ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
fatih_71
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Ocak 2015 21:38
Son Ziyaret:
05 Eylül 2016 12:28
Toplam Mesaj:
30 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
FATİH BALOĞLU
Doğum Tarihi:
29 Eylül 1986
Yaş:
39
İl:
Kirikkale
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
FATİH BALOĞLU
SON 10 MESAJI
Deniz Akvaryumuna Geçeceğim - Görüşleriniz
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
150*60*60 akvaryumum var. Şuanda discus besliyorum ve bırakıp deniz akvaryumu kuracağım. Akvaryumum çift kule sistemli 140*35*50 civarı yanlıs hatırlamıyorsam. Biraz araştırma yaptım. Sizlerin tecrübelerinden yararlanmak istiyorum. Sumpla birlikte 700 litre civarı akvaryumum. Bazı cihazları arastırdım sizlerede sormak istedim.
1 - Reef Royal - DC-251 Protein Skimmer - sizce nasıl iyi bir protein skimmer mı. ( Canlı yükü ağır olacak onun için bunu düşündüm. )
2 - Canlı kaya ve canlı kum hakkındaki düşünceleriniz
3 - Yanında alınacak ekstra malzemeler ( tuz ölcer - ph - vs bildikleriniz )
4 - Nasıl bir aydınlatma kullanmalıyım bu ölçülerde bir akvaryum için
( Not : Akvaryumun canlı yükü biraz ağır olacak şekilde kurmayı düşünüyorum. Sizin değerli tecrübelerinizden yararlanarak kurmak istiyorum. )
Şimdiden teşekkür ederim hepinize.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Değerli akvarist abilerim hepinizin yorumları ve tecrübeleriniz hakkında verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Bitkili olduğu için karar vermek biraz zor oluyor. Yeni olduğum için tavsiyeleriniz, tecrübeleriniz benim için çok değerli. Yorum yapıp tecrübelerini söyleyen herkesede ayrıca teşekkür ederim.
Discus Üretimi - Osmos Kullanımı, Su Hazırlama Vb
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
Ulvi bey ben arıtma alacağım akvaryum için yalnız arıtma cihazının hangi malzemeler bulunsun örneğin mebranlı diyorlar iste carbon filtre diyor arıtmayı satacak kişi. ben üretim için değil bitkili akvaryumum var ve balıklarım parazitten korunsun vede ölmesini istemediğim için alacağım. Bitkili akvaryumda discus beslemek biraz zor. sizden ricam bitkili akvaryuma alacağım su arıtma cihazında neler bulunsun. Ne önerirsiniz.
fo ikalalarım kuyruk erimesi oldu ve stresteler
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Parazit var akvaryumunuzda eğer suyunuza tuz atmadıysanız biraz daha arastırıp biraz kaya tuzu ekleyebilirsiniz. Başka balık varmı akvaryumda ?
Yunuslar bir bir ölüyorlar
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Kardesim gecmis olsun. Balıklarında şişme yada karınlarında içe çökme varmı. Eğer bunlar yoksa hemen 3/1 oranında su değişikliği yap. Vede balıklarının yemlerine sarımsak suyu damlat kuruduktan sonra ver. Balıklarına iyi gelir. Birde çocuk doktorlarının yazdığı cocuk vitamin surupları var arastır forumdan onlarıda balıklarının yemlerine damlatıp kuruduktan sonra verebilirsin.
Forumdaki konulara cevap yazılmaması
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
Saygı gösterip cevap yazan vede bilgisini sunan arkadaslarıma tesekkür ederim. Yalnız bu sitede bu kadar mı akvarist bilgili arkadasımız var. Bilgi ve öğrenilen tecrübe bir başka kişiye yardımı olmuyorsa boş bir tecrübe olur. Lütfen kaç kez konu açtım bilginizi saklıyorsunuz. Yanlış anlamayın adam bir balık cinsi soruyor 100 lerce cevap var. Ben burda kocaman bir akvaryumla ilgili soru önerilerinizi soruyorum cevap bir kac tane. Buraya üye olurken tecrübe sahibi olmak ve başka kişilere yardımcı olmak için üye oldum. Siteye giresim gelmiyor. Lütfen adminlerim site yönetcilerim bu konuya dikkat çekmenizi istiyorum.
150*60*60 Bitkili Akvaryumum Ve Sump Sistemim
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
[QUOTE=jakabo_06]Çok güzel görünüyor elinize saglık
fakat bir sorum olucak hagen mesela bizde çok sık kullanılıyor ben izledigim bir kaç videoda gri posetlerden çok koyu kahve rengi kumlar kullanıyorlardı
mesela ada wiev videolarda hep o kumla iş yapıyor bilginiz var mı video izlerseniz tasarım için de süper fikirler labilirsiniz[/QUOTE]
Yorumunuz için tesekkür ederim. Hagenden memnunum. Adawiev hakkında pek bilgim yok videolarada bakıp fikir beyan ederim size. Teşekkür ederim tavsiyeniz için.
[QUOTE=muhabirhamit]Güzel bir akvaryum olmuş bende 120 lik bir bitki akvaryumu kurmayı düşünüyorum ancak sump sistemi olmalı yoksa dış filitre mi kullanmalıyım bilemedim
Yorumunuz için çok teşekkür ederim. Kuracağınız akvaryum 120 lik ise size kalmış bir durum. Sump sistemi çok güzel oluyor. Örneğin dış filtre yi temizlemek saatler alıyor ama sump sistemini temizlemek 10 dakikayı buluyor. Yalnız ses problemi oluyor sump sisteminde bilgin olsun. Kulelerden inen su ses yapıyor ayriyeten alacağın kafa motoruda önemli az elektrik yakması vede ses yapmaması lazım.
Kolay gelsin
[QUOTE=Ebu Muhammed]Akvaryumunuz çok güzel olmuş. Acaba tabanda kum yüsekliğiniz ne kadar? Fotograflarda sanki az gibi duruyor. Benim bir kaç sorum olacak:
Canlı ne düşünüyorsunuz?
Co2 kullanıyormusunuz?
Aydınlatmanızdan bahsedebilirmisiniz?
[/QUOTE]
Ebu Muhammed kardeşim teşekkür ederim yorumun için. Tabandaki kum akvaryumun içinde aynı bir tepe gibi düzenledik. ön ve yan taraflardaki kum seviyesi 7 - 10 cm arası, arka ortaya doğru 15,17 cm civarı kum seviyesi bu sekilde. Canlı olarak amazon , saz, anabias , tütün , yosun, çim ektim. Amazon zor bitki çok çabuk çürüyor , anabias ta zor hemen yaprakları çürüyor, diğerleri sıkıntısız büyüyor bakalım. Co2 kullanıyorum hazır aldım küçük bidonda güzel de co2 çıkıyor saniye başına 3 - 5 damla küçük parçalar çıkıyor. Aydınlatmam 4 adet lamba gün ışığı ve değirleri balık için ve bitki için olanlardan. Aydınlatmam akvaryumcum hazırladı lambaların ismini bilemediğimden kusura bakma. Kolay gelsin.
[QUOTE=rccol]Çok güzel gözüküyor.
Yanlız kime sorduysam amazon bitiksinden uzak dur dedi.
Çok fazla büyüyüp su yüzeyini kaplayıp ışığı engelliyorlarmış.
Ayrıca önerim arka camı siyah kaplarsanız çok daha şık gözüküyor.
Bitkileri öne çıkarıyor.
Bilgilerinize.
[/QUOTE]Teşekkür ederim yorumunuz için. Amazon zor bitki hem hızlı büyüyor vede uyum sağlayamazsa akvaryumun içinde yaprakları eriyip ortalığı mahvediyor. Ben ileride discus beslemek istediğimden akvaristler akvaryum arka camının mavi olmasını istiyorlar. Siyah veya cam boş olursa discusta sitrese neden oluyormuş. Onun için öyle yaptırdım.
Kolay gelsin.
[QUOTE=omerardicli]Çok güzel olmuş....
[/QUOTE]
Teşekkür ederim. Darısı almayı düşünüp yada alamayan arkadaşlarımıza nasip olsun.
420 lt bitkili hi-tech; "uzun soluklu yolculuk"
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Kardes böyle güzel bir akvaryuma sump sistemini öneririm sump sisteminde biyolojik denge oturması biraz gec oluyor ama biyolojik denge oturduktan sonra üstüne yok derim, birde akvaryumun içinde hic bir malzemen durmuyor hepsini sump sistemine koyuyorsun, ısıtıcı, motor, ne varsa akvaryum yerine sump a koyuyorsun vede akvaryumun icinden yer tasarruf ediyorsun. Yinede sen bilirsin sadece tavsiye benimkisi. Kolay gelsin simdiden.
Bu taşta bitki yetişir mi
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
[/QUOTE]
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
[QUOTE=harp]İsmini ve markasını bilmiyorum malesef. Fakat fotoğrafını yükledim, bu taşların altına dere kumu koyup üstte bunları tutmayı düşünüyorum. Acaba bir problem ile karşılaşır mıyım, yoksa sorun olmaz mı ?
marsilea hirsuta yada lilaeopsis brasiliensis, moss ve tilki kuyruğu
Hagen siyah kum yeni aldım bende orjinal cuvalında aynı duruyor bendekiyle, bunun altına güzel bir bitki taban kumu koyarsan güzel verim alırsın birde misket gübreylede destek verirsen güzel oluyor.
SON MESAJLAR
- Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:42
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi Ancalagon, 15:41
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
- Sadece Takas Selçuks 10:56
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
KULLANICILAR
- 93 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
syerli,
ternapi,
HalilSefaa,
Bare,
Ancalagon,
yeekim,
Jeveux,
ILGIN,
Betul_,
DigitalPen,
mcakir17,
osmandbnl,
umutak,
OKIRATLI,
sina cen,
ercane,
bysmokin,
fikret43,
Malawi34,
K3r3m,
Kınayu,
CoryCory,
Sungurr,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
ciways,
nniiaa,
sinor,
0rnn,
EKAR,
Çağatay Tozak,
Laetacara,
Fatihsm,
murtdmr,
AltanKaya17,
aupqua,
mbcr06,
pianoƒish,
layper,
ulukaya84,
Ozzgurr,
jacksoap,
Lilam,
şansal,
senol74,
twinsoul,
Goldfish2000,
VaranusSalvator,
kocoglu,
FaSTAaa,
1xbet apk_ezol,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.


