ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
blackmarried
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
28
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Aralık 2011 15:27
Son Ziyaret:
24 Şubat 2017 01:47
Toplam Mesaj:
149 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet KARAEVLİ
Doğum Tarihi:
17 Ocak 1984
Yaş:
42
İl:
Adana
Meslek:
Elektrik Elektronik teknisyeni
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя*GeŁмişeDe-GeçмişeDe saчGıм var..
SON 10 MESAJI
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Filitrenin içine fazla malzemeden çok yeterince uygun ve doğru malzemenin konulması yeterli olur.[:nazar:]
Eheim Isıtıcı Olmayan Modelleri
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
[QUOTE=ATMACA71]Arkadaşlar iyi günler, ileride kurmayı planladığım 160*60*70 ölçülerde akvaryum için iki adet dış filtre kullanmayı planlıyorum. Önce iki adet fluval fx6 düşündüm ancak her sepetindeki sünger miktarı sepetlerin ister istemez malzeme hacmini düşürdüğünden dolayı eheim yönünde karar verme aşamasındayım. Ancak eheimin o kadar çok ürünü var ki ürünleri tanıyan birinin yardımına ihtiyacım var. Isıtıcı özelliği olmayan profesyonel serilerinden gerek sepet sayısı gerek hacmi ve su debisi bakımından en büyük en güçlü tekrar ediyim ısıtıcı özelliği olmayan eheim modeli hangisi? [:?][/QUOTE]
Hocam yanlış anlamada o bahsettiğiniz akvaryuma tek Fluval FX6 da yeterli olur ve debi konusunda hiçbir sıkıntı yaşayacağınızı zannetmiyorum. Kıyaslama yapacak olursak eheim de kaliteli yanlız Fluval ile pek kıyaslamam açıkcası.
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]
Lda16 tam işini hiç anlamış değilim. Piyasası neredeyse l46 ile yarışıyor. 1e 2d damızlık boya 1500-2000 yazan var. [/QUOTE]
Aynen 1500 2000 tl nedir ya düz kuyrukları bile 1000 lirayı gördü nerdeyse :D
Fiyatların Aşırı Pahalı Olması
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hangi türden bahsediyorsunuz? Fiyatlar türlere göre değişiyor ama 1 çift vatoz için 2000 tl. bence de uçuk bir rakam.[/QUOTE]
Şu bildiğimiz vatozcular yokmu önce gruplarda güzelce reklamını yağlayıp ballayıp sonra satış grubundan vatoz ilanı koyan arkadaşlardan bahsediyorlar . :D Daha düne kadar LDA 16 ının yüzüne bakmayanlar şuan 3 cm yavrusuna 60 tl istiyorlar bu resmen SOYGUN başka birşey değil.Ağzını açsa diyecek yok ithal geldi yok bilmem ne bilmem ne sonuçda kırma bir balık :D neyin kafası ise bu :D
Az çok bahsettiğim kişileride anlamışsındır üstad.[EDIT]blackmarried,2016-11-26 10:02:09[/EDIT]
Kaliteli Yem
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
[QUOTE=BitkiHayattir]Evcilal dan sipariş verdiğinizde sizdende tc kimlik numaranızı istedimi çünkü şu anda alışverişi tamamlayacam ama tc istiyo versem herhangi bi sorun olurmu sizce? malum olaylar belli artık korkar olduk :))[/QUOTE]
Selamunaleyküm evcilal Adana da bulunan bir işletmedir ve güvenilir şeklide tercih edebilirsiniz,benimde kendilerinden sürekli alışverişim oluyor.
Vatoz Üretim. Sorum Olacak.
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Öncelikle sağlıklı hobiler dilerim. Sizin akvaryumun içerisine 1 küp yeterli olacaktır, küpün yönü ise ışık almayacak şekilde koyulması uygundur.Dişi sayısı kadar küp konulmasına gerek yok 1 küp yeterlidir.Varsa elinizde 1 adet de catappa yaprağı koymanız iyi olacaktır.Yusuf bey'in de dediği gibi yavru vatozları 3 cm olana kadar protein ağırlıklı haftada 1 kez de[:nazar:] salatalık,kırmızı biber,kabak,bezelye,ıspanak,havuç vermenizde yavrular için iyi olacaktır.[:nazar:]
[QUOTE=sacid1907]Şu an akvaryumda 3 küp var. Ve erkek birine sahiplendi. Diğer küpleri alvaryumdan alsammı? Yönünü akıntı alacak şekilde koysam iyi olur diye düşünüyorum. Çünki yumurtaların havalanmasına çok yardımcı olur akıntı alacak şekilde koymak. [/QUOTE]
Sahiplendiği küp haricindekileri çıkarabilirsiniz ,ve akıntı gelecek şekilde değil ışık almayacak şekilde koymanız yeterli olacaktır.[EDIT]blackmarried,2016-10-22 02:01:40[/EDIT]
Güvercin Yemi
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Japon balığı üretenlerde bizzat gördüğüm bir yem,[;)] tavuklar için verilen suni yem , adamlar bu yemi kullanıyorlardı.[:geek:][:nazar:][:nazar:]
Vatoz İcin Yem Fiyati
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
[QUOTE=Magma]Merhaba,
Dun bilindik bir dukkandan vatoz ve copculer icin japonlarin yutamayacagi buyuk boyda yem isteyince tropical'in green algae wafers onerdiler.kilosunu sorunca 500 tl bilgisi verdi sahibi.neyse bozulmasin diye 5 tl'ya 10gr aldim.
Bugun internet fiyatlarina baktim ki kilosu 65 tl'e de var,125 tl'e de.kapali olanlarin da fiyatlari ha keza cok uygun.daha da yem almam ki surekli alisveris yaptığım bir yer idi...
Demem o ki acik alip da dunyanin kazigini yemeyelim...
[/QUOTE]
Öncelikle sağlıklı hobiler,sizin ki dost kazığı olmuş biraz, bir üretimci olarak kova ile yem tercihi yapmama rağmen , açık aldığım yemlerde olmuştur ve kapalı kutuya göre de fiyatları çok çok uygundur. [8)][:nazar:][:iyi:]
Lda 16 Longfin
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
[QUOTE=JapoJupo][B]LDA 16 Longfin[/B] vatoz türü önceden bolca bulunuyordu.Gerek ilanlarda gerekse forumda hobicilerde.Ancak son zamanlarda son 1 yıldır diyelim bu balık görünmez oldu.Ne ilanlarda satan var ne tanıtım konusu var.Ne oldu bu balık nasıl oldu da böyle bir anda kayboldu bu tür.
Zaman zaman LDA 16 ilanı olabiliyor ama LDA 16 Longfin ilanı hiç görmüyorum.Hobicilerin bu türe ilgisi kalmadı sanırım.Şahsen bulsam yavrusundan almak istiyorum 10 tane kadar.Ama besleyen üreten kimse kalmadı gibi.Ya da çok az meraklısı kaldı sanırım.[/QUOTE]
Merhabalar;
Bahsetmiş olduğunu LDA 16 Longfinler şuan çoğu üretim yapan ve hobicilerde üretim aşamasında olsa gerek şuan satışını yapanlar var,ve değerli bir tür olarak satışa çıkmaktadır kısacası 3 cm longfini 60 tl ye satar oldular , fiyatları görenlerde ister istemez balığın üretimi ve çoğaltımı ( damızlık olarak ) uğraşıyorlardır ondan dolayı satmıyorlar.Sağlıklı hobiler .
Lepistes Ve Cüce Vatoz
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
[QUOTE=m.onder50]Arkadaşlar internette bu konuyu baya arastırdım ama hiçbir yerde lepistesle cüce vatozun bir arada yaşaması hakkında konu bulamadım. Bende sizlere sormaya karar verdim.
3 yetişkin (2 dişi 1 erkek) ve 3 tane yavru lepistesim var. 24 litrelik akvaryumuma 1 tane cüce vatoz alsam herhangi bir sorun çıkarırlarmı?
[:nazar:][8)]
İkinci olarak bu cüce vatozların çoğalması hakkında bilgi verebilirmisiniz? ( Çiftleşme , erkek-dişi ayrımı , doğum türü...vb)
Son sorum ise akvaryumdaki lepistesler vatozlar yavruladıktan sonra yavruları yermi? ( Lepistesler , vatoz yavrularını)[/QUOTE]
Öncelikle Sağlıklı hobiler vatoz türleri hemen hemen tüm tatlı su balıkları ile gönül rahatlığı ile beslenebilir,lakin alacak olduğunuz cüce vatoz çok küçük olmazsa daha iyi olur.Küçük olsada sıkıntı olmaz ama tedbirli olmak lazım.[:nazar:]
SON MESAJLAR
- Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
