ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ysfmtr123
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
95
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
24 Kasım 2022 22:49
Son Ziyaret:
03 Haziran 2026 16:13
Toplam Mesaj:
159 [0.12 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
3 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Sakarya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
yusuf123
SON 10 MESAJI
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
[QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Sıcaklık: 24 - 26
pH (Asitlik/Bazlık): 6.4 - 7.2 (su buharlaştığında genelde birazda olsa asitlık artıyor ekleme sonrası genelde bu aralıklarda kalıyordu
Toplam Sertlik (GH): 6 - 12
Amonyak : 0,0
Nitrit 0
Nitrat :10 -30 { ppm}
TDS (Toplam Çözünmüş Katı Madde 75 -375 (bende taban eşiciler ve ince kum var olduğu için midyelerde destek vermek için kasten bulandırıyordum)
bunlar ozamanlarda yaptığım ölçümlerin ortalaması deftere yazdığım yanı toplasan 4 kez falan ölçtüm bazen ilginç durumlarda yaşanıyordu bilgin olsun..... (alg patlaması gıbı)
[:)][:)][:)][:)][:)][QUOTE=pianoƒish]Peki bu süreçte su değerleri haftalık veya aylık olarak neydi? En azından amonyak, nitrit, nitrat, gh, kh, ph ve tds gibi değerler. Aslında bu tür su değişimi olmayan akvaryumlarda başka şeyleri de ölçmek lazım ama çoğu zaman mümkün olmuyor test kiti bulma sıkıntısından dolayı...[/QUOTE]
Öncelikle özür diliyorum mesaj geç gördüm bayadır foruma girmiyordum su değerlerini bir önceki yorumda paylaştım. ortala sürekli test etmedim açıkçası ilk yıl ve birde genelde yer değişikli yaptığımda taşınma esnasında akvaryumu taşıyabilmek için suyu azalttığım zamanlarda ölçütünki aynı değerleri koruya bileyim diye.
Ne kazandın diye sormuşsun:
İnan ki temizlik derdiyle uğraşmadığın sabit bir akvaryumun keyfi hiç bir yerde yok , hastalık korkun yok yem korkun yok tatile gidince akvaryuma ne olur kokun yok oksijenimi bitti korkun yok elektrik giderse ne olur korkun yok. ( evet balık kayıpları her zaman yaşanır birbirlerini yerler veya bir yere sıkışıp ölebilirler ki benim başıma çok geldi) ama düşünkü lepistes yavruları solucanlar yosunlar bitkiler ve salyangozlar canlı yem oluyor burada hiç biri tamamen yok olmuyor ama güçlü olan hayatta kalıyor ve bir sonraki nesil neredeyse hamsi kadar kıvraklaşıyor. tabiki beli zamanlarda tehlike arz edecek boylara ulaşanları tabiki akvaryumdan çıkarıyorum pengasusların boyu meleklerin erginleşmesi ciddi anlamda zorluk çektirdi. ama değim gibi basit çöümlerle tolere ettik. sonucta ben her hafta sonu her akşam her ay dip cek su degiştir ama suyu beklet klor çöktür. ay anam hatalıkmı kaptı yok dipte ölen balıkmı var hıdramı bast pleneryamı ıstıla etti mantarmı cıktı kuyrukmu eridi iç pazarazitmi var camlarmı yeşillendi sakal yosunmu bastı balığım neden hareketsiz sorularını sormaya zaman ayrımadım sadece oturup keyifle ızledım hatta tv izler gibi saatlerce avlanmalarını üremelerini salyangozların temızlıgını mıdyenın suyu süzmesini solucanların toprak altında camada tuneller acmasını izledim sanırım bu bır hobici için ulaşılabilecek en keyifli anlardı.....[:)]
Hepsini okumadığın için açıkçası ana fikride anlamaman gayet doğal. Amaç her akvaryum illa pahalı ekipmanların ve titiz bir çalışmanın ürünü olacak, aynı çoban gibi sürekli peşinden koştuğun bildiğin bir mesai havasında bir hobi olacak diye bir şart yok ana fikir bu.......
Akvaryumdaki Kahverengi Oluşumlar
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Kahve rengi sakal yosun ışık düzensizliği-ve co2 dengesizliğinden çıkar nedeniyle çıkar. sardımı kurtulması zordur. ya tum akvaryumu sterıl hale getireceksin yada nerıte salyangozu kullanman gerek
Farklı Türler Ve Su Değişimi (deneysel Çalışma)
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Yıl 2026 ve ben akvaryumu artık kaldırmak mecburiyetinde kaldım maalesef akvaryumun camı çatladı arkadaşlar içinde önceki yılardan kalan canlılarım meleklerim hala yasıyor lepisteslerim kaç nesil oldu artık sayamıyorum japon balıklarımı geçtiğimiz yaz ayırdım ciddi bir boya ulaşmışlardı ve daniolarımı öğrencilerime dağıttım bu arada beta hala yaşıyor. salyangozlarımın sayısını baya fazla karideslerim toplu olarak petshopa aktardım ve 12 torba falan cıktı salyangozlarla beraber elma salyangozlarımı verdim yaklaşık 30 kusurlardı. evet bu deneyimde böylelikle bitirdim
Gerçekten eğlendim keyıflıydı. 3 ev değiştiridim 3 şehir değiştirdim ve akvaryumlarım taşımak inanılmaz zahmetliydi tabanı bozulmasın diye suyu ıle birlikte götürmek yarım tonluk bir akvaryumu taşımak. baya zor oldu :D
ama değdi şimdi küçük minyatür bir akvaryum yapacağım. sadece karideslerden oluşacak....
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKÜR EDERIM [:)]
[K][B]bu surede eksilen su hariç hiç su değiştirmedim[/B][/K]................................[EDIT]ysfmtr123,2026-05-03 13:24:51[/EDIT]
Akvaryumu Sıfırlamak
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......
[QUOTE=ysfmtr123]20 litre az ama denge sorununu çözmek ıstersen sana tavsiyem bir dış pompa edinmen bakteri sorunu kısa zamanda halleder hızı yavaşlatırsın. petshoplardan olabildiğince küçük lepistesleri seçersen sayı 4 geçmicek birazda canlı bitli ile uzun zaman bakabilirsin.
Bir diğer yol ise su motorunu sudan çıkar büyük ihtimalle iç filtrelidir. filtre kısmını bir kaba koy içine elyaf ve sünger(pasta cila) süngerleri tavsiyemdir şelale gibi dıştan içe çek çokta güzel bir yaşam alanı olur ama özellikle bitki ve yosun edinmende fayda var.
herkes illa 200 litre ve üzeri akvaryum olacak diye bir şart yok......[/QUOTE] kabın koyu renkli ışık geçirmemesi önemli bu arada
Can Çekişen Lepistese Ötanazi Yapmalı Mıyım?
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Hocam su sıcaklıgını ölcmenız gerek balık 28 derceyı getiyse maesef sogutma yapmanız gerek evın en fazla sıcaklı 32 dır suda 5 derece aşagı olur.... balığınız strese girdiyse yem yemiyorsa yapacak tek şey beklemek öldürmeye çalışmayın
[QUOTE=pastaci53]Evde kalorifer yanıyor da akvaryumda klima mı var? akvaryum nasıl ısınmasın ev 38 dereceyse o akvaryum en az 33-34 derece 20 litre su nasıl soğuk kalabilir? balıkları haşlamışsın bir de artislik yapıyosun biri bişey yazsın diye kim ne yazsın sana[/QUOTE] ev içi 3e ble oldugunu sanmam bu arada 30 derece ustunde insanlar rahatısz olur dayanamaz
Sakal Yosunu Mu?
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Bunlar ıcın cok ıyı bır çözumum var ama akvaryumda sevılen canlılar degıller daha doğrusu türkiyede pek bilinen canlılar değiller
kücük miğfer salyangozları hem akvaryumda oldukları bellı olmuyor hemde 1 hafatada tum yosunları yıyor[EDIT]ysfmtr123,2024-03-16 17:23:18[/EDIT]
Petshop Açıyorum - Hobihanem
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Dukkanı nerde acıyorsunuz acaba
Kurtardığım Kaplumbağalar İçin Ekipman Önerisi.
kaplum bağalar derin suları sevmez
kaplum bağalar derin suları sevmez
Beyaz Dışkı
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Hocam beyaz dışkı uzunlamasına ve sürekli oluyorsa balıklarda halsızlık varsa sorundur. degılse sorun yok olmayan hastalıkla balıkları rahatsız etmeyın
Cinsiyet
Dişi
Dişi
SON MESAJLAR
- Yerli Sularda A. Mento Bulduk Orhan76, 09:25
Diğer Tatlı Su Canlıları - 🎧 Şu Anda Ne Dinliyorsunuz? | Bir Forum Klasiği ツ Jotunheim, 09:16
Forum ve Site Hakkında - Su Arıtma Cihazı Hk Oozer3466, 08:54
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 08:19
Akvaryum Tanıtımı - Aynı Varyetenin Çifti Mi Cyber_Scout, 07:33
Cinsiyet ve Tür Belirleme - İmparator Tetra Sürekli Neonları Kovalıyor Srknatmn, 06:40
Amerikan Tetraları - İç Parazit Tedavisi Fatih_hakankaan, 00:55
Hastalıklar ve İlaçlar - Tanecikler Cyber_Scout, 00:52
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Atakhan Petshop Güvenilir Mi? mehmethakan, 00:50
Yeni Üye Forumu - Channa Pulchra Yemleme Hakkında bor31, 00:34
Labirentliler - Nano Jungle Kaan Frt, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Hobicisi Olmak İstiyorum emre12ozkan, 23:35
Yeni Üye Forumu - Balığımdaki Apseler Cyber_Scout, 22:30
Hastalıklar ve İlaçlar - Balığım Dropsy Mi Cyber_Scout, 22:22
Hastalıklar ve İlaçlar - Loki'nin Malikanesi artgy, 18:21
Akvaryum Tanıtımı - Küçük Deniz Kabuklarından Sump Malzemesi Olur Mu? Cyber_Scout, 17:40
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - En Uygun 40küp Nano Deniz Akvaryumu ogurcay, 17:34
Deniz Akvaryumlarında Su Kimyası ve Ekipmanlar - 117 Litre Akvaryumu Sunta Tv Sehpası Taşır Mı Osmand, 17:09
Yeni Üye Forumu - 45x35x35 Amazon Blackwater Kurulumum Hsrt, 16:45
Akvaryum Tanıtımı - Nano İçin Filtre Ve Yem Makinesi Tavsiyesi Cyber_Scout, 15:12
Malzemeler ve Yemler Forumu - Apistogramma Kakadu Triple Red Mağara Yapımı seiryuhare, 14:50
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Sobo Sf 550f Bypass Sorunu ADAMEHSER, 11:43
Filtreleme Seçenekleri - Yeni Bir Kurulum yhackup, 11:41
Akvaryum Tanıtımı - Mıknatısla Artemia Ayırma Angelguy, 10:33
Malzemeler ve Yemler Forumu - Cüce Vatozda Yumurta? Cyber_Scout, 10:01
Kedi Balıkları Forumu - Yeni Akvaryum Kurumu Beta, Bakteri Kültürü Cyber_Scout, 02:41
Akvaryum Bilimi - Yeni Akvaryum Ve Tür İle İlgili Bilgi Cyber_Scout, 00:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Green Terror Cinsiyet Ayrımı ve Ağız Kavgası Ali kerem, 00:27
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Oquanus, 22:34
Akvaryum Tanıtımı - Chili Rasbora İçin Öneriler CNDRAqua, 21:55
Yeni Üye Forumu - Catappa Yetişiyorum Rafayel, 21:40
Bitki Türleri ve Bakımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 21:24
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - 160x60x60 Akvaryumum Ehtiyar, 19:39
Akvaryum Tanıtımı - Türü Belirsiz Orta Amerikan CNDRAqua, 19:12
Cinsiyet ve Tür Belirleme - 400 Litre Akvaryum Su Kaçırıyor berat76, 18:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neolamprologus Multifasciatus caga71, 15:41
Tanganyika Cichlidleri Tanıtımı - Bu Vatozun Türü Nedir ? Fin World, 14:37
Nadir Tür Gördüm - Sobo Fh-1904 Yedek Parça LeafyAqua, 14:25
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Taban Ve Ön Cam Arası Boşluk DigitalPen, 13:26
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Bitkili Akvaryumda Bitkiler Çürüyor LeafyAqua, 12:14
Yeni Üye Forumu - Ciclidler Ne Zaman Yumurta Toplar AtakanKa, 10:50
Yeni Üye Forumu - Balıklarım Uzun Zamandır Çok Korkuyorlar JujuSeri, 10:33
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Geniz Yakan Koku alp3r, 00:38
Bitki Akvaryumları Genel - Amazon Molly Ehtiyar, 00:17
Canlı Doğuranlar - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 23:29
Yeni Üye Forumu - İlk Defa Lapistes Besliyorum BerkBey, 21:54
Yeni Üye Forumu - Yeniden Bitkili Tanka Dönüş nagmus, 21:09
Akvaryum Tanıtımı - Dıy Peltierli Termostatlı Akvaryum Soğutucu Deneme koray ulusoy, 18:35
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Gül Bitkim Neden Soluyor? erkanmazici, 18:31
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Amatör balıkçı, 15:57
Kedi Balıkları Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:31
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:31
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:31
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:30
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:06
- Katil Saly. & Kiraz & Sarı Ateş & Ramshorn scorpion26 09:06
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:06
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:00
- Bitki Çeşitleri emreemin 08:35
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 08:35
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 08:35
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 08:35
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 08:22
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 08:22
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 08:22
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 08:22
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 08:17
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 08:17
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 07:59
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:51
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 07:09
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 07:09
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 07:09
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 06:36
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 06:36
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 05:59
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 05:59
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 05:59
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 00:36
- 2 Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 00:30
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 00:30
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 00:16
- Akvaryum 30*30 metsi 00:16
- Christmass Moss emregungor 00:16
- Myriophyllum Tuberculatum Ve Anubias emregungor 00:16
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 23:30
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 23:30
- Co2 Tüpü 6 Kg/8 Lt palankesli 22:33
- 80*40*40 Akvaryum Arıyorum palankesli 22:33
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:29
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:29
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 21:40
- Toplu Yavru Melek Balığı Mikail06 20:06
- İhtiyaç Fazlası Oase Skimmer Cam Lily Pipe Co2 Gös platinium 19:12
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 18:26
- Satılık Akvaryumlar (390l Ve 123l) Ve Malzemeler Deathgrip 17:47
- Channa Aurantimaculata (36cm Ve 32cm), Bitki,snail Deathgrip 17:47
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 17:40
- İzmir Akvaryum Malzemeleri Tamamı Beren04 17:38
KULLANICILAR
- 33 Online Kullanıcı, 18 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

