ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
DuyguTeker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Eylül 2015 13:55
Son Ziyaret:
27 Nisan 2017 13:37
Toplam Mesaj:
7 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Duygu TEKER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Duygu Teker
SON 7 MESAJI
Bitkili Akvaryumda Aydınlatma Deneyimim
Benimki mâlesef Amerika' yı baştan keşfetmek gibi oldu ve Florasan a karar verdim. Hafta başında 1 Grolux ve 1 Daylight aldım. Müsait bir zamanımda 1 grolux daha ve bir de aquastar alıp tamamlayacağım. Şerit led sistemi tamamen iptal ettim. Ya bitkisiz bir akvaryum meraklısına uygun bir fiyattan vereceğim ya da olmazsa evin biryerlerinde dekorasyon amaçlı kullanacağım [:)]
Benimki mâlesef Amerika' yı baştan keşfetmek gibi oldu ve Florasan a karar verdim. Hafta başında 1 Grolux ve 1 Daylight aldım. Müsait bir zamanımda 1 grolux daha ve bir de aquastar alıp tamamlayacağım. Şerit led sistemi tamamen iptal ettim. Ya bitkisiz bir akvaryum meraklısına uygun bir fiyattan vereceğim ya da olmazsa evin biryerlerinde dekorasyon amaçlı kullanacağım [:)]
Bitkili Akvaryumda Aydınlatma Deneyimim
Herkese Selamlar.
Bir kaç aydır üyesi olduğum ama bir kaç yıldır takip ettiğim bu forumda aydınlatma konusundaki tecrübelerimi anlatmak istedim. Hem yeni deneyecek olan arkadaşlara bir miktar fikir vermek hem de deneyimli olan arkadaşların da tavsiyelerini görmek beni memnun eder.
200 LT lik (100x40x50h) ebatlarındaki akvaryumumda Anubias, Cryptocoryne Parva, Blyxa Japonica, Cryptocoryne Balansea, Eleocharis Parvula, Flame Moss, Hygrophila Difformis (Çınar) ve Eleodea Nuttallii den oluşan bitki örtüm var. CO2 yi mayalı sistem üzerinden sağlayıp vortex diffüzör ile akvaryuma veriyorum. Bu arada gübreleme konusunda hiç bir boşluk bırakmadığımı da belirtmek isterim.
Bu detaylardan sonra gelelim asıl konuya :
Aydınlatma için ilk denemem 8 m lik şerit led ile olmuştu. Metrede 60 led, tek çipli 3528 ledlerden 3 m mavi, 3 m kırmızı, 1 m beyaz ve 1 m yeşil kombinasyonu ile kurduğum aydınlatmam bitkilerimde gözle görülür hiç bir fark yaratmayınca ve parvula' m tamamen eriyip bitince metrajı 3 ay önce 13 m ye çıkardım.
4 m kırmızı, 4 m mavi, 3 m beyaz ve 2 m yeşil ile yeni bir kombinasyon oluşturdum. Yeniden alıp ektiğim Eleocharis parvula bitkisinde yine giderek zayıflama var. Blyxa Japonica ve Cryptocryne Parva olduğu gibi duruyorlar. Kötüye gitmemekle birlikte gözle görülür bir gelişim de yok. Çınar güzelleşiyor ve gelişiyor ama pek yeni sürgün göremiyorum, daha açıkçası çoğalmasını sağlayamıyorum. C.Balansea fena sayılmaz, yeni bir sürü sürgün vermiş. Anubias, Flame moss ve Eleodea Nuttallii coşmuş durumda ama zaten bu bitkiler yetişmesi çok kolay olan bitkiler.
En sonunda anladım ki şerit ledlerim bana istediğim sonucu sağlamak konusunda yeterli gelmeyecek. Tüm bu kombinasyona ek olarak dün akşam birer adet 39w T5 Sylvania Grolüx ve 39w T5 Philips Daylight bağlamaya karar verdim. Gidişi gözlemleyip gelişmeleri buradan paylaşacağım.
Tüm bu yazıların neticesinde söylemek istediğim; edindiğim naçizane izlenimim şudur:
Tek çipli 3528 şerit ledler ile akvaryum aydınlatması, bitki yetiştirmek için yeterli gelmiyor. (13 m olsa bile)..
Herkese Selamlar.
Bir kaç aydır üyesi olduğum ama bir kaç yıldır takip ettiğim bu forumda aydınlatma konusundaki tecrübelerimi anlatmak istedim. Hem yeni deneyecek olan arkadaşlara bir miktar fikir vermek hem de deneyimli olan arkadaşların da tavsiyelerini görmek beni memnun eder.
200 LT lik (100x40x50h) ebatlarındaki akvaryumumda Anubias, Cryptocoryne Parva, Blyxa Japonica, Cryptocoryne Balansea, Eleocharis Parvula, Flame Moss, Hygrophila Difformis (Çınar) ve Eleodea Nuttallii den oluşan bitki örtüm var. CO2 yi mayalı sistem üzerinden sağlayıp vortex diffüzör ile akvaryuma veriyorum. Bu arada gübreleme konusunda hiç bir boşluk bırakmadığımı da belirtmek isterim.
Bu detaylardan sonra gelelim asıl konuya :
Aydınlatma için ilk denemem 8 m lik şerit led ile olmuştu. Metrede 60 led, tek çipli 3528 ledlerden 3 m mavi, 3 m kırmızı, 1 m beyaz ve 1 m yeşil kombinasyonu ile kurduğum aydınlatmam bitkilerimde gözle görülür hiç bir fark yaratmayınca ve parvula' m tamamen eriyip bitince metrajı 3 ay önce 13 m ye çıkardım.
4 m kırmızı, 4 m mavi, 3 m beyaz ve 2 m yeşil ile yeni bir kombinasyon oluşturdum. Yeniden alıp ektiğim Eleocharis parvula bitkisinde yine giderek zayıflama var. Blyxa Japonica ve Cryptocryne Parva olduğu gibi duruyorlar. Kötüye gitmemekle birlikte gözle görülür bir gelişim de yok. Çınar güzelleşiyor ve gelişiyor ama pek yeni sürgün göremiyorum, daha açıkçası çoğalmasını sağlayamıyorum. C.Balansea fena sayılmaz, yeni bir sürü sürgün vermiş. Anubias, Flame moss ve Eleodea Nuttallii coşmuş durumda ama zaten bu bitkiler yetişmesi çok kolay olan bitkiler.
En sonunda anladım ki şerit ledlerim bana istediğim sonucu sağlamak konusunda yeterli gelmeyecek. Tüm bu kombinasyona ek olarak dün akşam birer adet 39w T5 Sylvania Grolüx ve 39w T5 Philips Daylight bağlamaya karar verdim. Gidişi gözlemleyip gelişmeleri buradan paylaşacağım.
Tüm bu yazıların neticesinde söylemek istediğim; edindiğim naçizane izlenimim şudur:
Tek çipli 3528 şerit ledler ile akvaryum aydınlatması, bitki yetiştirmek için yeterli gelmiyor. (13 m olsa bile)..
Kılıç Kuyruklarımı Yaşatamıyorum.
3 aylık gözlem sonucunda vardığım sonuç şudur: Protein ağırlıklı kırmızı granül yem bu balıklarımı öldürüyormuş. 3 farklı bitkisel yem yanında arada bir azar azar verdiğim bu yemi kestim ve o günden beri bir tane bile kılıç kuyruğum ölmedi. İlgilerini esirgemeyen herkese teşekkürler ederim.
3 aylık gözlem sonucunda vardığım sonuç şudur: Protein ağırlıklı kırmızı granül yem bu balıklarımı öldürüyormuş. 3 farklı bitkisel yem yanında arada bir azar azar verdiğim bu yemi kestim ve o günden beri bir tane bile kılıç kuyruğum ölmedi. İlgilerini esirgemeyen herkese teşekkürler ederim.
12 M Şerit Led Yeterli Midir?
Açıkçası aldığım şerit ledler konusunda çok çok bilinçli değildim. Karaköy' de bulunan elektrik malzemeleri satan bir dükkandan (Karaköy Akbank' ın arka tarafına doğru) 5 er metrelik makaralar halinde kırmızı, mavi, yeşil ve beyaz alıp bunları kombine ederek kullandım. Bilindik bir markanın ürünleri değiller.
Açıkçası aldığım şerit ledler konusunda çok çok bilinçli değildim. Karaköy' de bulunan elektrik malzemeleri satan bir dükkandan (Karaköy Akbank' ın arka tarafına doğru) 5 er metrelik makaralar halinde kırmızı, mavi, yeşil ve beyaz alıp bunları kombine ederek kullandım. Bilindik bir markanın ürünleri değiller.
12 M Şerit Led Yeterli Midir?
Akvaryum sevdalısı herkese selamlar. Kabaca100x40x50 (200 LT) lik akvaryumumda CO2 için mayalı sistem; aydınlatma olarak şerit led kullanıyorum. Toplamda 12 m (4m Mavi, 4m Kırmızı, 2m Yeşil ve 2m Beyaz olmak üzere ) 60 led/m tek çipli dış mekan aydınlatma, tabanı komple parvula kaplayabilmek için yeterli olur mu acaba?
Akvaryum sevdalısı herkese selamlar. Kabaca100x40x50 (200 LT) lik akvaryumumda CO2 için mayalı sistem; aydınlatma olarak şerit led kullanıyorum. Toplamda 12 m (4m Mavi, 4m Kırmızı, 2m Yeşil ve 2m Beyaz olmak üzere ) 60 led/m tek çipli dış mekan aydınlatma, tabanı komple parvula kaplayabilmek için yeterli olur mu acaba?
Kılıç Kuyruklarımı Yaşatamıyorum.
Bahsettiğiniz linkteki yazıyı okudum. Açıkçası bu tarz eksiklikleri pek yapmadığımı düşünüyorum.
Dış filtremi 3-4 ayda bir temizliyorum. Bahsettiğim iç filtre ise her hafta temizleniyor.
Balıklarıma genelde 3-4 çeşit yem veririm. Pul yem değişmezim. Yanında protein ihtiyacına yönelik (tetralar için) çok az miktarda kırmızı granül yem veririm. Yanısıra bitkisel farklı yemler de zaman zaman kullanırım.
Aksesuar olarak (aquascaping' e meraklı olduğum için) sadece bir ağaç dalı kullanıyorum. Bu ağaç dalı mangrow kökü falan değil, bildiğiniz sokaktan bulduğum bir ağaç dalı. Ancak yaklaşık 8-9 aydır akvaryumda bulunuyor. Sağlıksız bir ortam yaratsa tüm türleri etkilerdi ve yavrulama olmazdı diye düşünüyorum. Hatta akvaryumda başedemediğim bir salyangoz üremesi de var ki pek çok yazıda bunun aslında sağlıklı bir su dengesinin göstergesi olduğunu okumuştum.
Aydınlatmayı ise sabahları saat 8 den 11-12 ye kadar ve akşamları 20 den 24 e kadar yakıyorum. Toplam 8 m yi bulan 4 ayrı renkte şerit led (silikonlu dış mekan) kullanıyorum.
Balıklarımda erime, beyaz benek vs gibi sıkıntılar hiç olmadı. Ama şimdi yazarken hatırladım 2 adet lepisteste ve 1 adet black moli de bayatlamış pul yemden kaynaklanan dengesiz yüzme ve nihayetinde ölümle sonuçlanan problemler oldu.
Bir miktar daha gözlemleyeceğim. Eğer kılıçkuyruk ölümleri (bir iki tane daha) devam ederse elden çıkarmak en sağlıklısı olacak sanırım.[EDIT]DuyguTeker,2015-09-02 17:09:15[/EDIT]
Bahsettiğiniz linkteki yazıyı okudum. Açıkçası bu tarz eksiklikleri pek yapmadığımı düşünüyorum.
Dış filtremi 3-4 ayda bir temizliyorum. Bahsettiğim iç filtre ise her hafta temizleniyor.
Balıklarıma genelde 3-4 çeşit yem veririm. Pul yem değişmezim. Yanında protein ihtiyacına yönelik (tetralar için) çok az miktarda kırmızı granül yem veririm. Yanısıra bitkisel farklı yemler de zaman zaman kullanırım.
Aksesuar olarak (aquascaping' e meraklı olduğum için) sadece bir ağaç dalı kullanıyorum. Bu ağaç dalı mangrow kökü falan değil, bildiğiniz sokaktan bulduğum bir ağaç dalı. Ancak yaklaşık 8-9 aydır akvaryumda bulunuyor. Sağlıksız bir ortam yaratsa tüm türleri etkilerdi ve yavrulama olmazdı diye düşünüyorum. Hatta akvaryumda başedemediğim bir salyangoz üremesi de var ki pek çok yazıda bunun aslında sağlıklı bir su dengesinin göstergesi olduğunu okumuştum.
Aydınlatmayı ise sabahları saat 8 den 11-12 ye kadar ve akşamları 20 den 24 e kadar yakıyorum. Toplam 8 m yi bulan 4 ayrı renkte şerit led (silikonlu dış mekan) kullanıyorum.
Balıklarımda erime, beyaz benek vs gibi sıkıntılar hiç olmadı. Ama şimdi yazarken hatırladım 2 adet lepisteste ve 1 adet black moli de bayatlamış pul yemden kaynaklanan dengesiz yüzme ve nihayetinde ölümle sonuçlanan problemler oldu.
Bir miktar daha gözlemleyeceğim. Eğer kılıçkuyruk ölümleri (bir iki tane daha) devam ederse elden çıkarmak en sağlıklısı olacak sanırım.[EDIT]DuyguTeker,2015-09-02 17:09:15[/EDIT]
Kılıç Kuyruklarımı Yaşatamıyorum.
Herkese merhabalar. Bu forumun yeni üyesi olmakla birlikte aslında çok uzun zamandır takip ediyorum. Bu günden sonra da mümkün olduğunca çok paylaşımda bulunmaya çalışacağım. Sorunum şu:
200 Lt lik bitkili bir akvaryumum var. 1200 Lt dış filtre ve 500 Lt lik bir iç filtre ile (İç filtreyi aslında yardımcı seviyede bir temizlik ve daha çok da CO2 enjeksiyonunda kullanıyorum çünkü dış filtrem temizliği tek başına halledebiliyor.)
Su değişimlerini haftada bir (nadiren 15 günde bir) 25 litre olarak gerçekleştiriyorum.
Akvaryum içerisinde şu anda 16 adet neon tetra, 30 civarında irili ufaklı lepistes ve 9-10 tane civarı kılıçkuyruk yavrusu bulunuyor. Akvaryumumda daha önce bunlara ek olarak 6-7 tane balon ve normal moli ile 4 adet plati vardı, lepistes sayısı da çok daha fazlaydı ve bu sayılara 5 adet lepistesten ulaştım. ( Populasyonu azaltmak ve zamanla sadece neon tetraya dönmek niyetim var).
Kılıç kuyruk yavrularım ise daha önce elimde bulunan 2 dişi ve bir erkekten ürediler. Diğer türlerde hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen (sadece 1 adet balon moli ölümü) 2 ay gibi bir süre içinde erkek ve dişi kılıç kuyruklarımı ölü olarak buldum. Şimdi de her hafta ya da 10 günde bir bir adet yavru kılıçkuyruğu akvaryumumda ölü olarak buluyorum. İnterneti araştırdığımda çok aşırı koşullar istemeyen bir tür olduğunu okudum. (Hatta pek çoklarına göre neon tetra çok daha hassas bir tür olmasına rağmen onlarda bir sıkıntı yok. )
Acaba mı dediğim bir tek husus bitkiler için kullandığım sıvı gübreler: Haftada bir defa 2 kapak potasyum ve 1 kapak demir gübre ekliyorum, ki bu miktarlar üzerinde yazan kullanma talimatındaki dozaja uygun. (ayrıca tabanda kuma gömülü misket gübreler de var.).
Gerekirse diye bilgilendireyim. Yaz boyunca su sıcaklığı 28-30 dereceler civarındaydı. Kışın 25 derecede sabit tutuyorum.
Konu ile ilgili bilgisi olan, bilgilendirebilecek kimse var mıdır?.[EDIT]DuyguTeker,2015-09-02 14:15:43[/EDIT]
Herkese merhabalar. Bu forumun yeni üyesi olmakla birlikte aslında çok uzun zamandır takip ediyorum. Bu günden sonra da mümkün olduğunca çok paylaşımda bulunmaya çalışacağım. Sorunum şu:
200 Lt lik bitkili bir akvaryumum var. 1200 Lt dış filtre ve 500 Lt lik bir iç filtre ile (İç filtreyi aslında yardımcı seviyede bir temizlik ve daha çok da CO2 enjeksiyonunda kullanıyorum çünkü dış filtrem temizliği tek başına halledebiliyor.)
Su değişimlerini haftada bir (nadiren 15 günde bir) 25 litre olarak gerçekleştiriyorum.
Akvaryum içerisinde şu anda 16 adet neon tetra, 30 civarında irili ufaklı lepistes ve 9-10 tane civarı kılıçkuyruk yavrusu bulunuyor. Akvaryumumda daha önce bunlara ek olarak 6-7 tane balon ve normal moli ile 4 adet plati vardı, lepistes sayısı da çok daha fazlaydı ve bu sayılara 5 adet lepistesten ulaştım. ( Populasyonu azaltmak ve zamanla sadece neon tetraya dönmek niyetim var).
Kılıç kuyruk yavrularım ise daha önce elimde bulunan 2 dişi ve bir erkekten ürediler. Diğer türlerde hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen (sadece 1 adet balon moli ölümü) 2 ay gibi bir süre içinde erkek ve dişi kılıç kuyruklarımı ölü olarak buldum. Şimdi de her hafta ya da 10 günde bir bir adet yavru kılıçkuyruğu akvaryumumda ölü olarak buluyorum. İnterneti araştırdığımda çok aşırı koşullar istemeyen bir tür olduğunu okudum. (Hatta pek çoklarına göre neon tetra çok daha hassas bir tür olmasına rağmen onlarda bir sıkıntı yok. )
Acaba mı dediğim bir tek husus bitkiler için kullandığım sıvı gübreler: Haftada bir defa 2 kapak potasyum ve 1 kapak demir gübre ekliyorum, ki bu miktarlar üzerinde yazan kullanma talimatındaki dozaja uygun. (ayrıca tabanda kuma gömülü misket gübreler de var.).
Gerekirse diye bilgilendireyim. Yaz boyunca su sıcaklığı 28-30 dereceler civarındaydı. Kışın 25 derecede sabit tutuyorum.
Konu ile ilgili bilgisi olan, bilgilendirebilecek kimse var mıdır?.[EDIT]DuyguTeker,2015-09-02 14:15:43[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
