ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Arito
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
35
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2011 20:15
Son Ziyaret:
16 Mart 2023 13:41
Toplam Mesaj:
1051 [0.19 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Süleyman Süzen
Hobiye dönüş;
Sajica çifti - 140 Lt.
SON 10 MESAJI
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=hakanyildiz06]
Uygun fiyatla verirseniz ücret mukabilinde karides almak isterim. Çok hızlı çoğalıyorlarsa sağlıklılar demektir.[/QUOTE]
Selamlar, Ankara'dan geçen yıl Hamburg'a taşındım ama profil ayarlarından yurt dışı seçemiyorum o yüzden şehir hala Ankara kalmış. :) Bu taraflara uğrarsanız 1-2 aya yine nüfus patlaması olursa ücretsiz verebilirim tabii ki ama canlılar ile uçak yolculuğu sıkıntı olabiliyor kayıtlı olmadıkları sürece. :)
[QUOTE=hakanyildiz06]
Uygun fiyatla verirseniz ücret mukabilinde karides almak isterim. Çok hızlı çoğalıyorlarsa sağlıklılar demektir.[/QUOTE]
Selamlar, Ankara'dan geçen yıl Hamburg'a taşındım ama profil ayarlarından yurt dışı seçemiyorum o yüzden şehir hala Ankara kalmış. :) Bu taraflara uğrarsanız 1-2 aya yine nüfus patlaması olursa ücretsiz verebilirim tabii ki ama canlılar ile uçak yolculuğu sıkıntı olabiliyor kayıtlı olmadıkları sürece. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=hakanyildiz06]
Ben de ram ve karidesi birlikte beslemeyi düşünmüştüm, akvaryum.com da fikrimi paylaştım, deneyimli alvaristler uyardı, karidesler yem olur dediler. Onları dinleyerek karidesleri farklı bir akvaryumda beslemeye başladım. Yeni karides yavrularını gördükçe keyfim artıyor. Keşke siz de bir bilene danışsaydınız, kuymetli karidesleriniz tükenmezdi.[/QUOTE]
Merhabalar, tür alırken emin olun gerekli araştırmaları yapıyorum. :) Son attığım fotoğrafta karideslerden bazılarını dikkatli bakarsanız görürsünüz. Ramları zaten karidesleri aldıktan sonra çıkarttım(Bendeki ramlar balloon ramirezi diye geçiyor boyutları biraz daha küçük ve saklanma yerleri çok olduğu için karideslerde pek sıkıntı çıkartmamışlardı zaten).
Ramları çıkartınca karides ve platilerde büyük bir nüfus patlaması oldu ve akvaryum sağlığını etkilemeye başladı. Meğersem nüfus kontrolü yapıyorlarmış sadece aslında güzel bir denge kurmuşum. Şimdi ise akvaryumda nereden baksak 30 tane plati var, akvaryum boyutunun çok çok üstüne bu balık sayısı ve göze hoş görünmüyor. Yaklaşık 100-200 tane karidesi ise dağıtmak zorunda kaldım yerim olmadığı için. Güzel bol saklanmalı ve aşırı agresif olmayan avcı balıklarla denge sağlanınca aslında hoş oluyor baya. :)
[QUOTE=hakanyildiz06]
Ben de ram ve karidesi birlikte beslemeyi düşünmüştüm, akvaryum.com da fikrimi paylaştım, deneyimli alvaristler uyardı, karidesler yem olur dediler. Onları dinleyerek karidesleri farklı bir akvaryumda beslemeye başladım. Yeni karides yavrularını gördükçe keyfim artıyor. Keşke siz de bir bilene danışsaydınız, kuymetli karidesleriniz tükenmezdi.[/QUOTE]
Merhabalar, tür alırken emin olun gerekli araştırmaları yapıyorum. :) Son attığım fotoğrafta karideslerden bazılarını dikkatli bakarsanız görürsünüz. Ramları zaten karidesleri aldıktan sonra çıkarttım(Bendeki ramlar balloon ramirezi diye geçiyor boyutları biraz daha küçük ve saklanma yerleri çok olduğu için karideslerde pek sıkıntı çıkartmamışlardı zaten).
Ramları çıkartınca karides ve platilerde büyük bir nüfus patlaması oldu ve akvaryum sağlığını etkilemeye başladı. Meğersem nüfus kontrolü yapıyorlarmış sadece aslında güzel bir denge kurmuşum. Şimdi ise akvaryumda nereden baksak 30 tane plati var, akvaryum boyutunun çok çok üstüne bu balık sayısı ve göze hoş görünmüyor. Yaklaşık 100-200 tane karidesi ise dağıtmak zorunda kaldım yerim olmadığı için. Güzel bol saklanmalı ve aşırı agresif olmayan avcı balıklarla denge sağlanınca aslında hoş oluyor baya. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=mustafatekeli]Tebrikler,
Yalnız o son fotoğraf , malzemelerin yerde sergide olduğu, beni benden aldı, o ânı, o heyecanı yaşadım bir an (:
Moss’lar çok güzel görünüyor, belki ben sevemedim ama anubias hep kaba geliyor. Anubias petite öneririm.
Keyifli hobiler,
Mustafa
[/QUOTE]
O heyecan bambaşka, tarif edilemez zaten. :) Anubiasların büyükleri bana da kaba geliyor ama bu orta boy nanaları çok seviyorum. :) Bitki değişikliğinde petite denemek isterim çok tatlı görünüyorlar.
[QUOTE=mustafatekeli]Tebrikler,
Yalnız o son fotoğraf , malzemelerin yerde sergide olduğu, beni benden aldı, o ânı, o heyecanı yaşadım bir an (:
Moss’lar çok güzel görünüyor, belki ben sevemedim ama anubias hep kaba geliyor. Anubias petite öneririm.
Keyifli hobiler,
Mustafa
[/QUOTE]
O heyecan bambaşka, tarif edilemez zaten. :) Anubiasların büyükleri bana da kaba geliyor ama bu orta boy nanaları çok seviyorum. :) Bitki değişikliğinde petite denemek isterim çok tatlı görünüyorlar.
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
7 aylık güncelleme, Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan'ları kaldırdım, aşırı hızlı büyüyüp tüm akvaryumu kaplıyor ve ışığı kesiyorlardı.
Carpeting olarak Lilaeopsis Braziliensis v Marsilea hirsuta ekimi yaptım. Birkaç aya tabanın komple kaplanmasını bekliyorum. ^^
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/190120221528311.jpg[/IMG]
7 aylık güncelleme, Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan'ları kaldırdım, aşırı hızlı büyüyüp tüm akvaryumu kaplıyor ve ışığı kesiyorlardı.
Carpeting olarak Lilaeopsis Braziliensis v Marsilea hirsuta ekimi yaptım. Birkaç aya tabanın komple kaplanmasını bekliyorum. ^^
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/190120221528311.jpg[/IMG]
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=Emre007]
Ben de arkadaşa katılıyorum.Kendi akvaryumumda bu hatayı yaptım,daha sonrasında ise öndeki bitkiler inanılmazhızlı büyüyünce arkadaki kaya ve kökleri kapatmaya başladılar ve akvaryumdaki önden arkaya olan derinlik hissi bozulmaya başladı.Bence kesinlikle bitkiler kökün arkadında olmalı.
Bu arada ramirezileriniz gerçekten çok güzelmiş.Akvaryumun doğallığına bayıldım 👍[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim! İlk defa ram bakıyorum ben de, gerçekten güzel canlılar. Bugün karidesleri ekledim boyutlarını düşününce tam bir karides avcısı olacaklarını hiç beklemiyordum. 50 euro'nun erimesini izliyorum. [:x]
[QUOTE=ali_erdem]Hem balıklar çok güzel hem de akvaryumun renk uyumu göze hoş görünüyor. Uzun bitkiler arka tarafa daha güzel olabilir fakat yine de bu doğal gorüntü de rahatsız etmiyor. İyi seyirler. [/QUOTE]
Teşekkürler, bitki konusunda haklısınız şu anlık hoş dursada ileride rahatsız ettiği durumlarda budama ya da yeniden konumlandırma yapacağım sanırım. Öndeki bitkiler uzun olsa da tek yaprak oldukları için yukarıya doğru uzadıklarında sapları arka tarafı pek kapatmıyor o yüzden şimdilik rahatsız etmedi pek. :)
[QUOTE=Emre007]
Ben de arkadaşa katılıyorum.Kendi akvaryumumda bu hatayı yaptım,daha sonrasında ise öndeki bitkiler inanılmazhızlı büyüyünce arkadaki kaya ve kökleri kapatmaya başladılar ve akvaryumdaki önden arkaya olan derinlik hissi bozulmaya başladı.Bence kesinlikle bitkiler kökün arkadında olmalı.
Bu arada ramirezileriniz gerçekten çok güzelmiş.Akvaryumun doğallığına bayıldım 👍[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim! İlk defa ram bakıyorum ben de, gerçekten güzel canlılar. Bugün karidesleri ekledim boyutlarını düşününce tam bir karides avcısı olacaklarını hiç beklemiyordum. 50 euro'nun erimesini izliyorum. [:x]
[QUOTE=ali_erdem]Hem balıklar çok güzel hem de akvaryumun renk uyumu göze hoş görünüyor. Uzun bitkiler arka tarafa daha güzel olabilir fakat yine de bu doğal gorüntü de rahatsız etmiyor. İyi seyirler. [/QUOTE]
Teşekkürler, bitki konusunda haklısınız şu anlık hoş dursada ileride rahatsız ettiği durumlarda budama ya da yeniden konumlandırma yapacağım sanırım. Öndeki bitkiler uzun olsa da tek yaprak oldukları için yukarıya doğru uzadıklarında sapları arka tarafı pek kapatmıyor o yüzden şimdilik rahatsız etmedi pek. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
[QUOTE=stranger592]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz,benim nacizane fikrim öndeki bitkileri köklerin arkasına almanız,seyir zevki daha hoş duracaktır diye tahmin ediyorum[:)][/QUOTE]
Çok haklısınız aslında büyük yapraklarıyla arkaplan bitkisi olarak geçiyorlar ama gördüğüm andan itibaren favori bitkilerim oldular o yüzden sanırım bu güzel nilüferimsi bitkileri önde tutacağım. :)
[QUOTE=stranger592]Hayırlı olsun yeni kurulumunuz,benim nacizane fikrim öndeki bitkileri köklerin arkasına almanız,seyir zevki daha hoş duracaktır diye tahmin ediyorum[:)][/QUOTE]
Çok haklısınız aslında büyük yapraklarıyla arkaplan bitkisi olarak geçiyorlar ama gördüğüm andan itibaren favori bitkilerim oldular o yüzden sanırım bu güzel nilüferimsi bitkileri önde tutacağım. :)
İlk Low-tech Aquascaping Deneyimim
Ölçüler: 45x45x45cm
Canlı Türleri:
- EB Ramirezi
- Kuhli Loach
- Sewellia lineolata
- Neon Tetras
- Blue Platy Tuxedo
- Karidesler yolda
Bitki Türleri:
- Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan' (growing so fast)
- Moss (tam türünü bilmiyorum)
- Anubias bateri var. nana 'Large'
- Bacopa caroliniana
- Hygrophila corymbosa 'Siamensis'
Tankın Yaşı:
3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Eheim Classic 250, Chihiro 35cm
Tasarım ve Dekorasyon:
Aquarium soil, 2 adet büyük boy kök(ismini bilmiyorum) ve delikli taşlar. Petshopta almanca yazdığı için gerçek isimlerini bulamadım ve kapanmak üzereydi acele ile aldım ne yazık ki :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211258341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409211.jpg[/IMG][EDIT]Arito,2021-06-23 14:10:48[/EDIT]
Ölçüler: 45x45x45cm
Canlı Türleri:
- EB Ramirezi
- Kuhli Loach
- Sewellia lineolata
- Neon Tetras
- Blue Platy Tuxedo
- Karidesler yolda
Bitki Türleri:
- Nymphoides Hydrophylla 'Taiwan' (growing so fast)
- Moss (tam türünü bilmiyorum)
- Anubias bateri var. nana 'Large'
- Bacopa caroliniana
- Hygrophila corymbosa 'Siamensis'
Tankın Yaşı:
3 hafta
Filtrasyon ve Işıklandırma:
Eheim Classic 250, Chihiro 35cm
Tasarım ve Dekorasyon:
Aquarium soil, 2 adet büyük boy kök(ismini bilmiyorum) ve delikli taşlar. Petshopta almanca yazdığı için gerçek isimlerini bulamadım ve kapanmak üzereydi acele ile aldım ne yazık ki :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211258341.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409011.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409021.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/104810/230620211409211.jpg[/IMG][EDIT]Arito,2021-06-23 14:10:48[/EDIT]
DALTONLAR AİLESİNDEN BUMBLE BEE GOBY TANIŞALIM.
Eski konu ama içerik çok hoşuma gitti ellerinize sağlık akvaryum çok güzelmiş. Bu türü bir petshopta gördüm çok tatlı ve karakterli göründüler. Yeni kuracağım akvaryuma eklemeyi düşünüyorum ancak acısu balıkları olmaları ve diyetleri beni endişelendiriyor. Ayrıca kaç tane bakılmalı akvaryumda? Sürü olan bir balık türü mü yoksa tek de beslenebiliyor mu?
Eski konu ama içerik çok hoşuma gitti ellerinize sağlık akvaryum çok güzelmiş. Bu türü bir petshopta gördüm çok tatlı ve karakterli göründüler. Yeni kuracağım akvaryuma eklemeyi düşünüyorum ancak acısu balıkları olmaları ve diyetleri beni endişelendiriyor. Ayrıca kaç tane bakılmalı akvaryumda? Sürü olan bir balık türü mü yoksa tek de beslenebiliyor mu?
Thorichthys Meeki (ateş Ağız)
Güzel kareler yakalamışsınız çok sağlıklı görünüyorlar. Sağlıklı şekilde büyürler inşallah.
Güzel kareler yakalamışsınız çok sağlıklı görünüyorlar. Sağlıklı şekilde büyürler inşallah.
Yeni Akvaryum Balıkların Korkusu
[QUOTE=boom0506]Akvaryum 85 cm bu huzursuzluğun 15 cm yüzünden olacağını sanmıyorum[/QUOTE]
15 cm fazla olsa bile olur tankı overstock yapmışsınız beslediğiniz türler 85 litreye uygun değil ama siz buna rağmen 10 tane balık atmışsınız. Uzun vadede sağlıklı bir seçim olmaz hocam tankı büyütmenizi öneriyorum en az 150lt'ye.
[QUOTE=boom0506]Akvaryum 85 cm bu huzursuzluğun 15 cm yüzünden olacağını sanmıyorum[/QUOTE]
15 cm fazla olsa bile olur tankı overstock yapmışsınız beslediğiniz türler 85 litreye uygun değil ama siz buna rağmen 10 tane balık atmışsınız. Uzun vadede sağlıklı bir seçim olmaz hocam tankı büyütmenizi öneriyorum en az 150lt'ye.
SON MESAJLAR
- Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) Cyber_Scout, 11:58
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Yosunu Fatihsm, 11:57
Yosun - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
KULLANICILAR
- 97 Online Kullanıcı, 53 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
ilterisdoğukan,
zen666,
forthehordex,
sacityld,
aquaticathearmi,
a.gumrah,
Kınayu,
Ruchansuzen,
sina cen,
ErayDemirel,
ALTEMUR,
ciways,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
Hidro Dinamik,
Fatihsm,
EKAR,
0rnn,
Joec,
Hoppala,
Ozzgur,
sirhill,
osmandbnl,
SinanBulut,
Leo,
DigitalPen,
ezzalisi,
Shortbuff,
yeekim,
altuntasseref,
Jeveux,
scorpion26,
fikret43,
ssener,
Tortuga7,
√olkaπ,
Mithrandirr,
gyunda,
Redko,
zafer3885,
Oğul Hüseyin,
umitlee,
Omer1881,
tuncaysargin,
ternapi,
efkango,
ahmetfiratozkaya,
betta.ist,
syerli,
ThanatoZek,
erdalakçay,
kocoglu,
zolotoe_vvMa,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
