ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
2000ruhu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Ağustos 2012 20:59
Son Ziyaret:
26 Eylül 2016 17:35
Toplam Mesaj:
22 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özer arabacı
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
özer arabacı
SON 10 MESAJI
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Teşekkür ederim sizin ilginiz beni ateşledi siz cevap yazmasaydınız hiç bulaşmazdım fiyat almaya bile ama bu olay beni çok üzdü.Başka sefere artık teşekkür ederim.
Teşekkür ederim sizin ilginiz beni ateşledi siz cevap yazmasaydınız hiç bulaşmazdım fiyat almaya bile ama bu olay beni çok üzdü.Başka sefere artık teşekkür ederim.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Resimde Kumun hemen bitiminden açılmış delik.Alttan 15 cm alıyorum delik için o halde.
Kafa motoru hortumunun çapları ne oluyor ? Dediğiniz gibi çap ne ise +1 cm ilave ettirip o çapta bir delik açtıracağım o halde.
Şimdilik tek soru çap kaldı.Beklemedeyim.Yarın cam için fiyat alacağım.Aklıma soru gelirse sizlere sormaya devam edeceğim.
Arkadaşlar yarın fiyat almaya gideceğim.Şu delik çapı konusunda yardımcı olursanı belki camları kestirebilirim.
Arkadaşlar merhaba
Delik ölçüleri olmadan gidip bir fiyat alayım dedim.Bursalı arkadaşlar bilir küçük sanayi sitesinde ALER cam denilen firmaya gittim.Evimiz küçük sanayi sitesine çok yakın.Atladım bisikletime 2 km olmadan vardım.Ev üstümle gittim.Neyse girdim efendi çıktı rodajsız 70 tl fiyat verdi camlara.Siz yapıyormusunuz akvaryum dedi.Biz birleştiriyoruz dedi (!) (Ben başka birşey dedim sanki) Kaça yaparsınız dedim rodajlı yaparız biz dedi.O halde kaça olur dedim 120 olur dedi.1 Haftada yaparız eve teslim etmeyiz dedi.Bunları derken çok saygı değer esnaf kardeş kapıya doğru yöneldi daha sorum bitmeden açtı kapıyı ne olduğunu anlamadan dışarı çıktık,o başka yere gitti ben bisikletime bindim geri evime geldim.Daha sump,sump camını kaplama vs konuşmadan beni postaladı.İllaki güzel bir kıyafet giyip,araba anahtarımı sallamam mı lazım ilgi alaka görmek için ? Yazıklar olsun.Yaptıracaktım çünkü acemiyim camı alır mundar ederim dedim kendi kendime ama vazgeçtim.Konu kalsın burda ilerde tekrar niyetlenirsem ölçülerim ve bilgilerden faydalanırım ama cidden yazık.20 Gün sürem vardı sınava hazırlanacağım 20 günde yaparım akvaryumu,kumu ışığı bitkiyi ayarlarım herşey olur sadece hafta sonları temizlik yaparım kısa sürede izlemesi keyifli olur demiştim ama olmadı.
BURSA KÜÇÜK SANAYİ SİTESİ 80.BLOK NO:39-40 ALER CAM KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM.
Resimde Kumun hemen bitiminden açılmış delik.Alttan 15 cm alıyorum delik için o halde.
Kafa motoru hortumunun çapları ne oluyor ? Dediğiniz gibi çap ne ise +1 cm ilave ettirip o çapta bir delik açtıracağım o halde.
Şimdilik tek soru çap kaldı.Beklemedeyim.Yarın cam için fiyat alacağım.Aklıma soru gelirse sizlere sormaya devam edeceğim.
Arkadaşlar yarın fiyat almaya gideceğim.Şu delik çapı konusunda yardımcı olursanı belki camları kestirebilirim.
Arkadaşlar merhaba
Delik ölçüleri olmadan gidip bir fiyat alayım dedim.Bursalı arkadaşlar bilir küçük sanayi sitesinde ALER cam denilen firmaya gittim.Evimiz küçük sanayi sitesine çok yakın.Atladım bisikletime 2 km olmadan vardım.Ev üstümle gittim.Neyse girdim efendi çıktı rodajsız 70 tl fiyat verdi camlara.Siz yapıyormusunuz akvaryum dedi.Biz birleştiriyoruz dedi (!) (Ben başka birşey dedim sanki) Kaça yaparsınız dedim rodajlı yaparız biz dedi.O halde kaça olur dedim 120 olur dedi.1 Haftada yaparız eve teslim etmeyiz dedi.Bunları derken çok saygı değer esnaf kardeş kapıya doğru yöneldi daha sorum bitmeden açtı kapıyı ne olduğunu anlamadan dışarı çıktık,o başka yere gitti ben bisikletime bindim geri evime geldim.Daha sump,sump camını kaplama vs konuşmadan beni postaladı.İllaki güzel bir kıyafet giyip,araba anahtarımı sallamam mı lazım ilgi alaka görmek için ? Yazıklar olsun.Yaptıracaktım çünkü acemiyim camı alır mundar ederim dedim kendi kendime ama vazgeçtim.Konu kalsın burda ilerde tekrar niyetlenirsem ölçülerim ve bilgilerden faydalanırım ama cidden yazık.20 Gün sürem vardı sınava hazırlanacağım 20 günde yaparım akvaryumu,kumu ışığı bitkiyi ayarlarım herşey olur sadece hafta sonları temizlik yaparım kısa sürede izlemesi keyifli olur demiştim ama olmadı.
BURSA KÜÇÜK SANAYİ SİTESİ 80.BLOK NO:39-40 ALER CAM KESİNLİKLE ÖNERMİYORUM.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
[QUOTE=maviyeşil]Kirli su girişi sol altta kum seviyesinin 5-10cm üzerinde olabilir Bu girişe ızgaralı bir de kapak uydurmanız gerekecek. Kapağın ızgara aralıkları çok önemli. Yavru balıkların sığamayacağı kadar küçük, ancak kaba pisliklerle tıkanmayacak kadar büyük olmalı, ve düzenli olarak bu kapağın temizliği yapılmalı. Bitkili tank düşünüyorsanız mecburen üstten taşırmalı bir sistem yapmanız gerek çünkü kopan, dökülen bitki yaprakları bu kapağı (deliği) çok rahat tıkayacaktır ve sonuç olarak ya motorunuz kuruda kalacaktır, veya tankınız taşacaktır.
Dönüş kısmını ise ben hortumla vermenizi tavsiye ediyorum, ancak delik delmekte ısrarcı iseniz bu deliğin seviyesini mümkün oldukça aşağıda tutmalısınız. Deliğin içinden kafa motorunun borusunu geçirdikten sonra bu borunun çevresinin izolasyonunu yapmanız gerekir, çünkü izolasyon yapmazsanız kafa motorunun olduğu bölüme bu deliğin etrafından su geçişi olacaktır ve sump devirdaymı düşecektir.
Deliklerin çapı şu şekilde olmalı: Temiz suyun döneceği deliğin çapı kafa motorunun borusunun (aparatının) sıkıca geçeceği ebatta olmalı. Kirli su deliği ise temiz su deliğinden en az 0,5 - 1 cm daha geniş olmalı.[/QUOTE]
Kirli su girişi altta mı olacak üstte mi ? Kafam karıştı [:?]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/35x45x35_-_%28_50lt_%29_arka_sumpli_karides_akvaryumu_-_%28_low_tech_%29_k574249.asp[/URL]
Bu akvaryumun aynısının ölçüleri farklısı olmasını planlıyorum.
Birde temiz su girişinin linkteki gibi içeri hortumla değilde,delikten verilmesini düşündüm.Devir daim konusunda kafamı karıştırdınız.Temiz suyu çıkışınu o şekilde uzatmanın devir daim için bir faydası olduğu için mi o şekilde yapılmış ?
Birde kum seviyesi ne kadar oluyor bu tarz tanklarda ?
[QUOTE=maviyeşil]Kirli su girişi sol altta kum seviyesinin 5-10cm üzerinde olabilir Bu girişe ızgaralı bir de kapak uydurmanız gerekecek. Kapağın ızgara aralıkları çok önemli. Yavru balıkların sığamayacağı kadar küçük, ancak kaba pisliklerle tıkanmayacak kadar büyük olmalı, ve düzenli olarak bu kapağın temizliği yapılmalı. Bitkili tank düşünüyorsanız mecburen üstten taşırmalı bir sistem yapmanız gerek çünkü kopan, dökülen bitki yaprakları bu kapağı (deliği) çok rahat tıkayacaktır ve sonuç olarak ya motorunuz kuruda kalacaktır, veya tankınız taşacaktır.
Dönüş kısmını ise ben hortumla vermenizi tavsiye ediyorum, ancak delik delmekte ısrarcı iseniz bu deliğin seviyesini mümkün oldukça aşağıda tutmalısınız. Deliğin içinden kafa motorunun borusunu geçirdikten sonra bu borunun çevresinin izolasyonunu yapmanız gerekir, çünkü izolasyon yapmazsanız kafa motorunun olduğu bölüme bu deliğin etrafından su geçişi olacaktır ve sump devirdaymı düşecektir.
Deliklerin çapı şu şekilde olmalı: Temiz suyun döneceği deliğin çapı kafa motorunun borusunun (aparatının) sıkıca geçeceği ebatta olmalı. Kirli su deliği ise temiz su deliğinden en az 0,5 - 1 cm daha geniş olmalı.[/QUOTE]
Kirli su girişi altta mı olacak üstte mi ? Kafam karıştı [:?]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/35x45x35_-_%28_50lt_%29_arka_sumpli_karides_akvaryumu_-_%28_low_tech_%29_k574249.asp[/URL]
Bu akvaryumun aynısının ölçüleri farklısı olmasını planlıyorum.
Birde temiz su girişinin linkteki gibi içeri hortumla değilde,delikten verilmesini düşündüm.Devir daim konusunda kafamı karıştırdınız.Temiz suyu çıkışınu o şekilde uzatmanın devir daim için bir faydası olduğu için mi o şekilde yapılmış ?
Birde kum seviyesi ne kadar oluyor bu tarz tanklarda ?
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Siz yazdıktan sonra bende düşündüm çok küsüratlı oldu camcı bu kadar küsüratlı kesemez diye.Sizin verdiğiniz ölçüler uygun geldi düz hesap.
Cam ölçüleri konusu benim için bitmiştir.
Şuan konu sump a girecek kirli su ve çıkacak temiz su konusu.
Kirli su girişini sol alttan,temiz su girişini sağ üstten vermeyi planlıyorum.Temiz su girişi içinde bir delik açtırmayı planlıyorum.Akvaryumun içinde hiçbir hortum vs olsun istemiyorum.Kafa motorunun bir ekipmanı oluyor suyu yönlendirmek için.O tarz bir alet takarım diye düşünüyorum.
Bu bilgilere göre açtıracağım deliklerin çapı ne olmalı ve nerelerden açtırmalıyım ? Kum koyulacak tabana bunu göz önüne alıp birşey söylemeniz gerekiyor sanırım.
Siz yazdıktan sonra bende düşündüm çok küsüratlı oldu camcı bu kadar küsüratlı kesemez diye.Sizin verdiğiniz ölçüler uygun geldi düz hesap.
Cam ölçüleri konusu benim için bitmiştir.
Şuan konu sump a girecek kirli su ve çıkacak temiz su konusu.
Kirli su girişini sol alttan,temiz su girişini sağ üstten vermeyi planlıyorum.Temiz su girişi içinde bir delik açtırmayı planlıyorum.Akvaryumun içinde hiçbir hortum vs olsun istemiyorum.Kafa motorunun bir ekipmanı oluyor suyu yönlendirmek için.O tarz bir alet takarım diye düşünüyorum.
Bu bilgilere göre açtıracağım deliklerin çapı ne olmalı ve nerelerden açtırmalıyım ? Kum koyulacak tabana bunu göz önüne alıp birşey söylemeniz gerekiyor sanırım.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
İlgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.Benim dediğim ölçülerinde doğru olduğunu sanıyorum.Sizinkide doğru.Şimdi kayıt ve kuşak olayını araştırdım ama biraz karışık geldi.İlla yapmam şart mı ? Yapmadan bir sorun çıkar mı ?
Açılacak deliğin çapı ne kadar olmalı sizce ?
İlgi gösterdiğiniz için teşekkür ederim.Benim dediğim ölçülerinde doğru olduğunu sanıyorum.Sizinkide doğru.Şimdi kayıt ve kuşak olayını araştırdım ama biraz karışık geldi.İlla yapmam şart mı ? Yapmadan bir sorun çıkar mı ?
Açılacak deliğin çapı ne kadar olmalı sizce ?
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Merhaba
Yanıt için çok teşekkür ederim.
Ancak sanırım verdiğiniz ölçüler hatalı.Ben 50*50*50 bir akvaryum istiyorum ama sump vs düşüldükten sonra kalan alanın 50*50*50 kalmalı.
Şimdi 6 mm camdan ve 15 cm sump tan hesap yaparsak;
taban için 51.2*66.8 bir cam gerekli değil mi ? Akvaryum 50*50 dedik + 15 sump 65 eder. öne bir arkaya 1 ve ortaya sump için 6 mm lik camları hesaplarsak 1.8 cm yapar buda 66.8 yapar diye hesapladım.Bu taban camı idi.
Taban camının üstüne koyulacak 49.4*66.8 2 adet cam ve 49.4*50 3 adet cam ile bölmeler hariç akvaryum bitiyor yanlış bir hesap yapmadıysam.Ama yine sizlere sormak isterim.
Önce ölçü işini kesinleştirelim sonra soracağım bazı sorular olacak.
Merhaba
Yanıt için çok teşekkür ederim.
Ancak sanırım verdiğiniz ölçüler hatalı.Ben 50*50*50 bir akvaryum istiyorum ama sump vs düşüldükten sonra kalan alanın 50*50*50 kalmalı.
Şimdi 6 mm camdan ve 15 cm sump tan hesap yaparsak;
taban için 51.2*66.8 bir cam gerekli değil mi ? Akvaryum 50*50 dedik + 15 sump 65 eder. öne bir arkaya 1 ve ortaya sump için 6 mm lik camları hesaplarsak 1.8 cm yapar buda 66.8 yapar diye hesapladım.Bu taban camı idi.
Taban camının üstüne koyulacak 49.4*66.8 2 adet cam ve 49.4*50 3 adet cam ile bölmeler hariç akvaryum bitiyor yanlış bir hesap yapmadıysam.Ama yine sizlere sormak isterim.
Önce ölçü işini kesinleştirelim sonra soracağım bazı sorular olacak.
Can Sıkıntısından Akvaryum Yapmak
Arkadaşlar merhabalar
Can sıkıntısından akvaryum yapıp,onunla uğraşmak istiyorum.Aklımda birkaç soru var onları giderdikten sonra yapmayı ve sizinle paylaşmayı planlıyorum.
1-Akvaryum kullanım alanı 50*50*50 olmasını istiyorum.Kaç Cm lik camlar olmalı ? Ve tüm camları taban camının üstüne yapıştırmayı düşünüyorum.Buna göre bir ölçü rica ediyorum.
2-Ancak iç sump düşünüyorum yani kullanım alanı 50*50*50 olacak ama toplam en biraz daha büyük olacak.Benim sorum iç sump için kaç cm bırakmalı ? Ben ilk etapta basit bitkilerin olduğu içinde 2-3 karides ve göze hoş gelen sürü balıkları düşünüyorum.Ancak baktım hoşuma gidiyor ileride ufak bir deniz akvaryumu kurabilirim.Bu bilgilere göre sump büyüklüğü ne olmalı ?
3-En büyük korkum parçaların yanlış hesaplanması ve düzgün birleştirememek.Bu verdiğim bilgilere göre hangi ölçülerde kaç adet cam almam gerektiğini size sormak istedim.Forumun bünyesinde cam hesaplama programını gördüm ancak işin içine sump girince kafam çok karıştı.
4-Biliyorum sizler camcı değilsiniz ama gene vereceğiniz ölçülerdeki camların ortalama maliyetini sizlere sormak isterim.
5-Sump kirli çıkış ve temiz girişi için açılacak deliklerin tam olarak nereye açılacağını hesaplamak mı gerekiyor ? Aksi halde su taşması yada su eksik kalması yaşarmıyım ?
6-Kayıt,kuşak gibi tabirler gördüm forumda.Gereklimi ? Benim gibi acemi biri yapabilirmi ?
Sizlere zahmet verdim.Şimdiden çok teşekkür ederim.Umarım kısa sürede cevaplarımı alır ve icraata geçebilirim.
Sevgiler.[EDIT]2000ruhu,2015-08-10 16:05:19[/EDIT]
Eğer Yanılmıyorsam cam ölçülerim şöyle olacak;
6 mm cam kalınlığı ile;
Akvaryum için
51.2*66.8 =1 adet
49.4*66.8=2 adet
49.4*50=2 adet
Sump için
49.4*50=1 adet
X*15=2 yada 3 adet.
Eğer ölçüler doğru ise burda sorun X kaç olmalı ? ve kaç adet olmalı ?
Bunun dışında sump için dediğim 49.4*50 ye kaç çapında delikler açılmalı ve bu delikler nereye olmalı ?
Arkadaşlar merhabalar
Can sıkıntısından akvaryum yapıp,onunla uğraşmak istiyorum.Aklımda birkaç soru var onları giderdikten sonra yapmayı ve sizinle paylaşmayı planlıyorum.
1-Akvaryum kullanım alanı 50*50*50 olmasını istiyorum.Kaç Cm lik camlar olmalı ? Ve tüm camları taban camının üstüne yapıştırmayı düşünüyorum.Buna göre bir ölçü rica ediyorum.
2-Ancak iç sump düşünüyorum yani kullanım alanı 50*50*50 olacak ama toplam en biraz daha büyük olacak.Benim sorum iç sump için kaç cm bırakmalı ? Ben ilk etapta basit bitkilerin olduğu içinde 2-3 karides ve göze hoş gelen sürü balıkları düşünüyorum.Ancak baktım hoşuma gidiyor ileride ufak bir deniz akvaryumu kurabilirim.Bu bilgilere göre sump büyüklüğü ne olmalı ?
3-En büyük korkum parçaların yanlış hesaplanması ve düzgün birleştirememek.Bu verdiğim bilgilere göre hangi ölçülerde kaç adet cam almam gerektiğini size sormak istedim.Forumun bünyesinde cam hesaplama programını gördüm ancak işin içine sump girince kafam çok karıştı.
4-Biliyorum sizler camcı değilsiniz ama gene vereceğiniz ölçülerdeki camların ortalama maliyetini sizlere sormak isterim.
5-Sump kirli çıkış ve temiz girişi için açılacak deliklerin tam olarak nereye açılacağını hesaplamak mı gerekiyor ? Aksi halde su taşması yada su eksik kalması yaşarmıyım ?
6-Kayıt,kuşak gibi tabirler gördüm forumda.Gereklimi ? Benim gibi acemi biri yapabilirmi ?
Sizlere zahmet verdim.Şimdiden çok teşekkür ederim.Umarım kısa sürede cevaplarımı alır ve icraata geçebilirim.
Sevgiler.[EDIT]2000ruhu,2015-08-10 16:05:19[/EDIT]
Eğer Yanılmıyorsam cam ölçülerim şöyle olacak;
6 mm cam kalınlığı ile;
Akvaryum için
51.2*66.8 =1 adet
49.4*66.8=2 adet
49.4*50=2 adet
Sump için
49.4*50=1 adet
X*15=2 yada 3 adet.
Eğer ölçüler doğru ise burda sorun X kaç olmalı ? ve kaç adet olmalı ?
Bunun dışında sump için dediğim 49.4*50 ye kaç çapında delikler açılmalı ve bu delikler nereye olmalı ?
Akvaryum yapımı için araştırma
[QUOTE=soner-can] mrb kirli Su icin acilacak yuvanin olculerini ustteki yazimda vermistim 50mm yani 5 cm capinda olsa yeterli olacakdir, birde cami yuvarlak kestirebilirsin, elmas pancla veya pergelle kesiyorlar. [/QUOTE]
Gözümden kaçmış kusura bakmayın.Temiz su için atmanın o plastiğinin çapını öğrenebilmem mümkünmü acaba ? yada hepsi standartmıdır ? önce parçayı edinip öylemi kestireyim ?
[QUOTE=soner-can] mrb kirli Su icin acilacak yuvanin olculerini ustteki yazimda vermistim 50mm yani 5 cm capinda olsa yeterli olacakdir, birde cami yuvarlak kestirebilirsin, elmas pancla veya pergelle kesiyorlar. [/QUOTE]
Gözümden kaçmış kusura bakmayın.Temiz su için atmanın o plastiğinin çapını öğrenebilmem mümkünmü acaba ? yada hepsi standartmıdır ? önce parçayı edinip öylemi kestireyim ?
Akvaryum yapımı için araştırma
[QUOTE=Gecko] Pleksı kloroform veya japonla gayet saglam yapısır. Hatta kaynak olur ıkı yuzey.
[/QUOTE]
Bende sizin gibi düşünüyorum ancak hem yardımcı olan abi hemde forumda bir arkadaşın konusunda pleksiyi,cama silikon ile uygulayan gördüm.Şuan tamamen araştırma aşamasında olduğum için sorun yok.Araştırıyorum.Ancak ne pleksi ne cam ne olursa olsun şu açılacak delik boyutları konusunda tam anlamda yardımcı olamadı kimse.Temiz su girişi atmanın yön verilebilen plastik aparatına göre deldirilecek ancak kirli su girişi için ne boyutta birşey yapmam konusunda yardım bulamadım.
Bu arada sanırım camdan yapacağım sumpuda.Yuvarlak olarak delebiliyorlarsa güzel ancak delemiyorlarsa sıkıntı zira ona göre aparat edinmek zor olacak.
[QUOTE=Gecko] Pleksı kloroform veya japonla gayet saglam yapısır. Hatta kaynak olur ıkı yuzey.
Cam ıse malum sılıkonla yapısır.
Yalnız sılıkonu pleksı tutmaz. Camı da kloroform yapıstırmaz. Yanı pleskı ıle cam yapıstırmak oldukca zordur. sılıkon bır mıktar pleksıyı tutar ama az bır zorlamada tamamen ayrılır. Bu konuda dıkkatlı olmanızı onerırım.
Bende sizin gibi düşünüyorum ancak hem yardımcı olan abi hemde forumda bir arkadaşın konusunda pleksiyi,cama silikon ile uygulayan gördüm.Şuan tamamen araştırma aşamasında olduğum için sorun yok.Araştırıyorum.Ancak ne pleksi ne cam ne olursa olsun şu açılacak delik boyutları konusunda tam anlamda yardımcı olamadı kimse.Temiz su girişi atmanın yön verilebilen plastik aparatına göre deldirilecek ancak kirli su girişi için ne boyutta birşey yapmam konusunda yardım bulamadım.
Bu arada sanırım camdan yapacağım sumpuda.Yuvarlak olarak delebiliyorlarsa güzel ancak delemiyorlarsa sıkıntı zira ona göre aparat edinmek zor olacak.
Akvaryum yapımı için araştırma
Şuanda herşeyi anlamış bulunuyorum.Sadece açılacak deliklerin boyutu hakkında endişelerim var.Şu taşması yaşarmıyım,giriş ile çıkış arasında fark olurmu,kafa motoru susuz kalırmı endişesi hakim.Bu meseleyi tam olarak çözdüğüm vakit fiyat araştırması için piyasaya çıkacağım.
Not:Pleksiyi cama silikon ile,pleksi parçalarını kloroform ilemi yapıştıracağım ?
2000ruhu 2014-06-23 12:32:20
Şuanda herşeyi anlamış bulunuyorum.Sadece açılacak deliklerin boyutu hakkında endişelerim var.Şu taşması yaşarmıyım,giriş ile çıkış arasında fark olurmu,kafa motoru susuz kalırmı endişesi hakim.Bu meseleyi tam olarak çözdüğüm vakit fiyat araştırması için piyasaya çıkacağım.
Not:Pleksiyi cama silikon ile,pleksi parçalarını kloroform ilemi yapıştıracağım ?
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
