ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kubilaykoparan
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
67
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2025 11:15
Son Ziyaret:
09 Mart 2026 16:48
Toplam Mesaj:
50 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Kubilay Koparan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kubilay Koparan
SON 10 MESAJI
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=CoryCory]Tank kendine gelmiş kubilay bey. Tebrik ederim formlarda düzeliyor. Tabanda yastıklama yapan yerleri biraz trimlemenizi tavsiye etmek dışında bir sorun görmüyorum ufak ufak çözmeye başladınız bence. Kalanından keyif almanızı tavsiye ederim.[:nazar:][/QUOTE]
Hocam selamlar :)
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim el birliğiyle ufaktan bir düzene oturtabildik diyelim :)
Ancak o kadar değişiklikten sonra asıl olayın minimal düzenlemelerde olduğunu bir anda fazlaca yapılan her hareketin daha çok zarar verdiğini öğrenmiş oldum ki benim için artık en önemli tecrübe bu olacak.
Monte carlolara da kıyamadığım için biraz uzattım ama halledeceğim [:)]
[QUOTE=CoryCory]Tank kendine gelmiş kubilay bey. Tebrik ederim formlarda düzeliyor. Tabanda yastıklama yapan yerleri biraz trimlemenizi tavsiye etmek dışında bir sorun görmüyorum ufak ufak çözmeye başladınız bence. Kalanından keyif almanızı tavsiye ederim.[:nazar:][/QUOTE]
Hocam selamlar :)
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim el birliğiyle ufaktan bir düzene oturtabildik diyelim :)
Ancak o kadar değişiklikten sonra asıl olayın minimal düzenlemelerde olduğunu bir anda fazlaca yapılan her hareketin daha çok zarar verdiğini öğrenmiş oldum ki benim için artık en önemli tecrübe bu olacak.
Monte carlolara da kıyamadığım için biraz uzattım ama halledeceğim [:)]
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=Kturan06]
Doğru ışık, filtre ve gübre kombinasyonu oluşmuş sanırım [:)] Filtre sunsun603B ise bence ilerde bütçen elverirse onuda yüksek debili bir filtre ile değişmeni öneririm örnek olarak fluval 107 gibi sunsun603B yi bende o ölçülerde kullandım yetersiz malesef kullanırkende temizliğini yapıp ölçüm yapmıştım debisini saatte 180 litre su çeviriyordu [:D][/QUOTE]
Merhabalar hocam
Onlarca deneme yanılma yanlıştan sonra biraz biraz öyle oldu hocam filtre öneriniz içinde teşekkür ederim haklısınız,
lakin şelale filtreden buna geçince sistem baya rahatladı gibi ilerleyen süreçlerde yeni projelerde kulağıma küpe oldu bile bu durum filtreden kısılmıyormuş :)
[QUOTE=Kturan06]
Doğru ışık, filtre ve gübre kombinasyonu oluşmuş sanırım [:)] Filtre sunsun603B ise bence ilerde bütçen elverirse onuda yüksek debili bir filtre ile değişmeni öneririm örnek olarak fluval 107 gibi sunsun603B yi bende o ölçülerde kullandım yetersiz malesef kullanırkende temizliğini yapıp ölçüm yapmıştım debisini saatte 180 litre su çeviriyordu [:D][/QUOTE]
Merhabalar hocam
Onlarca deneme yanılma yanlıştan sonra biraz biraz öyle oldu hocam filtre öneriniz içinde teşekkür ederim haklısınız,
lakin şelale filtreden buna geçince sistem baya rahatladı gibi ilerleyen süreçlerde yeni projelerde kulağıma küpe oldu bile bu durum filtreden kısılmıyormuş :)
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
Sağlam budamalar yeni eklenen türler düzene giren gübre takviminden sonra kahve algle vedalaştık yeşil alglede vedalaşmak üzereyiz gibi ufak bir update vereyim 😊
Başından beri sürekli destekte olan herkese teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/081120251711181.jpg[/IMG][EDIT]kubilaykoparan,2025-11-08 17:12:24[/EDIT]
Sağlam budamalar yeni eklenen türler düzene giren gübre takviminden sonra kahve algle vedalaştık yeşil alglede vedalaşmak üzereyiz gibi ufak bir update vereyim 😊
Başından beri sürekli destekte olan herkese teşekkürler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/081120251711181.jpg[/IMG][EDIT]kubilaykoparan,2025-11-08 17:12:24[/EDIT]
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
Allah'a şükür, yavaş yavaş kontrollü hamleler ve ufak değişikliklerle tank yüksek oranda stabiliteyi kazandı gibi mutluluğumu paylaşmak istedim ;) şimdi en yakın zamanda geçmişten kalma izleri budamalarla silmeye başlıyoruz ;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317581.jpg[/IMG]
Allah'a şükür, yavaş yavaş kontrollü hamleler ve ufak değişikliklerle tank yüksek oranda stabiliteyi kazandı gibi mutluluğumu paylaşmak istedim ;) şimdi en yakın zamanda geçmişten kalma izleri budamalarla silmeye başlıyoruz ;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/251020252317581.jpg[/IMG]
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
Şöyle ufak bir görsel bırakayım keşke en baştan ekleseymişim otocatleri elle temizleyemediğim yaprakları bile cilalıyorlar haftasonu ufak bir bakıma giriyoruz budama zamanı ;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/061020252304121.jpg[/IMG]
Şöyle ufak bir görsel bırakayım keşke en baştan ekleseymişim otocatleri elle temizleyemediğim yaprakları bile cilalıyorlar haftasonu ufak bir bakıma giriyoruz budama zamanı ;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/061020252304121.jpg[/IMG]
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=CoryCory]Tank toplamaya başlamış bitkiler hala çok formda değil. Budama gerekiyor. Eski, kötü, hasta gövdeleri söküp atın üst taraftan yeni filizleri tekrar ekin. Bitkiler o bölgeleri zamanla çürütüp atacak zaten siz önce yaparsanız sağlıklı bölgelere daha fazla güç yollamış olursunuz. Montelerinde budanması gerekiyor belli bölgelerde birbirlerini boğmaya başlamaları an meselesi. Budadığınız sağlıklı monteleri açık kalmış alanlara ekebilirsiniz. Şimdilik başka bir sorun göremedim.[:iyi:] (ayrıca gördüğünüz gibi zaten tabanda bolca besin var ilaç gibi extra gübre extra gübre tamamen bir aldatmaca bitkiler zaten gübre eksik olduğunda size söyler ozaman girersiniz ozamana kadar her extra besin = yosun)[/QUOTE]
Tekrardan değerli görüşlerinizi benimle paylaştığınız için teşekkürler hocam ufak bir soru daha eklemek istiyorum 5 Ember tetra ve 4 otocat ekledim tanka bugün filtrem zaten sınırda ilerliyordu artık yeteceğini düşünmüyorum sunsun hw603-B mantıklı bir değişim olur mu sizce ?
[QUOTE=CoryCory]Tank toplamaya başlamış bitkiler hala çok formda değil. Budama gerekiyor. Eski, kötü, hasta gövdeleri söküp atın üst taraftan yeni filizleri tekrar ekin. Bitkiler o bölgeleri zamanla çürütüp atacak zaten siz önce yaparsanız sağlıklı bölgelere daha fazla güç yollamış olursunuz. Montelerinde budanması gerekiyor belli bölgelerde birbirlerini boğmaya başlamaları an meselesi. Budadığınız sağlıklı monteleri açık kalmış alanlara ekebilirsiniz. Şimdilik başka bir sorun göremedim.[:iyi:] (ayrıca gördüğünüz gibi zaten tabanda bolca besin var ilaç gibi extra gübre extra gübre tamamen bir aldatmaca bitkiler zaten gübre eksik olduğunda size söyler ozaman girersiniz ozamana kadar her extra besin = yosun)[/QUOTE]
Tekrardan değerli görüşlerinizi benimle paylaştığınız için teşekkürler hocam ufak bir soru daha eklemek istiyorum 5 Ember tetra ve 4 otocat ekledim tanka bugün filtrem zaten sınırda ilerliyordu artık yeteceğini düşünmüyorum sunsun hw603-B mantıklı bir değişim olur mu sizce ?
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
Tekrardan selamlar yoğun ve karmakarışık iş gündemim yüzünden tankla epey bir süredir pek fazla ilgilenemedim CO2 ve aydınlatmayı kendi yaptığım otomasyona bağlamıştım onun dışında bir de günlük balıklarım yemleyerek uzunca bir süre geçirdim.
Bu süreçte yaklaşık 1.5-2 aydır sıfır gübre sıfır su değişimi şeklinde ilerlemiş bulundum bitki gelişimleri tabi ki yavaşladı ama monteler bile yayılmaya devam etti, kahve alg problemim ise hızını baya azalttı ama yavaş şekilde devam etmekte onun yanısıra camlarımda yeşil yosun problemi baş gösterdi muhtemelen fosfat dengesizliğinden tabii ki.
Şimdi güncel formu da ekleyeceğim kaldığım yerden devam etme niyetindeyim haftalık %20-30 luk ufak su değişimleri ile başladım, elimdeki diye gübreleri de bıraktım tropica specialised nutrition sipariş ettim yarım dozlar ile başlayacağım canlı olarakta sadece 15 rasboram duruyor halen 2-3 adet bulduğum gibi 2-3 adet sae ekleyeceğim başka tavsiyeleriniz varsa açığım şimdiden teşekkürler;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/290920252158061.jpg[/IMG]
Tekrardan selamlar yoğun ve karmakarışık iş gündemim yüzünden tankla epey bir süredir pek fazla ilgilenemedim CO2 ve aydınlatmayı kendi yaptığım otomasyona bağlamıştım onun dışında bir de günlük balıklarım yemleyerek uzunca bir süre geçirdim.
Bu süreçte yaklaşık 1.5-2 aydır sıfır gübre sıfır su değişimi şeklinde ilerlemiş bulundum bitki gelişimleri tabi ki yavaşladı ama monteler bile yayılmaya devam etti, kahve alg problemim ise hızını baya azalttı ama yavaş şekilde devam etmekte onun yanısıra camlarımda yeşil yosun problemi baş gösterdi muhtemelen fosfat dengesizliğinden tabii ki.
Şimdi güncel formu da ekleyeceğim kaldığım yerden devam etme niyetindeyim haftalık %20-30 luk ufak su değişimleri ile başladım, elimdeki diye gübreleri de bıraktım tropica specialised nutrition sipariş ettim yarım dozlar ile başlayacağım canlı olarakta sadece 15 rasboram duruyor halen 2-3 adet bulduğum gibi 2-3 adet sae ekleyeceğim başka tavsiyeleriniz varsa açığım şimdiden teşekkürler;)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/255042/290920252158061.jpg[/IMG]
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=CoryCory]Kullanılan ledlerin ve renklerin yosunla direk bir bağlantısı olduğunu düşünen biri değilim(etkenlerden biri olabilir ancak) ama bu konu benim bildiğim bir konu değil zira oldukça detaylı ciddi bir konu bu konunun ehli insanlar var. Gübre girmeden devam edemessiniz azaltıp devam edebilirsiniz konuyu hatalı anlamayalım. Gübre girmek zorundasınız fakat çok az miktarda. Ayrıca haftalık %50 yi geçmeyin zaten sorununuz balans problemi bu sebeple çok büyük değişiklikler yapmayın diyorum. Fazla büyük hareketler yapıyorsunuz. Bu iyi bir şey değil. Bitkilerde canlı besin olmayınca su değerleri çok değişince yine stres olacaklar. Yazdığım şeyi tekrar okumanızı tavsiye edeceğim. Azaltıyoruz, kesmiyoruz. Büyük su değişimine gerek yok haftalık %50 yada 2 ye bölüp %25, %25 çarşamba pazar gibi.[/QUOTE]
O zaman tekrardan teşekkürler hocam büyük adımlar yerine ufak ufak değişiklikler ile ilerliyoruz o vakit
[QUOTE=CoryCory]Kullanılan ledlerin ve renklerin yosunla direk bir bağlantısı olduğunu düşünen biri değilim(etkenlerden biri olabilir ancak) ama bu konu benim bildiğim bir konu değil zira oldukça detaylı ciddi bir konu bu konunun ehli insanlar var. Gübre girmeden devam edemessiniz azaltıp devam edebilirsiniz konuyu hatalı anlamayalım. Gübre girmek zorundasınız fakat çok az miktarda. Ayrıca haftalık %50 yi geçmeyin zaten sorununuz balans problemi bu sebeple çok büyük değişiklikler yapmayın diyorum. Fazla büyük hareketler yapıyorsunuz. Bu iyi bir şey değil. Bitkilerde canlı besin olmayınca su değerleri çok değişince yine stres olacaklar. Yazdığım şeyi tekrar okumanızı tavsiye edeceğim. Azaltıyoruz, kesmiyoruz. Büyük su değişimine gerek yok haftalık %50 yada 2 ye bölüp %25, %25 çarşamba pazar gibi.[/QUOTE]
O zaman tekrardan teşekkürler hocam büyük adımlar yerine ufak ufak değişiklikler ile ilerliyoruz o vakit
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=CoryCory]Nixa gübreyi duymadım ve denemedim. Hayır hem filtresi, hem ışığı yeterli. Hp ledler çok kuvvetli ışık veriyor 18 adet 1w led kullandığını düşünüyorum. Filtresi sınırda bir filtre fakat yetersiz değil zaten bunu bende düşünüp yazdım, çünki tank bitkili tank zaten pek bir canlı yüküde yok açıkçası. Çok sık su değişimi yaptığınıda eklemek gerekir(ki bunuda yapmadı sorun çıkana kadar). Belki DIY ledleri yosunu tetikleyecek renklerde olabilir buna yorum yapamam ama sorunun o olduğunuda sanmıyorum. Ayrıca matrix ve substrat pro çokta gerekli şeyler değiller sünger koyup geçebilir hobiyi kapital sistem aldatmacaları pahalı yapıyor yoksa hobi pahalı bir hobi değil.
Olası problem ne eklediğini bilmediği gübrelerinen kaynaklanıyor olmalı gibi duruyor çünki kontrol edemediğimiz en büyük etmen orası ayrıca temizlik ekibide yok. Tankı kurarken ne yapacağına karar veremeyip bir çok hatayı aynı anda yapıp üstüne temizlik ekibinden önce oturmamış tanka canlı ekleyip üstünede bir ton gübre basınca çok fazla problemi aynı anda yaşamak zorunda kaldı. Normalde boz yeniden yap derdim ama ozaman hobinin anlamı kalmıyor bence güzel bir eğitim süreci geçiriyor. Bunun yanında bencede daha büyük bir filtre kullanmalıydı ve daha kaliteli bir aydınlatma ile ilerleyebilirdi fakat hepsi minör kusurlar aşılabilirler, yada ona uygun halde ilerlenebilir. Co2 dengesizliğide vardı tankta bitkileri boşuna strese sokuyordu, insanlar bunun önemini pek anlamıyorlar. Kaldıki GSA zaten bize yeterince bilgi veriyor konu hakkında yetersiz co2 ve besin inbalansı yosunu çünki(ayrıca yüksek ışık sever aydınlatması yetmese GSA oluşmazdı). String algea olsa bu sefer filtresi yetersiz aydınlatma periyodunda sıkıntı var gibi düşüncelerimde olabilirdi fakat değil.
Bu bilgilerin ışığında büyük değişiklikler yerine gübreyi minimuma çekip tanka oturması için zaman tanıyıp temizlik ekibi ile bir süre devam etmesi gerektiğini ve bazı sorunların kendiliğinden çözülmesiyle elimizde kalana bakmak gerektiğini düşünüyorum. Elimizde sürece uzun ve devamlı bir yosun tipi kaldığında daha nokta atışı tespit yapabiliriz diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Hocam selamlar evet dediğiniz gibi acısıyla tatlısıyla bolca yeni tecrübeler ile keyifli bir eğitim süreci geçiriyorum 😅
Işık konusunda 18w değil şuan 24w kullanıyorum o armatürü yeniledim dolayısıyla az olması gibi bir imkanı düşünmüyorum ama full spectrumu biraz fazla kullanmış olmam bunlara sebebiyet verebilir mi bilmiyorum.
Dün yaklaşık %70-75 lik bir su değişimi yapıp gübrelemeyi kestim kısa bir süre bu şekilde toparlayıp peşine gübre girmeye ufak ufak başlamayı planlıyorum bir de bu şekilde deneyelim bakalım nerede ipi elimden kaçırıyorum çözeceğiz umarım 😊
[QUOTE=CoryCory]Nixa gübreyi duymadım ve denemedim. Hayır hem filtresi, hem ışığı yeterli. Hp ledler çok kuvvetli ışık veriyor 18 adet 1w led kullandığını düşünüyorum. Filtresi sınırda bir filtre fakat yetersiz değil zaten bunu bende düşünüp yazdım, çünki tank bitkili tank zaten pek bir canlı yüküde yok açıkçası. Çok sık su değişimi yaptığınıda eklemek gerekir(ki bunuda yapmadı sorun çıkana kadar). Belki DIY ledleri yosunu tetikleyecek renklerde olabilir buna yorum yapamam ama sorunun o olduğunuda sanmıyorum. Ayrıca matrix ve substrat pro çokta gerekli şeyler değiller sünger koyup geçebilir hobiyi kapital sistem aldatmacaları pahalı yapıyor yoksa hobi pahalı bir hobi değil.
Olası problem ne eklediğini bilmediği gübrelerinen kaynaklanıyor olmalı gibi duruyor çünki kontrol edemediğimiz en büyük etmen orası ayrıca temizlik ekibide yok. Tankı kurarken ne yapacağına karar veremeyip bir çok hatayı aynı anda yapıp üstüne temizlik ekibinden önce oturmamış tanka canlı ekleyip üstünede bir ton gübre basınca çok fazla problemi aynı anda yaşamak zorunda kaldı. Normalde boz yeniden yap derdim ama ozaman hobinin anlamı kalmıyor bence güzel bir eğitim süreci geçiriyor. Bunun yanında bencede daha büyük bir filtre kullanmalıydı ve daha kaliteli bir aydınlatma ile ilerleyebilirdi fakat hepsi minör kusurlar aşılabilirler, yada ona uygun halde ilerlenebilir. Co2 dengesizliğide vardı tankta bitkileri boşuna strese sokuyordu, insanlar bunun önemini pek anlamıyorlar. Kaldıki GSA zaten bize yeterince bilgi veriyor konu hakkında yetersiz co2 ve besin inbalansı yosunu çünki(ayrıca yüksek ışık sever aydınlatması yetmese GSA oluşmazdı). String algea olsa bu sefer filtresi yetersiz aydınlatma periyodunda sıkıntı var gibi düşüncelerimde olabilirdi fakat değil.
Bu bilgilerin ışığında büyük değişiklikler yerine gübreyi minimuma çekip tanka oturması için zaman tanıyıp temizlik ekibi ile bir süre devam etmesi gerektiğini ve bazı sorunların kendiliğinden çözülmesiyle elimizde kalana bakmak gerektiğini düşünüyorum. Elimizde sürece uzun ve devamlı bir yosun tipi kaldığında daha nokta atışı tespit yapabiliriz diye düşünüyorum. [/QUOTE]
Hocam selamlar evet dediğiniz gibi acısıyla tatlısıyla bolca yeni tecrübeler ile keyifli bir eğitim süreci geçiriyorum 😅
Işık konusunda 18w değil şuan 24w kullanıyorum o armatürü yeniledim dolayısıyla az olması gibi bir imkanı düşünmüyorum ama full spectrumu biraz fazla kullanmış olmam bunlara sebebiyet verebilir mi bilmiyorum.
Dün yaklaşık %70-75 lik bir su değişimi yapıp gübrelemeyi kestim kısa bir süre bu şekilde toparlayıp peşine gübre girmeye ufak ufak başlamayı planlıyorum bir de bu şekilde deneyelim bakalım nerede ipi elimden kaçırıyorum çözeceğiz umarım 😊
60*30*40 Nature High Tech Denemesi :)
[QUOTE=Murat27]Hocam merhaba,
Filtrenizde slycate clear olduğunu yazmışsınız. Bu ürün fosfatı sıfırlar bu sebeple camda yeşil nokta sorunu oluşur diye biliyorum.
Bu konuda bilgi sahibi miydiniz ?[/QUOTE]
Selamlar evet hocam o yüzden fosfat yüklemesini bir tık fazla yapıyordum fakat şuan sanırım tropica all in one bir gübreye geçiş yapacağım planım o yönde.
[QUOTE=Murat27]Hocam merhaba,
Filtrenizde slycate clear olduğunu yazmışsınız. Bu ürün fosfatı sıfırlar bu sebeple camda yeşil nokta sorunu oluşur diye biliyorum.
Bu konuda bilgi sahibi miydiniz ?[/QUOTE]
Selamlar evet hocam o yüzden fosfat yüklemesini bir tık fazla yapıyordum fakat şuan sanırım tropica all in one bir gübreye geçiş yapacağım planım o yönde.
SON MESAJLAR
- Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
KULLANICILAR
- 94 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
M510,
sina cen,
Rafayel,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
Austine,
altanilker,
Zaid,
Hsrt,
darkaura,
Sfenks111,
L3viathan,
Street Parrot,
EKAR,
ErayDemirel,
Balikcidede,
yildiztech,
murat efe,
syerli,
bysmokin,
Kınayu,
ahmetpl20,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
Bozajuniors,
DigitalPen,
Sufisu,
Alibicimcilci,
HandeAkdogan,
berat76,
Fatihsm,
Sungurr,
BalikAdam3099,
AquaVita,
MK_71,
şansal,
fissidens,
Flytheshrimp,
erdo_bg,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Selçuks,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
