ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Haziran 2016 02:06
Son Ziyaret:
15 Mayıs 2021 22:23
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berk PINARBAŞI
Doğum Tarihi:
11 Nisan 1993
Yaş:
33
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berk PINARBAŞI
SON 8 MESAJI
Co2 Regülatör Seçimi
[QUOTE=Kınayu]Selamlar iyi bayramlar yapmayı düşündüğünüzde.Bir çözüm ama sürekli takip ve dikkat gerektirir.Unutmamanız gerekir [:iyi:][/QUOTE]
Selamlar Erhan bey,
Size ve sevdiklerinize iyi bayramlar diliyorum. Tüp ve akvaryum uyuduğum odada maalesef. Yaz aylarında olduğumuz için pencere sürekli açık. JBL nin 3 metrelik co2 hortumu var. Bunu alıp tüpü diğer odaya taşısam, hortumun uzunluğu sıkıntı olur mu ki.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar iyi bayramlar yapmayı düşündüğünüzde.Bir çözüm ama sürekli takip ve dikkat gerektirir.Unutmamanız gerekir [:iyi:][/QUOTE]
Selamlar Erhan bey,
Size ve sevdiklerinize iyi bayramlar diliyorum. Tüp ve akvaryum uyuduğum odada maalesef. Yaz aylarında olduğumuz için pencere sürekli açık. JBL nin 3 metrelik co2 hortumu var. Bunu alıp tüpü diğer odaya taşısam, hortumun uzunluğu sıkıntı olur mu ki.
Co2 Regülatör Seçimi
[QUOTE=ringo]Berk bey,
Hava hortumu da olur ancak sert seramik difüzörler çok az geçirgen olduğu için hortumun belli bir basıncı taşıyabilmesi lazım. Ama mesela vorteks difizör veya çeşitli reaktörlerdeki gibi bir durumda hava hortumu da olur. Çok az gözenekli kaliteli seramik difüzör kullanacaksanız basınca dayanıklı hortum iyi olur.
Çin dünyanın fabrikası, kullandığımız çoğu akvaryum ürünü de çin malı zaten. Keşke memleette üretseler de onlardan kullansak. Tunç beyin eklediği regülatördeki ince ayar vanasının işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. Daha önce olumsuz yorum okumuştum. Kendisi direk bu ürünü kullanıp memnun kaldıysa o ürün de olabilir. Ancak o üründe selenoid yok. Kendiniz takabiliyorsunuz ancak uzun iş. Bir dışarıdan takılan uygun fiyatlı selenoidlerde ısınma sorunu okuyorum. Hazır ürünlerin selenoidleri soğuk çalışıyor. Bende iki regülatör var iki selenoid de soğuk çalışıyor. Biri aqua macro muhtemelen bu da çin malı. Bir tane de amerikan malı var. Kalitesi sarı prinç olması, diğerinden fazla farkı yok. Önceki nadiren donma yapabiliyordu ( gaz gelmiyor fişi çıkarıp takmak gerekiyordu) aynı şey amerikanda da oldu. Yani en kalitelisini alsanız da ufak tefek ayar şu bu sorunlar var. Gaz gelişinde sorun olmasın en iyisi olsun denilirse çift kademeli regülatör tercih etmek gerek. Link verdiğim ürünlerde selenoid ve ince ayar var.[/QUOTE]
[QUOTE=Tunc Berk]Bu regülatöre hava hortumu ile ista 3in1 difüzör bağladım 9 L/min den sonra difüzördeki bağlantı noktasından attı. Oradan attı çünkü damla sayısı o kadar çoktu ki difüzörde gaz sıkışması oldu. Saniyede 4-5 damla için hava hortumlarının basınca direnci çok düşük düzeyde oluyor. Bu vana sayesinde dört saniyede bir damla veriyordum, altıda bir olarak dahi ayarlanabilir. 24 saat verdiğim için selenoide gerek duymadım. Önceki yorumda da dediğim gibi uzun vadede mesela 720 gün sonra yine aynı stabilite olur mu bilmiyorum. Şahsi düşüncem olur. [/QUOTE]
Tekrar merhaba,
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Çinden mayalı sistem için üretilen şişe kapakları almıştım, yanında hortum gönderdiler. Normal hava hortumuna göre yanak kalınlığı geniş. Onu bağladım ve iki gündür herhangi bir sıkıntı yok şükürler olsun. Eski malzemeler arasında pipo filtre ararken ista marka 0.5 L tüp ve başında regülatör buldum. Regülatörde 1500 psi değeri olan tek gösterge var. Baş kısmından çevirilerek ince ayar(normali mi böyle bilmiyorum ama bana pek ince gelmedi) zorda olsa yapılabiliyor. Regülatörü tüpe bağlayıp ufak bir test yaptım. Çıkış noktalarına traş köpüğü sıkarak sızdırma var mı baktım. Şimdilik bir kaç gündür sıkıntısız çalışıyor.
Difüzör olarak ista 3 in 1 kullanıyorum bende. Aslında biraz kaba duruyor fakat mayalı kurarsam ,herkes öneriyor, diye almıştım. İsraf olmasın diye kullanıyorum (:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162308511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162309351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162310071.jpg[/IMG]
http://www.istaproducts.com/wp-content/uploads/2014/08/675_single_pressure_gauge_co2_supply_set_0.5l1.pdf
Bu linkten regülatörü daha rahat görebilirsiniz.
Tabi aklımda deli sorular devam ediyor [:)]
Acaba her gece sadece tüpten kapatıp sabah geri açsam regülatör e herhangi bir zararı olur mu? Regülatörü de kapatıp her sabah tekrar ayar yapsam mı?
Bir kaç gündür sorunsuz kullanıyorum fakat 1500 psi 5 litrelik tüp için yeterli olur mu? Gerçi şuan ibresi 900 psi de. Diğer regülatörlere göre baya ufak kalıyor.[EDIT]yuoTO,2016-07-05 01:16:02[/EDIT]
[QUOTE=ringo]Berk bey,
Hava hortumu da olur ancak sert seramik difüzörler çok az geçirgen olduğu için hortumun belli bir basıncı taşıyabilmesi lazım. Ama mesela vorteks difizör veya çeşitli reaktörlerdeki gibi bir durumda hava hortumu da olur. Çok az gözenekli kaliteli seramik difüzör kullanacaksanız basınca dayanıklı hortum iyi olur.
Çin dünyanın fabrikası, kullandığımız çoğu akvaryum ürünü de çin malı zaten. Keşke memleette üretseler de onlardan kullansak. Tunç beyin eklediği regülatördeki ince ayar vanasının işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum. Daha önce olumsuz yorum okumuştum. Kendisi direk bu ürünü kullanıp memnun kaldıysa o ürün de olabilir. Ancak o üründe selenoid yok. Kendiniz takabiliyorsunuz ancak uzun iş. Bir dışarıdan takılan uygun fiyatlı selenoidlerde ısınma sorunu okuyorum. Hazır ürünlerin selenoidleri soğuk çalışıyor. Bende iki regülatör var iki selenoid de soğuk çalışıyor. Biri aqua macro muhtemelen bu da çin malı. Bir tane de amerikan malı var. Kalitesi sarı prinç olması, diğerinden fazla farkı yok. Önceki nadiren donma yapabiliyordu ( gaz gelmiyor fişi çıkarıp takmak gerekiyordu) aynı şey amerikanda da oldu. Yani en kalitelisini alsanız da ufak tefek ayar şu bu sorunlar var. Gaz gelişinde sorun olmasın en iyisi olsun denilirse çift kademeli regülatör tercih etmek gerek. Link verdiğim ürünlerde selenoid ve ince ayar var.[/QUOTE]
[QUOTE=Tunc Berk]Bu regülatöre hava hortumu ile ista 3in1 difüzör bağladım 9 L/min den sonra difüzördeki bağlantı noktasından attı. Oradan attı çünkü damla sayısı o kadar çoktu ki difüzörde gaz sıkışması oldu. Saniyede 4-5 damla için hava hortumlarının basınca direnci çok düşük düzeyde oluyor. Bu vana sayesinde dört saniyede bir damla veriyordum, altıda bir olarak dahi ayarlanabilir. 24 saat verdiğim için selenoide gerek duymadım. Önceki yorumda da dediğim gibi uzun vadede mesela 720 gün sonra yine aynı stabilite olur mu bilmiyorum. Şahsi düşüncem olur. [/QUOTE]
Tekrar merhaba,
Öncelikle cevaplarınız için çok teşekkür ediyorum. Çinden mayalı sistem için üretilen şişe kapakları almıştım, yanında hortum gönderdiler. Normal hava hortumuna göre yanak kalınlığı geniş. Onu bağladım ve iki gündür herhangi bir sıkıntı yok şükürler olsun. Eski malzemeler arasında pipo filtre ararken ista marka 0.5 L tüp ve başında regülatör buldum. Regülatörde 1500 psi değeri olan tek gösterge var. Baş kısmından çevirilerek ince ayar(normali mi böyle bilmiyorum ama bana pek ince gelmedi) zorda olsa yapılabiliyor. Regülatörü tüpe bağlayıp ufak bir test yaptım. Çıkış noktalarına traş köpüğü sıkarak sızdırma var mı baktım. Şimdilik bir kaç gündür sıkıntısız çalışıyor.
Difüzör olarak ista 3 in 1 kullanıyorum bende. Aslında biraz kaba duruyor fakat mayalı kurarsam ,herkes öneriyor, diye almıştım. İsraf olmasın diye kullanıyorum (:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162308511.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162309351.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/040720162310071.jpg[/IMG]
http://www.istaproducts.com/wp-content/uploads/2014/08/675_single_pressure_gauge_co2_supply_set_0.5l1.pdf
Bu linkten regülatörü daha rahat görebilirsiniz.
Tabi aklımda deli sorular devam ediyor [:)]
Acaba her gece sadece tüpten kapatıp sabah geri açsam regülatör e herhangi bir zararı olur mu? Regülatörü de kapatıp her sabah tekrar ayar yapsam mı?
Bir kaç gündür sorunsuz kullanıyorum fakat 1500 psi 5 litrelik tüp için yeterli olur mu? Gerçi şuan ibresi 900 psi de. Diğer regülatörlere göre baya ufak kalıyor.[EDIT]yuoTO,2016-07-05 01:16:02[/EDIT]
Co2 Regülatör Seçimi
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Çin derken parayı verirseniz Çin mallarında kaliteli olması gerektiği gibi olanlarıda var yani ne kadar ekmek o kadar iş mantığı [;)] Burda regülatörden ziyade iş ince ayar vanasında biter.Geçen gün Japonyadan toyota fabrikasından gelmiş olan roboton bir parçasnı söktüm.Tamamen havayla çalışıyor.İçinden o kadar kaliteli ince ayar vanaları çıktıki şaşarsınız. Saygılar[/QUOTE]
Haklısınız fakat malumunuz Çin deyince pekte iyi şeyler gelmiyor akla (:
[QUOTE=Tunc Berk]Yıldız 5350sv kullanıyordum. Dört saniyede bir damla veriyordum. Bir sorun yaşamadım. Uzun vadede sorun olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Bu söylediğiniz modelde ince ayar vanası bulunuyor mu?
[QUOTE=ringo]
Basınçlı gaz ve aparatları hakkında çok bilgim yok ancak gözünüzde fazla büyütmeyin, dünyada belki on binlerce kişi bunları kullanıyor, herhangi duyduğum bir vakıa yok.
Lİnkini verdiğim ürünü forumda alıp kullanan arkadaşlar oldu, olumsuz bir durum olsa bir raporlama gelirdi herhalde, konuyu görürlerse yorum yapacaklardır. Biraderim de bundan almıştı kullanıyor, gerçi memnuniyetini sormadım ama iş gördüğünü biliyorum. Regülatör basınç düşürmeye yarıyor, iç yapısının şemasını incelemiştim basit mekanik bir yapısı var, yani risk oluşturacak bir durumu yok, bozulsa en fazla gaz vermeyi keser. Musluğun ters mantığı ile çalışıyor, yani basınç gelince kapanmak üzere kurgulanmış, siz vanayı açınca arkadan itilen basınçla kapanan kapağı geri itip hava sızdırıyorsunuz. Tersi bir durum olsa bile en fazla karbondioksit gazınız kaçar, patlama çatlama gibi bir durum hiç okumadım. Önem bakımından tüp daha önemli onu da buradan alacaksınız zaten.
Güvenli kullanım konusunda alacağınız tüpün yılına bakmanız gerekiyor, on yıl kullanım ömrü veriyorlar, sonra teste falan giriyor galiba. Zaten zamanı geçmişse tüpünüzü doldurmazlar. Oksijen tüpleri olsun, (hastalar ve dalgıçlar) karbondioksit tüpleri olsun, bizim gibi hobiciler tarafından yakın temas halinde kullanılan şeyler, korakacak birşey yok yani. Tüp, toplanmış bir regülatör (selenoidli veya selenoidsiz ve ince ayar vanalı) ile basınca dayanıklı hortum ve difüzör (atomizer,difüzör veya reaktör) den başka bir şeye ihtiyaç yok. O üründe hortumda vardı galiba, yani difüzör takıp kullanıyorsunuz.
[/QUOTE]
Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam. Tüpü aldığım yerde "beş senede bir bakımı yapılır, uygun görülürse dolum yapılıp bir beş sene sonra aynı işlemler tekrar edilir" dendi. Basınca dayanıklı hortum derken özel bir adı var mı? Normal hava hortumu kullanırım diyordum bende (:
Tek çare pahalı markalar veya Çin üzerinden alışveriş olarak görünüyor o zaman.
[QUOTE=Kınayu]Selamlar Çin derken parayı verirseniz Çin mallarında kaliteli olması gerektiği gibi olanlarıda var yani ne kadar ekmek o kadar iş mantığı [;)] Burda regülatörden ziyade iş ince ayar vanasında biter.Geçen gün Japonyadan toyota fabrikasından gelmiş olan roboton bir parçasnı söktüm.Tamamen havayla çalışıyor.İçinden o kadar kaliteli ince ayar vanaları çıktıki şaşarsınız. Saygılar[/QUOTE]
Haklısınız fakat malumunuz Çin deyince pekte iyi şeyler gelmiyor akla (:
[QUOTE=Tunc Berk]Yıldız 5350sv kullanıyordum. Dört saniyede bir damla veriyordum. Bir sorun yaşamadım. Uzun vadede sorun olur mu bilmiyorum.[/QUOTE]
Bu söylediğiniz modelde ince ayar vanası bulunuyor mu?
[QUOTE=ringo]
Basınçlı gaz ve aparatları hakkında çok bilgim yok ancak gözünüzde fazla büyütmeyin, dünyada belki on binlerce kişi bunları kullanıyor, herhangi duyduğum bir vakıa yok.
Lİnkini verdiğim ürünü forumda alıp kullanan arkadaşlar oldu, olumsuz bir durum olsa bir raporlama gelirdi herhalde, konuyu görürlerse yorum yapacaklardır. Biraderim de bundan almıştı kullanıyor, gerçi memnuniyetini sormadım ama iş gördüğünü biliyorum. Regülatör basınç düşürmeye yarıyor, iç yapısının şemasını incelemiştim basit mekanik bir yapısı var, yani risk oluşturacak bir durumu yok, bozulsa en fazla gaz vermeyi keser. Musluğun ters mantığı ile çalışıyor, yani basınç gelince kapanmak üzere kurgulanmış, siz vanayı açınca arkadan itilen basınçla kapanan kapağı geri itip hava sızdırıyorsunuz. Tersi bir durum olsa bile en fazla karbondioksit gazınız kaçar, patlama çatlama gibi bir durum hiç okumadım. Önem bakımından tüp daha önemli onu da buradan alacaksınız zaten.
Güvenli kullanım konusunda alacağınız tüpün yılına bakmanız gerekiyor, on yıl kullanım ömrü veriyorlar, sonra teste falan giriyor galiba. Zaten zamanı geçmişse tüpünüzü doldurmazlar. Oksijen tüpleri olsun, (hastalar ve dalgıçlar) karbondioksit tüpleri olsun, bizim gibi hobiciler tarafından yakın temas halinde kullanılan şeyler, korakacak birşey yok yani. Tüp, toplanmış bir regülatör (selenoidli veya selenoidsiz ve ince ayar vanalı) ile basınca dayanıklı hortum ve difüzör (atomizer,difüzör veya reaktör) den başka bir şeye ihtiyaç yok. O üründe hortumda vardı galiba, yani difüzör takıp kullanıyorsunuz.
[/QUOTE]
Bilgilendirme için teşekkür ederim hocam. Tüpü aldığım yerde "beş senede bir bakımı yapılır, uygun görülürse dolum yapılıp bir beş sene sonra aynı işlemler tekrar edilir" dendi. Basınca dayanıklı hortum derken özel bir adı var mı? Normal hava hortumu kullanırım diyordum bende (:
Tek çare pahalı markalar veya Çin üzerinden alışveriş olarak görünüyor o zaman.
Co2 Regülatör Seçimi
[QUOTE=ringo]Bunlardan kullanabilirsiniz.
http://m.ebay.com/itm/Aquarium-Co2-Regulator-Magnetic-Solenoid-Valve-Dual-Two-Gauge-Planted-/141939670304?nav=SEARCH
Çin sitelerinde de var.[/QUOTE]
Peki Çinden alacağımız regülatörler güvenli olur mu hocam? CO2 tüplerini güvenle kullanma konusunda önerebileceğiniz şeyler var mı?
[QUOTE=ringo]Bunlardan kullanabilirsiniz.
http://m.ebay.com/itm/Aquarium-Co2-Regulator-Magnetic-Solenoid-Valve-Dual-Two-Gauge-Planted-/141939670304?nav=SEARCH
Çin sitelerinde de var.[/QUOTE]
Peki Çinden alacağımız regülatörler güvenli olur mu hocam? CO2 tüplerini güvenle kullanma konusunda önerebileceğiniz şeyler var mı?
Co2 Regülatör Seçimi
Merhaba,
Bir kaç gündür araştırıyorum fakat ince ayar vanası olan pahalı olmayan bir regülatörü nereden temin edebilirim bulamadım. Yıldız marka regülatör alıp ince ayar vanasıyla kullananlar pek memnun görünmüyor yorumlarda. ista, jbl gibi markalara 300-400 lira vermeden bu işi çözmenin bir yolu yok mudur :/
Merhaba,
Bir kaç gündür araştırıyorum fakat ince ayar vanası olan pahalı olmayan bir regülatörü nereden temin edebilirim bulamadım. Yıldız marka regülatör alıp ince ayar vanasıyla kullananlar pek memnun görünmüyor yorumlarda. ista, jbl gibi markalara 300-400 lira vermeden bu işi çözmenin bir yolu yok mudur :/
Akvaryum Hava Motoru Isınma Sorunu - :( :(
Prizden yüksek voltaj geldiği için de ısınıyor olabilir.
Prizden yüksek voltaj geldiği için de ısınıyor olabilir.
Silikondaki Kabarcıklar
[QUOTE=Erbey]Ne siyah slikonda ne şeffaf slikonda böyle kabarcıklar olmaz..uydurmasın..o kabarcıklar camları iyi preslemediğini gösteriyor..ben bir sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum şu an...görüntü kirliliği sadece...fakat şundan şüphelendim eyerki kullandığı slikon ucuz dandik slikonsa zamanla belki atma yapabilir...umarım başınıza böyle birşey gelmez..hobiye tekrar hoşgeldiniz...[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, hoş buldum. Boş durumdayken fotoğraflarını çektim. İçerisini doldurduğumda yeni kabarcıklar oluşursa sökülüp tekrar yapılmasını isteyeceğim. Evet biraz salladı silikon olayını ama yedik şimdilik.
[QUOTE=Erbey]Ne siyah slikonda ne şeffaf slikonda böyle kabarcıklar olmaz..uydurmasın..o kabarcıklar camları iyi preslemediğini gösteriyor..ben bir sıkıntı çıkaracağını düşünmüyorum şu an...görüntü kirliliği sadece...fakat şundan şüphelendim eyerki kullandığı slikon ucuz dandik slikonsa zamanla belki atma yapabilir...umarım başınıza böyle birşey gelmez..hobiye tekrar hoşgeldiniz...[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim, hoş buldum. Boş durumdayken fotoğraflarını çektim. İçerisini doldurduğumda yeni kabarcıklar oluşursa sökülüp tekrar yapılmasını isteyeceğim. Evet biraz salladı silikon olayını ama yedik şimdilik.
Silikondaki Kabarcıklar
Merhaba,
Uzun bir süre akvaryum hobisine ara verdikten sonra hobiye tekrar dönme hevesiyle geçen haftalarda bir akvaryum yaptırdım. 110*55*55 boyutlarında akvaryumu teslim aldıktan sonra sınavlarım nedeniyle bir süre ilgilenemedim. Dün tam nefes aldım haydin bismillah derken, akvaryumun yan camlarının taban camıyla birleştiği noktada hava kabarcıklarının olduğunu fark ettim. Akvaryumu temin ettiğim beyefendiyle iletişime geçerek durumu ve kaygılarımı bildirdim. Bir problem olmayacağı," siyah silikonda da kabarcık oluyor, sizinki şeffaf olduğu için belli olur" yönünde bir dönüş aldım.
Fakat apartmanda oturduğum ve olası bir patlamada aşağı katlara kadar su gideceği için birde bu işe gönül vermiş hobicilere danışmak istedim. Yan camlar 8, ön camlar 11 milimetre. Kayıt kuşak mevcut. Ön camların taban cam ile birleştiği yerlerde hiç bir kabarcık yok. Aşağıda bir kaç fotoğraf ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160011031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160009271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160009261.jpg[/IMG]
Hayırlı ramazanlar (:
Merhaba,
Uzun bir süre akvaryum hobisine ara verdikten sonra hobiye tekrar dönme hevesiyle geçen haftalarda bir akvaryum yaptırdım. 110*55*55 boyutlarında akvaryumu teslim aldıktan sonra sınavlarım nedeniyle bir süre ilgilenemedim. Dün tam nefes aldım haydin bismillah derken, akvaryumun yan camlarının taban camıyla birleştiği noktada hava kabarcıklarının olduğunu fark ettim. Akvaryumu temin ettiğim beyefendiyle iletişime geçerek durumu ve kaygılarımı bildirdim. Bir problem olmayacağı," siyah silikonda da kabarcık oluyor, sizinki şeffaf olduğu için belli olur" yönünde bir dönüş aldım.
Fakat apartmanda oturduğum ve olası bir patlamada aşağı katlara kadar su gideceği için birde bu işe gönül vermiş hobicilere danışmak istedim. Yan camlar 8, ön camlar 11 milimetre. Kayıt kuşak mevcut. Ön camların taban cam ile birleştiği yerlerde hiç bir kabarcık yok. Aşağıda bir kaç fotoğraf ekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160011031.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160009271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186838/160620160009261.jpg[/IMG]
Hayırlı ramazanlar (:
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
