ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
mewtwo
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ocak 2024 15:19
Son Ziyaret:
01 Nisan 2025 20:03
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ali Kılınç
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ali Kılınç
SON 10 MESAJI
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
[QUOTE=MasterChief]Su değerleri önemli. Biyolojik filtrasyon çok önemli, faydalı bakterilerce zengin bir akvaryum olmalı. Askı şelale filtre ve iç filtreye ilave olarak kendinden motorlu pipo filtre kullanıyordum.
Isı sabit durmalı. Yuva (küp) yeri değişmemeli ve zeminden girebileceği yerde, girişi bizi (insanları) görmeyecek yönde durmalı. Mangrov kökü, kuru yaprak koymanızda fayda var. Ayrıca turba yosunu (peat moss) bulabilseniz koyabilirsiniz, suyu yumuşatır, ph düşürür, hümik asit salgılar.
Ben 2,5 cm lik yavruyken almıştım, 1. yılında üremeye başladılar. Vatozlarıma haftada bir haşlanmış sebze verirdim. Mevsime göre ıspanak, kapya biber, marul vb., 2 saatliğine yiyebildikleri kadar yerlerdi. Haftada bir gün ise (yetişkinkere) hiç yem vermezdim. Diğer her gün dip yemleri ile doyururdum, camları temizlesinler diye az yem vermeye kalkmazdım, camları temizlemek benim görevimdi, onlar yeyip içip sıç-
rayıp ürüyorlardı. [:)] Sürekli ve çok üredikleri için anaçları sattım, yavrular büyüdü, onlar da üremeye başladı. En son yüzlercesini toplu gruplar hâlinde satıp elden çıkardım, çok üreyen canlıları sevmiyorum, yavruları büyütmek zahmetli oluyor, yoruyor.[B][/B]
Haftalık su değişimlerini ihmal etmezdim, ayda bir akvaryuma zeolit koyardım (ayda bir eskisini çıkarıp yenisini eklerdim), bu sayede amonyak ve nitrit zehirlenmesi yaşamadılar. Bol bitkili olduğundan nitrat da sorun olmamıştı. Oksijen yönünden de su iyi durumdaydı, su yüzeyini olabildiğince dalgalandırarak oksijen desteği sağlıyordum. Akıntılı suyu severler.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/200120230713311.jpg[/IMG][/QUOTE]
su değişimi ve dip çekimi yaklaşık 1 senedir yapmıyorum lepistesler için ayrı yem vatozlar için ayrı dip yem kullanıyorum sağlık kobusunda bi sıkıntı su değerleri konusunda bi problem yok gibi olsa lepistesler ilk etkilenen oluyor genelde bakalım oluruna bıraktım belkide köklerin üstünde yavrulama yaparlar
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
[QUOTE=MasterChief]Bir mangrov köküm vardı, akvaryumda birçok küp olduğu hâlde vatozlarım birkaç kez kökün oyuğuna yumurta dizip yavru çıkarmışlardı. O kökü sattığıma sonradan püşman olmuştum.
Eskilerden kareler: Mangrov kökünün oyuğunu tutan vatozum ve farklı batın yavruları.....
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231847/130620221155471.jpg[/IMG][/QUOTE]
çok hoş duruyo aslında ya ufaklar diye yada başak bi nedenden dolayı 5 aydır hiç yavru almadım umarım alabilirim
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balığı göremediğimden sormakta fayda var, dişi ve erkek olduklarına emin misiniz?
Şimdiye alışmadıklarına göre dişi yumurtaları başka yerlere döküyor veya mevcut saklandıkları alanı değiştirmek istemiyorlardır.
Küpü sürekli değiştirmek iyi değil onun yerine mevcut saklandıkları alanı yok etmeye çalışın.[/QUOTE]
evet küpün altındaki erkek olan dişilerde bazen gidiyor ama küpün içine hiç girmediler
L144 Vatoz Küpe Girmiyor
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241718181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/171020241719031.jpg[/IMG]
Öncelikle herkese selamlar yaklaşık 5 aydır bende olan l144 setimin erkeği 5 aydır hiç bir şekilde küpe girmiyor farklı bir küp alıp ayda bir yerini değiştirmeme rağmen girmedi son şeklinde resimdeki gibi yerleştirdiğimde küpe yelteniyor ama hep küpün alt kısmında duruyor hiç içine girmedi zamana bırakmıştım illaki girer diye ama 3 gündür sadece alt kısmında küpe yapışık şekilde bekliyor küpün ağzını straforla daraltmayıda denedim ama hiç girmedi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
[QUOTE=Malinua55]
Herhangi bir şey yapmanıza gerek yok, sadece beklemelisiniz. Yaz aylarında üretim yavaşlar. Tanka müdahale etmeden sadece bekleyin. Halihazırda 200 kadar yavrum var ve bu takım geldiğinde 50 gün yumurta dökmedi sonrasında ise durmadı. Sabır...[/QUOTE]
çok bilgim yok aslında bir dişide baya yumurta toplamış strese falan girer dökemediği için diye düşündüm o zaman akışına bırakayım dediğiniz gibi
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
[QUOTE=Hidro Dinamik]Balıkların benimsemesi için zaman tanımakta önemli.
Konunun ana mesajında ki fotoğrafta bence küpe girmemeleri normal, kendi bile zar zor camla küpün arasına girebilecekken orada saklanma alanı olduğunu farketmemiş bile olabilir. 😁
Büyük ihtimal kökü yem olarakta gördüğünden vazgeçmek istemiyordur. Şansa bırakmak istemiyorsanız saklanabileceği en iyi ve tek mekan olarak küpü bırakın.
2 akvaryumumdada küpler öne doğru bakıyor ve özellikle önlerinde bayağı mesafe var yani daracık yere girmeyede çalışmıyorlar ulu orta yerdeler.
2 Küp yanyana olduğu için erkekler arada kavga etsede gün sonunda ikiside kendi küpünde yelleniyor.
Ancak akvaryuma ekledigim günden beri küpleri yavru ayırma dışında dokunmadım yerini hiç değiştirmedim.
İlk geldiklerinde küpe yaklaşmazken zamanla kendileri alıştı ve şimdi çıkmak bilmiyorlar. Küpe alışmaları biri için 1 2 hafta sürerken diğeri 1 2 ayı buldu. Küp tutma sürelerinin farklı olması sadece yanyana olması kaynaklıda değil. Çünkü küpleri tuttuktan sonra bıyıkları yeni yeni çıkmaya başladı. [/QUOTE]
küpün yerini değiştirdim resimde görünen kökü biraz yukarı kaldırıp altına yerleştirip ağız kısmını cama yakın olmayan bi yere çevirdim bakalım etkisi olacakmı dolu dişi var yumurta dökemiyor bu yüzden
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
[QUOTE=HakanYILDIZ]Strafor, yumurtalar küpten çıkmasın diye kullanılır, bir de başka balıkların girişini kısıtlamak için. Vatozun küpe girmesine katkısı yoktur, aksine olumsuz etkisi olabilir.
Küpün ağzı sizi görmeyecek şekilde (örneğin arka cama doğru) olsun, küpün girişi de vatoz boyu kadar camdan uzakta dursun. Bir de böyle deneyin.[/QUOTE]
durumda değişiklik yok kökü kaldırıp altına yerleştirdim küpü kökün alt kısımlarında çok takıldığı için giriş kısmınıda görmiyiceğim kısma doğru çevirdim yine pek oralı olmadı 3 adet çöpçü var akvaryumumda onlarda o kısımlarda çok dolandığı için güvenli görmüyor gibi geliyo bana
Vatozum Küpe Girmiyor
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
[QUOTE=HakanYILDIZ]Straforu çıkarıp gözlemleyin. Yüzlerce vatoz ürettim ama bir kez strafor kullanmadım. Küpün ağzı tamamen açık dursun, küpün açık kısmı yoldan geçenleri görmeyecek yönde çevrili olsun.[/QUOTE]
dediğiniz gibi straforu aldım ağzındaki dünden beri yine çok ilgili değil kökün üstünde takılıyor hep bir kaç gün daha bekliyicem teşekkürler
Vatozum Küpe Girmiyor
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Merhabalar cüce vatozlar hakkında çok bilgiye sahip değilim forumdan
ve izlediğim videolar kadarıyla küpün ağız kısmına ince bir strafor koydum daraltmak için ve küpü ters çevirdim önünden geçerken irkilmesin rahatça küpü tutsun diye 1 erkek 2 dişi tül kuyruk vatozum var yaklaşık 3 haftadır aynı akvaryumdalar ama erkek en fazla 2 kere küpe girip çıkmıştır genelde kökünnalt kısımlarında takılıyor daha genç olduğu içinmi bu şekilde yoksa birşeyi yanlışmı yapıyorum acaba
akvaryumum 65 litre 20 kadar lepistes 3 çöpçü 3 te salyangoz bulunuyor [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423071.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/160620241423101.jpg[/IMG]
Lepistes İç Parazit
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
[QUOTE=Ahmetkngr]Çok yem atıyor olabilirsiniz.
Düzenli su değişimi yapmıyor olabilirsiniz.
Hacime göre fazla balık bakıyor olabilirsiniz.
Ölen bir balığı akvaryumdan almıyor diğer balıklarda onu
Kullandığınız yem bozulmuş olabilir.
Filitre balıkları yoruyor olabilir vs… vs… birsürü sebep sayılabilir.
Akvaryumum resmini verdiğiniz yemi akvaryumda yaptığınızda su değişim miktarının ne zaman yaptığınızın vs…. Yazabilirseniz daha rahat yardımcı olabiliriz.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/241972/120120241834481.jpg[/IMG]
fotoğrafı ekledim balık öldüktwn sonra genelde elma salyangozlarım kemikleri kalana kadar yiyor direk o yüzden almıyorum akvaryum içinden fazla yemleme yaptığımı düşünüyorum sabah ve akşamları yemleme yapıyorum haftalık %30 su değişimi yapıyorum sabahları artemia veya protein ağırlıklı akşam bitkisel ağırlıklı yemleme yapıyorum
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
