ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Peocawe
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
21
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2020 22:38
Son Ziyaret:
10 Nisan 2021 00:41
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cem Koç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Cem Koç
SON 10 MESAJI
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=mentalixx]
Merhabalar.Tahmini hacminiz 30-40 litre birşeyse sunsun hj-311 b alabilirsiniz.Benim de eski akvaryumum odamdaydı,aynı iç filtreyi kullanıyordum gayet memnun kaldım.İnternet ortamında çok bulunmuyor bu filtre.Petshoplardan bulabilirsiniz,eğer 311 b yoksa bir üst modeli 611 b yi alın çok akıntı yaparsa içine elyaf alın extradan elyaf koyun akıntı azalana kadar doldurun elyafla.
4 japon için yetersiz gibi görünüyor hacminiz iki tanesini petshoplara geri vermeye çalışın.Akvaryumunuza dekor olarak peyzajcılarda taş satılıyor sivri kenarları olmayan yuvarlak taşlardan alabilirsiniz.Ama çok taş koymayın hacimden çalmasın.Kum olarak dere kumu alabilirsiniz çok koymayın yine kumu da.Anubias alabilirsiniz bakımı aşırı kolay bir bitki.Yem olarak aşağıdaki linkteki konuda yazan yemlerden alabilirsiniz.Ayrıca haftalık %30 su değişimi yaparsanız çok güzel olur[:iyi:]
https://www.akvaryum.com/Forum/120_lt_goldfish_tank_k969724.asp[/QUOTE]
Tavsiyeler icin cok tesekkurler. Salona aldim akvaryumu, ses simdilik sorun olmuyor. Baliklar gayet hareketli görünüyor bir problem yok gibi... Buradaki petshoplarda canli yem bulamadim fakat onlari da halledeceğim. Dün akşam sebze verdim, haftada bir vermeyi düşünüyorum, gayet güzel yediler. Yavas yavas öğreneceğim hepsini... :)
[QUOTE=mentalixx]
Merhabalar.Tahmini hacminiz 30-40 litre birşeyse sunsun hj-311 b alabilirsiniz.Benim de eski akvaryumum odamdaydı,aynı iç filtreyi kullanıyordum gayet memnun kaldım.İnternet ortamında çok bulunmuyor bu filtre.Petshoplardan bulabilirsiniz,eğer 311 b yoksa bir üst modeli 611 b yi alın çok akıntı yaparsa içine elyaf alın extradan elyaf koyun akıntı azalana kadar doldurun elyafla.
4 japon için yetersiz gibi görünüyor hacminiz iki tanesini petshoplara geri vermeye çalışın.Akvaryumunuza dekor olarak peyzajcılarda taş satılıyor sivri kenarları olmayan yuvarlak taşlardan alabilirsiniz.Ama çok taş koymayın hacimden çalmasın.Kum olarak dere kumu alabilirsiniz çok koymayın yine kumu da.Anubias alabilirsiniz bakımı aşırı kolay bir bitki.Yem olarak aşağıdaki linkteki konuda yazan yemlerden alabilirsiniz.Ayrıca haftalık %30 su değişimi yaparsanız çok güzel olur[:iyi:]
https://www.akvaryum.com/Forum/120_lt_goldfish_tank_k969724.asp[/QUOTE]
Tavsiyeler icin cok tesekkurler. Salona aldim akvaryumu, ses simdilik sorun olmuyor. Baliklar gayet hareketli görünüyor bir problem yok gibi... Buradaki petshoplarda canli yem bulamadim fakat onlari da halledeceğim. Dün akşam sebze verdim, haftada bir vermeyi düşünüyorum, gayet güzel yediler. Yavas yavas öğreneceğim hepsini... :)
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=Ecem]
Hacim konusunda ben de ilk başladığımda sorun yaşamıştım. Her kafadan bir ses çıkıyor gibi geliyordu [:D]
Ama tabii ki ben de eğer yeriniz varsa akvaryumunuzu büyütmenizin iyi olacağını düşünüyorum [:)]
Şöyle bir şey yapabilirsiniz, küçük pipo filtreler oluyor. Sessiz hava motoru aldığınızda sorun çözülür diye düşünüyorum. Sessiz hava motoru ve bahsettiğim mini dış filtre yaklaşık aynı fiyatta. Sessiz hava motoru düşünüyorsanız en çok Eheim öneriliyor. Tabi piyasadaki en pahalı hava motorlarından. Şahsen ben aman ucuz olsun sessiz olsun diye diye bir Eheim hava motoru kadar para harcadım, çünkü ucuz ve sessiz diye aldıklarım teker teker bozuldu. Ona da dikkat etmenizi öneririm [:D][/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yarin bu motor isini iyice bi araştıracağım. Motor işini kesinlestirene kadar da salonda bir yer yapip, orada tutacagim akvaryumu. Motorunu kapatmaya içim el vermedi siz öyle deyince. :)
Hepsini hallettigimde buradan bilgilendirme yapacağım. :)
[QUOTE=Ecem]
Hacim konusunda ben de ilk başladığımda sorun yaşamıştım. Her kafadan bir ses çıkıyor gibi geliyordu [:D]
Ama tabii ki ben de eğer yeriniz varsa akvaryumunuzu büyütmenizin iyi olacağını düşünüyorum [:)]
Şöyle bir şey yapabilirsiniz, küçük pipo filtreler oluyor. Sessiz hava motoru aldığınızda sorun çözülür diye düşünüyorum. Sessiz hava motoru ve bahsettiğim mini dış filtre yaklaşık aynı fiyatta. Sessiz hava motoru düşünüyorsanız en çok Eheim öneriliyor. Tabi piyasadaki en pahalı hava motorlarından. Şahsen ben aman ucuz olsun sessiz olsun diye diye bir Eheim hava motoru kadar para harcadım, çünkü ucuz ve sessiz diye aldıklarım teker teker bozuldu. Ona da dikkat etmenizi öneririm [:D][/QUOTE]
Tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim. Yarin bu motor isini iyice bi araştıracağım. Motor işini kesinlestirene kadar da salonda bir yer yapip, orada tutacagim akvaryumu. Motorunu kapatmaya içim el vermedi siz öyle deyince. :)
Hepsini hallettigimde buradan bilgilendirme yapacağım. :)
İç Motorun Çalışması Hk.
[QUOTE=Ecem]Merhaba,
Öncelikle keyifli hobiler :)
Akvaryum hacminiz 50 litre mi tam anlayamadım. 50 litre ise japonların türleri nelerdir?
Açıkçası daha önce japon beslemedim ama bir japon başına 30 litre öneriliyor diye soruyorum.
Onun haricinde evet 6-7 saat kapatmanız maalesef ki akvaryum dengesini bozar. Yararlı bakterileri öldürür. Hatta bu sebeple çoğu tecrübeli akvarist elektrik kesilmelerine karşı bile pille çalışan bir hava motoru bulundurur.
Belki bir gün kapatır bir zarar gözlemlemezsiniz, bu böyle bir hafta on gün sürse bile en sonunda balıklarınız zayıf düşecektir diye düşünüyorum.
Onun yerine benim de 50L akvaryumuma kullandığım bir "mini" dış filtre var. Sunsun603b. Çok memnunum, sıfır sesi var gerçekten. Önceden ben de hava motorum yattığım odada olduğundan oldukça rahatsızdım.
İç dekor önerisi olarak nasıl bir şeyler önermemizi istersiniz? Yapay dekorlar maalesef suya salınım yaptığından önerilmiyor, renkli taşlar vb..
Bitkili akvaryuma dönüştürmeyi düşünmüyorsanız driftwood tarzı bir şeyler bana kalırsa hoş duracaktır, ya da küçüklü büyüklü gri kayalar. Bahsettiğim kayaları internetten ucuza temin edebilirsiniz ancak driftwood çok pahalı. Kendiniz yapmanız daha uyguna gelebilir diye düşünüyorum.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Belirtmeyi unuttum çok pardon. 50x25 ölçülerinde bir akvaryum. Büyük sayılmaz yani, tahmini 30 litre bir şeydir.
2 adet tül kuyruk (biri küçük, diğeri orta boyutlarda)
2 adet 3 kuyruklu bir tür var ama tam cinslerini bilmiyorum...
Motor cidden gece çok rahatsız edeceği için tereddütte kaldım. Muhtemelen salonda uygun bir yer yapacağım, her ne kadar odamda bilgisayar başında çalışırken, akvaryumu izleyerek keyif yapmayı düşünsem de... [:((] Bahsettiğiniz modeli kesinlikle inceleyeceğim, eğer dediğiniz gibi sessiz çalışıyorsa almayı düşünebilirim.
Evet driftwood biraz pahalı görünüyor fakat yine de keyifli bir akvaryum haline getirmek için değer diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz kayalardan da kesinlikle düşünüyorum, gayet hoş duracaktır. Pek anlamadığım için ne zarar verir, ne iyi gelir pek bilmiyorum... [:)]
[QUOTE=Ecem]Merhaba,
Öncelikle keyifli hobiler :)
Akvaryum hacminiz 50 litre mi tam anlayamadım. 50 litre ise japonların türleri nelerdir?
Açıkçası daha önce japon beslemedim ama bir japon başına 30 litre öneriliyor diye soruyorum.
Onun haricinde evet 6-7 saat kapatmanız maalesef ki akvaryum dengesini bozar. Yararlı bakterileri öldürür. Hatta bu sebeple çoğu tecrübeli akvarist elektrik kesilmelerine karşı bile pille çalışan bir hava motoru bulundurur.
Belki bir gün kapatır bir zarar gözlemlemezsiniz, bu böyle bir hafta on gün sürse bile en sonunda balıklarınız zayıf düşecektir diye düşünüyorum.
Onun yerine benim de 50L akvaryumuma kullandığım bir "mini" dış filtre var. Sunsun603b. Çok memnunum, sıfır sesi var gerçekten. Önceden ben de hava motorum yattığım odada olduğundan oldukça rahatsızdım.
İç dekor önerisi olarak nasıl bir şeyler önermemizi istersiniz? Yapay dekorlar maalesef suya salınım yaptığından önerilmiyor, renkli taşlar vb..
Bitkili akvaryuma dönüştürmeyi düşünmüyorsanız driftwood tarzı bir şeyler bana kalırsa hoş duracaktır, ya da küçüklü büyüklü gri kayalar. Bahsettiğim kayaları internetten ucuza temin edebilirsiniz ancak driftwood çok pahalı. Kendiniz yapmanız daha uyguna gelebilir diye düşünüyorum.
Keyifli hobiler [:)][/QUOTE]
Belirtmeyi unuttum çok pardon. 50x25 ölçülerinde bir akvaryum. Büyük sayılmaz yani, tahmini 30 litre bir şeydir.
2 adet tül kuyruk (biri küçük, diğeri orta boyutlarda)
2 adet 3 kuyruklu bir tür var ama tam cinslerini bilmiyorum...
Motor cidden gece çok rahatsız edeceği için tereddütte kaldım. Muhtemelen salonda uygun bir yer yapacağım, her ne kadar odamda bilgisayar başında çalışırken, akvaryumu izleyerek keyif yapmayı düşünsem de... [:((] Bahsettiğiniz modeli kesinlikle inceleyeceğim, eğer dediğiniz gibi sessiz çalışıyorsa almayı düşünebilirim.
Evet driftwood biraz pahalı görünüyor fakat yine de keyifli bir akvaryum haline getirmek için değer diye düşünüyorum. Bahsettiğiniz kayalardan da kesinlikle düşünüyorum, gayet hoş duracaktır. Pek anlamadığım için ne zarar verir, ne iyi gelir pek bilmiyorum... [:)]
İç Motorun Çalışması Hk.
Herkese merhabalar. Ben akvaryum işinde oldukça acemi olsam da, bu işe heves ederek 50lik bir akvaryum aldım ve 4 tane japon ile başladım. Bir de iç filtre motoru aldım fakat malum biraz ses çıkarıyor. Ben odamda tutuyorum akvaryumu.
Sadece japon balıklarının olduğu akvaryumda geceleri 6-7 saatlik motoru kapatmak balıklarıma bir zarar verir mi? [:?]
Bir de iç dekor için balıklarıma herhangi bir zararı olmayacak ürünler önerebilir misiniz? Teşekkür ederim. [:3]
Herkese merhabalar. Ben akvaryum işinde oldukça acemi olsam da, bu işe heves ederek 50lik bir akvaryum aldım ve 4 tane japon ile başladım. Bir de iç filtre motoru aldım fakat malum biraz ses çıkarıyor. Ben odamda tutuyorum akvaryumu.
Sadece japon balıklarının olduğu akvaryumda geceleri 6-7 saatlik motoru kapatmak balıklarıma bir zarar verir mi? [:?]
Bir de iç dekor için balıklarıma herhangi bir zararı olmayacak ürünler önerebilir misiniz? Teşekkür ederim. [:3]
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=HilalUnal]Tüm mesajları okuyamadığım için yazıldı mı bilmiyorum ancak balığınıza haftada 1 kere haşlanmış bezelyenin içini veya haşlanmış ıspanak verirseniz çok iyi olur. Kabız olmasını önler, kabız ise düzeltir ve diyetine çeşitlilik olmuş olur.
Aynı şekilde arada sırada sarımsaklı yem de vermenizi öneririm. Piyasada hazır sarımsaklı yemler mevcut veya satın almak istemezseniz normal beta yemine sarımsak suyunu emdirip de verebilirsiniz. Sarımsaklı yem balığın iç parazit olmasını önler ve balığın bağışıklık sistemini güçlendirir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bezelye konusunu deneyeceğim bu hafta. Sarımsaklı yemi ilk defa duyuyorum onu da araştıracağım. Çok teşekkür ediyorum. :)
Böyle bir sürü farklı tavsiyeler görmek gerçekten sevindirici. Keşke daha önce başlasaymışım bu hobiye. :)
[QUOTE=HilalUnal]Tüm mesajları okuyamadığım için yazıldı mı bilmiyorum ancak balığınıza haftada 1 kere haşlanmış bezelyenin içini veya haşlanmış ıspanak verirseniz çok iyi olur. Kabız olmasını önler, kabız ise düzeltir ve diyetine çeşitlilik olmuş olur.
Aynı şekilde arada sırada sarımsaklı yem de vermenizi öneririm. Piyasada hazır sarımsaklı yemler mevcut veya satın almak istemezseniz normal beta yemine sarımsak suyunu emdirip de verebilirsiniz. Sarımsaklı yem balığın iç parazit olmasını önler ve balığın bağışıklık sistemini güçlendirir.[/QUOTE]
Teşekkür ederim bu bezelye konusunu deneyeceğim bu hafta. Sarımsaklı yemi ilk defa duyuyorum onu da araştıracağım. Çok teşekkür ediyorum. :)
Böyle bir sürü farklı tavsiyeler görmek gerçekten sevindirici. Keşke daha önce başlasaymışım bu hobiye. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=B4TUH4N]1-yetişkin gibi duruyor
2-akvaryum kaç litre bilemiyorum ama yeterli filtrede kullanmak isterseniz şelale tercih ede bilirsiniz ama gördüğüm kadarıyla ısıtıcı yok ısıtıcı kullanmanızı öneririm
3- yapay bitki suya salınım yaptığı için kullanmamanız daha doğru olur düz siyah hagen kum üstüne 3-4 tane doğadan bulup kaynattığınız küçük taşlar görüntü olarak daha güzel durucaktır
4-balığının sağlıklı ve formda olduğunun göstergesi çok iyi bişey
5-yem çeşidi olursa balık için daha iyi olur, birde günde 1 kere değilde 2 kere sabah-akşam şeklinde yemleme yaparsan daha iyi olur
Keyifli Hobiler Dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Tek tek cevaplarınız için teşekkür ederim. Isıtıcı konusunda araştırıyorum, belki daha geniş bir akvaryuma geçerim diye de oyalanıyorum açıkcası. Aklımda, kesinlikle alacağım. Filtre konusunda da cahilim biraz, onu da bu forum sayesinde halledeceğim diye tahmin ediyorum. :)
[QUOTE=B4TUH4N]1-yetişkin gibi duruyor
2-akvaryum kaç litre bilemiyorum ama yeterli filtrede kullanmak isterseniz şelale tercih ede bilirsiniz ama gördüğüm kadarıyla ısıtıcı yok ısıtıcı kullanmanızı öneririm
3- yapay bitki suya salınım yaptığı için kullanmamanız daha doğru olur düz siyah hagen kum üstüne 3-4 tane doğadan bulup kaynattığınız küçük taşlar görüntü olarak daha güzel durucaktır
4-balığının sağlıklı ve formda olduğunun göstergesi çok iyi bişey
5-yem çeşidi olursa balık için daha iyi olur, birde günde 1 kere değilde 2 kere sabah-akşam şeklinde yemleme yaparsan daha iyi olur
Keyifli Hobiler Dilerim [:iyi:][/QUOTE]
Tek tek cevaplarınız için teşekkür ederim. Isıtıcı konusunda araştırıyorum, belki daha geniş bir akvaryuma geçerim diye de oyalanıyorum açıkcası. Aklımda, kesinlikle alacağım. Filtre konusunda da cahilim biraz, onu da bu forum sayesinde halledeceğim diye tahmin ediyorum. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=ceyh]Elinizde boş bir tuval var gibi düşünün, ilk yatırımınız hacme olsun, yükseklikten çok genişlik ön planda olsun, walstad metodunu özellikle inceleyin, acele yatırımlar yapmayın. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum hocam, tavsiyelerinize uyacağım. :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
İmkan varsa daha büyük bir akvaryuma (en az 15 litre) geçmenizi tavsiye ederim , sonrasında[K] ısıtıcı ,doğal kum ve dekorlar,canlı bitki[/K] vb ekleyebilirsiniz .
* https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
Yazılan yararlı paylaşımlara ek olarak bu kurulumları da incelemenizi öneririm :
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_planted_tank_k956355.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_akvaryumum_k955541.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dogaclama_kup_akvaryum_k955894.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_splendens_yeni_yuvasi_k956780.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_baslangic_k956866.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_betta_tankim_k956906.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini inceleyeceğim uykusuz bir vaktimde.
[QUOTE=ceyh]Elinizde boş bir tuval var gibi düşünün, ilk yatırımınız hacme olsun, yükseklikten çok genişlik ön planda olsun, walstad metodunu özellikle inceleyin, acele yatırımlar yapmayın. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ediyorum hocam, tavsiyelerinize uyacağım. :)
[QUOTE=Nursun]Merhaba,
İmkan varsa daha büyük bir akvaryuma (en az 15 litre) geçmenizi tavsiye ederim , sonrasında[K] ısıtıcı ,doğal kum ve dekorlar,canlı bitki[/K] vb ekleyebilirsiniz .
* https://www.akvaryum.com/Forum/beta_baligi_bakimi_k954539.asp
Yazılan yararlı paylaşımlara ek olarak bu kurulumları da incelemenizi öneririm :
Örnek kurulumlar ;
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu-2_k953329.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_planted_tank_k956355.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_baligi_aldigimizda_saglanacak_sartlar_k935418.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_k953258.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k954737.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ogrenci_evi_beta_akvaryumum_k953247.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_blackwater_nano_k951155.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_beta_akvaryumu_30x30x30_k947973.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_bir_su_birikintisi__k946982.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/pet_bardaktan_kendi_kralligina_k949407.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_beta_akvaryumu_gereksinimleri_k920777.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bettamiz_yeni_yurduna_kavustu_k953687.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35_litrelik_betta_akvaryumum_k938252.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litre_nano_kurulum_k887500.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_bagimliligi_k927203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tanki_k927647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/30_kup_kucuk_bir_kurulum_k954203.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_habitat_k929471.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/23x16x28_bitkili_nano__guncel_foto__k927769.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/biyotop_cakmasi_-_nano_betta_k930846.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ufak_bitkili_betta_akvaryumu_k932622.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_k936222.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_bitkili_beta_akvaryum_k952053.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/low_tech_bitkili_kurulumum_k954301.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/musleranin_yeni_evi_k947236.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/35x35x35_tac_kuyruk_betta_low-tech_akvaryumum_k905409.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/tasinma_sonrasi_yeni_dekor_betta_k902135.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ideal_betta_akvaryumu_35_lt_k880933.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_tanklarim_k893647.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/white_platinum_betta_k875713_sn1.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/rs380_a_betta_biyotop_k879658.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/20_litrede_bitkili_betta_denemem_k894040.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/kullanmadigim_malzemelerden_betta_akvaryumu_20_lt_k878318.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_nano_kurulumu_k908306.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_akvaryumu_k907374.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_ve_vatoz_k915910.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/nano_betta_tank_k917402.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/karma_beta_akvaryumum_k955541.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/15_litre_betta_akvaryumum_k917835.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumum_k917936.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_akvaryumu_k918021.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yeni_betta_akvaryumum_k936745.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/balck_water_beta_tankim_k955168.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dogaclama_kup_akvaryum_k955894.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betta_splendens_yeni_yuvasi_k956780.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/bitkili_betta_akvaryumu_baslangic_k956866.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/ilk_betta_tankim_k956906.asp[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini inceleyeceğim uykusuz bir vaktimde.
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Sorularınızın hepsini hobici arkadaşlar yanıtlamışlar. Cevap anlamında bana pek bir şey kalmamış.
Ben de tasarım anlamında bir kaç öneriyle katkıda bulunayım. Forumda kurulmuş, bettanızı rahat ettirebilmeniz adına size yol gösterebilecek konu ve kurulumları buraya bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/mutfak_tezgahi_vol_2_k951567.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/blue_thunder_!_betta_k954291.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betamin_nacizane_yeni_dairesi_ve129303;_guncellendi_k952544_sn2.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yillar_sonra_yeniden_k951591.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/40x30x30_blackwater_nano_k948507.asp
Çok daha fazlasını labirentliler forumunda bulabilirsiniz. Bu konular tasarım harici bilgileri edinmenizi de sağlayacaktır.
Bunlar da kendi akvaryumlarımdan. Yol gösterici olması için bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/020420200146461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/170320200018211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/210320200039281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/150320200052591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG]
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini tek tek inceleyeceğim. Bu denli güzel bir akvaryum yapmam için zamana ihtiyacım var sanırım... Fakat bu konuda kararlıyım, elimden gelenin en iyisini yapacağım, hoşuma gidiyor uğraşmak. :)
[QUOTE=monster]Merhabalar,
Sorularınızın hepsini hobici arkadaşlar yanıtlamışlar. Cevap anlamında bana pek bir şey kalmamış.
Ben de tasarım anlamında bir kaç öneriyle katkıda bulunayım. Forumda kurulmuş, bettanızı rahat ettirebilmeniz adına size yol gösterebilecek konu ve kurulumları buraya bırakıyorum.
https://www.akvaryum.com/Forum/walstad_method_betta_akvaryumu_k943691.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/mutfak_tezgahi_vol_2_k951567.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_destekli_nano_betta_akvaryumu_k946377.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/blue_thunder_!_betta_k954291.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/betamin_nacizane_yeni_dairesi_ve129303;_guncellendi_k952544_sn2.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/yillar_sonra_yeniden_k951591.asp
https://www.akvaryum.com/Forum/40x30x30_blackwater_nano_k948507.asp
Çok daha fazlasını labirentliler forumunda bulabilirsiniz. Bu konular tasarım harici bilgileri edinmenizi de sağlayacaktır.
Bunlar da kendi akvaryumlarımdan. Yol gösterici olması için bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/020420200146461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/170320200018211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/210320200039281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/150320200052591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/28439/180120200251291.jpg[/IMG]
Sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum hocam, hepsini tek tek inceleyeceğim. Bu denli güzel bir akvaryum yapmam için zamana ihtiyacım var sanırım... Fakat bu konuda kararlıyım, elimden gelenin en iyisini yapacağım, hoşuma gidiyor uğraşmak. :)
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Ben yem konusunda yardımcı olayım. Balığınıza minik bir tutam şeklinde vermeniz daha iyidir ölçü verecek olursam bir çay kaşığının çeyreğinden daha az olacak şekilde verebilirsiniz dediğime dikkat edin fazla yem vermek balığı hastalandırır az yem vermek de aç kalmasına sebep olur ölçüyü çok iyi ayarlayın. Yani adam size 1 adet dediyse siz 15-20 adet verin tane olarak yani [/QUOTE]
15-20 adet biraz fazla değil mi? Biraz çok gibi geldi gözüme. [:geek:]
[QUOTE=Feyyaztimurs ]Ben yem konusunda yardımcı olayım. Balığınıza minik bir tutam şeklinde vermeniz daha iyidir ölçü verecek olursam bir çay kaşığının çeyreğinden daha az olacak şekilde verebilirsiniz dediğime dikkat edin fazla yem vermek balığı hastalandırır az yem vermek de aç kalmasına sebep olur ölçüyü çok iyi ayarlayın. Yani adam size 1 adet dediyse siz 15-20 adet verin tane olarak yani [/QUOTE]
15-20 adet biraz fazla değil mi? Biraz çok gibi geldi gözüme. [:geek:]
Yeni Betta Beslemeye Başadım, Bakar Mısınız?
[QUOTE=ternapi]
Kimse anne karnında öğrenmedi, rahat olun[;)]
Öğrenmeye açık olmanız güzel, böyle devam ederseniz başarılı bir akvarist olursunuz. Hem hobi anlamında keyif alırsınız hem de beslediğiniz canlılar rahat eder[:iyi:]
Yolunuz açık olsun...[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam güzel düşünceleriniz için. :)
[QUOTE=ternapi]
Kimse anne karnında öğrenmedi, rahat olun[;)]
Öğrenmeye açık olmanız güzel, böyle devam ederseniz başarılı bir akvarist olursunuz. Hem hobi anlamında keyif alırsınız hem de beslediğiniz canlılar rahat eder[:iyi:]
Yolunuz açık olsun...[/QUOTE]
Teşekkür ederim hocam güzel düşünceleriniz için. :)
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
