ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
zeynebinyeri98
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
14
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
27 Mart 2015 18:19
Son Ziyaret:
20 Ağustos 2015 16:04
Toplam Mesaj:
37 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Zeynep Uzun
Doğum Tarihi:
06 Temmuz 2002
Yaş:
23
İl:
Burdur
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Zeynep Uzun
SON 10 MESAJI
Oolmayacak Hacime Olmayacak Balık Soranlar
[QUOTE=Arturak]Arkadaşlar yazdıklarınızda haklısınız tamam ama sorun biraz da sizin uslübunuzda(direk burdan yazan arkadaşların kastetmiyorum genel gördüklerim bunlar), biraz daha sakin ve yumuşak uslüp kullanmak lazım bu tür durumlarda, sinirlenmemeniz için söylüyorum. İnsanlara emir kipiyle sert konuştuğunuz zaman karşıdaki insan bilmişlik tasladığınızı düşünüyor, öyle olmasa bile. Olmayacak bir şeyi soran mı var, "Şöyle bir hesaplayıcı var ... hesapladığınızda ölçüler yetmiyor gibi, balıkların yeterli yüzme alanı vs. vs. için daha fazla hacim gerek, yine de siz bilirsiniz" gibi cevapları yazarsınız, en azından cevabınızın subjektif olmadığını görür. Kaldı ki sorduğunu yapacaksa zaten ne deseniz engelleyemezsiniz. Zorla yardımcı olunmuyor sadece sinirleniyorsunuz emin olun, pek çok akvaryumcu bu sorunları yaşamıştır öneri yaparken, sakin olun gereğinden fazla yardımcı olmaya çalışmayın bu tipler hep vardı hep olacak. Bahsettiğim hesaplayıcı;
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/QUOTE]
Hislerime tercüman [:)] söyleyecek söz yok. Birini azarlayarak yol gösteremezsiniz sevgili dostlarım. Daha önce de bahsetmiştim. Sakin sakin bir şeyler sorarken sinirleniyorsunuz. Sonunda da insan çileden çıkıyor kusura bakmayın. Olmaz diyorsunuz da biraz daha sakin söyleseniz kimsenin size ses çıkardığı ettiği yok. Başlıkta bile siniriniz seziliyor [:)))] sadece biraz daha sakin
[QUOTE=Arturak]Arkadaşlar yazdıklarınızda haklısınız tamam ama sorun biraz da sizin uslübunuzda(direk burdan yazan arkadaşların kastetmiyorum genel gördüklerim bunlar), biraz daha sakin ve yumuşak uslüp kullanmak lazım bu tür durumlarda, sinirlenmemeniz için söylüyorum. İnsanlara emir kipiyle sert konuştuğunuz zaman karşıdaki insan bilmişlik tasladığınızı düşünüyor, öyle olmasa bile. Olmayacak bir şeyi soran mı var, "Şöyle bir hesaplayıcı var ... hesapladığınızda ölçüler yetmiyor gibi, balıkların yeterli yüzme alanı vs. vs. için daha fazla hacim gerek, yine de siz bilirsiniz" gibi cevapları yazarsınız, en azından cevabınızın subjektif olmadığını görür. Kaldı ki sorduğunu yapacaksa zaten ne deseniz engelleyemezsiniz. Zorla yardımcı olunmuyor sadece sinirleniyorsunuz emin olun, pek çok akvaryumcu bu sorunları yaşamıştır öneri yaparken, sakin olun gereğinden fazla yardımcı olmaya çalışmayın bu tipler hep vardı hep olacak. Bahsettiğim hesaplayıcı;
http://www.akvaryum.com/Hesaplayici/balikmiktari.asp[/QUOTE]
Hislerime tercüman [:)] söyleyecek söz yok. Birini azarlayarak yol gösteremezsiniz sevgili dostlarım. Daha önce de bahsetmiştim. Sakin sakin bir şeyler sorarken sinirleniyorsunuz. Sonunda da insan çileden çıkıyor kusura bakmayın. Olmaz diyorsunuz da biraz daha sakin söyleseniz kimsenin size ses çıkardığı ettiği yok. Başlıkta bile siniriniz seziliyor [:)))] sadece biraz daha sakin
Yeni Başlıyorum
[QUOTE=CaN7][QUOTE=zeynebinyeri98]İç filtrenin dışardan hava alan ucuna pamuk tıkarsanız hem ses azalır hem de akıntı. Ek olarak filtrenin yönünü cama doğru verirseniz balıklarınız rahatsız olmaz. Ben balık olarak japon besliyorum bu boyutta. Eğer japon alırsan, oda sıcaklığınızın aşırı değiştiğini düşünmüyorsan ısıtıcıya çok gerek yok. Ama zemine kum döşemen çok iyi olur. Çünkü japonlar ağızlarını böyle temizliyorlar ve sanırım bundan zevk alıyorlar [:)))] . Japon balığı dışında bir balık beslemediğimden diğerleri nasıl olur bilmiyorum ama melek ve sarı prenses çok hoşuma gidiyor bir bak istersen. Dış filtreye gerek yok. Hava pompası ben kullanmıyorum iç filtre zaten bu boyutta tek başına iş görüyor. Dekorda da plastik şeylere çok bulaşma. Sanırım bu kadar [:)] kolay gelsin[/QUOTE]
Melek de sarı prenses de olmaz.[/QUOTE]
Sanırım bu yüzden japon besliyormuşum [:D]
[QUOTE=CaN7][QUOTE=zeynebinyeri98]İç filtrenin dışardan hava alan ucuna pamuk tıkarsanız hem ses azalır hem de akıntı. Ek olarak filtrenin yönünü cama doğru verirseniz balıklarınız rahatsız olmaz. Ben balık olarak japon besliyorum bu boyutta. Eğer japon alırsan, oda sıcaklığınızın aşırı değiştiğini düşünmüyorsan ısıtıcıya çok gerek yok. Ama zemine kum döşemen çok iyi olur. Çünkü japonlar ağızlarını böyle temizliyorlar ve sanırım bundan zevk alıyorlar [:)))] . Japon balığı dışında bir balık beslemediğimden diğerleri nasıl olur bilmiyorum ama melek ve sarı prenses çok hoşuma gidiyor bir bak istersen. Dış filtreye gerek yok. Hava pompası ben kullanmıyorum iç filtre zaten bu boyutta tek başına iş görüyor. Dekorda da plastik şeylere çok bulaşma. Sanırım bu kadar [:)] kolay gelsin[/QUOTE]
Melek de sarı prenses de olmaz.[/QUOTE]
Sanırım bu yüzden japon besliyormuşum [:D]
Yeni Başlıyorum
İç filtrenin dışardan hava alan ucuna pamuk tıkarsanız hem ses azalır hem de akıntı. Ek olarak filtrenin yönünü cama doğru verirseniz balıklarınız rahatsız olmaz. Ben balık olarak japon besliyorum bu boyutta. Eğer japon alırsan, oda sıcaklığınızın aşırı değiştiğini düşünmüyorsan ısıtıcıya çok gerek yok. Ama zemine kum döşemen çok iyi olur. Çünkü japonlar ağızlarını böyle temizliyorlar ve sanırım bundan zevk alıyorlar [:)))] . Japon balığı dışında bir balık beslemediğimden diğerleri nasıl olur bilmiyorum ama melek ve sarı prenses çok hoşuma gidiyor bir bak istersen. Dış filtreye gerek yok. Hava pompası ben kullanmıyorum iç filtre zaten bu boyutta tek başına iş görüyor. Dekorda da plastik şeylere çok bulaşma. Sanırım bu kadar [:)] kolay gelsin
İç filtrenin dışardan hava alan ucuna pamuk tıkarsanız hem ses azalır hem de akıntı. Ek olarak filtrenin yönünü cama doğru verirseniz balıklarınız rahatsız olmaz. Ben balık olarak japon besliyorum bu boyutta. Eğer japon alırsan, oda sıcaklığınızın aşırı değiştiğini düşünmüyorsan ısıtıcıya çok gerek yok. Ama zemine kum döşemen çok iyi olur. Çünkü japonlar ağızlarını böyle temizliyorlar ve sanırım bundan zevk alıyorlar [:)))] . Japon balığı dışında bir balık beslemediğimden diğerleri nasıl olur bilmiyorum ama melek ve sarı prenses çok hoşuma gidiyor bir bak istersen. Dış filtreye gerek yok. Hava pompası ben kullanmıyorum iç filtre zaten bu boyutta tek başına iş görüyor. Dekorda da plastik şeylere çok bulaşma. Sanırım bu kadar [:)] kolay gelsin
Çöpçüm Ölmüş:(
Benim de akvaryumumda iki çöpçü balığım aniden ölmüştü. Bir tanesini japon balığı temizlemiş diğeri ise bir gün hastalıktan sonra aniden öldü. Suyun kireci, aşırı yem veya yetersiz yem, atılan yemin ağır gelmesi, diğer balıkların rahatsız etmesi, akvaryuma konulan kaya tuzunun gereğinden fazla olması sebep olabilir. Çöpçülerin devamı varsa zincirleme ölümler gerçekleşebilir. Ama tabii bu benim akvaryumumdaydı. Belki sizinkine olmaz [:)]
Benim de akvaryumumda iki çöpçü balığım aniden ölmüştü. Bir tanesini japon balığı temizlemiş diğeri ise bir gün hastalıktan sonra aniden öldü. Suyun kireci, aşırı yem veya yetersiz yem, atılan yemin ağır gelmesi, diğer balıkların rahatsız etmesi, akvaryuma konulan kaya tuzunun gereğinden fazla olması sebep olabilir. Çöpçülerin devamı varsa zincirleme ölümler gerçekleşebilir. Ama tabii bu benim akvaryumumdaydı. Belki sizinkine olmaz [:)]
Yeni Japon Balığı
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=zeynebinyeri98]Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.[/QUOTE]Kardeşim gerçekler bunlar.Sen göz göre göre öldürüyorsun hayvanları.sinirlenmemiş burada sen sinirlenmişsin.Biraz sakin ol.Her cevaba böyle hitap edeceksen cevap yazmayız bizde
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=zeynebinyeri98]Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.[/QUOTE]
[:kotu:]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryuma_balik_eklemek_ve_alistirma_yontemleri_k799106.asp[/URL]
[/QUOTE]Tunç boşver kardeşim.cevap vermekle hata yaptın sen.Doğruyu söylemek bile sinirlenme olmuş[/QUOTE]
Ah benim güzel kardeşlerim... Fanusta balığı besle diyen de besleyen de ben değilim. Üstelik soruyu sorduğumda balık için ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteydim. Bir anda ne yapacağımı şaşırdığım sırada gelip de bana katil muamelesi yapmanız hiç hoş olmadı. Elbette doğruyu söylediniz ancak "hastanız geberdi" demek var "maalesef hastamızı kaybettik" demek var. Üslubunuz o an için bana ağır geldi.Daha önce de burada yardım istediğim çok oldu. Bir şekilde yardım edilmeye çalışıldı, ciddiye alınıp cevaplar verildi.Ancak hiçbir konuda tam anlamıyla bir çözüme kavuşamadım maalesef. Üstelik sürekli yok akvaryum boyutuydu yok şuydu yok buydu diye de eleştirildim. Elbette bunca yıldır bu hobiyle uğraşıyorsunuzdur bilginiz vardır ama diğer hobicileri hor görmeyiniz heveslerini kırmayınız. Saygı çerçevesinde yazmaya çalıştım ancak çerçeveyi aştıysam affola. Bu arada balıklarım yaşıyor. Yeni gelen balık da gayet sağlıklı durumda. Cevaplarınıza müteşekkirim.[EDIT]Nefer,2015-08-14 11:15:21[/EDIT]
[QUOTE=Mactavish][QUOTE=zeynebinyeri98]Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.[/QUOTE]Kardeşim gerçekler bunlar.Sen göz göre göre öldürüyorsun hayvanları.sinirlenmemiş burada sen sinirlenmişsin.Biraz sakin ol.Her cevaba böyle hitap edeceksen cevap yazmayız bizde
[QUOTE=Tunc Berk][QUOTE=zeynebinyeri98]Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.[/QUOTE]
[:kotu:]
[URL]http://www.akvaryum.com/Forum/akvaryuma_balik_eklemek_ve_alistirma_yontemleri_k799106.asp[/URL]
[/QUOTE]Tunç boşver kardeşim.cevap vermekle hata yaptın sen.Doğruyu söylemek bile sinirlenme olmuş[/QUOTE]
Ah benim güzel kardeşlerim... Fanusta balığı besle diyen de besleyen de ben değilim. Üstelik soruyu sorduğumda balık için ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteydim. Bir anda ne yapacağımı şaşırdığım sırada gelip de bana katil muamelesi yapmanız hiç hoş olmadı. Elbette doğruyu söylediniz ancak "hastanız geberdi" demek var "maalesef hastamızı kaybettik" demek var. Üslubunuz o an için bana ağır geldi.Daha önce de burada yardım istediğim çok oldu. Bir şekilde yardım edilmeye çalışıldı, ciddiye alınıp cevaplar verildi.Ancak hiçbir konuda tam anlamıyla bir çözüme kavuşamadım maalesef. Üstelik sürekli yok akvaryum boyutuydu yok şuydu yok buydu diye de eleştirildim. Elbette bunca yıldır bu hobiyle uğraşıyorsunuzdur bilginiz vardır ama diğer hobicileri hor görmeyiniz heveslerini kırmayınız. Saygı çerçevesinde yazmaya çalıştım ancak çerçeveyi aştıysam affola. Bu arada balıklarım yaşıyor. Yeni gelen balık da gayet sağlıklı durumda. Cevaplarınıza müteşekkirim.[EDIT]Nefer,2015-08-14 11:15:21[/EDIT]
Yeni Japon Balığı
Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.
Ne sinirleniyon hacı? Sakin sakin soru soruyoz burda. 1-Bana akvaryumcu ne dediyse o sıcaklığı uyguladım.2-arkadaşıma balığı fanusta besle diye ben demedim. Beslemiş yani sonra da beslenmez deyince bana verdi çok da memnun değiliz heralde bu durumdan. 3- Kendi balıklarımı nasıl attıysam lap diye bunu da attım. Bu bilgi de hiçbir yerde yazmıyor. Atmayın haaaa ölür diye. 4-Hastaysa da besleyecek başka tankım yok. Öleceklerse de Allahın emri o zaman. Hadi eyv.
Yeni Japon Balığı
Merhabalar. Bir arkadaşım fanusta balık besliyormuş. 2 tane japona bir haftadır bakıyorlarmış. Bir tanesi ölmüş. Diğeri de ölmesin diye bana getirdi. Boyu benim japon balıklarımla aynı. Gözleri hafif kanlanmış gibi, ama şuan hareketli. Sürekli ağzını açıp kapatıyor. Fanusun suyu da biraz soğuktu. Benim suyum 20-21 derece. Bir anda atınca bir durgunlaştı balık. Yemini farklı veriyorlarmış benimkinden. Şimdi ben ne yapmalıyım? Bu balıkta bir hastalık varsa benimkilere de geçer mi? Ortama en çabuk ayak uydurmasını nasıl sağlayabilirim? Bana yardımcı olur musunuz [:)]
Merhabalar. Bir arkadaşım fanusta balık besliyormuş. 2 tane japona bir haftadır bakıyorlarmış. Bir tanesi ölmüş. Diğeri de ölmesin diye bana getirdi. Boyu benim japon balıklarımla aynı. Gözleri hafif kanlanmış gibi, ama şuan hareketli. Sürekli ağzını açıp kapatıyor. Fanusun suyu da biraz soğuktu. Benim suyum 20-21 derece. Bir anda atınca bir durgunlaştı balık. Yemini farklı veriyorlarmış benimkinden. Şimdi ben ne yapmalıyım? Bu balıkta bir hastalık varsa benimkilere de geçer mi? Ortama en çabuk ayak uydurmasını nasıl sağlayabilirim? Bana yardımcı olur musunuz [:)]
Minik Caretta Caretta
Sanırım burada karetta karetta lar koruma altına alınmış. Yumurtlama veya yumurtadan çıkma dönemindeler galiba. Bu minik de yolunu şaşırmış belli ki. Ama sonunda doğru yola gitti. Umarım iyidir. Herkese teşekkürler
Sanırım burada karetta karetta lar koruma altına alınmış. Yumurtlama veya yumurtadan çıkma dönemindeler galiba. Bu minik de yolunu şaşırmış belli ki. Ama sonunda doğru yola gitti. Umarım iyidir. Herkese teşekkürler
Minik Caretta Caretta
Merhaba arkadaşlar.Bu soruyu soracak hiçbir yer bulamadım. Bu yüzden size soracağım. Biliyorum akvaryumla ilgili değil ama bu da bir su canlısı. Aranızda bilgisi olan çıkar inşallah.Şu an ikindi vakti güneş çok etkili ve kıyıya küçük bir karetta karetta vurdu. Biraz kıyıda hareket etti sonra dalgayla birlikte tekrar denize girip hızlıca açıklara yüzmeye başladı ve gözden kayboldu. Biz hiç müdahale etmedik bir şey olmasın diye ama şimdi acaba o yaşayabilir mi? Gitti ama güneşli vakitte yolunu nasıl bulacak nereye gidecek?Bu konuda bilgisi olan arkadaş var mı?
Merhaba arkadaşlar.Bu soruyu soracak hiçbir yer bulamadım. Bu yüzden size soracağım. Biliyorum akvaryumla ilgili değil ama bu da bir su canlısı. Aranızda bilgisi olan çıkar inşallah.Şu an ikindi vakti güneş çok etkili ve kıyıya küçük bir karetta karetta vurdu. Biraz kıyıda hareket etti sonra dalgayla birlikte tekrar denize girip hızlıca açıklara yüzmeye başladı ve gözden kayboldu. Biz hiç müdahale etmedik bir şey olmasın diye ama şimdi acaba o yaşayabilir mi? Gitti ama güneşli vakitte yolunu nasıl bulacak nereye gidecek?Bu konuda bilgisi olan arkadaş var mı?
Japon Balığı Cinsiyet Ve Üremesi
Bu arada eğer yumurlarsa yumurtladığını nasıl anlayacağım?
Bu arada eğer yumurlarsa yumurtladığını nasıl anlayacağım?
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 35 Online Kullanıcı, 20 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
