ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
uzeusssss
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Mart 2011 21:23
Son Ziyaret:
23 Nisan 2015 23:53
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
üzeyir sözer
Doğum Tarihi:
25 Şubat 1984
Yaş:
42
İl:
Kayseri
Meslek:
doktor
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
üzeyir sözer
SON 10 MESAJI
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=gornimorni]Benim bir sorum olacak. 150 lt akvaryumum var bir iç filtrem var. Dış filtreler şu an için çok pahalı geliyor bana. Japon bakımı için iç filtremi şelale haline getirsem acaba yeterli olmaz mı? Bir de hava taşı koyacağım. Kapağa yapıştırdığım let ışığım var mavi be pembe yardımcı olursanız sevinirim. Balık alırken nelere dikkat etmeliyim.[/QUOTE] 150 litre akvaryum için sadece iç filtre yetersiz kalacaktır,ucuz ve etkili birşey olsun istiyorsanız hamburg sünger filtreyi uygulayabilirsiniz
http://www.akvaryum.com/forum/hamburg_sunger_filitresi_-_hamburger_matt_k120191_sn1.asp bu linkte nasıl birşey oldugu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Aydınlatma konusunda ise bitki yoksa led sorun çıkarmaz ancak balıkları rahatsız etmeyecek doğal dekor kum ve ışıklandırma(renk) her zaman en iyisidir.
Balık alırken akvaryum boyutuna göre tür seçimi yapmak ve balık sayısını oranlamaya dikkat etmek gerekir.Balıkları alırken akvaryumcuda balığı bi süre izlemek,incelemek, hastalık,yara bere varmı yok mu bakmak lazım.
Ben kısaca özetlemeye çalıştım forumda merak ettiğiniz bütün konularla ilgili daha derin bilgiler mevcut.
[QUOTE=Bursa_Farm]Bu rykin lerden neden herkeste teker teker var. Çok mu bulması zor.
uzeusssss 2013-05-28 16:01:03
[QUOTE=gornimorni]Benim bir sorum olacak. 150 lt akvaryumum var bir iç filtrem var. Dış filtreler şu an için çok pahalı geliyor bana. Japon bakımı için iç filtremi şelale haline getirsem acaba yeterli olmaz mı? Bir de hava taşı koyacağım. Kapağa yapıştırdığım let ışığım var mavi be pembe yardımcı olursanız sevinirim. Balık alırken nelere dikkat etmeliyim.[/QUOTE] 150 litre akvaryum için sadece iç filtre yetersiz kalacaktır,ucuz ve etkili birşey olsun istiyorsanız hamburg sünger filtreyi uygulayabilirsiniz

http://www.akvaryum.com/forum/hamburg_sunger_filitresi_-_hamburger_matt_k120191_sn1.asp bu linkte nasıl birşey oldugu hakkında bilgi edinebilirsiniz.
Aydınlatma konusunda ise bitki yoksa led sorun çıkarmaz ancak balıkları rahatsız etmeyecek doğal dekor kum ve ışıklandırma(renk) her zaman en iyisidir.
Balık alırken akvaryum boyutuna göre tür seçimi yapmak ve balık sayısını oranlamaya dikkat etmek gerekir.Balıkları alırken akvaryumcuda balığı bi süre izlemek,incelemek, hastalık,yara bere varmı yok mu bakmak lazım.
Ben kısaca özetlemeye çalıştım forumda merak ettiğiniz bütün konularla ilgili daha derin bilgiler mevcut.
[QUOTE=Bursa_Farm]Bu rykin lerden neden herkeste teker teker var. Çok mu bulması zor.
Hepsini biraraya getirelimde çoğalsınlar :)
[/QUOTE]Valla çok zor :) benim ankara da bir günüm gitti 
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=whitestone58][QUOTE=uzeusssss]
[QUOTE=whitestone58]Üzeyir bey balıklarınızda akvaryumunuzda arkadaşlarımında dediği gibi on numara. Aramıza tekrar hoşgeldiniz.
[/QUOTE]Abi teşekkürler,elimizden geldiğince yapıyoruz birşeyler.
Video render nedir tam bilmediğim için farkında değilim abi ilgileniyorum herhalde
videoya müzik ekledim o 'render' oluyorsa evet
[/QUOTE]
[/QUOTE]Valla Bayram abi,bu benim ilk video deneyimim
sadece müzik ekledim,stabilization işlemini youtube yaptı,anladı sanırım benim acemiliğimi videoyu yüklerken görüntü sallanıyo düzeltelim mi dedi ben de düzelt dedim
[QUOTE=whitestone58][QUOTE=uzeusssss]
[QUOTE=whitestone58]Üzeyir bey balıklarınızda akvaryumunuzda arkadaşlarımında dediği gibi on numara. Aramıza tekrar hoşgeldiniz.
Anladığım kadarıyla video render işiylede ilgileniyorsunuz. 

Video render nedir tam bilmediğim için farkında değilim abi ilgileniyorum herhalde
videoya müzik ekledim o 'render' oluyorsa evet
[/QUOTE]
Videoya stabilization işlemi uygulamışsınızda onu kastettim. 

Hangi programla yaptınız acaba? Virtualdub ilemi yaptınız?
sadece müzik ekledim,stabilization işlemini youtube yaptı,anladı sanırım benim acemiliğimi videoyu yüklerken görüntü sallanıyo düzeltelim mi dedi ben de düzelt dedim
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=adige42]Benzetme cuk diye oturmuş gerçekten:-)
Aponegeton madagascariensis guzel bıtkı gercekten,senden bu konda gerı alıp ben de eklemeyı dusunuyorum. Saglıklı bır sekılde buyurse guzel olacak ınsaallah.
Muzık gercekten cok ıyı kaybedenler kulubun de gundeme gelmıstı.[/QUOTE]Abi bitki ilginç birşey kökü soğan köklü gibi,uygun ortam oluşturamama sonrası bitkinin kaybı(yaprakların çürümesi vs) durumlarında en azından ortamı iyileştirip tekrar filiz alma şansı var.Yapraklar ise zarif,sert(balık tacizi açısından iyi
) ancak çok kırılgan, tanka koymadan önce temizlerken o kadar dikkat etmeme rağmen o tel tel görünümlü bağların bir kısmı koptu.Gelişimi iyi gibi ben hemen yeni filizlenme gözlemledim,bunda benim zeminin eski ve pek dokunulmamış olmasının da katkısı var diye düşünüyorum.Hem bitki hem balık sağlığı açısından,kuma ve ana hatları ile dekora pek elleşmemekte fayda var sanırım.
uzeusssss 2013-05-17 14:06:00
[QUOTE=whitestone58]Üzeyir bey balıklarınızda akvaryumunuzda arkadaşlarımında dediği gibi on numara. Aramıza tekrar hoşgeldiniz.
Anladığım kadarıyla video render işiylede ilgileniyorsunuz.
[/QUOTE]Abi teşekkürler,elimizden geldiğince yapıyoruz birşeyler.
Video render nedir tam bilmediğim için farkında değilim abi ilgileniyorum herhalde
videoya müzik ekledim o 'render' oluyorsa evet
[QUOTE=okty] Üzeyir bey akvaryumunuzun maşallahı var
.Gayet güzel bir kurulum ve tanıtım olmuş güzel resimler çekmişsiniz tebrikler.Aponegeton madagascariensis baştan plastik file sandım :) akvaryumda ne işi var diye soracaktımki sonradan bitki olduğunu farkettim,yakışmış akvaryuma.
[/QUOTE]
Video ve resimleri çekerken bana da öyle geldi o yüzden o bitkiyi yakından bol bol çektim 'bakın file değil bu bitki bitki' diye
[QUOTE=adige42]Benzetme cuk diye oturmuş gerçekten:-)
Aponegeton madagascariensis guzel bıtkı gercekten,senden bu konda gerı alıp ben de eklemeyı dusunuyorum. Saglıklı bır sekılde buyurse guzel olacak ınsaallah.
Muzık gercekten cok ıyı kaybedenler kulubun de gundeme gelmıstı.[/QUOTE]Abi bitki ilginç birşey kökü soğan köklü gibi,uygun ortam oluşturamama sonrası bitkinin kaybı(yaprakların çürümesi vs) durumlarında en azından ortamı iyileştirip tekrar filiz alma şansı var.Yapraklar ise zarif,sert(balık tacizi açısından iyi
) ancak çok kırılgan, tanka koymadan önce temizlerken o kadar dikkat etmeme rağmen o tel tel görünümlü bağların bir kısmı koptu.Gelişimi iyi gibi ben hemen yeni filizlenme gözlemledim,bunda benim zeminin eski ve pek dokunulmamış olmasının da katkısı var diye düşünüyorum.Hem bitki hem balık sağlığı açısından,kuma ve ana hatları ile dekora pek elleşmemekte fayda var sanırım.[QUOTE=whitestone58]Üzeyir bey balıklarınızda akvaryumunuzda arkadaşlarımında dediği gibi on numara. Aramıza tekrar hoşgeldiniz.
Anladığım kadarıyla video render işiylede ilgileniyorsunuz.

Video render nedir tam bilmediğim için farkında değilim abi ilgileniyorum herhalde
videoya müzik ekledim o 'render' oluyorsa evet
[QUOTE=okty] Üzeyir bey akvaryumunuzun maşallahı var
.Gayet güzel bir kurulum ve tanıtım olmuş güzel resimler çekmişsiniz tebrikler.Aponegeton madagascariensis baştan plastik file sandım :) akvaryumda ne işi var diye soracaktımki sonradan bitki olduğunu farkettim,yakışmış akvaryuma.
[/QUOTE]
Video ve resimleri çekerken bana da öyle geldi o yüzden o bitkiyi yakından bol bol çektim 'bakın file değil bu bitki bitki' diye
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=adige42]
Aponegeton madagascariensis nereden temin ettiniz?[/QUOTE]Olan oldu artık kapıldık Kadir Abi
uzeusssss 2013-05-12 21:21:08
[QUOTE=adige42]
ÜZeyir Bey nasıl isterseniz öyle hitap edebilirsiniz sorun yok.Melankolik bir akvaryum çokta hoş olmuş gerçi efkar basıyor ama
Japon balıkları bağımlılık yapıyor bir türlü vazgeçemiyorsunuz,o yuzden fazla kendinizi kaptırmayın.YA da şimdiden geçmiş olsun diyeyim
Japon balıkları bağımlılık yapıyor bir türlü vazgeçemiyorsunuz,o yuzden fazla kendinizi kaptırmayın.YA da şimdiden geçmiş olsun diyeyim
Aponegeton madagascariensis nereden temin ettiniz?[/QUOTE]Olan oldu artık kapıldık Kadir Abi

Aponegeton madagascariensis i ben uzun zamandır internette ve akvaryumcularda arıyordum,nette resimlerini görmüş çok beğenmiştim dantel gibi
Bu hafta başında Ankaraya balık bulmak için gittiğimde Kızılayda pet market isimli akvaryumcuda gördüm atladım hemen.3 kök vardı ben alırken.Soğan köklü gibi garip bi bitki ayrıca japonlar yiyemiyo
Baktımda şu anda kendi internet sitelerinde de satışı gözüküyor.
Bu hafta başında Ankaraya balık bulmak için gittiğimde Kızılayda pet market isimli akvaryumcuda gördüm atladım hemen.3 kök vardı ben alırken.Soğan köklü gibi garip bi bitki ayrıca japonlar yiyemiyo
Baktımda şu anda kendi internet sitelerinde de satışı gözüküyor.Bu arada videoda çalan müzik te, Can Gox- melancholy man
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=cieb]Çok güzel olmuş elinize sağlık, sağlıklı ve huzurlu beslemenizi dilerim. Arka plan görseli hoşuma gitti, nereden almıştınız?[/QUOTE]Teşekkür edeim.Arka planı bi akvaryumcudan almıştım,çoğu akvaryumcu ve internetten satış yapan sitelerde mevcut,edinebilirsiniz.
[QUOTE=cieb]Çok güzel olmuş elinize sağlık, sağlıklı ve huzurlu beslemenizi dilerim. Arka plan görseli hoşuma gitti, nereden almıştınız?[/QUOTE]Teşekkür edeim.Arka planı bi akvaryumcudan almıştım,çoğu akvaryumcu ve internetten satış yapan sitelerde mevcut,edinebilirsiniz.
Goldfish tank by uzeusssss
Ryukin biraz farklı geldi gibi gözüme satın alırken sanki çakma/kırma gibi
hala da öyle geliyo baktıkça ama çok tatlı
eski amerikan kamyonetlerine benziyo arkası güdük


Ryukin biraz farklı geldi gibi gözüme satın alırken sanki çakma/kırma gibi
hala da öyle geliyo baktıkça ama çok tatlı
eski amerikan kamyonetlerine benziyo arkası güdük


Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=çagribey] Çok güzel olmuş. Biraz daha bitkilendirirseniz güzel olur. [/QUOTE] Teşekkür ederim bende bitki bol olsun isterim ama hacim/balık sayısı kılı kılına denk geliyor,bitki artışı balıkların yüzme alanında kısıtlamaya sebep olacağından bu düzeyde kalacak malasef
[QUOTE=class4444]Hayırlı olsun Üzeyir bey umarım kayıpsız bir şekilde beslersiniz balıkları, gördüğüm kadarı ile herşey uygun duruyor, memleketime bol bol selamlar. [/QUOTE] Gökhan bey selamınız iletildi memleketinize karlı erciyesten 'eyvallah' nidaları duyuldu
[QUOTE=adige42]Üzeyir Bey maşaallah çok güzel balıklar ve de çok güzel dekore edilmiş bir akvaryum,Allah nazardan saklasın
Her hali ile özenerek,üzerine titreyerek oluşturulmuş.Ellerinize sağlık,sağlıklı bir şekilde büyüdüklerini görürsünüz umarım.Müzikte çok güzel
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim Kadir Bey (bu arada abi diye hitap etmek isterim
) sizin akvaryum kadar olamasa da yaptık birşeyler. Videoya eklediğim şarkıdan da anlaşılıyor bu aralar yanlızlık çöktü
İşim dışında tek meşgalem akvaryum, iyi geliyor be abi.
[QUOTE=ALPEREN1075]MAŞALLAH Diyeyim çok güzel bir akvaryumunuz var. Umarım sağlıkla büyütürsünüz tüm balıklarınızı. Ne yazık ki böyle güzel cins balıkları bulmak için şehir şehir dolaşmak gerekiyor. Yine de buna şükür ülke ülke gezmak gerekmesinde !
[/QUOTE]Malesef öyle Ankara da kızılayda sakarya cad. izmir cad. ,bahçelievler,emek,ulus balık hali yarım günde alt üst ettim telefondaki navigasyonda sorun verdi yanlış sokaklar falan derken saatlerce yürüdüm
bu hobiye gönül verenler dışında kimse anlamaz sanırım bu azimi ve isteği
uzeusssss 2013-05-12 01:14:21
[QUOTE=çagribey] Çok güzel olmuş. Biraz daha bitkilendirirseniz güzel olur. [/QUOTE] Teşekkür ederim bende bitki bol olsun isterim ama hacim/balık sayısı kılı kılına denk geliyor,bitki artışı balıkların yüzme alanında kısıtlamaya sebep olacağından bu düzeyde kalacak malasef
[QUOTE=class4444]Hayırlı olsun Üzeyir bey umarım kayıpsız bir şekilde beslersiniz balıkları, gördüğüm kadarı ile herşey uygun duruyor, memleketime bol bol selamlar. [/QUOTE] Gökhan bey selamınız iletildi memleketinize karlı erciyesten 'eyvallah' nidaları duyuldu

[QUOTE=adige42]Üzeyir Bey maşaallah çok güzel balıklar ve de çok güzel dekore edilmiş bir akvaryum,Allah nazardan saklasın
Her hali ile özenerek,üzerine titreyerek oluşturulmuş.Ellerinize sağlık,sağlıklı bir şekilde büyüdüklerini görürsünüz umarım.Müzikte çok güzel
[/QUOTE]Çok teşekkür ederim Kadir Bey (bu arada abi diye hitap etmek isterim
) sizin akvaryum kadar olamasa da yaptık birşeyler. Videoya eklediğim şarkıdan da anlaşılıyor bu aralar yanlızlık çöktü
İşim dışında tek meşgalem akvaryum, iyi geliyor be abi.[QUOTE=ALPEREN1075]MAŞALLAH Diyeyim çok güzel bir akvaryumunuz var. Umarım sağlıkla büyütürsünüz tüm balıklarınızı. Ne yazık ki böyle güzel cins balıkları bulmak için şehir şehir dolaşmak gerekiyor. Yine de buna şükür ülke ülke gezmak gerekmesinde !
bu hobiye gönül verenler dışında kimse anlamaz sanırım bu azimi ve isteği
Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=mcsavaskan]Merhaba, balıklarınız çok güzel, akvaryumunuz da öyle, ancak çok zor bitkiler tercih etmişssiniz, CO2 vermezseniz 1-2ay içinde annubias dışındakiler kalmayacaktır.
Sert Crypto türlerinden temin etmenizi tavsiye ederim.
Isıtıcıyı da çıkartabilirsiniz.
[/QUOTE] Teşekkür ederim.Bitkilerin çoğu 3-4 aydır bende özellikle echinodorus ve anubiasların gelişimide oldukça iyi echinodorus internet üzerinden geldiğinde sadece 1 yaprak sağlamdı şimdi kendini toparladı ve haftada 1 filiz cıkartıyo nerdeyse anubias ta keza öyle.Lotus ve madagascariensis yeni girdiler tanka ama toparlanma ve filizlenme gözlemledim,yani şimdilik iyi gidiyor
[QUOTE=mcsavaskan]Merhaba, balıklarınız çok güzel, akvaryumunuz da öyle, ancak çok zor bitkiler tercih etmişssiniz, CO2 vermezseniz 1-2ay içinde annubias dışındakiler kalmayacaktır.
Sert Crypto türlerinden temin etmenizi tavsiye ederim.
Isıtıcıyı da çıkartabilirsiniz.
[/QUOTE] Teşekkür ederim.Bitkilerin çoğu 3-4 aydır bende özellikle echinodorus ve anubiasların gelişimide oldukça iyi echinodorus internet üzerinden geldiğinde sadece 1 yaprak sağlamdı şimdi kendini toparladı ve haftada 1 filiz cıkartıyo nerdeyse anubias ta keza öyle.Lotus ve madagascariensis yeni girdiler tanka ama toparlanma ve filizlenme gözlemledim,yani şimdilik iyi gidiyor

Goldfish tank by uzeusssss
[QUOTE=cnkclk]Özellikle ryukin ve blackmoora bayıldım. Çok güzel balıklar bulmuşsunuz, tebrik ederim. Bence japona geçerek en güzelini yapmışsınız. Akvaryumunuzu zevkle takip edeceğim. :)))
[/QUOTE] teşekkür ederim Cenk bey;beğenmenize sevindim. Balıkları bulmak için ankarada gitmedik semt bırakmadım nerdeyse bir günüm gitti
sabah 7 de kayseriden cıkıs,öğleden aksam yediye kadar ankarada meshur bircok akvaryumcuyu dolasmak ve sonrasında hepsini tekrar dolasıp begendiklerimi alıp otobuse yetişip gecenin 2.30 da evde olmak ve balıkları karantina akvaryumuna koymak filan derken en son ayaklarımı hissetmiyordum
ama değdi
[QUOTE=cnkclk]Özellikle ryukin ve blackmoora bayıldım. Çok güzel balıklar bulmuşsunuz, tebrik ederim. Bence japona geçerek en güzelini yapmışsınız. Akvaryumunuzu zevkle takip edeceğim. :)))
[/QUOTE] teşekkür ederim Cenk bey;beğenmenize sevindim. Balıkları bulmak için ankarada gitmedik semt bırakmadım nerdeyse bir günüm gitti
sabah 7 de kayseriden cıkıs,öğleden aksam yediye kadar ankarada meshur bircok akvaryumcuyu dolasmak ve sonrasında hepsini tekrar dolasıp begendiklerimi alıp otobuse yetişip gecenin 2.30 da evde olmak ve balıkları karantina akvaryumuna koymak filan derken en son ayaklarımı hissetmiyordum
ama değdiGoldfish.yine,yeni,yeniden (sayfa 318)
[QUOTE=whitestone58]Bana "Common"'muş gibi geldi Üzeyir bey.
[/QUOTE]Bayram bey sonunda balıkları bulabildiğim kadarıyla tamamlayıp tanıtım konumu açtım
http://www.akvaryum.com/Forum/goldfish_tank_by_uzeusssss_k688487.asp o eldeki sopa inse mi ki artık 
uzeusssss 2013-05-11 17:45:48
[QUOTE=whitestone58]Bana "Common"'muş gibi geldi Üzeyir bey.
Bu arada tanıtım konunuzu göremedim. Açmadınızmı yoksa hala. 

http://www.akvaryum.com/Forum/goldfish_tank_by_uzeusssss_k688487.asp o eldeki sopa inse mi ki artık 
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
EKAR,
TheDS,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
isakaynak,
AreS,
Ahmedis,
Kemalk41,
gachuafireice,
BilalM.,
Ehtiyar,
0rnn,
tukabu,
hasancn,
Urar,
ternapi,
Öğretmen Ali,
Tuby,
CevdetSERBEST,
Sütçü,
Kınayu,
nazemert,
altuntasseref,
Koksal Gurkan,
Sungurr,
akinsinan,
MiSoSiKiaN,
DigitalPen,
portre,
osmandbnl,
-RBG-,
Ancalagon,
Balikcidede,
bysmokin,
Jeveux,
Ahmetcn9,
solana_dhOl,
yeekim,
yilmaz006,
Osmand,
Hknçkl,
Laetacara,
SJess,
Alibicimcilci,
fissidens,
OsmanEnes,
kutay3757,
Mustafasesen,
oguzozt,
exCaLiSTa,
Erdinç güngör,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
