ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Furkanx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
126
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Mart 2022 11:27
Son Ziyaret:
26 Mayıs 2026 21:39
Toplam Mesaj:
141 [0.09 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan .
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
60x40x40 Loading
30x30x30 Loading
SON 10 MESAJI
Caridina Karides Blue Bolt Üreme
[QUOTE=Ahmet0732]
Merhaba dediğiniz gibi yapıcam ısıtıcı koymak yerine 1 1.5 ay daha bekliyeceğim[/QUOTE]
Kış ayların da üreme olmaması normal.
23 dereceler de genelde üreme oluyor.
Isıtıcı koymaktansa ben olsam akvaryum suyumu nasıl soğutucam diye düşünürdüm.24-25 derecelerin üstü bu canlılar için uygun değil.
[QUOTE=Ahmet0732]
Merhaba dediğiniz gibi yapıcam ısıtıcı koymak yerine 1 1.5 ay daha bekliyeceğim[/QUOTE]
Kış ayların da üreme olmaması normal.
23 dereceler de genelde üreme oluyor.
Isıtıcı koymaktansa ben olsam akvaryum suyumu nasıl soğutucam diye düşünürdüm.24-25 derecelerin üstü bu canlılar için uygun değil.
Kardinal Tetramın Üzerinde Beyaz Leke Var
[QUOTE=Lenneth]Merhaba, kardinal tetramın üstünde beyaz bir şey var ama ne olduğunu tam bilmiyorum. Ne olduğunu ve nasıl tedavi edebileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243078/140320241723381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243078/140320241724481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ani sıcaklık değişimlerinden kaynaklanabilir.
Beyaz benek tedavi diye aratın.
Isıtıcı olması lazım akvaryumda
[QUOTE=Lenneth]Merhaba, kardinal tetramın üstünde beyaz bir şey var ama ne olduğunu tam bilmiyorum. Ne olduğunu ve nasıl tedavi edebileceğim konusunda yardımcı olursanız sevinirim
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243078/140320241723381.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/243078/140320241724481.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ani sıcaklık değişimlerinden kaynaklanabilir.
Beyaz benek tedavi diye aratın.
Isıtıcı olması lazım akvaryumda
Creaqua E Line 30 Orion Led B Serisi 30
Creaqua E-Line benim bildiğim çok ısınıyor aşırı
Creaqua E-Line benim bildiğim çok ısınıyor aşırı
Yeni Akvaryum Odam
[QUOTE=Orhan76]Çok güzel olmuş elinize sağlık, çoğumuzun istediği bir şey bu tarz bir hobi odası, ilerde odaya eklemeyi düşündüğünüz farklı konseptler ve/veya canlılar var mı?[/QUOTE]
60x40x40 High Tech kurulumu yapıcam o da bunların yanına gelecek ama ağırlık olarak bitki ve caridina karides olacak.
[QUOTE=Orhan76]Çok güzel olmuş elinize sağlık, çoğumuzun istediği bir şey bu tarz bir hobi odası, ilerde odaya eklemeyi düşündüğünüz farklı konseptler ve/veya canlılar var mı?[/QUOTE]
60x40x40 High Tech kurulumu yapıcam o da bunların yanına gelecek ama ağırlık olarak bitki ve caridina karides olacak.
Yeni Akvaryum Odam
[QUOTE][/QUOTE]Ölçüler:50x35x35
Canlı Türleri: caridina
Bitki Türleri: Karışık
Tankın Yaşı: 5 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: -
Tasarım ve Dekorasyon: Creaqua
Şuanlık 2 akvaryum olarak devam etmekteyim.
Yakın zaman da 60x40x40 akvaryumun kurulumu bitecek ve yerini alacak.
Küçük olan akvaryum 30x303x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/150120251324181.jpg[/IMG][EDIT]Furkanx,2025-01-15 13:24:31[/EDIT]
[QUOTE][/QUOTE]Ölçüler:50x35x35
Canlı Türleri: caridina
Bitki Türleri: Karışık
Tankın Yaşı: 5 Ay
Filtrasyon ve Işıklandırma: -
Tasarım ve Dekorasyon: Creaqua
Şuanlık 2 akvaryum olarak devam etmekteyim.
Yakın zaman da 60x40x40 akvaryumun kurulumu bitecek ve yerini alacak.
Küçük olan akvaryum 30x303x30
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/060320242219431.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/234361/150120251324181.jpg[/IMG][EDIT]Furkanx,2025-01-15 13:24:31[/EDIT]
Bitkilere Sıçrayan Yosun Problemi
[QUOTE=albaraven]
ışık süresini akıllı priz ile kullanıyorum saat 14:00 da ışıklar açılıyor 00:00 da kapanıyor, yosun yiyici olarak 2 tane otocat 5 6 tanede nerite var.
ışık süresini arttırmakmı lazım azaltmakmı [/QUOTE]
6 saat yeterli olacaktır ışık süresi, 10 saat bence fazla.
[QUOTE=albaraven]
ışık süresini akıllı priz ile kullanıyorum saat 14:00 da ışıklar açılıyor 00:00 da kapanıyor, yosun yiyici olarak 2 tane otocat 5 6 tanede nerite var.
ışık süresini arttırmakmı lazım azaltmakmı [/QUOTE]
6 saat yeterli olacaktır ışık süresi, 10 saat bence fazla.
Dış Filitre De Hangisini Seçmeliyim
[QUOTE=che41]Elimde bir adet sunsun Hw603B var birde eheim classic 250 akvaryumda hangisini kullanmalıyım sizce sessiz olduğu için sunsun he603b yi kullanmıştım eheim e göre oldukça sessiz sadece biolojik süngerli sizce yeni kuracağım da hangisini kullanmalıyım susundan kullanırken oldukça memnundum akvaryum boyutum 80x40x40[:geek:][/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, hangisi daha fazla iç malzeme alıyor, Eheim parçası bozulursa kolay bulursunuz.
[QUOTE=che41]Elimde bir adet sunsun Hw603B var birde eheim classic 250 akvaryumda hangisini kullanmalıyım sizce sessiz olduğu için sunsun he603b yi kullanmıştım eheim e göre oldukça sessiz sadece biolojik süngerli sizce yeni kuracağım da hangisini kullanmalıyım susundan kullanırken oldukça memnundum akvaryum boyutum 80x40x40[:geek:][/QUOTE]
Akvaryum kaç litre, hangisi daha fazla iç malzeme alıyor, Eheim parçası bozulursa kolay bulursunuz.
Hightech Akvaryum Fotosentez Ve Fosfat Sorunu
[QUOTE=Eminsalih]
60cm ışığı indirebildiğim kadar aşağı indirdim yüksek diye ama doğrumu yaptım bilmiyorum.[/QUOTE]
Şuan kullanıdığın ledi satıp yerine chihiros rgb II PRO modelini almanı tavsiye ederim, yükseklik biraz fazla. O ledi 40 cm yüksekliği olan akvaryumlarda kullanıyorlar genelde.
[QUOTE=Eminsalih]
60cm ışığı indirebildiğim kadar aşağı indirdim yüksek diye ama doğrumu yaptım bilmiyorum.[/QUOTE]
Şuan kullanıdığın ledi satıp yerine chihiros rgb II PRO modelini almanı tavsiye ederim, yükseklik biraz fazla. O ledi 40 cm yüksekliği olan akvaryumlarda kullanıyorlar genelde.
Hightech Akvaryum Fotosentez Ve Fosfat Sorunu
[QUOTE=Eminsalih]Merhaba 22 gün önce kurduğum bir akvaryumum var sorunum ise şu fotosentez göremiyorum ve fosfat testlerde düşük çıkıyor bugünki testte 0.25 çıktı seranın test kitini kullanıyorum fotosentez olmaması da acaba fosfat azlığından mıdır yada başka ne sebep olabilir diye sizlere sormak istedim. Henüz akvaryumda balık yok.Akvaryum 100x50x60.
Filtrasyon: aquael ultramax 2000
Co2: tüp mevcut damla sayacı yok indikatör kullanıyorum difüzör inline
Mevcut canlılar: cüce vatoz , otto , nerite salyangozu ve kiraz karides.
Zemin: tropica soil powder, bazalt kum,dere kumu.
Işık: creaqua firefly v2
Gübreleme:
Nixa gold 2ml
Seachem potasyum 2ml
Seachem fosfat 2 ml
Seachem excel 3ml
Bitkiler: cüba, süper mini red, rotala h’r, micra
Excel hariç diğer gübreleri günlük veriyorum su değişimi haftada 2 kez %35-40 civarı yapıyorum akvaryumun 3 haftalık gelişim fotoğraflarını ekledim. Işık kesitisiz 5.5s açık. Co2 indikatör rengini de ekledim ışıklar açılmadan 2.5s önce açılıp kapanmadan 30dk önce kapanıyor. Sizce bu süreç normalmi değilmi filtre içinde ekstradan sera siprorax bio active professionel ,sera silicat clear ve purigen var. 3-4 gündür de diatom olmaya başladı özellikle cubalarda temizleyerek kurtulmaya çalışıyorum şuanlık acaba gübrelemeyi tamamen kesmem yada sadece potasyum vermem daha mı mantıklı olur gübrelemeye 1 hafta önce başladım yorumlarınızı bekliyorum.
1. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242045551.jpg[/IMG]
22. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242047371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242047551.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryum yükseklik ne kadar
[QUOTE=Eminsalih]Merhaba 22 gün önce kurduğum bir akvaryumum var sorunum ise şu fotosentez göremiyorum ve fosfat testlerde düşük çıkıyor bugünki testte 0.25 çıktı seranın test kitini kullanıyorum fotosentez olmaması da acaba fosfat azlığından mıdır yada başka ne sebep olabilir diye sizlere sormak istedim. Henüz akvaryumda balık yok.Akvaryum 100x50x60.
Filtrasyon: aquael ultramax 2000
Co2: tüp mevcut damla sayacı yok indikatör kullanıyorum difüzör inline
Mevcut canlılar: cüce vatoz , otto , nerite salyangozu ve kiraz karides.
Zemin: tropica soil powder, bazalt kum,dere kumu.
Işık: creaqua firefly v2
Gübreleme:
Nixa gold 2ml
Seachem potasyum 2ml
Seachem fosfat 2 ml
Seachem excel 3ml
Bitkiler: cüba, süper mini red, rotala h’r, micra
Excel hariç diğer gübreleri günlük veriyorum su değişimi haftada 2 kez %35-40 civarı yapıyorum akvaryumun 3 haftalık gelişim fotoğraflarını ekledim. Işık kesitisiz 5.5s açık. Co2 indikatör rengini de ekledim ışıklar açılmadan 2.5s önce açılıp kapanmadan 30dk önce kapanıyor. Sizce bu süreç normalmi değilmi filtre içinde ekstradan sera siprorax bio active professionel ,sera silicat clear ve purigen var. 3-4 gündür de diatom olmaya başladı özellikle cubalarda temizleyerek kurtulmaya çalışıyorum şuanlık acaba gübrelemeyi tamamen kesmem yada sadece potasyum vermem daha mı mantıklı olur gübrelemeye 1 hafta önce başladım yorumlarınızı bekliyorum.
1. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242045551.jpg[/IMG]
22. Gün
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242047371.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237924/200220242047551.jpg[/IMG][/QUOTE]
Akvaryum yükseklik ne kadar
35x35x35 Akvaryum İçin Aydınlatma Önerisi
[QUOTE=burakia]Merhaba,
35x35x35 ölçülerinde bir nano akvaryum yapıyorum. Tasarımı belli olmasa da kullanmayı düşündüğüm bitkiler aşağı yukarı belli. Tabanda mini pervula veya glasso, orta plan alternanthera reineckii mini, arka planda duruma göre rotala türlerinden kullanmayı düşünüyorum. Mayalı sistem Co2 kullanacağım. Bu bitkilere düzgün bir şekilde gerekli ışığı verebilecek bir aydınlatma alacağım. DIY sistemlerden istemiyorum. Çünkü ofiste masamda duracak akvaryum. Önerilerinizi bekliyorum.[/QUOTE]
Chihiros rgb 2 30 cm veya pro modeli.
[QUOTE=burakia]Merhaba,
35x35x35 ölçülerinde bir nano akvaryum yapıyorum. Tasarımı belli olmasa da kullanmayı düşündüğüm bitkiler aşağı yukarı belli. Tabanda mini pervula veya glasso, orta plan alternanthera reineckii mini, arka planda duruma göre rotala türlerinden kullanmayı düşünüyorum. Mayalı sistem Co2 kullanacağım. Bu bitkilere düzgün bir şekilde gerekli ışığı verebilecek bir aydınlatma alacağım. DIY sistemlerden istemiyorum. Çünkü ofiste masamda duracak akvaryum. Önerilerinizi bekliyorum.[/QUOTE]
Chihiros rgb 2 30 cm veya pro modeli.
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
