ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
alpaydusungulu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
50
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Aralık 2021 11:36
Son Ziyaret:
02 Mayıs 2022 01:46
Toplam Mesaj:
123 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Alpay Düşüngülü
Doğum Tarihi:
28 Ocak 1998
Yaş:
28
İl:
Kahramanmaras
Meslek:
SMMM
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yaşadığın yeri cennet yapmadıkça kaçtığın her yer cehennemdir.
...Alpay Düşüngülü...
SON 10 MESAJI
Bitki Tedarik
Selamlar saygılar herkese değerli üyeler , ''limnophila aquatica'' bu bitkiden arıyorum 'sessilifllora' ile benziyor aynı cinsten zaten ama daha hızlı büyüyormuş görselleride çok hoşuma gitti denemek istiyorum ama hiç bir yerde bulamadım nerden temin edebileceğim konusunda yardımcı olursanız çok memnun olurum
Selamlar saygılar herkese değerli üyeler , ''limnophila aquatica'' bu bitkiden arıyorum 'sessilifllora' ile benziyor aynı cinsten zaten ama daha hızlı büyüyormuş görselleride çok hoşuma gitti denemek istiyorum ama hiç bir yerde bulamadım nerden temin edebileceğim konusunda yardımcı olursanız çok memnun olurum
12 Litre Walstad
[QUOTE=Yunus41] Durumumu anladığınız için teşekkürler. Abartı gelebilir ama 1 yıl ikna ve ortalama yüksek tutarak aldığımı söyleyeyim[:D]
Tabanı bende az tutmak istiyorum ama 2 cm çok az gibi geldi. 3-4 cm olması daha iyi olmaz mı?[/QUOTE]
Çok fazla olur yemyeşil olur akvaryum yosunda algden görülmez 1cm i geçmesin torf bol bol yeter emin ol
[QUOTE=Yunus41]Aydınlatmamız ve Arka fonumuz hazır[:D]
Yarın toprağı ve bitkileri yerleştirecem. Toprağın kurumasını bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222116011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatmayı birazz daha yukarı kaldırırsan güzel olur çok yakın olursa bitkilerin üzeri yosun kaplar
[QUOTE=Yunus41] Durumumu anladığınız için teşekkürler. Abartı gelebilir ama 1 yıl ikna ve ortalama yüksek tutarak aldığımı söyleyeyim[:D]
Tabanı bende az tutmak istiyorum ama 2 cm çok az gibi geldi. 3-4 cm olması daha iyi olmaz mı?[/QUOTE]
Çok fazla olur yemyeşil olur akvaryum yosunda algden görülmez 1cm i geçmesin torf bol bol yeter emin ol
[QUOTE=Yunus41]Aydınlatmamız ve Arka fonumuz hazır[:D]
Yarın toprağı ve bitkileri yerleştirecem. Toprağın kurumasını bekliyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222115531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/030220222116011.jpg[/IMG][/QUOTE]
Aydınlatmayı birazz daha yukarı kaldırırsan güzel olur çok yakın olursa bitkilerin üzeri yosun kaplar
12 Litre Walstad
[QUOTE=Yunus41] Tabii ki haklısınız ama boyut olarak buna bile büyük diyor ev ahalisi. Çok uyguna 2. El akvaryumlar var ama 2 yıl daha bunla idare etmek zorundayım. Bu arada küçük hacimli tanklarda ve kavanozlar da örnek Walstad metodlu akvaryumlar var. Sonuçları da iyi.[/QUOTE]
Anlıyorum ev ahalisi öyle diyorsa zıtlaşmak olmaz :) o zmn size tavsiyem walstad methodunda 2cm-3 cm torf kullanılması gerektiği söylenir ama siz asla bunu yapmayın akvaryum küçük oldugu için zemin kalınlığı 2cm i geçmesin 1cm torf + 1 cm akvaryum kumu toplamda 2cm olsun taban ve haftada en az 2 kere su değişimi yapın
[QUOTE=Yunus41] Tabii ki haklısınız ama boyut olarak buna bile büyük diyor ev ahalisi. Çok uyguna 2. El akvaryumlar var ama 2 yıl daha bunla idare etmek zorundayım. Bu arada küçük hacimli tanklarda ve kavanozlar da örnek Walstad metodlu akvaryumlar var. Sonuçları da iyi.[/QUOTE]
Anlıyorum ev ahalisi öyle diyorsa zıtlaşmak olmaz :) o zmn size tavsiyem walstad methodunda 2cm-3 cm torf kullanılması gerektiği söylenir ama siz asla bunu yapmayın akvaryum küçük oldugu için zemin kalınlığı 2cm i geçmesin 1cm torf + 1 cm akvaryum kumu toplamda 2cm olsun taban ve haftada en az 2 kere su değişimi yapın
Balıklar İçin Saklanma Önerilerinizi Alabilir Miyi
[QUOTE=Aliokayk][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233131/010220222003231.jpg[/IMG]
Son durum bu oldu. Mağara ve bir miktar bitki ilavesi yaptım. Mağaraya vatozlar ilgi göstermedi nedense. Arada bir çöpçü ve yoyo loache girip çıkıyor.
Sizce nasıl oldu? Yeni fikirler varsa alabilirim.
[/QUOTE]
Gayet güzel , benim önerim guppy grass ( lepistes otu )
[QUOTE=Aliokayk][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/233131/010220222003231.jpg[/IMG]
Son durum bu oldu. Mağara ve bir miktar bitki ilavesi yaptım. Mağaraya vatozlar ilgi göstermedi nedense. Arada bir çöpçü ve yoyo loache girip çıkıyor.
Sizce nasıl oldu? Yeni fikirler varsa alabilirim.
[/QUOTE]
Gayet güzel , benim önerim guppy grass ( lepistes otu )
Bu Akvaryumda Melek Balığı Yaşar Mı?
[QUOTE=Atay KUMBAR]Merhaba, 40 Litrelik bu akvaryumda 2-3 tane Melek Balığı yaşar mı? Bitki de eklemek istiyorum. Cory de koyabilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212566/020220221501461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tankı tamamen boşaltıp tabana beyaz silis kum serin ince bir tabak olsun , içerisinde başka gereksiz bir şey olmasın su sabit 25 derece olsun . En küçüğünden 1cm lik yavru melek alın 3 adet beslersiniz . Ama tabi 4-5 cm i geçmez boyu ve yanık kalır
[QUOTE=Atay KUMBAR]Merhaba, 40 Litrelik bu akvaryumda 2-3 tane Melek Balığı yaşar mı? Bitki de eklemek istiyorum. Cory de koyabilirim.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212566/020220221501461.jpg[/IMG][/QUOTE]
Tankı tamamen boşaltıp tabana beyaz silis kum serin ince bir tabak olsun , içerisinde başka gereksiz bir şey olmasın su sabit 25 derece olsun . En küçüğünden 1cm lik yavru melek alın 3 adet beslersiniz . Ama tabi 4-5 cm i geçmez boyu ve yanık kalır
12 Litre Walstad
[QUOTE=Yunus41]Ölçüler: 35*15*25
Canlı Türleri: Eklenecek
Bitki Türleri: Java Moss, Anubias, su mercimeği, Elodea
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 9 Watt, 6400k LED ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Toprak ve Siyah Kum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/010220221840221.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba[:D]
En sonunda ailemin izni ile akvaryum alabildim. Öncelikle akvaryumu büyüt vb. Şeyler söyleyeceksiniz yorum yapmayın. Alabileceğim en büyük akvaryum hem maddi hemde boyut olarak buydu. 1 günlük gezi yüzünden fotoğrafları ve kurulumu sonra ekliyeceğim.
Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
İyi Günler.
[/QUOTE]
Selamlar , hevesinizi kırmak istemem ama böyle bir akvaryum da walstad methoduyla kurulum yaptiginiz zaman kurulumdan maxsimum 1 ay sonra o şu yemyeşil olur denemesi elbette bedava :) ben çok denedim . Peşin peşin söylemişsiniz ama ben yinede söyleyim bu kadar küçük bir hacimden akvaryum olmaz su da denge oturmaz yani , bunu bu forumdaki bütün tecrübeli arkadaşlarda bilir bu yüzden hep daha büyük derler bana göre bir akvaryum minimum 45-50 lt olmalı altında akvaryum olmamalı , bütçe konusuna gelince aldığınız akvaryumla 45-55 lt lik bir akvaryum arasında öyle veremeyeceğiniz bir fark olucagini sanmıyorum siz yinede imkan varsa dediğim büyüklükte bir akvaryumla walstad yapın
[QUOTE=Yunus41]Ölçüler: 35*15*25
Canlı Türleri: Eklenecek
Bitki Türleri: Java Moss, Anubias, su mercimeği, Elodea
Tankın Yaşı: 0
Filtrasyon ve Işıklandırma: 9 Watt, 6400k LED ampul
Tasarım ve Dekorasyon: Toprak ve Siyah Kum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/231874/010220221840221.jpg[/IMG]
Herkese Merhaba[:D]
En sonunda ailemin izni ile akvaryum alabildim. Öncelikle akvaryumu büyüt vb. Şeyler söyleyeceksiniz yorum yapmayın. Alabileceğim en büyük akvaryum hem maddi hemde boyut olarak buydu. 1 günlük gezi yüzünden fotoğrafları ve kurulumu sonra ekliyeceğim.
Tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
İyi Günler.
[/QUOTE]
Selamlar , hevesinizi kırmak istemem ama böyle bir akvaryum da walstad methoduyla kurulum yaptiginiz zaman kurulumdan maxsimum 1 ay sonra o şu yemyeşil olur denemesi elbette bedava :) ben çok denedim . Peşin peşin söylemişsiniz ama ben yinede söyleyim bu kadar küçük bir hacimden akvaryum olmaz su da denge oturmaz yani , bunu bu forumdaki bütün tecrübeli arkadaşlarda bilir bu yüzden hep daha büyük derler bana göre bir akvaryum minimum 45-50 lt olmalı altında akvaryum olmamalı , bütçe konusuna gelince aldığınız akvaryumla 45-55 lt lik bir akvaryum arasında öyle veremeyeceğiniz bir fark olucagini sanmıyorum siz yinede imkan varsa dediğim büyüklükte bir akvaryumla walstad yapın
Lepistes Akvaryumu İçin Altyapı Oluşturma
[QUOTE=hestiya]Merhabalar 150-200 litreye yakın bir akvaryum alacağım içine sadece tek çeşit lepistes koyacağım (moskov blue,neon blue)gibi içine kum olarak sadece hagen düşünüyorum üstüne biraz tilki kuyruğu,gül bitkisi,lepistes otu,ağaç kökü,monte carlo zemin çimi ve moss koyacağım yanlarına cüce vatoz ve panda çöpçü koyacağım filtre olarak iç filtre kullanmak istiyorum güçlü bi iç filtre öneriniz var mı 150-200 litre için, Hagen yeterli olur mu bitkiler için yoksa başka kum mu kullanmalıyım söylediğim bitkiler için önemli bir ışıklandırma sistemi yapmalı mıyım yoksa akvaryumun kendi ışığı yeterli olur mu? Akvaryum alacağım ısıtıcı,filtre,kum,bitki,ağaç kökü bunlar alacaklarım başka ne almalıyım örneğin yem olarak ne kullanabilirim balıkların çok sağlıklı ve canlı olmasını istiyorum suyun içine ilaç vs atmalı mıyım atacaksam ne atmalıyım kısacası yazdıklarım harici ince detaylar kaldı onları da tam bilmiyorum ne almalıyım şimdiden teşekkür ederim herkese görüşleri ve yorumları için.
[/QUOTE]
Hagen felan boş iş başkan , ben sana olacakları söyleyim alcaksin hagen o kadar para verip ekiceksin bitkileri hiç biri buyumucek ondan sonra tekrar geliceksin buraya çözüm aramaya sana dicekler ki şunu kullan bunu kullan vs. Bnce sen böyle yapicagina maddi durumun yerindeyse alta sera floredepot , üste JBL manado yap icinede kapsül gubreleden al çok güzel bir gelişim gösterir bitkiler ışık olarakta wolfmar plant serisi hem uygun fiyatli hem performanslı . Bunlara imkanın yok isede walstad methoduyla başla araştır bak bir bu methoda . Eğer alta Lav kırığı üste hagen vs. Böyle başlarsan o bitkileri yetistiremeyip yolun başında hobiden sogursunuz :)
[QUOTE=hestiya]Merhabalar 150-200 litreye yakın bir akvaryum alacağım içine sadece tek çeşit lepistes koyacağım (moskov blue,neon blue)gibi içine kum olarak sadece hagen düşünüyorum üstüne biraz tilki kuyruğu,gül bitkisi,lepistes otu,ağaç kökü,monte carlo zemin çimi ve moss koyacağım yanlarına cüce vatoz ve panda çöpçü koyacağım filtre olarak iç filtre kullanmak istiyorum güçlü bi iç filtre öneriniz var mı 150-200 litre için, Hagen yeterli olur mu bitkiler için yoksa başka kum mu kullanmalıyım söylediğim bitkiler için önemli bir ışıklandırma sistemi yapmalı mıyım yoksa akvaryumun kendi ışığı yeterli olur mu? Akvaryum alacağım ısıtıcı,filtre,kum,bitki,ağaç kökü bunlar alacaklarım başka ne almalıyım örneğin yem olarak ne kullanabilirim balıkların çok sağlıklı ve canlı olmasını istiyorum suyun içine ilaç vs atmalı mıyım atacaksam ne atmalıyım kısacası yazdıklarım harici ince detaylar kaldı onları da tam bilmiyorum ne almalıyım şimdiden teşekkür ederim herkese görüşleri ve yorumları için.
[/QUOTE]
Hagen felan boş iş başkan , ben sana olacakları söyleyim alcaksin hagen o kadar para verip ekiceksin bitkileri hiç biri buyumucek ondan sonra tekrar geliceksin buraya çözüm aramaya sana dicekler ki şunu kullan bunu kullan vs. Bnce sen böyle yapicagina maddi durumun yerindeyse alta sera floredepot , üste JBL manado yap icinede kapsül gubreleden al çok güzel bir gelişim gösterir bitkiler ışık olarakta wolfmar plant serisi hem uygun fiyatli hem performanslı . Bunlara imkanın yok isede walstad methoduyla başla araştır bak bir bu methoda . Eğer alta Lav kırığı üste hagen vs. Böyle başlarsan o bitkileri yetistiremeyip yolun başında hobiden sogursunuz :)
Sadece Camda Yosunlaşma
[QUOTE=Atay KUMBAR]Vatoz alabilirsiniz. Hem karnı doyar hem de yosunları yer [:iyi:][/QUOTE]
Vatozum var ama camı temizlemiyor ya yosunları yiyor ama cam hala yeşil yeşil zaten camdaki yosunlar yiyemeyeceği kadar küçük , sadece yeşillenme oluyor camda kelebek vatoz varmış o iyi temizliyormuş onu deneyeceğim
[QUOTE=Atay KUMBAR]Vatoz alabilirsiniz. Hem karnı doyar hem de yosunları yer [:iyi:][/QUOTE]
Vatozum var ama camı temizlemiyor ya yosunları yiyor ama cam hala yeşil yeşil zaten camdaki yosunlar yiyemeyeceği kadar küçük , sadece yeşillenme oluyor camda kelebek vatoz varmış o iyi temizliyormuş onu deneyeceğim
Sadece Camda Yosunlaşma
Selamlar , 45 ltrik lepistes akvaryumumda bitkilerin formu gayet güzel üzerinde hiç yosun oluşmuyor , yerlerde yosun oluşmuyor kum tabakasında , yeşil nokta yosunu , sakal yosunu vs. hiçbir şey yok lakin sadece camlar yeşilleniyor haftalık camları temizlemessem görüntü çok bozuluyor çözüm önerisi olan var mıdır ? sıvı karbon kullandım Crstypro nun ama bir işe yaramıyor bnce :([EDIT]alpaydusungulu,2022-01-31 11:59:43[/EDIT]
Selamlar , 45 ltrik lepistes akvaryumumda bitkilerin formu gayet güzel üzerinde hiç yosun oluşmuyor , yerlerde yosun oluşmuyor kum tabakasında , yeşil nokta yosunu , sakal yosunu vs. hiçbir şey yok lakin sadece camlar yeşilleniyor haftalık camları temizlemessem görüntü çok bozuluyor çözüm önerisi olan var mıdır ? sıvı karbon kullandım Crstypro nun ama bir işe yaramıyor bnce :([EDIT]alpaydusungulu,2022-01-31 11:59:43[/EDIT]
Dünyanın En Yaşlı Akvaryum Balığı
[QUOTE=Hacanak]Arkadaşlar merhaba,
Haberlerde belki siz de rastlamışsınızdır. Aşağıdaki linkte anlatılan akvaryum balığının 90 yaşında olduğu ve yaşayan en yaşlı akvaryum balığı olduğu söyleniyor
Hadi bakalım en uzun kaç yıllık balıklarınız var ve cinsleri nedir?
Ben hobide yeni sayılırım ve benimle başından beri bu serüvende olan Zebra Daniom henüz 2 yıllık :)
[URL]https://www.ntv.com.tr/galeri/dunya/dunyanin-en-yasli-akvaryum-baligi-belirlendimetuselah,1_Y-fKormk-jSa9jqgDZkA/jkvSAfaS-EqYSRBSDh_u3g[/URL][/QUOTE]
Güzelmiş :) Metuşelah ta ne isim bee maşallah yıllar önce metin 2 de bir karakterde görmüştüm bu ismi şimdi hatırladım :) Benim en fazla beslediğim balık japon 4 yıl kadar besledim . Ama osmaniyede bir komşumuz vardı 70 li yaşlarında bir teyze fanusta bir japonu vardı bende o zmnlar 12-13 yaşındayım bu söylediğim 10-12 sene evvel ve japon balığının türüde comet ti kuyruğu uzundu tabi ozmnlar çok bilmediğim için fazla ilgimi çekmemişti ve kadının söylediğine göre 11 yıl oldu beraberiz diyordu evet yanlış duymadınız fanusta geçen 11 yıl ve haatırladığım balık sanki dereden alınmışta fanusa koyulmuş gibi zor sığıyordu fanusa tabi dediğim gibi o zmnlar fazla ilgimi çekmediği için sormadım hiç nasıl besliyordu hangi suyla besliyordu kaç günde bir su değiştiriyordu vs. ama koskoca kadın neden yalan söylesin :D 11 yıl diyorsa öyledir yani
[QUOTE=Hacanak]Arkadaşlar merhaba,
Haberlerde belki siz de rastlamışsınızdır. Aşağıdaki linkte anlatılan akvaryum balığının 90 yaşında olduğu ve yaşayan en yaşlı akvaryum balığı olduğu söyleniyor
Hadi bakalım en uzun kaç yıllık balıklarınız var ve cinsleri nedir?
Ben hobide yeni sayılırım ve benimle başından beri bu serüvende olan Zebra Daniom henüz 2 yıllık :)
[URL]https://www.ntv.com.tr/galeri/dunya/dunyanin-en-yasli-akvaryum-baligi-belirlendimetuselah,1_Y-fKormk-jSa9jqgDZkA/jkvSAfaS-EqYSRBSDh_u3g[/URL][/QUOTE]
Güzelmiş :) Metuşelah ta ne isim bee maşallah yıllar önce metin 2 de bir karakterde görmüştüm bu ismi şimdi hatırladım :) Benim en fazla beslediğim balık japon 4 yıl kadar besledim . Ama osmaniyede bir komşumuz vardı 70 li yaşlarında bir teyze fanusta bir japonu vardı bende o zmnlar 12-13 yaşındayım bu söylediğim 10-12 sene evvel ve japon balığının türüde comet ti kuyruğu uzundu tabi ozmnlar çok bilmediğim için fazla ilgimi çekmemişti ve kadının söylediğine göre 11 yıl oldu beraberiz diyordu evet yanlış duymadınız fanusta geçen 11 yıl ve haatırladığım balık sanki dereden alınmışta fanusa koyulmuş gibi zor sığıyordu fanusa tabi dediğim gibi o zmnlar fazla ilgimi çekmediği için sormadım hiç nasıl besliyordu hangi suyla besliyordu kaç günde bir su değiştiriyordu vs. ama koskoca kadın neden yalan söylesin :D 11 yıl diyorsa öyledir yani
SON MESAJLAR
- 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin 1Balikci, 00:08
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - L144 Şeffaf Dışkı NightWist, 23:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Cyber_Scout, 14:38
Hastalıklar ve İlaçlar - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 14:10
Akvaryum Tanıtımı - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 17:46
Akvaryum Tanıtımı - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri EmiirKaan, 11:48
Yeni Üye Forumu - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Japonum Hasta ahmetfiratozkaya, 23:10
Sazansıgiller - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mrmustang, 21:28
Canlı Doğuranlar - Kuracağım Bitkili Tank İçin Öneri MehmetEgemen, 20:14
Yeni Üye Forumu - Demasoni İçin Nasıl Bir Yavruluk Almalıyım? Oozer3466, 19:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Tuzlu Su Kurulumu Tortuga7, 18:45
Deniz Canlıları ve Akvaryumları Tanıtımı - Hi-tech Akvaryum Tür Tavsiyesi Oozer3466, 15:11
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam Oozer3466, 13:54
Akvaryum Tanıtımı - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Oozer3466, 13:49
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığıma Ne Oldu? Jenerator, 13:40
Labirentliler
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 01:30
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 01:30
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:20
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:20
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 00:17
- Bitki Çeşitleri emreemin 00:17
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 00:17
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 00:17
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 23:52
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 23:52
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 23:52
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 23:52
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 23:52
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:38
- Afra Coube AlisBaba 22:17
- Electric Blue Acara AlisBaba 22:17
- High-tech Bitki Çeşitleri BuRAK 21:56
- Jbl E901 Dış Filtre yusuf-konca 21:26
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 20:33
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 20:29
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 20:29
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 20:29
- Taşınıyorum Acil, Hobiye Ara ahmet22 19:37
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:29
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:29
- Antuta Çift Akvarist Hoca 16:44
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 16:41
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 16:41
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 16:41
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 15:58
- Atman 3338 Dış Filtre 3 Sepetli emree06 15:17
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 15:02
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 15:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 14:42
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 13:52
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 13:52
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 13:52
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:42
- Medaka Yetiştirme Seti 5'lik-10'luk ternapi 13:21
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:21
- L144 Blueice Dişiler hero14 12:59
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 12:49
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 12:49
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 12:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:12
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:12
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:12
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 11:40
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:34
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:34
KULLANICILAR
- 14 Online Kullanıcı, 8 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
