ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MelihKaya
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Nisan 2010 18:36
Son Ziyaret:
30 Ocak 2018 21:55
Toplam Mesaj:
578 [0.10 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Melih Kaya
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1993
Yaş:
33
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Eheim Pick Up 2012 Su Basıp Duruyor
Merhaba,
3 gündür kullandığım eheim filtre su basarken duruyor kapanıp tekrar açılıyor ve bunu sadece su yüzeyine doğru püskürtme yaptığı şekilde yapıyor. Doğrudan ileri püskürtme yaptığında problemsiz çalışıyor video link paylaşıyorum sebebine dair yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
https://m.youtube.com/watch?v=YOhSezf3Qdw
Merhaba,
3 gündür kullandığım eheim filtre su basarken duruyor kapanıp tekrar açılıyor ve bunu sadece su yüzeyine doğru püskürtme yaptığı şekilde yapıyor. Doğrudan ileri püskürtme yaptığında problemsiz çalışıyor video link paylaşıyorum sebebine dair yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
https://m.youtube.com/watch?v=YOhSezf3Qdw
250 Litrede Pirana.
Öncelikle piranalarda Türkiye de bulabileceğiniz 2 tür var. Bunlar natteri (kırmızı karınlı pirana) ve siyah piranadır. Natteriler sürü özellikleriyle hareket ederler. Genel kabul görmüş akvaryum kurallarınca en az 6 tane beslenmesi gerekir. Siyah piranalar bildiğim kadarıyla tek beslenebiliyordu. Eğer tercihiniz natteri olursa 6 tane natteriye büyüyene kadar 250 litrede rahatlıkla bakabilirsiniz tabii filtrasyon uygunsa ancak büyüdükten sonra 6 yetişkin pirana 250 litrede filtrasyon kuvvetli olsa bile problem çıkaracaktır. Eğer ki siyah pirana beslemeyi düşünürseniz tek olarak beslendiğini varsayarak filtrasyon olarak, akvaryum litresi olarak çok daha rahat edeceğinizi düşünüyorum.
Öncelikle piranalarda Türkiye de bulabileceğiniz 2 tür var. Bunlar natteri (kırmızı karınlı pirana) ve siyah piranadır. Natteriler sürü özellikleriyle hareket ederler. Genel kabul görmüş akvaryum kurallarınca en az 6 tane beslenmesi gerekir. Siyah piranalar bildiğim kadarıyla tek beslenebiliyordu. Eğer tercihiniz natteri olursa 6 tane natteriye büyüyene kadar 250 litrede rahatlıkla bakabilirsiniz tabii filtrasyon uygunsa ancak büyüdükten sonra 6 yetişkin pirana 250 litrede filtrasyon kuvvetli olsa bile problem çıkaracaktır. Eğer ki siyah pirana beslemeyi düşünürseniz tek olarak beslendiğini varsayarak filtrasyon olarak, akvaryum litresi olarak çok daha rahat edeceğinizi düşünüyorum.
Tropheus akvaryumuna bitki.
Sol arkadaki kayanın dışında kaya dizilimi çok güzel, bitki bozabilir. Eğer eklemede kararlıysanız sol arkadaki kayayı çıkarıp oraya sazlarla orman havası verebilirsiniz.
MelihKaya 2012-02-01 01:39:55
Sol arkadaki kayanın dışında kaya dizilimi çok güzel, bitki bozabilir. Eğer eklemede kararlıysanız sol arkadaki kayayı çıkarıp oraya sazlarla orman havası verebilirsiniz.
Son olarak arka fon rengini mavi yerine siyah olsa çok daha güzel olur. Beyaz kum siyah fonla çok iyi gider ayrıca kahverengi taşlar mavi fon üzerinde sırıtabiliyor ama siyah üzerinde daha iyi olucaktır.
Bugün Başlıyorum Balık İşine
[QUOTE=@Ahmet]İlk Önce Ben Sitede Yazdığı Gibi 120 Litrede 5 Balık Diye Düşünmüyorum.Onlar Bilimsel Olarak Söylenmiş Olan Terimlerdir.Ben 90 Litrede Rahatlıkla 10 Balığın Yaşıyacağını Düşünüyorum.Motorum AKvaryum Boyutuna Uygundur.Isıtıcıda Uygurdur.Florasanda Uygundur.Derece Cam Şeklinde Akvaryum İçine Yapıştırılıyor.İlaç Suyu Döktükten Sonra 2 Gün Dinlendirilirken.Suda Bir Mikrop Mevcutsa Bu Mikrobu Öldürmek İçin Olan Bir İlaçtır.Yeminde de Bir Sorun Olmucaktır.Sarı Prenses Yemi Diye Aldım Çünkü Petshoptan [/QUOTE]
[QUOTE=@Ahmet]İlk Önce Ben Sitede Yazdığı Gibi 120 Litrede 5 Balık Diye Düşünmüyorum.Onlar Bilimsel Olarak Söylenmiş Olan Terimlerdir.Ben 90 Litrede Rahatlıkla 10 Balığın Yaşıyacağını Düşünüyorum.Motorum AKvaryum Boyutuna Uygundur.Isıtıcıda Uygurdur.Florasanda Uygundur.Derece Cam Şeklinde Akvaryum İçine Yapıştırılıyor.İlaç Suyu Döktükten Sonra 2 Gün Dinlendirilirken.Suda Bir Mikrop Mevcutsa Bu Mikrobu Öldürmek İçin Olan Bir İlaçtır.Yeminde de Bir Sorun Olmucaktır.Sarı Prenses Yemi Diye Aldım Çünkü Petshoptan [/QUOTE]
Dediğiniz gibi olsun konuyu takip ediyorum bakalım kim haklı çıkacak.
Bugün Başlıyorum Balık İşine
Öncelikle hobiye hoş geldiniz.
Öncelikle hobiye hoş geldiniz.
Yeni başlarken yapılan hataları sizde yapmışsınız. 90 Litrelik bir akvaryum dekor,kum,ekipmanlar derken 75 litreye kadar inecektir. Sarı prenses türü için önerilen minimum litre ise 120 dir.
Akvaryum kapasitesi yetersiz ve 15 balığı kaldıracak kapasitesi olmayacaktır. 120 litrelik tanklarda bile 1 erkek- 4 dişi sarı prenses için uygundur yani 15 sp 120 litre için bile uygun değildir.
Bunun dışında gerekli ekipmanları almışsınız ancak burada da hata var 1 adet motor akvaryumunuz için uygun debili sağlam bir ekipmanmı? Isıtıcı akvaryumunuz için uygun mu? Floresan yosun yapmayan türdense problem değil genelde malawi akvaryumlarında gralüx,aquastar floresan kullanılır. Derece camın dışına yapıştırılan kağıt seklinde derece ise her zaman yanıltıcı olucaktır. 1 adet mikrop öldürücü bunu hiç anlayamadım yeni kurulan bir akvaryumda ne mikrobu? daha mikrobu bilmeden ne ilacı? bu ilacın o mikrop üzerinde olumlu sonuç vereceği ne malum? Yeme gelicek olursak sp mbunadır yani otçul balık aldığınız yem otçul yemmi? etçil yem ise bir süre sonra balıklarınız malawi bloat hastalığına yakalanır ki bu hastalıktan kurtulmak çok zordur. Kum olarak suya salınım yapmayan eğer yapıcaksa da suyun sertliğini arttıran kumlardan kullanmalısınız sebebi malawi canlıları sert suları severler. Bu su şartlarını kayalar ile de sağlayabilirsiniz zira kayalar suyun sertliğini arttırır. Kum rengi açık olmalıdır koyu renk kumlar malawi mbuna türlerinin etkileyici renklerini koyulaştırır ve görselliği bozar.
Bence yapmanız gereken tüm ekipmanlarınızın akvaryumunuz için uygun olup olmadığını kontrol edip, malawi mbuna türü olan sp ve mp den vazgeçip net 80 litreye uygun canlılar beslemelisiniz.
Ama bunlardan önce akvaryumu kurmadan sadece sitedeki bilgileri okuyun. Akvaryum nasıl kurulur, kaç litrede kaç balık beslenebilir, hastalık durumunda hangi ilaç verilir hepsini öğrenmelisiniz.
Tropheus balıkları sağlıkları ve akvaryum temizliği için hangi kum ?
[QUOTE=cemalibal]Melih bey hagen kalsiyum karbonatlı kum nasıl belli olur resmi varsa koyabilir misiniz?[/QUOTE]
[QUOTE=cemalibal]Melih bey hagen kalsiyum karbonatlı kum nasıl belli olur resmi varsa koyabilir misiniz?[/QUOTE]
Lake Malawi tanks (5sf video)
[QUOTE=Roland]Evet Melih gerçekten çok güzel gözüküyorlar zaten almak istediğim malawi türlerinden bir kolonide buydu teşekkür ederim tavsiyen için. [/QUOTE]MelihKaya 2012-01-03 22:48:00
[QUOTE=Roland]Evet Melih gerçekten çok güzel gözüküyorlar zaten almak istediğim malawi türlerinden bir kolonide buydu teşekkür ederim tavsiyen için. [/QUOTE]
Gönderdiğim linkdeki makalede beslenme bölümü hatalıdır orada omnivor yani hem etçil hem otçul beslenir ve ağırlıklı olarak etçil beslenilmesi gerektiği yazıyor bunu dikkate almayın Paslı cichlid bir mbunadır ve sadece otçul beslenir. 2-3 haftada bir etçil beslenme yapmanız yeterlidir.
Malawi Tankım (Mayıs 2011)
Merhaba akvaryum çok hoş yalnız 1 adet 300 watt eheim jager ısıtıcı kullanıyorsunuz bu yeterli oluyormu yani 700 litrede pek yeterli gelmicek gibi?
Merhaba akvaryum çok hoş yalnız 1 adet 300 watt eheim jager ısıtıcı kullanıyorsunuz bu yeterli oluyormu yani 700 litrede pek yeterli gelmicek gibi?
Dış Filtreye Son(yorumlar 3.sayfada)
[QUOTE=safak55] [QUOTE=MelihKaya] [QUOTE=safak55] [QUOTE=MelihKaya]Akvaryumu kurmadan önce ben size önemli bir tavsiyede bulunayım. Öncelikle akvaryumun yerini değiştirmelisiniz. Kapının hemen yanında akvaryum çok tehlikeli, aniden hızla açılan kapı akvaryuma çarpıp büyük hasar bırakır hadi bu olmaz diyelim o kapı her açılıp kapandığında balıkları strese sokucaktır dev gibi bir şeyin her dakka üstlerine geldiğini düşünün bu yüzden kapı yanlarına akvaryum koymak sağlıklı değildir.[/QUOTE]
akvryum kapının arkasında çunku evdekı tek musaıt yerım orasıydı:(:( ama akvaryuma kesınlıkle çarpmıyor o yuzden fazla umursamamıstım.Ama balıkları strese sokucagım aklımda yoktu teşekkur ederım hatırlattıgın ıcın 2 çare geldı aklıma sımdı.1. cisi kapıyı sokmek :) ordan kapısız gırıs cıkısı saglamak 2. si ise kapının oldugu tarafa akvaryumun camına fon yapıstırmak boylelıkle balıklar kapının acılıp kapandıgı gormezler :) başka ne yapabılırımki canım sıkıldı sımdı
[QUOTE=hakan16] Melih Bey'in yorumlarına katılmakla birlikte ısıtıcı olarak size jager 300w ısıtıcı önerebilirim.Hem ileride belki akvaryumu değiştirip daha büyük hacimlerede geçerseniz onda da kullanabilirsiniz.Benimde sizinkinden biraz daha büyük boyutlarda bir ölçüde akvaryum kurma hayalim var ama şuan erasmustayım 4 aydır canlı balık görmedim desem yeridir :D Umarım istediğiniz balıkları bulup çok güzel bir akvaryum sahibi olursunuz.
inş en kısa zmanda sende kavusursun akvaryumuna ben bundan daha buyuk bır akvaryuma tabıkı geçmek ısterım ama yerım yok su anda bu akvaryum gozume oldukça buyuk gozukuyor :) dah buyugune gerek yok dıye dusunuyuroum :) bunu getırene kadar neler cektıgımı ben bılıyorum hala daha kollarım agrıyo :):) 100 kg var dır dıye dusunuyorum 2 kısı getırdık ama olduk olduk dırıldık dıger 2 kısı dengelemeye calıstı dıger ıvır zıvırlar felan yoksa ben 160*60*60 dusunuyordum bunu gorunce gozum korktu bu gayet guzel :) :)Bu arada akvaryumuda forumdan tayfun abımden aldım :) güzelce temızledım :) maddı durum duzelınce :D balıklar vs de gelıcek
[QUOTE=Mustafasağdıç18]Isıtıcı kadar önemli olan bir konuda akvaryumun bulunduğu ortamdaki oda sıcaklığı ben kendi akvaryumumda ısıtıcı kullanmıyorum akvaryum sıcaklığı standart 26 derecede eğer bulunduğu ortam sıcak ise 200 wattlık bir ıstıcı işini görür bence ayrıca yeni akvaryumunun hayırlı olmasını dilerim saygılarımla. [/QUOTE]
Bizim oturdugumuz odada bulunuyor akvaryum ama malum dogalgaz paraları yokmu ole ahım sahım derecedede yanmıyor kombi.dusuk ayarda tutuyoruz yanı ev ılık oluyor
[/QUOTE]
Ama fon oyle bır fon olmalıkı ben gorebılcem ama balıklar goremıycek :) bulabılırmıyımkı bole bısı?Hani şu otobuslerın camlarına yapıstırıyorlar ıcerıyı bız goremıyoruz ama kendımız otobusun ıcındeyken dısarıyı ızleyebılıyoruz ya kucuk kucuk noktalardan olusan
[/QUOTE]
[QUOTE=safak55] [QUOTE=MelihKaya] [QUOTE=safak55] [QUOTE=MelihKaya]Akvaryumu kurmadan önce ben size önemli bir tavsiyede bulunayım. Öncelikle akvaryumun yerini değiştirmelisiniz. Kapının hemen yanında akvaryum çok tehlikeli, aniden hızla açılan kapı akvaryuma çarpıp büyük hasar bırakır hadi bu olmaz diyelim o kapı her açılıp kapandığında balıkları strese sokucaktır dev gibi bir şeyin her dakka üstlerine geldiğini düşünün bu yüzden kapı yanlarına akvaryum koymak sağlıklı değildir.[/QUOTE]
akvryum kapının arkasında çunku evdekı tek musaıt yerım orasıydı:(:( ama akvaryuma kesınlıkle çarpmıyor o yuzden fazla umursamamıstım.Ama balıkları strese sokucagım aklımda yoktu teşekkur ederım hatırlattıgın ıcın 2 çare geldı aklıma sımdı.1. cisi kapıyı sokmek :) ordan kapısız gırıs cıkısı saglamak 2. si ise kapının oldugu tarafa akvaryumun camına fon yapıstırmak boylelıkle balıklar kapının acılıp kapandıgı gormezler :) başka ne yapabılırımki canım sıkıldı sımdı
[QUOTE=hakan16] Melih Bey'in yorumlarına katılmakla birlikte ısıtıcı olarak size jager 300w ısıtıcı önerebilirim.Hem ileride belki akvaryumu değiştirip daha büyük hacimlerede geçerseniz onda da kullanabilirsiniz.Benimde sizinkinden biraz daha büyük boyutlarda bir ölçüde akvaryum kurma hayalim var ama şuan erasmustayım 4 aydır canlı balık görmedim desem yeridir :D Umarım istediğiniz balıkları bulup çok güzel bir akvaryum sahibi olursunuz.
Sağlıcakla kalın.
[/QUOTE]inş en kısa zmanda sende kavusursun akvaryumuna ben bundan daha buyuk bır akvaryuma tabıkı geçmek ısterım ama yerım yok su anda bu akvaryum gozume oldukça buyuk gozukuyor :) dah buyugune gerek yok dıye dusunuyuroum :) bunu getırene kadar neler cektıgımı ben bılıyorum hala daha kollarım agrıyo :):) 100 kg var dır dıye dusunuyorum 2 kısı getırdık ama olduk olduk dırıldık dıger 2 kısı dengelemeye calıstı dıger ıvır zıvırlar felan yoksa ben 160*60*60 dusunuyordum bunu gorunce gozum korktu bu gayet guzel :) :)Bu arada akvaryumuda forumdan tayfun abımden aldım :) güzelce temızledım :) maddı durum duzelınce :D balıklar vs de gelıcek
[QUOTE=Mustafasağdıç18]Isıtıcı kadar önemli olan bir konuda akvaryumun bulunduğu ortamdaki oda sıcaklığı ben kendi akvaryumumda ısıtıcı kullanmıyorum akvaryum sıcaklığı standart 26 derecede eğer bulunduğu ortam sıcak ise 200 wattlık bir ıstıcı işini görür bence ayrıca yeni akvaryumunun hayırlı olmasını dilerim saygılarımla. [/QUOTE]
Bizim oturdugumuz odada bulunuyor akvaryum ama malum dogalgaz paraları yokmu ole ahım sahım derecedede yanmıyor kombi.dusuk ayarda tutuyoruz yanı ev ılık oluyor
[/QUOTE]
Kapıyı sökmeyin duvarla güzel bir kombine kapı ama fon iyi fikir işe yarıyacaktır.
[/QUOTE]Ama fon oyle bır fon olmalıkı ben gorebılcem ama balıklar goremıycek :) bulabılırmıyımkı bole bısı?Hani şu otobuslerın camlarına yapıstırıyorlar ıcerıyı bız goremıyoruz ama kendımız otobusun ıcındeyken dısarıyı ızleyebılıyoruz ya kucuk kucuk noktalardan olusan
[/QUOTE]
Biraz araştırma yaparak bulabilirsiniz çok iyi bilmiyorum o yüzden bir şey diyemicem ama sol camı yanında kapı olan bir akvaryumu sol tarafından pek izlemezsiniz o yüzden çok sorun olmaz gibi geliyor.
Lake Malawi tanks (5sf video)
Balıkları eklemeden önce Malawi cichlidlerinden paslı cichlide bir bakmanı isticem senden akvaryumunun renkleriyle birebir uyum göstericektir.
Balıkları eklemeden önce Malawi cichlidlerinden paslı cichlide bir bakmanı isticem senden akvaryumunun renkleriyle birebir uyum göstericektir.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı pianoƒish, 14:36
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

