ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Froniuss
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
102
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Kasım 2015 10:10
Son Ziyaret:
05 Temmuz 2016 22:39
Toplam Mesaj:
155 [0.04 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mevlüt
Doğum Tarihi:
27 Ekim 1989
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Saygılarımla / Kolay Gelsin
Mevlüt KAYA
/ Mükemmel Kaynak Bölümü
/ Kaynak Teknisyeni
/ Fronius İstanbul
Elektronik Ticaret ve Servis Ltd. Şti.
/ Aydınlı Mah. Birlik Org. San. Böl.
Batı Cad. 3. Sok. No:1
34953 Tuzla - İstanb
SON 10 MESAJI
Bitkili Akvaryumun Son Hali
[QUOTE=eakin]Herşey iyi hoş da neden komple su değişimi yaptınız onu anlayamadım[:?][/QUOTE]
Merhaba geç dönüş için kusura bakmayın. Tankın içinde aşırı derecede salyangoz üredi baş edemiyordum bende % 10 su kalana kadar suyu aldım ve elle tek tek 3 saatte topladım düşünün ne kadar çok vardı.
[QUOTE=yusufdemir]Güzel yapnışsınız . Ellerinize sağlık. Birşey soracağım floresan armatürünü ne yapıyoruz onu tam anlayamadım.[/QUOTE]
Merhaba geri dönüş için kusura bakmayın. Akvaryumun üzerine kapak yapamadım çok yoğun çalışıyorum bu aralar hep şehir dışında olduğumdan fırsatım olmuyor akvaryumla ilgilenmeye güncel resimleri yüklüyorum.
Armatürü üst kapak yapamadığım için geçici olsun diye ışıklandırma için florasan bağlamak amacıyla aldım.[EDIT]Froniuss,2016-05-13 09:16:27[/EDIT]
Güncel Resimler..
[url=http://hizliresim.com/Wkl3QE][img]http://i.hizliresim.com/Wkl3QE.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LXGqj][img]http://i.hizliresim.com/3LXGqj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/RkazPo][img]http://i.hizliresim.com/RkazPo.jpg[/img][/url]
[QUOTE=eakin]Herşey iyi hoş da neden komple su değişimi yaptınız onu anlayamadım[:?][/QUOTE]
Merhaba geç dönüş için kusura bakmayın. Tankın içinde aşırı derecede salyangoz üredi baş edemiyordum bende % 10 su kalana kadar suyu aldım ve elle tek tek 3 saatte topladım düşünün ne kadar çok vardı.
[QUOTE=yusufdemir]Güzel yapnışsınız . Ellerinize sağlık. Birşey soracağım floresan armatürünü ne yapıyoruz onu tam anlayamadım.[/QUOTE]
Merhaba geri dönüş için kusura bakmayın. Akvaryumun üzerine kapak yapamadım çok yoğun çalışıyorum bu aralar hep şehir dışında olduğumdan fırsatım olmuyor akvaryumla ilgilenmeye güncel resimleri yüklüyorum.
Armatürü üst kapak yapamadığım için geçici olsun diye ışıklandırma için florasan bağlamak amacıyla aldım.[EDIT]Froniuss,2016-05-13 09:16:27[/EDIT]
Güncel Resimler..
[url=http://hizliresim.com/Wkl3QE][img]http://i.hizliresim.com/Wkl3QE.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/3LXGqj][img]http://i.hizliresim.com/3LXGqj.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/RkazPo][img]http://i.hizliresim.com/RkazPo.jpg[/img][/url]
Taban Bitkisi
[QUOTE=rizasirman]Ben de internetten karasal bir moss alıp sucul ortama alıştırdım. İmkanınız varsa ısısı düşük bir tankta submers ortama adapte etmeyi deneyin.
Ben direkt tankın içine koyup su yüzeyine ve ışığa yakın bir bölüme moss teline bağlamıştım. Tankta tüp CO2 sistemi de vardı. Alışması aylar aldı ama ümidimi kesmedim. Sonunda submers ortama uyum sağladı. Siz de benzer bir deneme yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Bilgilendirme için teşekkür ederim deniyorum şuanda bilgilendirme için yazacam tekrardan
[QUOTE=rizasirman]Ben de internetten karasal bir moss alıp sucul ortama alıştırdım. İmkanınız varsa ısısı düşük bir tankta submers ortama adapte etmeyi deneyin.
Ben direkt tankın içine koyup su yüzeyine ve ışığa yakın bir bölüme moss teline bağlamıştım. Tankta tüp CO2 sistemi de vardı. Alışması aylar aldı ama ümidimi kesmedim. Sonunda submers ortama uyum sağladı. Siz de benzer bir deneme yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Bilgilendirme için teşekkür ederim deniyorum şuanda bilgilendirme için yazacam tekrardan
Taban Bitkisi
[QUOTE=Ferhat Özarslan]Bi keresinde bende bulmuştum denemek için ayrı bir kapta suya koydum. Bir kaç gün sonra sivrisinek larvaları çıkmıştı içinden. Balıklara zararlı bakteriler de olabilir diye atmıştım sonra. [/QUOTE]
Bende denemek istiyorum bu akşam koyacam bakalım nasıl bir sonuç çıkacak resimleri paylaşırım
[QUOTE=Ferhat Özarslan]Bi keresinde bende bulmuştum denemek için ayrı bir kapta suya koydum. Bir kaç gün sonra sivrisinek larvaları çıkmıştı içinden. Balıklara zararlı bakteriler de olabilir diye atmıştım sonra. [/QUOTE]
Bende denemek istiyorum bu akşam koyacam bakalım nasıl bir sonuç çıkacak resimleri paylaşırım
Taban Bitkisi
Merhaba arkadaşlar çalıştığım şirketin çatısında işim vardı yukarı çıktım su oluklarında yosun gördüm inceledim felan çok hoşuma gitti yakından baktığımda tamamı suyun içinde sadece ucundaki filizler suyun dışına çıkmıştı acaba olur mu diye düşündüm ne kaybederimki dedim topladım bir poşet sizce iş yaparmı ? tankın içinde 2 tane tabana sabit kaya parçası var onun üstüne tuttursam çürürmü acaba çoğalması önemli değil çürümesin yeter. Resimlerde kötü çıkmış ama yıkayınca pisliği gider diye tahmin ediyorum.[:devil:][:devil:]
- Prof sistem Co2
- Misket gübre
- Sıvı gübre kullanıyorum aktif olarak
[url=http://hizliresim.com/217klL][img]http://i.hizliresim.com/217klL.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Pk3od6][img]http://i.hizliresim.com/Pk3od6.jpg[/img][/url]
Merhaba arkadaşlar çalıştığım şirketin çatısında işim vardı yukarı çıktım su oluklarında yosun gördüm inceledim felan çok hoşuma gitti yakından baktığımda tamamı suyun içinde sadece ucundaki filizler suyun dışına çıkmıştı acaba olur mu diye düşündüm ne kaybederimki dedim topladım bir poşet sizce iş yaparmı ? tankın içinde 2 tane tabana sabit kaya parçası var onun üstüne tuttursam çürürmü acaba çoğalması önemli değil çürümesin yeter. Resimlerde kötü çıkmış ama yıkayınca pisliği gider diye tahmin ediyorum.[:devil:][:devil:]
- Prof sistem Co2
- Misket gübre
- Sıvı gübre kullanıyorum aktif olarak
[url=http://hizliresim.com/217klL][img]http://i.hizliresim.com/217klL.jpg[/img][/url]
[url=http://hizliresim.com/Pk3od6][img]http://i.hizliresim.com/Pk3od6.jpg[/img][/url]
Mayalı Sistem Co2 Vermiyor
Merhaba mayalı sistemi nazıl hazırlanız maya oranı şeker oranı su oranı nasıl belirlediniz bu oranlar yeterli mi ? bunları açık yazarsanız daha faydalı olur bir ara bende kullandım size biraz yardımcı olması için oranları paylaşayım
2.5l kola şişesi içine 1 paket kuru maya dökün üzerine 1 su bardağı şeker ve kola şişesinin dış yüzeyinde yapışkan kağıdın üst çizgisine kadar ne soğuk ne sıcak ılık olacak şekilde su ile doldurun şeker ve maya eriyene kadar iyice çalkalayın 15 dk sonra gaz çıkışı başlar.
1.5l kola şişesinin içine yarısına kadar su ile doldurup maya dolu şişeden gelen hortumu suyun içinde kalacak şekilde uzatıp yanına başka delik açıp bunu da suya DEĞMEYECEK ŞEKİLDE kısa bırakıp yapıştırmanız gerekli.
Not: Çalkalama işlemini yapmadan önce hortumları geçireceğiniz deliği sıcak silikon veya çekomastik ile kapatmış ve bu yapıştırıcıların kurumuş olması gerekli eğer ki bunlar hala yapışmamış olursa gaz en yakın yerden kaçak verecektir. Kolay gelsin.[EDIT]Froniuss,2016-02-22 14:08:44[/EDIT]
Merhaba mayalı sistemi nazıl hazırlanız maya oranı şeker oranı su oranı nasıl belirlediniz bu oranlar yeterli mi ? bunları açık yazarsanız daha faydalı olur bir ara bende kullandım size biraz yardımcı olması için oranları paylaşayım
2.5l kola şişesi içine 1 paket kuru maya dökün üzerine 1 su bardağı şeker ve kola şişesinin dış yüzeyinde yapışkan kağıdın üst çizgisine kadar ne soğuk ne sıcak ılık olacak şekilde su ile doldurun şeker ve maya eriyene kadar iyice çalkalayın 15 dk sonra gaz çıkışı başlar.
1.5l kola şişesinin içine yarısına kadar su ile doldurup maya dolu şişeden gelen hortumu suyun içinde kalacak şekilde uzatıp yanına başka delik açıp bunu da suya DEĞMEYECEK ŞEKİLDE kısa bırakıp yapıştırmanız gerekli.
Not: Çalkalama işlemini yapmadan önce hortumları geçireceğiniz deliği sıcak silikon veya çekomastik ile kapatmış ve bu yapıştırıcıların kurumuş olması gerekli eğer ki bunlar hala yapışmamış olursa gaz en yakın yerden kaçak verecektir. Kolay gelsin.[EDIT]Froniuss,2016-02-22 14:08:44[/EDIT]
Her Türlü İhtiyaç
Arkadaşlar merhaba haftaya Avusturya wels' e gidiyorum ve orada bir kaç kişi ile tanıştım bir sürü akvaryum dükkanı olduğunu öğrendim bende gerekli bütün malzemeleri oradan almayı düşünüyorum buraya göre gözle görünür farklar mevcut Mesela jbl manado 10 litre kum 66tl ye denk geliyor gerekli bütün ihtiyaçlarınız için 20kg bagaj hakkım var bende bir kaç şey alacağım sizlerinde istekleri olursa alabilirim fiyat listesi ve gerekli malzemeleri seçmeniz için internet sitesi adresi https://www.interaquaristik.de/ buraya bir bakın ve isteyen olursa bana mail adresi veya telefondan ulaşsın mail 7/24 okuyorum telefon hep açık.İstanbul içi elden teslim yada isteyen olursa Türkiyeye geldiğimde kargo alıcı ödemek şartı ile gönderebilirim. Fiyatlarda benim hiç bir karım yok internet sitesini verdim fiyatına bakın 3,35 ile çarpıp bana parayı gönderin bende ihtiyacınız olan şeyleri getirmeye çalışırım kum olmassa daha kolay olur daha çok malzeme getirebilirim Eğer ki çok talep olursa vize sorun değil sırf ürün getirmek için bile gidebilirim ürünlerin fiyatının üstüne +15 tl olarak anlaşırsak sorun olmaz biletler biraz pahalı [:D]
örnek olarak en çok kullanılan ürünleri link olarak atayım siz kontrol edersiniz fiyat karşılaştırması da yaparsınız
1- https://www.interaquaristik.de/Wassertests/Nachfuellreagens/JBL-Test-Set-Permanent-CO%C2%B2-plus-pH-Nachfuellreagens/a-1017/
2- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/wurzeln/aquael-mangrovenwurzel-s/a-83099/
3- https://www.interaquaristik.de/Deko-Kies/Wurzeln/Echtes-Moorkienholz-Groe%C3%9Fe-1-ca-300-650-g/a-10128/
4- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/hobby-comb-rock-m/a-83526/
5- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/wurzeln/hobby-mopani-wurzel-l-ca-35-50-cm/a-82520/
6- https://www.interaquaristik.de/Deko-Kies/Pflanzensubstrate/JBL-Manado-25-Liter/a-12860/
Bunlar yeterli heralde sizde girip tek tek linklere bakarsanız ne ihtiyacınız varsa fiyat karşılaştırması yapabilirsiniz 3000 adet ürün listeleri var ADA marka kum arıyorum gören olursa banada link atsın [:D]
mail adresi : [email protected]
Telefon : 0533 153 04 03
Mevlüt KAYA[EDIT]Froniuss,2016-02-09 08:56:21[/EDIT]
Arkadaşlar merhaba haftaya Avusturya wels' e gidiyorum ve orada bir kaç kişi ile tanıştım bir sürü akvaryum dükkanı olduğunu öğrendim bende gerekli bütün malzemeleri oradan almayı düşünüyorum buraya göre gözle görünür farklar mevcut Mesela jbl manado 10 litre kum 66tl ye denk geliyor gerekli bütün ihtiyaçlarınız için 20kg bagaj hakkım var bende bir kaç şey alacağım sizlerinde istekleri olursa alabilirim fiyat listesi ve gerekli malzemeleri seçmeniz için internet sitesi adresi https://www.interaquaristik.de/ buraya bir bakın ve isteyen olursa bana mail adresi veya telefondan ulaşsın mail 7/24 okuyorum telefon hep açık.İstanbul içi elden teslim yada isteyen olursa Türkiyeye geldiğimde kargo alıcı ödemek şartı ile gönderebilirim. Fiyatlarda benim hiç bir karım yok internet sitesini verdim fiyatına bakın 3,35 ile çarpıp bana parayı gönderin bende ihtiyacınız olan şeyleri getirmeye çalışırım kum olmassa daha kolay olur daha çok malzeme getirebilirim Eğer ki çok talep olursa vize sorun değil sırf ürün getirmek için bile gidebilirim ürünlerin fiyatının üstüne +15 tl olarak anlaşırsak sorun olmaz biletler biraz pahalı [:D]
örnek olarak en çok kullanılan ürünleri link olarak atayım siz kontrol edersiniz fiyat karşılaştırması da yaparsınız
1- https://www.interaquaristik.de/Wassertests/Nachfuellreagens/JBL-Test-Set-Permanent-CO%C2%B2-plus-pH-Nachfuellreagens/a-1017/
2- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/wurzeln/aquael-mangrovenwurzel-s/a-83099/
3- https://www.interaquaristik.de/Deko-Kies/Wurzeln/Echtes-Moorkienholz-Groe%C3%9Fe-1-ca-300-650-g/a-10128/
4- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/hobby-comb-rock-m/a-83526/
5- https://www.interaquaristik.de/aquarium-deko/wurzeln/hobby-mopani-wurzel-l-ca-35-50-cm/a-82520/
6- https://www.interaquaristik.de/Deko-Kies/Pflanzensubstrate/JBL-Manado-25-Liter/a-12860/
Bunlar yeterli heralde sizde girip tek tek linklere bakarsanız ne ihtiyacınız varsa fiyat karşılaştırması yapabilirsiniz 3000 adet ürün listeleri var ADA marka kum arıyorum gören olursa banada link atsın [:D]
mail adresi : [email protected]
Telefon : 0533 153 04 03
Mevlüt KAYA[EDIT]Froniuss,2016-02-09 08:56:21[/EDIT]
180 Cm Bitkili Akvaryum Bitkiler Soluyor
[QUOTE=olcayaksu]Aslına bakarsan bende bitkilide yeniyim. Bitkiliye ilk adım atar atmaz parvulaya kafayı taktım :))
Hocam uzun uzun araştırdım onlarca makale okudum,belki yüzlerce kişinin kafasını şişirdim sonuç genellemede şu çıktı.
Tabanda gübre olması gerekir. ( Herkes jbl gibi markalar tavsiye etsede ben winra winplus kullandım Nede olsa yurdum malı yürüsün )
Reeflowers çok güzel bir marka bende onu kullanıyorum ama sıvı gübreleri ilk kurulumdan yaklaşık 15-20 gün sonra kullanmam gerektiği. ( Özelliklede potasyum şartmış )
Haftalık rutin %30 su değişimi.
İlk kurulumda benimde senin gibi çok bitkim yoktu. Co2 tüketecek canlı olmadığından çokta co2 vermeye gerek olmasada sudaki ph değerleri oynamaması için 7/24 co2 vermem gerektiği. ( halen bu şekilde devam ediyorum )
Aydınlatma 3 saat açık,3 saat kapalı,3 saat açık sonrasında kapalı olmak üzere günde 6 saat çalıştırdım. ( Çok şükür hiç yosun problemim olmadı )
Tabandaki lav kırığınında gübre vazifesi göreceğini sanmıyorum. Bence tabanda misket gübre kullanırsan iyi olur. Tabi bu konuda üstadlarımız daha iyi yönlendirmelerde bulunacaktır.
[/QUOTE]
Kardeşim akvaryumun hayırlı olsun bu adamın söylediklerini dinle [:)))]
[QUOTE=olcayaksu]Aslına bakarsan bende bitkilide yeniyim. Bitkiliye ilk adım atar atmaz parvulaya kafayı taktım :))
Hocam uzun uzun araştırdım onlarca makale okudum,belki yüzlerce kişinin kafasını şişirdim sonuç genellemede şu çıktı.
Tabanda gübre olması gerekir. ( Herkes jbl gibi markalar tavsiye etsede ben winra winplus kullandım Nede olsa yurdum malı yürüsün )
Reeflowers çok güzel bir marka bende onu kullanıyorum ama sıvı gübreleri ilk kurulumdan yaklaşık 15-20 gün sonra kullanmam gerektiği. ( Özelliklede potasyum şartmış )
Haftalık rutin %30 su değişimi.
İlk kurulumda benimde senin gibi çok bitkim yoktu. Co2 tüketecek canlı olmadığından çokta co2 vermeye gerek olmasada sudaki ph değerleri oynamaması için 7/24 co2 vermem gerektiği. ( halen bu şekilde devam ediyorum )
Aydınlatma 3 saat açık,3 saat kapalı,3 saat açık sonrasında kapalı olmak üzere günde 6 saat çalıştırdım. ( Çok şükür hiç yosun problemim olmadı )
Tabandaki lav kırığınında gübre vazifesi göreceğini sanmıyorum. Bence tabanda misket gübre kullanırsan iyi olur. Tabi bu konuda üstadlarımız daha iyi yönlendirmelerde bulunacaktır.
[/QUOTE]
Kardeşim akvaryumun hayırlı olsun bu adamın söylediklerini dinle [:)))]
Yine Hüsran
Geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.
Sazlarım Neden Böyle Oldu?
2 tane konu açmışsınız birinde 25 derecede diyorsunuz birinde 22 diyorsunuz [x(]
2 tane konu açmışsınız birinde 25 derecede diyorsunuz birinde 22 diyorsunuz [x(]
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 78 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Jeveux,
Sungurr,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
yeekim,
AquaVita,
bysmokin,
syerli,
efsane07,
Kınayu,
sina cen,
keremcosgun,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
Malawi34,
Arch.Hüseyin,
sedatkaryurek,
0rnn,
BilalM.,
Oquanus,
MertSoyumert,
HaydarGul,
kasim12,
emrahdm,
EmiirKaan,
FurkanYnk,
SEYTAL33,
Ancalagon,
Legionsgamer,
NightWist,
ali7,
hermiş,
Stoke,
Phos,
şansal,
aupqua,
Cyber_Scout,
emre12ozkan,
KadirEmre,
ilterisdoğukan,
m170,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
