ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
omegatr
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
36
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Aralık 2020 16:25
Son Ziyaret:
11 Haziran 2024 17:04
Toplam Mesaj:
132 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Harun Zengin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
nur zur info
SON 10 MESAJI
45 Litre Lowtech Bitki Önerisi
Akvaryumumum 1.5 senedir boştu tekrardan kurma kararı aldım.
Ölçüleri :25(h)x30x62
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun Hj-611b iç filtre 450Lt/h Wolfmar 60 cm Led Aydınlatma
Elimde şuan 12 yapraklı bir anubias dışında bitki ve kumum yok. Başlıkta da dediğim gibi akvaryum lowtech olacağı için en az bakım gerektiren bir kaç bitki türü ve bitki kumu söylerseniz sevinirim.
Öncelerinde tilki kuyruk vs diyenler olmuştu ancak hiç denemedim.
Balık türü olarak da 6-7 tetra veya rasbora , 3 çöpçü düşünüyorum belki bi tane de nerite salyangozu düşünüyorum .
Her türlü tavsiyeye açığım [:$]
Akvaryumumum 1.5 senedir boştu tekrardan kurma kararı aldım.
Ölçüleri :25(h)x30x62
Filtrasyon ve Işıklandırma: Sunsun Hj-611b iç filtre 450Lt/h Wolfmar 60 cm Led Aydınlatma
Elimde şuan 12 yapraklı bir anubias dışında bitki ve kumum yok. Başlıkta da dediğim gibi akvaryum lowtech olacağı için en az bakım gerektiren bir kaç bitki türü ve bitki kumu söylerseniz sevinirim.
Öncelerinde tilki kuyruk vs diyenler olmuştu ancak hiç denemedim.
Balık türü olarak da 6-7 tetra veya rasbora , 3 çöpçü düşünüyorum belki bi tane de nerite salyangozu düşünüyorum .
Her türlü tavsiyeye açığım [:$]
40 Litrede Bitkisiz Akvaryum İçin Fikir
[QUOTE=Akif Fatih]Bitkiyi takmayın kafaya. Biraz low tech bitki hem akvaryumu güzelleştirir hemde bakım istemez. Balık olarak en basitinden 6 tane kardinal neon tetra veya 6 black neon tetra (kum açık renkli olduğu için renkleri güzel gözükür) veya dip balıklarını seviyorsanız 6lı bir corydoras grubu da olabilir. Japon balığı için en az 80 litre bir havim gerekeceği için beslemeniz uygun olmaz.[/QUOTE] Low tech çok bakım istemiyorsa yapabilirim çünkü akvaryumun üst kısmı dediğim gibi kapalı olduğu için su değişimi yapabiliyorum anca veyahut acil durumlarda müdahale edebiliyorum diğer türlü pek bir müdahalem olmuyor. Ayriyeten 6-12 rasbora civarı yanına da 5-6 panda çöpçü demişlerdi önceden bakabilirsin diye ama o tayfayı lowtech kurtarır mı kurtarmaz mı bilemiyorum[EDIT]omegatr,2023-07-25 10:50:03[/EDIT]
[QUOTE=Akif Fatih]Bitkiyi takmayın kafaya. Biraz low tech bitki hem akvaryumu güzelleştirir hemde bakım istemez. Balık olarak en basitinden 6 tane kardinal neon tetra veya 6 black neon tetra (kum açık renkli olduğu için renkleri güzel gözükür) veya dip balıklarını seviyorsanız 6lı bir corydoras grubu da olabilir. Japon balığı için en az 80 litre bir havim gerekeceği için beslemeniz uygun olmaz.[/QUOTE] Low tech çok bakım istemiyorsa yapabilirim çünkü akvaryumun üst kısmı dediğim gibi kapalı olduğu için su değişimi yapabiliyorum anca veyahut acil durumlarda müdahale edebiliyorum diğer türlü pek bir müdahalem olmuyor. Ayriyeten 6-12 rasbora civarı yanına da 5-6 panda çöpçü demişlerdi önceden bakabilirsin diye ama o tayfayı lowtech kurtarır mı kurtarmaz mı bilemiyorum[EDIT]omegatr,2023-07-25 10:50:03[/EDIT]
40 Litrede Bitkisiz Akvaryum İçin Fikir
Arkadaşlar iyi günler. En son buna benzer konuyu 3 sene önce açmıştım ve tekrar açma gereksinimi duydum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/250720231023231.jpg[/IMG]
Akvaryum enlemesine baya uzun ancak boyu yok maalesef. Kitaplıkta durduğu için bitkili akvaryum da sıkıntı yaratır benim için her seferinde müdahale vs o yüzden küçük sürü balığı olup bitkisiz yaşayan bi tür bakmayı düşünüyorum . Bi arkadaş yıllar önce demişti tabana salyangoz kabuğu ile bir tür demişti ancak aklıma gelmedi ne olduğu . Kısacası Japon balığı gibi bitkisiz bi akvaryum kurmak istiyorum ancak olmuyorsa mecbur yine bitkili kurarız. Teşekkürler(Akvaryum şuan bomboş fotoğraf eski)
Arkadaşlar iyi günler. En son buna benzer konuyu 3 sene önce açmıştım ve tekrar açma gereksinimi duydum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/250720231023231.jpg[/IMG]
Akvaryum enlemesine baya uzun ancak boyu yok maalesef. Kitaplıkta durduğu için bitkili akvaryum da sıkıntı yaratır benim için her seferinde müdahale vs o yüzden küçük sürü balığı olup bitkisiz yaşayan bi tür bakmayı düşünüyorum . Bi arkadaş yıllar önce demişti tabana salyangoz kabuğu ile bir tür demişti ancak aklıma gelmedi ne olduğu . Kısacası Japon balığı gibi bitkisiz bi akvaryum kurmak istiyorum ancak olmuyorsa mecbur yine bitkili kurarız. Teşekkürler(Akvaryum şuan bomboş fotoğraf eski)
4 Hafta Boşta Kalmış Akvaryum
[QUOTE=benerium]Akvaryumu komple boşaltıp, yeni bir kurulum yapın. Kumunuzu taşlarınızı hatta bitkinizi dahi yıkayın. Kahverengileşmiş yapraklarını ıslak pamuk ile temizleyebilirsiniz. Bozulan yaprakları makas yardımıyla kesin. Kendini toparlamasına yardımcı olacaktır. İç filtre var galiba çok akıntı yapmamasına dikkat edin. Şayet akıntı çok değilse o akvaryumda beta olabilir. Ya da 1 erkek 2 dişi endler olabilir. Salyangoz kabuğu bulabilirseniz multifasciatus, similis vb kabukçullar da olabilir. [/QUOTE]
Akvaryumu komple boşaltıp derken kumların tamamını yollamam mı lazım ? İç filtre var ancak bakteri kültürü ölmüş müdür veya duruyor mudur bi fikrim yok . Teşekkürler tür önerileri için
[QUOTE=benerium]Akvaryumu komple boşaltıp, yeni bir kurulum yapın. Kumunuzu taşlarınızı hatta bitkinizi dahi yıkayın. Kahverengileşmiş yapraklarını ıslak pamuk ile temizleyebilirsiniz. Bozulan yaprakları makas yardımıyla kesin. Kendini toparlamasına yardımcı olacaktır. İç filtre var galiba çok akıntı yapmamasına dikkat edin. Şayet akıntı çok değilse o akvaryumda beta olabilir. Ya da 1 erkek 2 dişi endler olabilir. Salyangoz kabuğu bulabilirseniz multifasciatus, similis vb kabukçullar da olabilir. [/QUOTE]
Akvaryumu komple boşaltıp derken kumların tamamını yollamam mı lazım ? İç filtre var ancak bakteri kültürü ölmüş müdür veya duruyor mudur bi fikrim yok . Teşekkürler tür önerileri için
4 Hafta Boşta Kalmış Akvaryum
Herkese iyi pazarlar . Akvaryumda 2 japon balığım vardı . Tatile gideceğimizden verebileceğim kimse olmadığından ve büyüdüklerinden dolayı petshopa vermek zorunda kaldım. Akvaryum son 1.5 aydır temizlenmiyor.
Asıl konuya gelecek olursak akvaryumdaki kumları değiştirmeme gerek var mı ? Anubiasın ölü yapraklarını kesmem gerekiyor galiba . Sarı yapraklar iyileşir gibi geliyor önceden de olmuştu iyileşmişti çünkü.
Yeni balık veya balıklar almayı düşünüyorum. Akvaryum 40 litre ve tek bitki olarak anubiasım var. Kuma bitki ekecek durumum yok bu kumda olmaz gibi duruyor. Hangi tür balık kaç tane önerirsiniz ? Beta olur mu mesela ? Her türlü akvaryum tür önerisine açığım teşekkürler.
(Akvaryum filtresi de 1 aydır açık değil, bakteri kültürü ne alemde fikrim yok.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111131.jpg[/IMG][EDIT]omegatr,2022-08-07 12:29:41[/EDIT]
Herkese iyi pazarlar . Akvaryumda 2 japon balığım vardı . Tatile gideceğimizden verebileceğim kimse olmadığından ve büyüdüklerinden dolayı petshopa vermek zorunda kaldım. Akvaryum son 1.5 aydır temizlenmiyor.
Asıl konuya gelecek olursak akvaryumdaki kumları değiştirmeme gerek var mı ? Anubiasın ölü yapraklarını kesmem gerekiyor galiba . Sarı yapraklar iyileşir gibi geliyor önceden de olmuştu iyileşmişti çünkü.
Yeni balık veya balıklar almayı düşünüyorum. Akvaryum 40 litre ve tek bitki olarak anubiasım var. Kuma bitki ekecek durumum yok bu kumda olmaz gibi duruyor. Hangi tür balık kaç tane önerirsiniz ? Beta olur mu mesela ? Her türlü akvaryum tür önerisine açığım teşekkürler.
(Akvaryum filtresi de 1 aydır açık değil, bakteri kültürü ne alemde fikrim yok.)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111091.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/070820221111131.jpg[/IMG][EDIT]omegatr,2022-08-07 12:29:41[/EDIT]
Lowtech Akvaryuma Geçiş
[EDIT]omegatr,2021-06-24 13:06:57[/EDIT]
[EDIT]omegatr,2021-06-24 13:06:57[/EDIT]
Kitaplık Taşır Mı ?
[QUOTE=SelmanTaskin]
Evet haklısınız soruyu nasıl soracağımı bilemiyordum sorduğum zaman da biraz saçama gelmişti onlar sordukça cevaplarım şeklinde düşündüm (daha yaşım size göre küçük olduğu için nasıl soracağımı anlatabilir misiniz ?)
Akvaryum 15 litre yanında ki akvaryum ise 6 litre , profil değil tahta diye biliyorum ( Klasik ikea kitaplığı ) .[/QUOTE]
15 litre sıkıntı çıkarmaz gibi geliyor , ben 45 litre kullanıyorum kendi kitaplığımda ancak sizinki taşır mı bilmiyorum
[QUOTE=SelmanTaskin]
Evet haklısınız soruyu nasıl soracağımı bilemiyordum sorduğum zaman da biraz saçama gelmişti onlar sordukça cevaplarım şeklinde düşündüm (daha yaşım size göre küçük olduğu için nasıl soracağımı anlatabilir misiniz ?)
Akvaryum 15 litre yanında ki akvaryum ise 6 litre , profil değil tahta diye biliyorum ( Klasik ikea kitaplığı ) .[/QUOTE]
15 litre sıkıntı çıkarmaz gibi geliyor , ben 45 litre kullanıyorum kendi kitaplığımda ancak sizinki taşır mı bilmiyorum
Elma Salyangozunun Pasif Hareketleri
İyi günler. Bir hafta önce elma salyangozu almıştım akvaryuma. Gayet aktif şekilde geziyordu. Gözlerini, antenlerini aça aça geziyordu. Sonradan düz gezmeye başladı . İki kere haşlanmış bezelye verdim balıklara, salyangoza kalsın diye. Son 6-7 saattir iç filtrenin altında duruyor. Acaba bir sıkıntı olabilir mi ?
İyi günler. Bir hafta önce elma salyangozu almıştım akvaryuma. Gayet aktif şekilde geziyordu. Gözlerini, antenlerini aça aça geziyordu. Sonradan düz gezmeye başladı . İki kere haşlanmış bezelye verdim balıklara, salyangoza kalsın diye. Son 6-7 saattir iç filtrenin altında duruyor. Acaba bir sıkıntı olabilir mi ?
Japon Baligi Akvaryumunda Elma Salyangozu
[QUOTE=RyukinLoveTr]Hiçbir sıkıntı olmaz.[:iyi:]İçiniz rahat olsun yemeleri olanaksız büyük cichildler vs.[:)][/QUOTE] Tesekkur ederim. Yemesinden dolayi demedim aslìnda akvaryumum kucuk olusundan yani besin yetersizligi veya oksijenin az gelmesi bakimindan demistim.[:)] Yaz ayi gelince bitkili akvaryuma gecmeyi dusunuyorum zaten :)[EDIT]omegatr,2021-04-05 16:49:41[/EDIT]
[QUOTE=RyukinLoveTr]Hiçbir sıkıntı olmaz.[:iyi:]İçiniz rahat olsun yemeleri olanaksız büyük cichildler vs.[:)][/QUOTE] Tesekkur ederim. Yemesinden dolayi demedim aslìnda akvaryumum kucuk olusundan yani besin yetersizligi veya oksijenin az gelmesi bakimindan demistim.[:)] Yaz ayi gelince bitkili akvaryuma gecmeyi dusunuyorum zaten :)[EDIT]omegatr,2021-04-05 16:49:41[/EDIT]
Japon Baligi Akvaryumunda Elma Salyangozu
Iyi gunler herkese, 40 litre akvaryumda 2 yavru japon besliyorum bi suredir. 1-2 aydir sikintisiz sekilde ilerliyorum, anubiasim vs. her sey cok guzel durumda. Kuzenim elma salyangozu almis bir tane akvaryumum icin. Īade edebilirim elma salyangozunu petshopa. Sizce akvaryuma alsam bir sikinti olur mu ? Japon baliklari elma salyangozunu yiyemiyecek buyuklukte.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/050420211640561.jpg[/IMG][EDIT]omegatr,2021-04-05 16:43:43[/EDIT]
Iyi gunler herkese, 40 litre akvaryumda 2 yavru japon besliyorum bi suredir. 1-2 aydir sikintisiz sekilde ilerliyorum, anubiasim vs. her sey cok guzel durumda. Kuzenim elma salyangozu almis bir tane akvaryumum icin. Īade edebilirim elma salyangozunu petshopa. Sizce akvaryuma alsam bir sikinti olur mu ? Japon baliklari elma salyangozunu yiyemiyecek buyuklukte.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/228736/050420211640561.jpg[/IMG][EDIT]omegatr,2021-04-05 16:43:43[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
