ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
furkanyy38
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Mart 2015 20:49
Son Ziyaret:
17 Nisan 2024 09:13
Toplam Mesaj:
34 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
furkan yılmaz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
furkan yılmaz
SON 10 MESAJI
Mücevher Yavrusundaki Çıkıntı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/100320241458521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/100320241459191.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, 2 cm boyundaki yavrunun alt kısmında böyle bir çıkıntı var ,tüpçük olabileceği ilk akla gelen ama daha 2 cm ve malavi cikletlerimde tüpcük beyaz oluyor du bu kırmızı. Nedir acaba bu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/100320241458521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/100320241459191.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, 2 cm boyundaki yavrunun alt kısmında böyle bir çıkıntı var ,tüpçük olabileceği ilk akla gelen ama daha 2 cm ve malavi cikletlerimde tüpcük beyaz oluyor du bu kırmızı. Nedir acaba bu
Elma Salyangozu Antenleri
Arkadaşlar iki gün önce bitkili, sadece 3 tane dişi beta beslediğim tankıma 4 tane elma salyangozu ekledim, çok üzücü bir hadise meydana geldi,betalar elma salyangozlarının bazılarının antenini koparmış galiba yemiş,fark eder etmez betaları ayırdım, çok üzüldüm bu duruma, sorum şu,elma salyangozları antenleri olmadan yaşayabilirlermi veya antenleri tekrar uzar mı? Tecrübeli arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. Şimdiden herkese teşekkür eder, sağlıklı hobiler dilerim [:((]
Arkadaşlar iki gün önce bitkili, sadece 3 tane dişi beta beslediğim tankıma 4 tane elma salyangozu ekledim, çok üzücü bir hadise meydana geldi,betalar elma salyangozlarının bazılarının antenini koparmış galiba yemiş,fark eder etmez betaları ayırdım, çok üzüldüm bu duruma, sorum şu,elma salyangozları antenleri olmadan yaşayabilirlermi veya antenleri tekrar uzar mı? Tecrübeli arkadaşların bilgisine ihtiyacım var. Şimdiden herkese teşekkür eder, sağlıklı hobiler dilerim [:((]
Eski Mi Yoksa Yeni Mi
[QUOTE=Fishloverxx] kesinlikle eskisi daha güzel duruyor ama yeniside güzel bence siz hangi türü daha çok seviyorsanız onu besleyin ama discuslar 1-0 önde gibi 😬
ciklet akvaryumunda lider balık seçilene kadar kavga olmama gibi bir durum söz konusu olamaz. Senelerdir ciklet besledim bende büyük akvaryumumda ve en uyumlu türler bile çiftleşme dönemlerinde saldırıyorlar birbirlerine tek tür olayı fazla sıkıcı bence ancak beslenme şekillerine göre karışık balık besleme düşüncesine bende katılıyorum 👍🏻[/QUOTE]
Akvaryum 2 metre civarındaysa 3-4 farklı çeşit beslenmesinde zarar yok,şimdi şöyle sizde iyi bilirsinizki cikletler koloni balıkları, yani en az 3 dişi 1 erkek beslenmek zorundadır, 2 tür olduğunu düşün ve toplamda 8 balık edecek, 300 litrelik bir akvaryumda 2 farklı türde olsa erkeklerin baskınlık kavgaları hiç bitmeyecek, ama hacim büyük olursa, uzun soluklu kavgalar olmaz.
[QUOTE=Fishloverxx] kesinlikle eskisi daha güzel duruyor ama yeniside güzel bence siz hangi türü daha çok seviyorsanız onu besleyin ama discuslar 1-0 önde gibi 😬
ciklet akvaryumunda lider balık seçilene kadar kavga olmama gibi bir durum söz konusu olamaz. Senelerdir ciklet besledim bende büyük akvaryumumda ve en uyumlu türler bile çiftleşme dönemlerinde saldırıyorlar birbirlerine tek tür olayı fazla sıkıcı bence ancak beslenme şekillerine göre karışık balık besleme düşüncesine bende katılıyorum 👍🏻[/QUOTE]
Akvaryum 2 metre civarındaysa 3-4 farklı çeşit beslenmesinde zarar yok,şimdi şöyle sizde iyi bilirsinizki cikletler koloni balıkları, yani en az 3 dişi 1 erkek beslenmek zorundadır, 2 tür olduğunu düşün ve toplamda 8 balık edecek, 300 litrelik bir akvaryumda 2 farklı türde olsa erkeklerin baskınlık kavgaları hiç bitmeyecek, ama hacim büyük olursa, uzun soluklu kavgalar olmaz.
Eski Mi Yoksa Yeni Mi
[QUOTE=TaTar kerem]Ölçüler:100x50x60
Eski:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/020120202023161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/020120202024351.jpg[/IMG]
Yeni:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/301220192135591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/301220192136401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Malavi çok ayrı bir dünya, verdiği keyif ve zevk bambaşkadır, yanlız sizinde söylediğiniz gibi görselliğe değil canlıya önem vermeliyiz,öncelikle balık nufusunuz fazla ve karışık beslemenizin balıklara olumsuz etkisi olacaktır, akvaryumdaki balıkların bazısı etçil,bazısı otçul,bazısıda hem etçil hem otçul,dolayısıyla balıklar ihtiyaçlarına göre beslenemicekler ve zayıf düşecekler, kesinlikle tek tür beslemenizde yada beslenme çeşitlerine göre karışık balık eklemelisiniz tanka,mesela yunus ve sarı prenses birbirine en uyumlu malavi cikletleridir, hem beslenme hemde anlaşma konusunda kesinlikle sorun yaşamazsınız,mutlaka tek türe veya uyumlu türlere geçmelisiniz.
[QUOTE=TaTar kerem]Ölçüler:100x50x60
Eski:[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/020120202023161.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/020120202024351.jpg[/IMG]
Yeni:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/301220192135591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195338/301220192136401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Malavi çok ayrı bir dünya, verdiği keyif ve zevk bambaşkadır, yanlız sizinde söylediğiniz gibi görselliğe değil canlıya önem vermeliyiz,öncelikle balık nufusunuz fazla ve karışık beslemenizin balıklara olumsuz etkisi olacaktır, akvaryumdaki balıkların bazısı etçil,bazısı otçul,bazısıda hem etçil hem otçul,dolayısıyla balıklar ihtiyaçlarına göre beslenemicekler ve zayıf düşecekler, kesinlikle tek tür beslemenizde yada beslenme çeşitlerine göre karışık balık eklemelisiniz tanka,mesela yunus ve sarı prenses birbirine en uyumlu malavi cikletleridir, hem beslenme hemde anlaşma konusunda kesinlikle sorun yaşamazsınız,mutlaka tek türe veya uyumlu türlere geçmelisiniz.
Tekrar Doğum Mümkün Mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201410271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201410571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201411291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201412071.jpg[/IMG]
Dişi lepistesim 28 Aralık sabah uyandığımda doğum yapmıştı, fakat şuanda tekrar karnı son derece şiş, 13 gün olmuş, 1-2 gün içinde doğum yapması mümkün mü? 27 aralıktada karnı aynı şekilde şişmişti, siyah noktanın boyutu aynı boyuta gelmişti. Forumlarda minimum 20 günde doğum yaptığı yazılmış ama karnı bu kadar şişince yavruluğa aldım,sıcaklık 25 derecede sabit, tetra Pro ve 3 günde bir öğün tetra discus ufatarak veriyorum, tecrübeli kişilerin yorumlarını bekliyorum, teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201410271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201410571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201411291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/172318/090120201412071.jpg[/IMG]
Dişi lepistesim 28 Aralık sabah uyandığımda doğum yapmıştı, fakat şuanda tekrar karnı son derece şiş, 13 gün olmuş, 1-2 gün içinde doğum yapması mümkün mü? 27 aralıktada karnı aynı şekilde şişmişti, siyah noktanın boyutu aynı boyuta gelmişti. Forumlarda minimum 20 günde doğum yaptığı yazılmış ama karnı bu kadar şişince yavruluğa aldım,sıcaklık 25 derecede sabit, tetra Pro ve 3 günde bir öğün tetra discus ufatarak veriyorum, tecrübeli kişilerin yorumlarını bekliyorum, teşekkür ederim.
Oturma Odasında Yunus Akv / Yumurtaların Gitmesi
[QUOTE=Kfat]Arkadaşlar, 300lt akvaryumda 1E3D kafalı yunus besliyorum. Ağzı yumurta dolu dişi malesef yumurtaları yutmuş gibi. Forumdan okuyup anladığıma göre gece ışık açmak (tv olduğundan geç saate kadar oturabiliyoruz) ve ışık olduğundan zararlı ve balıkları (özellikle ağzı yavru dolu olanları) stress e sokuyormuş.
Akvaryum üzerine geceleri birşey mi örtmeliyim? Ya da bir balık yavru doluysa ağzı tenha bir odadaki akvaryum a mı almalıyım?
Çok istedim yavrulatmayı, kaybedince çok üzüldüm.
Üstad lardan yardım rica ediyorum [/QUOTE]
Merhaba, birçok sebep olabilir, sanmıyorum televizyon ışığından kaynaklandığını, öyle basit strese girecek balıklar değil, ilk kuluçkası ise tecrübesiz olduğundan atmış olabilir, akvaryum yeteri kadar geniş ve saklanacak alan yoksa diğer balıkların baskısından atmış olabilir, aslında bana sorarsan bence yumurtalar hala ağzında, ağzının şişliği azalmış olabilir, bi kısmını yuttuysa yumurtaların şişlik inebiliyor, ağzının boş olduğundan emin misiniz? Yem yiyor mu mesela? Evet boş bir uygun tankınız varsa, en güzeli ona ayırmak.ortalama 20. Günden sonra yavru balıkları kendi bırakıyor, bir tehlike sezdiğinde geri topluyor ağzına , bu anları her hobicinin yaşaması gerek diye düşünüyorum.
[QUOTE=Kfat]Arkadaşlar, 300lt akvaryumda 1E3D kafalı yunus besliyorum. Ağzı yumurta dolu dişi malesef yumurtaları yutmuş gibi. Forumdan okuyup anladığıma göre gece ışık açmak (tv olduğundan geç saate kadar oturabiliyoruz) ve ışık olduğundan zararlı ve balıkları (özellikle ağzı yavru dolu olanları) stress e sokuyormuş.
Akvaryum üzerine geceleri birşey mi örtmeliyim? Ya da bir balık yavru doluysa ağzı tenha bir odadaki akvaryum a mı almalıyım?
Çok istedim yavrulatmayı, kaybedince çok üzüldüm.
Üstad lardan yardım rica ediyorum [/QUOTE]
Merhaba, birçok sebep olabilir, sanmıyorum televizyon ışığından kaynaklandığını, öyle basit strese girecek balıklar değil, ilk kuluçkası ise tecrübesiz olduğundan atmış olabilir, akvaryum yeteri kadar geniş ve saklanacak alan yoksa diğer balıkların baskısından atmış olabilir, aslında bana sorarsan bence yumurtalar hala ağzında, ağzının şişliği azalmış olabilir, bi kısmını yuttuysa yumurtaların şişlik inebiliyor, ağzının boş olduğundan emin misiniz? Yem yiyor mu mesela? Evet boş bir uygun tankınız varsa, en güzeli ona ayırmak.ortalama 20. Günden sonra yavru balıkları kendi bırakıyor, bir tehlike sezdiğinde geri topluyor ağzına , bu anları her hobicinin yaşaması gerek diye düşünüyorum.
Yunus Beslenme
[QUOTE=Etimesgut06]
Merhaba yunuslariniz hayırlı olsun.Gule güle besleyin.yemlerde sadece discus yemi için su uyarıyı yapayım reis nick li abimiz sitedeki yazısında bu discus yemlerinin uzun vadede iyi olmadığını söylüyor. Bunu degerlendirebilirsiniz. Etçil otçul yemleri de etçil %70 otçul %30 şeklinde ogunlere dagitabilirsiniz.Bu arada akvaryum olculeriniz nedir?[/QUOTE]
120.50.50 ölçülerinde, yaklaşık 3 aydır kurulu, 3 sene önce de 2 yıl boyunca aynı akvaryum da yunus besledim aynı yem çeşitleriyle,düzenli yavru da aldım balıklar da çok sağlıklılardı,farklı farklı tavsiyeler görünce kafam karıştı biraz yanlış mı yapıyorum acaba dedim,teşekkür ederim yorumunuz için [:)]
[QUOTE=ismet24]Yemleriniz etçil yemler.
Pro olan alg ise otçul, değilse oda etçil.
Yunus hepcil olan bir tür. Ben otçul ağırlıklı besliyorum. Tercih sizin yine de.[/QUOTE]
Pro algea hocam, otçul ondan eminim yani,teşekkür ederim yorumunuz için. [:)]
[QUOTE=Etimesgut06]
Merhaba yunuslariniz hayırlı olsun.Gule güle besleyin.yemlerde sadece discus yemi için su uyarıyı yapayım reis nick li abimiz sitedeki yazısında bu discus yemlerinin uzun vadede iyi olmadığını söylüyor. Bunu degerlendirebilirsiniz. Etçil otçul yemleri de etçil %70 otçul %30 şeklinde ogunlere dagitabilirsiniz.Bu arada akvaryum olculeriniz nedir?[/QUOTE]
120.50.50 ölçülerinde, yaklaşık 3 aydır kurulu, 3 sene önce de 2 yıl boyunca aynı akvaryum da yunus besledim aynı yem çeşitleriyle,düzenli yavru da aldım balıklar da çok sağlıklılardı,farklı farklı tavsiyeler görünce kafam karıştı biraz yanlış mı yapıyorum acaba dedim,teşekkür ederim yorumunuz için [:)]
[QUOTE=ismet24]Yemleriniz etçil yemler.
Pro olan alg ise otçul, değilse oda etçil.
Yunus hepcil olan bir tür. Ben otçul ağırlıklı besliyorum. Tercih sizin yine de.[/QUOTE]
Pro algea hocam, otçul ondan eminim yani,teşekkür ederim yorumunuz için. [:)]
Yunus Beslenme
Merhaba arkadaşlar, defalarca konuşulmuş bir konu ve bu yüzden karışan bir kafam var,10 cm civarında 1 erkek 5 dişi yunusum var, ben yem olarak tetra stick,tetra discus bits ve 3 günde bir öğün de tetra Pro veriyorum,denk geldikçede ıspanak haşlayıp veriyorum, sizce yanlış mı yapıyorum [:?] balıklar gayet severek yiyorlar ama onların sağlıklı olması benim için önemli, yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkür ederim şimdiden [:)]
Merhaba arkadaşlar, defalarca konuşulmuş bir konu ve bu yüzden karışan bir kafam var,10 cm civarında 1 erkek 5 dişi yunusum var, ben yem olarak tetra stick,tetra discus bits ve 3 günde bir öğün de tetra Pro veriyorum,denk geldikçede ıspanak haşlayıp veriyorum, sizce yanlış mı yapıyorum [:?] balıklar gayet severek yiyorlar ama onların sağlıklı olması benim için önemli, yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum, teşekkür ederim şimdiden [:)]
Mavi Prenses Yumurtaları Kuluçkadan Nasıl Kayboldu
Merhaba, biraz geç olacak ama bir dahaki yumurtaları kaybetmemeniz adına yazıyorum, kullandığınız kuluçka su tepkimeli bir kuluçka, yani su ile çevirir yumurtaları,siz hava takmışsınız,yumurtalar hareket etse bile hava ile temasları kaçınılmaz olur, dolayısıyla kaybedersiniz yumurtaları,ya su ile kullanın yada hava tepkimeli bir kuluçka temin edin.
Merhaba, biraz geç olacak ama bir dahaki yumurtaları kaybetmemeniz adına yazıyorum, kullandığınız kuluçka su tepkimeli bir kuluçka, yani su ile çevirir yumurtaları,siz hava takmışsınız,yumurtalar hareket etse bile hava ile temasları kaçınılmaz olur, dolayısıyla kaybedersiniz yumurtaları,ya su ile kullanın yada hava tepkimeli bir kuluçka temin edin.
Yavrularımızı Da Aldık [sp Ve İceman] Videolu
[QUOTE=Erdem Bulut]Merhaba,
Sp ve İceman'lardan bugün aldığım yavrular, iyi seyirler :)
[VID]https://youtu.be/uaAdlTeey_0[/VID][/QUOTE]
Maşallah her hobicinin istediği bir görüntü, ikinci bir tank şart size, ayrıca %100 malt bira bardağının üretim amacı kuluçka için olsa yok satardı, gerçekten çok uyumlu bir bardak [:lol:] benim vardı kırıldı,kadeh kullanıyorum [;)]
[QUOTE=Erdem Bulut]Merhaba,
Sp ve İceman'lardan bugün aldığım yavrular, iyi seyirler :)
[VID]https://youtu.be/uaAdlTeey_0[/VID][/QUOTE]
Maşallah her hobicinin istediği bir görüntü, ikinci bir tank şart size, ayrıca %100 malt bira bardağının üretim amacı kuluçka için olsa yok satardı, gerçekten çok uyumlu bir bardak [:lol:] benim vardı kırıldı,kadeh kullanıyorum [;)]
SON MESAJLAR
- Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Sufisu, 22:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
