara götürüp satıyorsun gibi anlatmayın.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Emirrztrk]Ben petshopta çalışıyorum. Bedava gelen balıkları bile almıyoruz. Balıkların hemen hemen hepsi ithal olarak geliyor ve yurt dışında inanamayacağınız fiyatlara üretilebiliyor. Hatta şöyle özetleyeyim yurt dışında üretilip paketlenip uçak ile kargolanıp toptancı karını üzerine ekleyip dükkan karını eklediğimiz zaman bile yerli üretimden daha uyguna gelmiş oluyor. Yani rekabet etmek mümkün değil. Yerli üreticilerin hemen hemen hepsi bıraktı bu işi. Havuz sistemi dışında pek mümkün değil. İki üç akvaryumla daha da zor. Çok özel bir türü deneyip 5-10 yavrudan ciddi kar ederek para kazanabilirsiniz.[/QUOTE]
özele gelir misin abi mesaj attım
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Diğer türler öyledir bilemem.
6 çift killifishten 3 günde 300-400 arası yumurta toplardım. Teksasa bile yumurts gönderdiğim oldu 3 sefer. Her şekliyle satışı kolay. 1.5 aylıkken renklenmeye başlıyor en büyük avantajıda bu.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
[QUOTE=Rafayel]Diğer türler öyledir bilemem.
6 çift killifishten 3 günde 300-400 arası yumurta toplardım. Teksasa bile yumurts gönderdiğim oldu 3 sefer. Her şekliyle satışı kolay. 1.5 aylıkken renklenmeye başlıyor en büyük avantajıda bu.[/QUOTE]
özele gelir misin abi
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
size nerden ulaşabilirim ? bu arada attığınız link sanırım bir grupta atmışsınız ondan dolayı göremedim.
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
bazıları kardan çok aylarca bile yapsam her zaman zarar edeceğimi söyledi. sizce ?
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
size nerden ulaşabilirim ? bu arada attığınız link sanırım bir grupta atmışsınız ondan dolayı göremedim.
[QUOTE=Rafayel][URL]https://m.facebook.com/profile.php?id=100013385195893[/URL]
İran'da tür sayısı çok ancak renkleri canlı olmadığından rağbet görmez. Foruma fotoğraflarını attım 3 kişi WhatsApptan sordu bile.[/QUOTE]
bazıları kardan çok aylarca bile yapsam her zaman zarar edeceğimi söyledi. sizce ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Tabii ama gelip gitmeleri önemli olan.[/QUOTE]
ırak iran veya ortadoğu bölgesinde farklı türler bulabilir miyim ? ve sizce yapacağım iş mantıklı mı ?
[QUOTE=Rafayel]Tabii ama gelip gitmeleri önemli olan.[/QUOTE]
ırak iran veya ortadoğu bölgesinde farklı türler bulabilir miyim ? ve sizce yapacağım iş mantıklı mı ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Rafayel]Pasif gelir değilde her ilan verdiğinde gözün kapalı satacak killifish türleri var. Aliexpresste 1000 liraya alırsın bir kaç damızlığın olur. Guentheri Zanzibar gibi.
Yada varsa Almanya'dan gelip giden akraban on numara Türkiye'de tek türlerin olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/141120201244241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/211120201722371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/010120211859431.jpg[/IMG][/QUOTE]
yurt dışında çok tanıdığım var bazı yerlerden bulurum yardımcı olur musunuz ?
[QUOTE=Rafayel]Pasif gelir değilde her ilan verdiğinde gözün kapalı satacak killifish türleri var. Aliexpresste 1000 liraya alırsın bir kaç damızlığın olur. Guentheri Zanzibar gibi.
Yada varsa Almanya'dan gelip giden akraban on numara Türkiye'de tek türlerin olur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/141120201244241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/211120201722371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199205/010120211859431.jpg[/IMG][/QUOTE]
yurt dışında çok tanıdığım var bazı yerlerden bulurum yardımcı olur musunuz ?
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Yas400]Bu balıklarla pazarınız çevrenizdeki 10km ile sınırlı olur üretim konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız ama satış konusunda misal 500 balık mı 500 karides mi satmak kolaydır derseniz karides derim.[/QUOTE]
mesele satmaksa o sorun değil tanıdık petshopcular ve bu işi yapan arkadaşlar var ondan dolayı balık dedim yoksa siz haklısınız
[QUOTE=Yas400]Bu balıklarla pazarınız çevrenizdeki 10km ile sınırlı olur üretim konusunda çok sıkıntı yaşamazsınız ama satış konusunda misal 500 balık mı 500 karides mi satmak kolaydır derseniz karides derim.[/QUOTE]
mesele satmaksa o sorun değil tanıdık petshopcular ve bu işi yapan arkadaşlar var ondan dolayı balık dedim yoksa siz haklısınız
Lise Son Sınıfım Pasif Gelir İçin Bir Kaç Akvaryum
[QUOTE=Yas400]Karides türleri geldi aklıma kargo ile tüm illere de gönderilir iyi kötü bir pazarı da var nispeten kolay üretilir yatırım maliyeti az olur. Karides ile zarar etmezsiniz en azından.[/QUOTE]
kolay beslenebilir balıklar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
[QUOTE=Yas400]Karides türleri geldi aklıma kargo ile tüm illere de gönderilir iyi kötü bir pazarı da var nispeten kolay üretilir yatırım maliyeti az olur. Karides ile zarar etmezsiniz en azından.[/QUOTE]
kolay beslenebilir balıklar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
SON MESAJLAR
- Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan kocoglu, 20:13
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 19:00
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Conix, 18:48
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
KULLANICILAR
- 58 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Sfenks111,
Kuduoglu,
TheDS,
Hoppala,
Koksal Gurkan,
Laetacara,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
Umutoty,
IgorVladimir,
by__cg,
Stoke,
OKIRATLI,
ilterisdoğukan,
sina cen,
Conix,
Myz26,
ugurbaran,
0rnn,
ternapi,
LeafyAqua,
oguzozt,
Sercan.,
hakanmorcicek,
Pandkoal,
Cyber_Scout,
ibmsony,
tarikyksl,
djally,
Ancalagon,
yeekim,
hakaya0107,
ballantines,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
