ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mantisshrimp
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
30 Mart 2016 19:13
Son Ziyaret:
08 Kasım 2016 10:40
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail Atatoprak
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Denizli
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Rahip:Tanrı ruhunu affetsin.
Charlie:Neden olmasın, ne de olsa onun malı, değil mi?
SON 8 MESAJI
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Arkadaşlar Merhaba. Ben de yeniyim. Ilan vermek için ne yapmamız gerekiyor? Ilanlar yeni ilan veri açıyorum hata gorunuyo. Buraya tiklayin telefonunuzu girin diyo ama açılan sayfada telefonu girebilecegim bir yer çıkmıyor. Sadece iptal butonu var. Bir de telefonunuzu dikkatli girin gibi bi şeyler...[:?]
Arkadaşlar Merhaba. Ben de yeniyim. Ilan vermek için ne yapmamız gerekiyor? Ilanlar yeni ilan veri açıyorum hata gorunuyo. Buraya tiklayin telefonunuzu girin diyo ama açılan sayfada telefonu girebilecegim bir yer çıkmıyor. Sadece iptal butonu var. Bir de telefonunuzu dikkatli girin gibi bi şeyler...[:?]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]Tamamen mantık hatası var sizde. Bu durumda fiyat tüketiciyi etkiliyor. Üreticide bir problem yok.
Ben hale gittiğimde elmanın kilosunu 30 kuruştan konisyoncuya veriyorum, pazara gelinceye kadar 1 lira oluyor. Elime de daha çok nakit geçer.
Ben bu elmayı komisyoncuya satmasam da kendi aracımla küçük taleplerin olduğu yere gitsem yine 30 kuruştan satacaksam neden kilo kilo uğraşayım? 10 ton elmayı tek seferde satarım karım aynı nasılsa. Neden tekil tüketici ile uğraşayım.
Yani bu şu demek oluyor, bu firma 24, 24 sipariş alıp satmaktansa neden, akvaryem, evcilal, okyanuspet, atakanpet gibi firmalara koli koli vermiyor. Hızlı, basit, daha çok ürün ve daha çok nakit demek değil midir?[/QUOTE] Üretici tek tek satarsa neden 30kurusa satsin? Burada yarım saattir anlatmaya çalıştığım şey buydu. Hepsini tek tek satmak ayrı bir maliyet arti zaman kaybı olduğu için tarladan toptan olarak ucuza çıkıyor. Toptan perakende ayrımını biliyosunuzdur diye tahmin ediyorum. Yani özetle bir şeyi toptan almak toplam maliyeti düşürdüğü için birimlerin her birinin aynı ürünü birleserek büyük toptancidan toptan alip talepleri oraninca paylaşması tüketicinin (yani bizlerin hepimizin) cebinde muazzam bir tasarruf etkisi yaratacaktir. Saygılarımla
[QUOTE=emrekaya87]Istanbul karakoyden 15 tl ye temin ettim iki hafta önce saygılar. Mb aydinlatmadan.[/QUOTE]
Evet işte ben de oradan alcaktim. Ama tek tek kargoda kirilabiliyormus. Ondan vazgeçtim. Internetten almam. Kırık lamba gelirse eve napicam onu. Toptan getirtmek tek çözüm yolu gibi görünüyo. [:tel:]
[QUOTE=Tunc Berk]Tamamen mantık hatası var sizde. Bu durumda fiyat tüketiciyi etkiliyor. Üreticide bir problem yok.
Ben hale gittiğimde elmanın kilosunu 30 kuruştan konisyoncuya veriyorum, pazara gelinceye kadar 1 lira oluyor. Elime de daha çok nakit geçer.
Ben bu elmayı komisyoncuya satmasam da kendi aracımla küçük taleplerin olduğu yere gitsem yine 30 kuruştan satacaksam neden kilo kilo uğraşayım? 10 ton elmayı tek seferde satarım karım aynı nasılsa. Neden tekil tüketici ile uğraşayım.
Yani bu şu demek oluyor, bu firma 24, 24 sipariş alıp satmaktansa neden, akvaryem, evcilal, okyanuspet, atakanpet gibi firmalara koli koli vermiyor. Hızlı, basit, daha çok ürün ve daha çok nakit demek değil midir?[/QUOTE] Üretici tek tek satarsa neden 30kurusa satsin? Burada yarım saattir anlatmaya çalıştığım şey buydu. Hepsini tek tek satmak ayrı bir maliyet arti zaman kaybı olduğu için tarladan toptan olarak ucuza çıkıyor. Toptan perakende ayrımını biliyosunuzdur diye tahmin ediyorum. Yani özetle bir şeyi toptan almak toplam maliyeti düşürdüğü için birimlerin her birinin aynı ürünü birleserek büyük toptancidan toptan alip talepleri oraninca paylaşması tüketicinin (yani bizlerin hepimizin) cebinde muazzam bir tasarruf etkisi yaratacaktir. Saygılarımla
[QUOTE=emrekaya87]Istanbul karakoyden 15 tl ye temin ettim iki hafta önce saygılar. Mb aydinlatmadan.[/QUOTE]
Evet işte ben de oradan alcaktim. Ama tek tek kargoda kirilabiliyormus. Ondan vazgeçtim. Internetten almam. Kırık lamba gelirse eve napicam onu. Toptan getirtmek tek çözüm yolu gibi görünüyo. [:tel:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]Benim sorunun cevabı bu değil ama, ürünün orjinalliği, getirecek olan firmanın kendi karı, satışı faturalımı?
Elma, armut değil bunlar, ithal florasanlar.
Nasıl sahtesi olmaz? Size bu ürünleri temin edecek olan firma, size bu ürünl
ere ait gümrük vergisi beyannamesini sunuyor mu? Distrübitör sözleşmesi var mı?
Malları Türkiye"ye nasıl sokmuş?
[/QUOTE] şöyle soyliyim. Kafanızda ne canlandı bilmiyorum ama yurtdışından 24 adet ampul ithal etmiyoruz. Bu ampulleri bir elektrik Malzemeleri toptanci/Perakendecisine getirteceğim. Yani öyle yurtdışından direk ithal durumu yok. [:D] onlar da muhtemelen Türkiye Büyük ithalatcisindan orijinal kutusunda getirtiyor. Yani belge melge yok. [:lol:]
[QUOTE=Tunc Berk]Benim sorunun cevabı bu değil ama, ürünün orjinalliği, getirecek olan firmanın kendi karı, satışı faturalımı?
Elma, armut değil bunlar, ithal florasanlar.
Nasıl sahtesi olmaz? Size bu ürünleri temin edecek olan firma, size bu ürünl
ere ait gümrük vergisi beyannamesini sunuyor mu? Distrübitör sözleşmesi var mı?
Malları Türkiye"ye nasıl sokmuş?
[/QUOTE] şöyle soyliyim. Kafanızda ne canlandı bilmiyorum ama yurtdışından 24 adet ampul ithal etmiyoruz. Bu ampulleri bir elektrik Malzemeleri toptanci/Perakendecisine getirteceğim. Yani öyle yurtdışından direk ithal durumu yok. [:D] onlar da muhtemelen Türkiye Büyük ithalatcisindan orijinal kutusunda getirtiyor. Yani belge melge yok. [:lol:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Tesbihte hata olmaz. Olayın mantığını rahat kavramaniz için verdim o örneği. Örneğe geri dönersek elmayı nasıl ucuza alabilirdik? Aradaki onca araciyi atlayıp elmayı tarladan alabilseydik aynı elmayı 3 liraya değil 30kurusa alabilecektik. Tarla bu durumda üretim Yeri olan fabrika oluyor. Ama burada da şöyle bi sorun ortaya çıkıyor. Elma üretimi onbinlerce ton olduğu için bu elmalari daha iyi fiyatlara kilo kilo satmak mantıklı değil. Çünkü ürünlerin nihai tüketiciye ulaştirilması da bi maliyet. Ürünlerin tüketiciye götürülmesi gerek. Ürün nihai tüketiciye ulaştırılmak için elden ele geçerken fiyat da katlanarak artıyor. Iste bu durumda eğer küçük birimlerin küçük talepleri toplanıp üreticinin dikkatini çekecek bir miktara ulasirsa(toptan-perakende ayrımı) o zaman küçük birimler de ihtiyaçlarını çok daha ucuza temin eder hale gelebilirler. [:lol:] Biraz uzun olduysa kusura bakmayın. [;)][EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:47:45[/EDIT]
Tesbihte hata olmaz. Olayın mantığını rahat kavramaniz için verdim o örneği. Örneğe geri dönersek elmayı nasıl ucuza alabilirdik? Aradaki onca araciyi atlayıp elmayı tarladan alabilseydik aynı elmayı 3 liraya değil 30kurusa alabilecektik. Tarla bu durumda üretim Yeri olan fabrika oluyor. Ama burada da şöyle bi sorun ortaya çıkıyor. Elma üretimi onbinlerce ton olduğu için bu elmalari daha iyi fiyatlara kilo kilo satmak mantıklı değil. Çünkü ürünlerin nihai tüketiciye ulaştirilması da bi maliyet. Ürünlerin tüketiciye götürülmesi gerek. Ürün nihai tüketiciye ulaştırılmak için elden ele geçerken fiyat da katlanarak artıyor. Iste bu durumda eğer küçük birimlerin küçük talepleri toplanıp üreticinin dikkatini çekecek bir miktara ulasirsa(toptan-perakende ayrımı) o zaman küçük birimler de ihtiyaçlarını çok daha ucuza temin eder hale gelebilirler. [:lol:] Biraz uzun olduysa kusura bakmayın. [;)][EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:47:45[/EDIT]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Şaşırmayın bu işler böyle. Tarlada üreticiden kilosu 30 kuruşa toptan alınan (örneğin) elma nasıl oluyor da pazarda nihai tüketiciye ulaşana kadar 3 liraya yükseliyor. Aynı mantık burada da işliyor. Pazardan elma aldığınızda sadece pazarciya kar ettirmiyosunuz; aradaki büyük Toptancıya, küçük Toptancıya, araciya, komisyoncuya, halciye, kalırsa biraz da üreticiye[:lol:] Sahtelik mevzusuna hiç girmiyorum. Bu ürünün sahtesi olmaz. Sizi zihinlerimizdeki kaliteli urun=yüksek fiyat alışkanlığı bu düşünceye itiyor bence.[EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:29:40[/EDIT]
Şaşırmayın bu işler böyle. Tarlada üreticiden kilosu 30 kuruşa toptan alınan (örneğin) elma nasıl oluyor da pazarda nihai tüketiciye ulaşana kadar 3 liraya yükseliyor. Aynı mantık burada da işliyor. Pazardan elma aldığınızda sadece pazarciya kar ettirmiyosunuz; aradaki büyük Toptancıya, küçük Toptancıya, araciya, komisyoncuya, halciye, kalırsa biraz da üreticiye[:lol:] Sahtelik mevzusuna hiç girmiyorum. Bu ürünün sahtesi olmaz. Sizi zihinlerimizdeki kaliteli urun=yüksek fiyat alışkanlığı bu düşünceye itiyor bence.[EDIT]Mantisshrimp,2016-04-01 00:29:40[/EDIT]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
[QUOTE=Tunc Berk]"Çok ucuz" derken?
30 lira desek, siz 10 liraya mı satacaksınız?[/QUOTE]
Ne sormaya çalıştığınızı anlamadım. Neye 30 lira desek? Neyi 10 liraya saticam? Benim bir şey satma gibi bir niyetim zaten yok. Bi piyasa araştırması yaptım. Bunun sonucunu paylaşıyorum yalnızca. [:cik:]
[QUOTE=Tunc Berk]"Çok ucuz" derken?
30 lira desek, siz 10 liraya mı satacaksınız?[/QUOTE]
Ne sormaya çalıştığınızı anlamadım. Neye 30 lira desek? Neyi 10 liraya saticam? Benim bir şey satma gibi bir niyetim zaten yok. Bi piyasa araştırması yaptım. Bunun sonucunu paylaşıyorum yalnızca. [:cik:]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Google'da 39w tT5 grolux Sylvania olarak aratirsaniz özellikleri hakkında bilgi toplayabilirsiniz. Ama ürün budur yani. [^_^]
Google'da 39w tT5 grolux Sylvania olarak aratirsaniz özellikleri hakkında bilgi toplayabilirsiniz. Ama ürün budur yani. [^_^]
Sylvania Grolux T5 39w Bitki Ampulu
Arkadaşlar bu malzemenin piyasa fiyatı 35-40Lira arasında değişiyor. Bu çok arzu edilen ama gerek yüksek fiyatı, gerekse internet uzerinden siparişlerin kullanicilara ulastirilmasi esnasinda meydana gelen kayıplar (kırılması) yüzünden bu kaliteli ürüne ulaşmayı erteleyen akvaryumseverlere bi önerim var:
Denizli Merkez ve civarından katilacaklara bu ürünü piyasa fiyatının yarısından daha ucuz olarak getirtebilecegimin müjdesini veriyorum. Bir kolide 24 adet gelicek. Ama once Talebin 24 e ulaşması gerekiyor. Eger talep daha da fazla olursa bunu getirecek firma düzenli olarak bu ve buna eşdeğer ürünleri çok ucuza getirebilecek.
[EDIT]Mantisshrimp,2016-03-31 20:51:58[/EDIT]
Arkadaşlar bu malzemenin piyasa fiyatı 35-40Lira arasında değişiyor. Bu çok arzu edilen ama gerek yüksek fiyatı, gerekse internet uzerinden siparişlerin kullanicilara ulastirilmasi esnasinda meydana gelen kayıplar (kırılması) yüzünden bu kaliteli ürüne ulaşmayı erteleyen akvaryumseverlere bi önerim var:
Denizli Merkez ve civarından katilacaklara bu ürünü piyasa fiyatının yarısından daha ucuz olarak getirtebilecegimin müjdesini veriyorum. Bir kolide 24 adet gelicek. Ama once Talebin 24 e ulaşması gerekiyor. Eger talep daha da fazla olursa bunu getirecek firma düzenli olarak bu ve buna eşdeğer ürünleri çok ucuza getirebilecek.
[EDIT]Mantisshrimp,2016-03-31 20:51:58[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 10:49
Yeni Üye Forumu - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 76 Online Kullanıcı, 42 Üye
Online Kullanıcılar
Omer1881,
ibas34,
zen666,
EKAR,
osmandbnl,
MrBdk,
a.gumrah,
DigitalPen,
ezzalisi,
sina cen,
Tuby,
SinanBulut,
yyiImaz,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ciways,
Hoppala,
Mithrandirr,
altuntasseref,
0rnn,
Jeveux,
fikret43,
aquaticathearmi,
Kınayu,
yeekim,
syerli,
ilhannnn01,
scorpion26,
Durul26,
platinium,
alizaim,
Öğretmen Ali,
ZYTN,
sercaninceler,
Miller,
Oozer3466,
nniiaa,
kocoglu,
MurathanM,
Rafayel,
ternapi,
priemka_sjMl,
MCY4,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
