ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Nikolay
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Ağustos 2015 21:45
Son Ziyaret:
30 Eylül 2015 15:51
Toplam Mesaj:
35 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nikolay
Doğum Tarihi:
21 Ağustos 1989
Yaş:
36
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Muhabbet KuŞu Üretim Hobi
&
50 CM Bombeli Akvaryum Hobici
4 Dişi Lepistes
2 Erkek Lepistes
1 Vatoz
2 Plati Dişi Erkek
1 Silver Moli Dişi
1 Black Moli Erkek
1 Erkek Elma Salyangoz
2 Yavru Lepistes
SON 10 MESAJI
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
Uzamayaca[QUOTE=Gokay YAGAR][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/150090/536.jpg[/IMG]
bu şekilde çoğalıyor.
Latince isim:Vallisneria americana (gigantea)
Eşanlamlılar:Array
Habitat:Asya
Height:50-100+ cm
Width:15-+ cm
Light:Düşük-Çok yüksek
Temperature:18-30°C
Water hardness:Yumuşak-Çok sert
pH degree:6.0 - 9.5 pH
Growth speed:Hızlı
Bakım:Çok kolay[/QUOTE]
Aradığım cevap buydu cok iyi oldu en azından görmüş oldum ... :)) teşekkür ederim [:iyi:]
[QUOTE=Sheyda 2723]Merhaba keske üzerlerini kesmeseydiniz cunku o sekilde curume yapiyo sazlar aklinizda oldun dipten koparilir
[/QUOTE]
İş işten geçti artık desenize :) çürüme şuan yok ama kesilen yaprakların uzamayacağını bilerek akvaryuma göre kestim :) Sonra ele dolaşıyor dip cekimi yaparken. Çok uzundular
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
[QUOTE=mesutok]Tebrikler güzel bir akvaryum olmuş, sağlıklı günlerde besleyin balıkları birdişininde kıç kısmı siyahlaşmış belliki yavru var hamile. Sağlıklı hobiler.[:nazar:][/QUOTE]
Teşekkür ederim belki biraz amatörce fakat , gerçekten balıklarımın sağlıklı olduğunu düşünüyorum 40 Litre bir akvaryumu cok doldurmak istemiyorum .
Saz Bitkisi Aldım 2 Kök Bi Nasıl Cogaltcam Bunları
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Merhabalar ,
Petshoptan iki kök saz bitkisi aldım baya bi uzundu 1 metre kadar cogunu kesmek zorunda kaldım , zaten petshopcuda üretmiş baya bi akvaryumunda duruyordu akvaryumum 37 cm yükseliginde adam dediki akvaryumun boyutuna göre kesebilirsin bunları üstlerinden dedi . Peki neresinden cogaltıp başka bir yere ekebileceğim foto koydum ilgilenirseniz sevinirim. Bitkiyle pek alakam olmadığı için resim koyayım ordan gösterin bana size zahmet hangi dallarıı cogaltırım keserim ayırırım bnim resimlerden gösteriniz.
[IMG]http://i.hizliresim.com/rVkbZa.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/951BoZ.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/Eqd1mD.jpg[/IMG]
Bu Da Benim Akvaryumum 40 Litre Bakınız. !
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Canlı Doğuranlar Serisi takımı bir akvaryum olmak üzere sizlere göstermek istedim.
Akvaryumda Black moly , Silver Moly , Lepistes , plati , Elma Salyangozu , Vatoz bulunmakta. İleriki zamanlarda yapay bitkiler gidecek yerini tam olarak Elodea , tilki kuyruğu ve saz bitkileri kayalıklar yerini alacaktır. Video henüz şuan yükleniyor ..
[VID]http://youtu.be/fSrVR1YnoEk[/VID]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Ben dişiyi en son gördüğümde yavruluktaydı (delinen şişe) , rafya da tanktaydı. O yüzden bu tarz bir yorum yazdım.
Rafya kötü demeye çalışmadım anlayacağınız. Yalnız rafyayı normalde daha ince tiftmiyorlar mı?[/QUOTE]
Anladım :) Hayır tiftmiyorlar . Bir sorun yok şuan diğer balıkta yavru vermeye başladı 21 birisinden aldık bakalım şimdi diğer yavrulayandan ne kadar alacağız 2 tane geldi şuan. Ve yavruluğu çok iyi yapmısım o eski şişeyi attım şimdiki şişe büyük yavru büyütme için , cok büyük oval derin ve içerisine dış filtre şelalesinin bir çıkışından hava hortumu bağlayıp şişenin içine akıtıyorum hem sirkülasyonu sağlıyor hem hava veriyor balıklar gözle[:O] farkedilir şekilde 4 -5 günde büyüdü.
Canlı bitki alacaktım fakat hiç bir yerde yok stokta kalmamış cogu yerde 1balik.com dan alışveriş yapıyorm ben ordada yok eldoa star java moss tilki kuyruğu kalmamış.[EDIT]Nikolay,2015-08-28 23:57:06[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]İşte bu yüzden yavruluk kullanmak saçmadır; Yavruluğun tasarım amacı aslen anne ,yavrular ve diğer balıkları birbirinden ayırmaktır. Ancak hesaba katılmayan şey, normal ortamda doğum yapan lepistes dibe çökecek,saklanacaktır. Oysa yavruluktaki dişi yüzeyde ve göz önünde durmaya mecburdur. Bu dişiyi doğum sırasında strese sokar.
Yavruluk tasarımındaki diğer hesaba katılmayan şey ise yavrunun doğar doğmaz alttaki bölmeye inmek yerine yüzeye, hava keselerini havayla doldurmaya çıkacak olmalarıdır.
Normal tankta doğum yapan dişi dipteyken yavru hızla yüzeye çıkacak, anne ile yavrular karşılaşmayacaktır. Ancak yavrulukta dişi de yüzeyde olduğundan yavrunun anne ile karşılaşması kaçınılmazdır. Zaten strese girmiş olan dişi doğum sırasında harcadığı enerjiyi de kendi yavrularını yiyerek kazanacaktır.
Kısacası yavruluk kullanmak, kullanmamaktan daha fazla kayba neden olur.
İnsanların rafya yada bitki kullanmasının sebebi de bu zaten. Teknik olarak tankta duran rafyanın dişinize hiçbir hayrı olmaz..[/QUOTE]
ben yavruluk kullanmadim ki ? O rsfya olmasaydı ben suan 21 tane yavruyu alamazdim dogum akvaryum ici gerceklesti hic yavruluga girmedi dogum icin yavruluk yok zaten almayida dusunmuyorum. Rafya nin icine dogurdu disi cok faydasi var oyle demeyin ... Ve dogum normal tankta gerceklesti aninda cikardigibni yiyordu bi kacini gordum yerken bazilarida kacti rafyaya 21 tane aldm sknti yok 5 litre damacanayi kestm dis filtre selaleden havayi baglayip igneyle delik actm ana tankta gayet mutlular
üretimhanelerde bile rafya
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=j7XSpn_kjl4[/VID][EDIT]Nikolay,2015-08-24 01:02:02[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim yorumlarınız için 19 tane kurtarabildim , artık annenin karın şişikliği gitti. rahat 30 40 tane yavru yemiştir .
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
[QUOTE=Cbci] Hayırlı olsun [:D]Bol bol sağlıklı yavruların olur İNŞALLAH [:nazar:]. [/QUOTE]
tesekkur ederim fakat 18 tanesini kurtarabildim geri kalanini yedi anac gozumun onunde[:(] dogurur dogurmaz balik dogmaya kalmadan anasi yiyor bn bile hizina yetisemedim[EDIT]Nikolay,2015-08-23 13:01:35[/EDIT]
Sonunda Geldi Minik Gözler ..
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
Çok sevimliler[:3], ilk yavrularımızda aldık . Daha doğuma devam ... şuan akvaryumda gördüklerimi topladım 14 tane ayırdım , daha ara ara doğuruyor rafya içinde kabuk içinde saklananlarda mevcut ellemedim şimdi hepsini bir doğursun sabah saatlerinde alacagım.[:)]
[VID]http://youtu.be/D8iGMQgf-80[/VID]
Konuyu gec actim görün istedim
5 litrelik akvaryumda hangi balık beslenir
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
[QUOTE=fehim1]5 litrelik akvaryumda neler besleyebilirim. editededitIDKaPTaN/editIDeditDate2011-03-08 02:44:14/editDate/edited[/QUOTE]
5 LİTRELİK DAMACANADA BETTA BESLE KARDESİM.
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
KULLANICILAR
- 119 Online Kullanıcı, 65 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Laetacara,
Urar,
lojistisyen,
ternapi,
Ehtiyar,
Hidro Dinamik,
chucuk,
ProfMalawi,
Tnrfb,
TheDS,
darkaura,
mrah,
jamaisvus,
mustafatelli,
yeekim,
portre,
Sütçü,
nomercy,
EKAR,
ilterisdoğukan,
Balikcidede,
oktay42,
balta11,
Tolga8995,
enginm2000,
Serpent,
bysmokin,
gencaslann,
MelihB,
etiismail,
betta.ist,
-RBG-,
EvcilAl,
HaydarGul,
murtdmr,
HalilSefaa,
nazemert1,
Enes Bilgili,
Betul_,
kyhni SPb_iuEa,
1xbet app_ztSt,
Leo#[Owitipitdrnyjip,
oguzhanns,
osmandbnl,
Sufisu,
Mr. WingMan,
riderfish,
berat76,
Sungurr,
Mertkk,
akvarist10UR,
Onurgozoglu,
AquaShirmp,
burak1996,
Huzeyfe.ylc,
AquaVita,
Dexy12,
Flytheshrimp,
eackgzz,
jezey,
Akyol hobi,
oguzsel,
√olkaπ,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
