ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
serhat klc
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Ocak 2011 03:06
Son Ziyaret:
16 Şubat 2011 12:56
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Serhat Kılıcı
Doğum Tarihi:
01 Nisan 1976
Yaş:
50
İl:
Manisa
Meslek:
Öğretmen
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Serhat Kılıcı
SON 6 MESAJI
bu kafa motorlarını kullanan arkadaşlar?
Teşekkür ederim yanıtınız için. Sanırım bu motorlar arasında yalnızca eheim da ayarlanabilir debi seçeneği sunulmakta.
Mesajınızı görür görmez arkadaşımı aradım o da %70 cinsiyeti tuttururuz dedi, büyüyüp kesin cinsiyetleri belli olduğunda değiş tokuş yaparak belirttiğim oranları sağlayacağız artık...
Teşekkür ederim yanıtınız için. Sanırım bu motorlar arasında yalnızca eheim da ayarlanabilir debi seçeneği sunulmakta.
Mesajınızı görür görmez arkadaşımı aradım o da %70 cinsiyeti tuttururuz dedi, büyüyüp kesin cinsiyetleri belli olduğunda değiş tokuş yaparak belirttiğim oranları sağlayacağız artık...
bu kafa motorlarını kullanan arkadaşlar?
Bilgiler için teşekkür ederim.
Bir de şöyle bir motor var. Aqubee up 2000/1 (33 watt) debi 2000l/saat.
Acaba bu debiler benim sistemim için fazla mı gelir? Ayarlanabilir debili motorlar mıdır?
Bilgiler için teşekkür ederim.
Bir de şöyle bir motor var. Aqubee up 2000/1 (33 watt) debi 2000l/saat.
Acaba bu debiler benim sistemim için fazla mı gelir? Ayarlanabilir debili motorlar mıdır?
bu kafa motorlarını kullanan arkadaşlar?
Herkese merhabalar, sağlıklı balıklar..
Daha önce paylaştığım bir mesajımda sump ve akvaryum kurulumu konusunda yardım aramış ancak ne yazık ki yeterli ilgiyi görememiştim. Umarım bu sefer farklı olur, tecrübelerden yararlanırım diyerek başlayayım mesajıma..
100*40*50h yüksekliğinde akvaryum yaptım, altına da 65*30*30 ölçülerinde 3 bölümlü bir sump yaptım. 50mm çaında temiz su borusu kullanarak sumpa su inişini kule sistemi ile sağladım. Elimde daha önceden markasını bile bilmediğim, çin malı 45 watt gücünde bir kafa motoru vardı, onu kullanarak akvaryuma su dönüşünü gerçekleştirdim. Sistem şu anda çalışıyor. Akvaryuma 1 adet s.prenses koyarak biyolojik dengesini oluşturma aşamasındayım. Arkadaşımdan 2e 8d s.prenses ve 2e 7 d ice man gelecek haftaya.(boyları 3 cm civarı). Sorunlarım;
Kullandığım motor ara ara takılıyor ve gürültülü. Yenisi ile değişecek. İyi bir motr alacağım (Çin malı olmayan, sessiz, az tüketen). Kafamdaki seçenekler Eheim compact 2000 ve Aqua medic ocean runner or2500. Bu motorları kullanan var mı? Sizce uygun seçimler mi? Bu motorlarda debi ayarlama seçeneği var mı?
Sump tan su inişi sırasında borudan ciddi su sesi geliyor, azaltmanın bir yolu var mı? (boru içerisine bioball koyarak biraz azaltabildim ama hala rahatsız edici)
Şimdiden teşekkürler..
Herkese merhabalar, sağlıklı balıklar..
Daha önce paylaştığım bir mesajımda sump ve akvaryum kurulumu konusunda yardım aramış ancak ne yazık ki yeterli ilgiyi görememiştim. Umarım bu sefer farklı olur, tecrübelerden yararlanırım diyerek başlayayım mesajıma..
100*40*50h yüksekliğinde akvaryum yaptım, altına da 65*30*30 ölçülerinde 3 bölümlü bir sump yaptım. 50mm çaında temiz su borusu kullanarak sumpa su inişini kule sistemi ile sağladım. Elimde daha önceden markasını bile bilmediğim, çin malı 45 watt gücünde bir kafa motoru vardı, onu kullanarak akvaryuma su dönüşünü gerçekleştirdim. Sistem şu anda çalışıyor. Akvaryuma 1 adet s.prenses koyarak biyolojik dengesini oluşturma aşamasındayım. Arkadaşımdan 2e 8d s.prenses ve 2e 7 d ice man gelecek haftaya.(boyları 3 cm civarı). Sorunlarım;
Kullandığım motor ara ara takılıyor ve gürültülü. Yenisi ile değişecek. İyi bir motr alacağım (Çin malı olmayan, sessiz, az tüketen). Kafamdaki seçenekler Eheim compact 2000 ve Aqua medic ocean runner or2500. Bu motorları kullanan var mı? Sizce uygun seçimler mi? Bu motorlarda debi ayarlama seçeneği var mı?
Sump tan su inişi sırasında borudan ciddi su sesi geliyor, azaltmanın bir yolu var mı? (boru içerisine bioball koyarak biraz azaltabildim ama hala rahatsız edici)
Şimdiden teşekkürler..
Sump ölçüleri ve bölümleri?
[QUOTE=onuratak]Filtre malzemeleri sizin seçimiz tabi. Biobal hiç kullanmadım ama hakkında bilgim var diye yazdım . Camları koyma şeklini daha farklı düşünmüştüm.
Teşekkür ederim, anladım. Ben daha ziyade bölmeler arasında yan yana iki cam kullanıp, suyun geliş yönünde olanı yukarıdan, hemen önündekini tabana yapışık yaparak bölümlemeyi düşünüyorumç. Sanırım böylece su dolaşımını sağlıklı yapabilirim.
Ayrıca sitedeki yorumlara bakarak overflow dan vazgeçeceğim galiba. Akvaryumu delerek kule taşırma en sağlıklısı gibi, yorumlara göre.
Birkaç sorunum var.
Birincisi Manisa'da akvaryum imalatı yapan yer yok (ya da ben bulamadım). Dolaştığım camcılar camı delme işine pek yanaşmıyorlar. Kendim elmas punc la uğraşacağım galiba (8mm cam).
Deliği kaçlık delmeliyim? İçinden kaçlık boru geçirmeliyim? Sumpa inecek boru akvaryum tabanına nasıl bir yöntemle sabitlenebilir? Aparatın ismini bilen arkadaş var mı?
Kafa motorundan akvaryuma gidecek yolda hortum yerine daha estetik ve sabit (kıvrılmama, ezilmeme açısından) bir boru kullanılabilir sanırım. Bazı arkadaşların sistemlerini gösteren fotolarda gördüm. Özel mesaj yazarak rahatsızlık vermemek adına buradan soruyorum.Yapan varsa kaçlık boru bu işi görür?
Bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa çok mutlu olacağım.
Sağlıklı balıklar.
serhat klc 2011-01-18 20:14:01
[QUOTE=onuratak]Filtre malzemeleri sizin seçimiz tabi. Biobal hiç kullanmadım ama hakkında bilgim var diye yazdım . Camları koyma şeklini daha farklı düşünmüştüm.
Anlatmaya çalışayım .
Sumpun yükseklik 40 cm , keseceğiniz camlar diyelim 30 cm yüksekliğinde olacak.. İlk cam tabanda 10 cm yukarıda 2. cam tabana yapışık 3 . cam 10 cm yukarı 4. cam tabana yapışık . Bu şekilde bir sump yapmıştım. Mesela sizin şekilde yerleştirilin sump aralıklarında hep üstteki su değişir , benim dediğim gibi olursa bütün su hareket eder. ( sizi yanllış anlamadıysam .birde bu benim düşüncem tabiki. )
Öteki konu hakkında pek bi bilgim yok.Bilgili kişiler yardımcı olacaktır.Size yardımcı olabildiysem ne mutlu.
Sağlıklı akvaryumlar...
[/QUOTE]Teşekkür ederim, anladım. Ben daha ziyade bölmeler arasında yan yana iki cam kullanıp, suyun geliş yönünde olanı yukarıdan, hemen önündekini tabana yapışık yaparak bölümlemeyi düşünüyorumç. Sanırım böylece su dolaşımını sağlıklı yapabilirim.
Ayrıca sitedeki yorumlara bakarak overflow dan vazgeçeceğim galiba. Akvaryumu delerek kule taşırma en sağlıklısı gibi, yorumlara göre.
Birkaç sorunum var.
Birincisi Manisa'da akvaryum imalatı yapan yer yok (ya da ben bulamadım). Dolaştığım camcılar camı delme işine pek yanaşmıyorlar. Kendim elmas punc la uğraşacağım galiba (8mm cam).
Deliği kaçlık delmeliyim? İçinden kaçlık boru geçirmeliyim? Sumpa inecek boru akvaryum tabanına nasıl bir yöntemle sabitlenebilir? Aparatın ismini bilen arkadaş var mı?
Kafa motorundan akvaryuma gidecek yolda hortum yerine daha estetik ve sabit (kıvrılmama, ezilmeme açısından) bir boru kullanılabilir sanırım. Bazı arkadaşların sistemlerini gösteren fotolarda gördüm. Özel mesaj yazarak rahatsızlık vermemek adına buradan soruyorum.Yapan varsa kaçlık boru bu işi görür?
Bilgisi olanlar yardımcı olurlarsa çok mutlu olacağım.
Sağlıklı balıklar.
Sump ölçüleri ve bölümleri?
Onur Bey, ilgilenip görüş belirttiğiniz için teşekkür edrim. Sanırım camları koymakta pek problem yaşamam (Eğer anladığım anlamda söylediyseniz, ilk bölmeden sonrakilere doğru seviyeyi alçaltarak). Birtek 4. bölme, önerdiğiniz bioball ların olacağı bölüm konusunda sanırım biraz daha düşünmem gerekecek. Zira biobalların su içinde olmamasının daha sağlıklı olacağını okumuştum. Oraya biraz daha araştırma yaparak (forumdaki arkadaşların sistemleri kaynak alınarak
) bir şelale sistemi tasarlamalıyım, umarım becerebilirim.
Bir de niyetim overflow la (dıy sistem) taşırma yapmak.Çünkü akvaryumu punc la delebilsem bile kule sitem taşırma yapmayı beceremiyeceğimi düşünüyorum. Bu sistem hakkında fikriniz var mı? (overflow u yaparken 40 lık temiz su boruları kullanmayı düşünüyorum).
Teşekkürler.
serhat klc 2011-01-18 00:22:14
Onur Bey, ilgilenip görüş belirttiğiniz için teşekkür edrim. Sanırım camları koymakta pek problem yaşamam (Eğer anladığım anlamda söylediyseniz, ilk bölmeden sonrakilere doğru seviyeyi alçaltarak). Birtek 4. bölme, önerdiğiniz bioball ların olacağı bölüm konusunda sanırım biraz daha düşünmem gerekecek. Zira biobalların su içinde olmamasının daha sağlıklı olacağını okumuştum. Oraya biraz daha araştırma yaparak (forumdaki arkadaşların sistemleri kaynak alınarak
) bir şelale sistemi tasarlamalıyım, umarım becerebilirim. Bir de niyetim overflow la (dıy sistem) taşırma yapmak.Çünkü akvaryumu punc la delebilsem bile kule sitem taşırma yapmayı beceremiyeceğimi düşünüyorum. Bu sistem hakkında fikriniz var mı? (overflow u yaparken 40 lık temiz su boruları kullanmayı düşünüyorum).
Teşekkürler.
Sump ölçüleri ve bölümleri?
Öncelikle herkese merhabalar, sağlıklı balıklar.
Uzun süre önce akvaryumumu kaldırmak zorunda kalmıştım (Sağlık problemleri, kent değişikliği vb.) Kızımın ısrarlarıyla yeniden kurmaya karar verdim. Hazır kurulum aşamasındayken eskiden eksikliğini hissettiğim noktaları yeniden ele alıyorum. Bunlardan en önemlisi 'sump'.
Dolapta biraz tadilatla alt bölümde sump için yer açılacak.
Akvaryum boyutları 100X40X55(h)
Yapacağım sump için planım; 60X25X40(h). Eniyle oynama şansım pek yok (Dolaptan dolayı) ancak boyu ve yüksekliği konusunda esnek.
Düşündüğüm sump ölçüleri bunlar. Sizce akvaryum için uygun mu ya da değiştirmem gereken ölçü var mı?
Bir de kaç bölümlü yapmalıyım? Sump içerisine yavruluk yapılabilir mi?
Sitede dolaşırken defalarca gördüğüm sump modelleri var. Ölçüler netlik kazandıktan sonra onlardan modelleme yaparak uygulama safhasına geçeceğim.
Umarım forumda yer alan deneyimli arkadaşlar bu konularda yardımcı olurlar.
Herkese sevgiler.
serhat klc 2011-01-18 01:58:09
Öncelikle herkese merhabalar, sağlıklı balıklar.
Uzun süre önce akvaryumumu kaldırmak zorunda kalmıştım (Sağlık problemleri, kent değişikliği vb.) Kızımın ısrarlarıyla yeniden kurmaya karar verdim. Hazır kurulum aşamasındayken eskiden eksikliğini hissettiğim noktaları yeniden ele alıyorum. Bunlardan en önemlisi 'sump'.
Dolapta biraz tadilatla alt bölümde sump için yer açılacak.
Akvaryum boyutları 100X40X55(h)
Yapacağım sump için planım; 60X25X40(h). Eniyle oynama şansım pek yok (Dolaptan dolayı) ancak boyu ve yüksekliği konusunda esnek.
Düşündüğüm sump ölçüleri bunlar. Sizce akvaryum için uygun mu ya da değiştirmem gereken ölçü var mı?
Bir de kaç bölümlü yapmalıyım? Sump içerisine yavruluk yapılabilir mi?
Sitede dolaşırken defalarca gördüğüm sump modelleri var. Ölçüler netlik kazandıktan sonra onlardan modelleme yaparak uygulama safhasına geçeceğim.
Umarım forumda yer alan deneyimli arkadaşlar bu konularda yardımcı olurlar.
Herkese sevgiler.
SON MESAJLAR
- Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - Sessiz Şelale Filtre Önerisi MCY4, 22:33
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 20:48
Yosun - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 35mehmet35, 19:21
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 15:57
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 12:40
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 12:36
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:22
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 12:05
- Özel Moss Türleri. smithiseek 11:49
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 11:49
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 11:49
- Apistogramma - İvancara Bimaculata Şahinöztürk 11:44
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 48 Üye
Online Kullanıcılar
HaydarGul,
Taha⚡,
Hknçkl,
Kınayu,
TheDS,
Urar,
yaguara,
Sungurr,
GhostKoi,
sina cen,
LeafyAqua,
mightymurat,
MiSoSiKiaN,
Cyber_Scout,
osmandbnl,
yeekim,
Mirt,
DigitalPen,
omerali06,
Balikcidede,
0rnn,
propecia,
JujuSeri,
Kuduoglu,
omerkaya40,
fffurkan9,
Mr. WingMan,
Hidro Dinamik,
pianoƒish,
FULL RED MEHMET,
nniiaa,
Gökdeniz Kale,
ilterisdoğukan,
Frkn,
aXarayli,
nazemert,
mustafa innr,
seljoy,
sakal34,
EmiirKaan,
Koksal Gurkan,
HLLDNLYC,
oktay42,
teksas_tombiks,
hakanmorcicek,
Tolga8995,
Oquanus,
ootkn,
Hakan ARP,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
