ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Judge_Fish
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
730
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Nisan 2017 12:19
Son Ziyaret:
10 Haziran 2021 21:21
Toplam Mesaj:
948 [0.28 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
A.Rahman Ahram Özdemir
Doğum Tarihi:
17 Nisan 1999
Yaş:
27
İl:
Ankara
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Karanlığa o kadar alışmışım ki, yıldızlar bile rahatsız ediyor beni...
SON 10 MESAJI
Betta & Karides & Lepistes
[QUOTE=yhackup]Betta tankımızda kurduğumdan beri iki yavru Lepistes var , bitkileri temizliyorlar [:)]
2 mavi Melek almıştım petshoptan ama koyar koymaz öldüler betta dokunmadı bile.
Sonra 4 kiraz karides aldım mutlu mesutlar dokunmuyorlar birbirlerine.
Bettayı bulunduğum ilde kendi yöntemleriyle üreten birinden almıştım sanırım o yüzden saldırgan değil ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201950061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201951041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201952071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce muhtemelen karma tankta büyüyen bir betta olabilir. Haricinde tek bakılıp da agresif olmayan bettalar da gördüm ve karmalarda besledim. Ama hangi tankta olursa olsun bir türlü lepistesler ile yıldızları birleşmedi. Muhtemelen kuyrukların uzunluğu betta için tehdit oluşturuyor ve saldırmaya başlıyorlardı. Bundan dolayı genel bakışım betta ile lepistesin aynı tankta olmaması (ki zaten tankınız küçük yani tek betta sizin için yeterli olur). Karma tanklarda betta sayılarını ayarlayabiliyorsunuz örneğin 100 litrede üç erkek ile beraber altı dişi bakan üyeler de vardı ki tank bol bitkili saklanma alanlı ve hoş görüntüye sahipti. Lepisteslerin temizleyici bir özelliğinin olmadığını biliyorum ama onun ayrıntısını canlı doğuran takımı daha iyi bilir diyeyim. Haricen temizlik için salyangoz alabilirsiniz. Betta en fazla merak ettiği zaman kabuğuna hamle yapabilir. Bir de karides konusu var ki o da başlı başına muamma. Denemek isterken vazgeçtiğim bir tür olarak kaldı. Sonuç olarak tankınızda tek betta çok hoş durur. Iyi hobiler
[QUOTE=yhackup]Betta tankımızda kurduğumdan beri iki yavru Lepistes var , bitkileri temizliyorlar [:)]
2 mavi Melek almıştım petshoptan ama koyar koymaz öldüler betta dokunmadı bile.
Sonra 4 kiraz karides aldım mutlu mesutlar dokunmuyorlar birbirlerine.
Bettayı bulunduğum ilde kendi yöntemleriyle üreten birinden almıştım sanırım o yüzden saldırgan değil ne dersiniz?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201950061.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201951041.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221547/230520201952071.jpg[/IMG][/QUOTE]
Daha önce muhtemelen karma tankta büyüyen bir betta olabilir. Haricinde tek bakılıp da agresif olmayan bettalar da gördüm ve karmalarda besledim. Ama hangi tankta olursa olsun bir türlü lepistesler ile yıldızları birleşmedi. Muhtemelen kuyrukların uzunluğu betta için tehdit oluşturuyor ve saldırmaya başlıyorlardı. Bundan dolayı genel bakışım betta ile lepistesin aynı tankta olmaması (ki zaten tankınız küçük yani tek betta sizin için yeterli olur). Karma tanklarda betta sayılarını ayarlayabiliyorsunuz örneğin 100 litrede üç erkek ile beraber altı dişi bakan üyeler de vardı ki tank bol bitkili saklanma alanlı ve hoş görüntüye sahipti. Lepisteslerin temizleyici bir özelliğinin olmadığını biliyorum ama onun ayrıntısını canlı doğuran takımı daha iyi bilir diyeyim. Haricen temizlik için salyangoz alabilirsiniz. Betta en fazla merak ettiği zaman kabuğuna hamle yapabilir. Bir de karides konusu var ki o da başlı başına muamma. Denemek isterken vazgeçtiğim bir tür olarak kaldı. Sonuç olarak tankınızda tek betta çok hoş durur. Iyi hobiler
Güney Amerika Cichlidleri
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_akvaryumlara_balik_onerileri_k893815.asp
Sizin için faydalı olabilir
https://www.akvaryum.com/Forum/kucuk_akvaryumlara_balik_onerileri_k893815.asp
Sizin için faydalı olabilir
Erkek Ve Dişi Beta Aynı Akvaryumda
[QUOTE=Lokmata][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218783/080520200103331.jpg[/IMG]
Merhabalar erkek betama çiftleşmesi için dişi beta aldım ayrı üreme tankı hazırlayıp koydum 4 gün beraber durdular erkek yuvayı yaptı ama kur ve çiftleşme olmadı kavga da etmediler. Sonrasında beklemekten vazgeçip ikisini de ana tanka aldım yaklaşık 2 haftadır bu tankda duruyorlar tankın boyutları 30*40*60 cm ayrıyeten bir tane elma salyangozum ve elodealarım var. Herhangi bir sorun görmedim şu ana kadar ikisi de gayet sağlıklı kuyrukları güzel beraber yem bile yiyorlar. Erkek strese giriyor mudur yine de bunu nasıl anlayabilirim, böyle durmasında bir sakınca var mı? [/QUOTE]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)
[QUOTE=Judge_Fish]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)[/QUOTE]
Özür dileyerek bir ekleme yapayım. Üretim düşünüyorsanız erkek ve dişi çiftleşme harici ayrı kalmalıdır. Üretimlerde sadece birbirleri görmelerine izin verilir sadece belli bir zaman beraber kalıp sonra tekrar kondisyon kazanmak üzere ayrılarak özel diyet uygulanır [:iyi:]
[QUOTE=Lokmata][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218783/080520200103331.jpg[/IMG]
Merhabalar erkek betama çiftleşmesi için dişi beta aldım ayrı üreme tankı hazırlayıp koydum 4 gün beraber durdular erkek yuvayı yaptı ama kur ve çiftleşme olmadı kavga da etmediler. Sonrasında beklemekten vazgeçip ikisini de ana tanka aldım yaklaşık 2 haftadır bu tankda duruyorlar tankın boyutları 30*40*60 cm ayrıyeten bir tane elma salyangozum ve elodealarım var. Herhangi bir sorun görmedim şu ana kadar ikisi de gayet sağlıklı kuyrukları güzel beraber yem bile yiyorlar. Erkek strese giriyor mudur yine de bunu nasıl anlayabilirim, böyle durmasında bir sakınca var mı? [/QUOTE]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)
[QUOTE=Judge_Fish]
Tankınız ortalama 72 litre. Gördüğüme göre de bitkili bir tank. Bol saklanma alanının olup olmadığını bilmiyorum ama erkek muhtemelen kendi bölgesini kurmuştur. Eğer bol saklanma alanı var ise bu şekilde bakabilirsiniz. Daha yüksek litrede karma tanklarda 3 erkek bireyin olduğu akvaryumları biliyorum. Bence litresi gayet yeterli. Saklanma alanı da uygunsa birkaç farklı tür ile de beslenebilir. Yahut da sadece dişi betta tankına dönüştürülebilir. Problem olmayacağını varsayıyorum (betta karakterlerini sakin olarak düşünülerek yazdığımı belirteyim)[/QUOTE]
Özür dileyerek bir ekleme yapayım. Üretim düşünüyorsanız erkek ve dişi çiftleşme harici ayrı kalmalıdır. Üretimlerde sadece birbirleri görmelerine izin verilir sadece belli bir zaman beraber kalıp sonra tekrar kondisyon kazanmak üzere ayrılarak özel diyet uygulanır [:iyi:]
Betta Tavuk Etiyle İdare Edermi
Ben bettalarima sera bettagran veriyorum. Daha bir problem yaşamadım. Onu deneyebilirsiniz. [:)]
Ben bettalarima sera bettagran veriyorum. Daha bir problem yaşamadım. Onu deneyebilirsiniz. [:)]
Crown Tail Beta Dişi Betayla Yaşarmı
[QUOTE=Beta_balik]Sorunuzun cevabı evet. Cinsiyetinin erkek olması yeterli.
Üretim esnasında çiftleşme ve yumurta olduktan sonra dişi ayrılır. Erkek olan yavrular çıkana kadar ve birkaç gün sonra orada kalır. Daha sonra yavruları yememesi için oda ayrılır. Yavrular ise en geç 2 ay sonunda ayrılır, uygun boyutta bir akvaryum varsa dişiler beraber tutulur. Ama erkekler ayrı kaplara konur.
Üretimin genel mantığı bu. Yani bu süreç boyunca bile balıklar birbirlerini az görür.[/QUOTE]
Benim bildiğim kadarıyla yavrular yumurtadan çıktıktan sonra babadan ayrılıyor. 2 ay beraber kaldıktan sonra renklenmeden evvel erkek ve dişiler ayrılıyor. 4. Aylarında yaklaşık orjinal rəngini vermeye başlıyor diye biliyorum ama. Yani baba ile kavga etmezler ama erkekler içinde mücadele olacaktır diyebiliriz galiba
[QUOTE=Beta_balik]Sorunuzun cevabı evet. Cinsiyetinin erkek olması yeterli.
Üretim esnasında çiftleşme ve yumurta olduktan sonra dişi ayrılır. Erkek olan yavrular çıkana kadar ve birkaç gün sonra orada kalır. Daha sonra yavruları yememesi için oda ayrılır. Yavrular ise en geç 2 ay sonunda ayrılır, uygun boyutta bir akvaryum varsa dişiler beraber tutulur. Ama erkekler ayrı kaplara konur.
Üretimin genel mantığı bu. Yani bu süreç boyunca bile balıklar birbirlerini az görür.[/QUOTE]
Benim bildiğim kadarıyla yavrular yumurtadan çıktıktan sonra babadan ayrılıyor. 2 ay beraber kaldıktan sonra renklenmeden evvel erkek ve dişiler ayrılıyor. 4. Aylarında yaklaşık orjinal rəngini vermeye başlıyor diye biliyorum ama. Yani baba ile kavga etmezler ama erkekler içinde mücadele olacaktır diyebiliriz galiba
Dişi Dediler Ama Erkeğe Kabarıyor
[QUOTE=RobinsonDefoe]Bu konuda tecrübeli değilim ama şu fotoğraftaki dişi taç kuyruk ile karşılaştırınca sanki dişiymiş gibi geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/250320201106351.jpg[/IMG]
Birazda kuyruk deformasyonu varsa yanıltmış olabilir. Erkeklerin kuyruğu taç kuyrukta olsa daha uzun olmazmı ?[/QUOTE]
Burdakı ışınlar kısa şekilde ve kuyruk formu geniş duruyor. Yanlış görmüyorsam arkadaşın bettasinda kuyruk formu küçük ışınlar ise uzun. Ct erkeklerindeki gibi. Yanlış mıyım bilemedim?
[QUOTE=RobinsonDefoe]Bu konuda tecrübeli değilim ama şu fotoğraftaki dişi taç kuyruk ile karşılaştırınca sanki dişiymiş gibi geldi.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/217048/250320201106351.jpg[/IMG]
Birazda kuyruk deformasyonu varsa yanıltmış olabilir. Erkeklerin kuyruğu taç kuyrukta olsa daha uzun olmazmı ?[/QUOTE]
Burdakı ışınlar kısa şekilde ve kuyruk formu geniş duruyor. Yanlış görmüyorsam arkadaşın bettasinda kuyruk formu küçük ışınlar ise uzun. Ct erkeklerindeki gibi. Yanlış mıyım bilemedim?
Şelale Filtre Önerisi ?
[QUOTE=Bettaburki]Ya betta ya filtre gerekmiyor neden istiyorsunki dogasinda pis suda yetisiyor nerdeyse betta baliklari bende bakiyorum hic filtre felan gerek duymadim isitici yetiyor birde bol bol bitki koy sadece bitkilerin arasinda bile yasiyor.[/QUOTE]
Her balık statüsündeki canlı için filtre gereklidir. Lütfen filtre ile ilgili ve beta ile ilgili makaleleri okumanızı tavsiye ederim.
[QUOTE=Bettaburki]Ya betta ya filtre gerekmiyor neden istiyorsunki dogasinda pis suda yetisiyor nerdeyse betta baliklari bende bakiyorum hic filtre felan gerek duymadim isitici yetiyor birde bol bol bitki koy sadece bitkilerin arasinda bile yasiyor.[/QUOTE]
Her balık statüsündeki canlı için filtre gereklidir. Lütfen filtre ile ilgili ve beta ile ilgili makaleleri okumanızı tavsiye ederim.
Betta Üretim Sorum Var :)
[QUOTE=Serkanjb]
Üretimi başarılı bir şekilde yaptım [:D] akvaryumu daralttım 30 cm yi 15 e çektim ve üreme gerçekleşti [:)))][/QUOTE]
Sağlıklı ve kayıpsız yavrular dilerim [:P]
[QUOTE=Serkanjb]
Üretimi başarılı bir şekilde yaptım [:D] akvaryumu daralttım 30 cm yi 15 e çektim ve üreme gerçekleşti [:)))][/QUOTE]
Sağlıklı ve kayıpsız yavrular dilerim [:P]
Şelale Filtre Önerisi ?
Bende uzun süre küçük tanklarda pipo kullandım. İç filtreler sanki biraz fazla dalgalanma yapıyor gibi geldi (tank litresi düşük olduğu için) . Hava motoru ve pipo kullanirsaniz, hava motorundan ince bir ses gelir ve iki güne alışırsınız. Hatta sesi duyamayinca acaba birşey mi oldu diye heyecanlanirsiniz [:)]. Benim tercihim hep pipodan yana [:D]
Bende uzun süre küçük tanklarda pipo kullandım. İç filtreler sanki biraz fazla dalgalanma yapıyor gibi geldi (tank litresi düşük olduğu için) . Hava motoru ve pipo kullanirsaniz, hava motorundan ince bir ses gelir ve iki güne alışırsınız. Hatta sesi duyamayinca acaba birşey mi oldu diye heyecanlanirsiniz [:)]. Benim tercihim hep pipodan yana [:D]
Betta Üretim Sorum Var :)
Merhaba;
Ne kadar doğruluk payı vardır bilmiyorum. Daha önce hiç üretim yapmadım ama okuduğum bazı endonezce, tayca makalelerde betta üretimi için ilk önce dişiyi koyuyorlar tankta plastik veya cam kapta. Dişi alıştıktan sonra erkeği tanka alıyorlar ve dişinin erkeğe göre baskın çıkmasını sağlamaya çalışıyorlar ki aradaki denge farkı ortadan kalksın. Siz nasıl yaptınız bilmiyorum ama dişinin tankı yabancilamasi ve erkeğin baskın çıkması belki etken sebep olabilir.
(Hatalarim varsa düzeltelim ki yanlış bilgi birikimi yayılmasın)
Sağlıklı balıklar [:)]
Merhaba;
Ne kadar doğruluk payı vardır bilmiyorum. Daha önce hiç üretim yapmadım ama okuduğum bazı endonezce, tayca makalelerde betta üretimi için ilk önce dişiyi koyuyorlar tankta plastik veya cam kapta. Dişi alıştıktan sonra erkeği tanka alıyorlar ve dişinin erkeğe göre baskın çıkmasını sağlamaya çalışıyorlar ki aradaki denge farkı ortadan kalksın. Siz nasıl yaptınız bilmiyorum ama dişinin tankı yabancilamasi ve erkeğin baskın çıkması belki etken sebep olabilir.
(Hatalarim varsa düzeltelim ki yanlış bilgi birikimi yayılmasın)
Sağlıklı balıklar [:)]
SON MESAJLAR
- Filtre Tercihi Att19, 09:29
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:21
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:21
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:21
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 09:13
- Rasbora Arıyorum Miller 09:13
- Satılık Eheim Kafa Motoru BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- 60-40-30 Diamond Clear Akvaryum Ve Malzemeler BarışSavaş 08:51
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 08:31
- L144 Blueice Dişiler hero14 08:29
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 07:31
- 2 Adet Blue Elektric Ramirezi Toplu Fiyat 500 Tl iSMaiL_1074 06:15
- Ista 3in1 Mayalı Sisteme Uygun Co2 Difüzör iSMaiL_1074 06:15
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
KULLANICILAR
- 51 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
zekigonlum,
sina cen,
altanilker,
Maydogan,
esatterdogann,
yeekim,
hero14,
EKAR,
ciways,
t.korkmaz,
sms1017,
senol74,
bysmokin,
Öğretmen Ali,
BilalM.,
Kemal eyilik,
Mikelenjelo,
melbet_mfet,
MCY4,
osmandbnl,
Sercan.,
DigitalPen,
mustafa7042,
Erdinc.B,
Yusaucar,
akvarist10UR,
Flytheshrimp,
sakal34,
Aguamentist,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
