ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
busehk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
86
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Eylül 2022 18:13
Son Ziyaret:
17 Ocak 2023 02:38
Toplam Mesaj:
77 [0.06 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
buse hayal karakaş
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
buse hayal karakaş
Beta
Aksolotl
Karides
Kerevit
Trans genetik tetra
Zebra danio
Ramshorn
Midye
SON 10 MESAJI
Yakın Zamanda Kaybettiğim Denizatım Anısına
[VID]https://www.youtube.com/shorts/h23Xo7yZjcs[/VID]
[VID]https://www.youtube.com/shorts/h23Xo7yZjcs[/VID]
Kerevit Bakımı Nasıl Olmalıdır
Akvaryumun kapağı olduğu sürece kaçabileceğini düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/071120222329221.jpg[/IMG]
Bu tarz içine girip çıkabileceği genişlikte ağzı olan yuvalar (hindistan cevizini ortadan ikiye yararak yapanlarda var) ya da büyük testileri kuma vb gömerek kendiniz ayarlayabilirsiniz. Taşlarla altına girebileceği kendisini güvende hissedebileceği yerlerde olabilir. Ben sorduğumda çok fazla salyangoz vermeseniz de olur denmişti ama sadece salyangozdur canlı balıktır ile de besleyende var.
Taban malzemesi hakkında pek bilgim olmadığından yanlış yönlendirmek istemem bu yüzden bir şey diyemeyeceğim.
Akvaryumun kapağı olduğu sürece kaçabileceğini düşünmüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/071120222329221.jpg[/IMG]
Bu tarz içine girip çıkabileceği genişlikte ağzı olan yuvalar (hindistan cevizini ortadan ikiye yararak yapanlarda var) ya da büyük testileri kuma vb gömerek kendiniz ayarlayabilirsiniz. Taşlarla altına girebileceği kendisini güvende hissedebileceği yerlerde olabilir. Ben sorduğumda çok fazla salyangoz vermeseniz de olur denmişti ama sadece salyangozdur canlı balıktır ile de besleyende var.
Taban malzemesi hakkında pek bilgim olmadığından yanlış yönlendirmek istemem bu yüzden bir şey diyemeyeceğim.
Kerevit Bakımı Nasıl Olmalıdır
Stresi geçince salatalığı afiyetle yiyecektir. Evet akvaryumdan kaçabiliyorlar hatta kaçmaya da çok hevesliler. Çok fazla kaçan kişinin videosunu izledim ve benimde başıma geldi. Eğer kaçtığında bulamazsanız bir kaç gün sonra evinizin bir köşesinde ölü bir halde bulabilirsiniz bu yüzden dikkatli olmalısınız. Akvaryumda yükseklikten çok gezmesi için bir alan olsa daha iyi saklanacak yerleri mutlaka olmalı ona da dikkat edin içine sıkışabileceği bir şey olmasın. Arada sırada salyangozda verebilirsiniz onu da afiyetle yiyorlar ama aşırı kirletiyorlar sularını. Her yer salyangoz kabuğu oluyor. Kumun altına yer yaptıklarını okumuştum besleyen arkadaşların yazılarında.
Stresi geçince salatalığı afiyetle yiyecektir. Evet akvaryumdan kaçabiliyorlar hatta kaçmaya da çok hevesliler. Çok fazla kaçan kişinin videosunu izledim ve benimde başıma geldi. Eğer kaçtığında bulamazsanız bir kaç gün sonra evinizin bir köşesinde ölü bir halde bulabilirsiniz bu yüzden dikkatli olmalısınız. Akvaryumda yükseklikten çok gezmesi için bir alan olsa daha iyi saklanacak yerleri mutlaka olmalı ona da dikkat edin içine sıkışabileceği bir şey olmasın. Arada sırada salyangozda verebilirsiniz onu da afiyetle yiyorlar ama aşırı kirletiyorlar sularını. Her yer salyangoz kabuğu oluyor. Kumun altına yer yaptıklarını okumuştum besleyen arkadaşların yazılarında.
Dişi Lepisteslerimden Birisini Ölü Buldum
Tür hakkında bir şey diyemem ama alacağınız yerdeki aynı akvaryumda bulunan balıklara dikkat etmelisiniz. Lepistes hastalıklarını güzelce araştırıp herhangi birisinde belirti olup olmamasına dikkat etmeye çalışın. Eğer birisinde varsa diğerlerinde de olma ihtimali çok yüksek. Eğer tür olarak aynı türden devam etsin soyları istiyorsanız da alacağınız yerde başka türlerin aynı yerde tutulmamasına dikkat etmelisiniz çünkü bir dişi lepistes erkekten aldığı spermi yaklaşık 6 ay kadar kullanabiliyormuş. Forumdaki ilanlar kısmından da bakabilirsiniz istanbulda lepistes ilanı veren bi kaç kişi görmüştüm. Balıkları aşılama yöntemi ile akvaryuma geçirmeyi ve aldığınız yerdeki suyu akvaryumunuza dökmemeyi unutmayın. Karidesiniz içinse lepistesler yavruları yiyebilir yine de saklanabilecekleri yerler var gibi duruyor umarım lepisteslere yem olmadan büyürler. Umarım sadece stresten olmuştur ve bir kaç dişi daha alarak bu problemi çözersiniz. Siz yine de balıklarınızı güzelce gözlemleyin. İyi hobiler :3
Tür hakkında bir şey diyemem ama alacağınız yerdeki aynı akvaryumda bulunan balıklara dikkat etmelisiniz. Lepistes hastalıklarını güzelce araştırıp herhangi birisinde belirti olup olmamasına dikkat etmeye çalışın. Eğer birisinde varsa diğerlerinde de olma ihtimali çok yüksek. Eğer tür olarak aynı türden devam etsin soyları istiyorsanız da alacağınız yerde başka türlerin aynı yerde tutulmamasına dikkat etmelisiniz çünkü bir dişi lepistes erkekten aldığı spermi yaklaşık 6 ay kadar kullanabiliyormuş. Forumdaki ilanlar kısmından da bakabilirsiniz istanbulda lepistes ilanı veren bi kaç kişi görmüştüm. Balıkları aşılama yöntemi ile akvaryuma geçirmeyi ve aldığınız yerdeki suyu akvaryumunuza dökmemeyi unutmayın. Karidesiniz içinse lepistesler yavruları yiyebilir yine de saklanabilecekleri yerler var gibi duruyor umarım lepisteslere yem olmadan büyürler. Umarım sadece stresten olmuştur ve bir kaç dişi daha alarak bu problemi çözersiniz. Siz yine de balıklarınızı güzelce gözlemleyin. İyi hobiler :3
Akvaryum Durumu Ve Yenilenme
[QUOTE=Umutt0]
bunun hakkında ayrı bi konu açmıştım ordaki arkadaşlar adi salyangoz demişti o yüzden adi salyangoz diyorum ramshorn diyende olmuştu bende emin değilim [:)][/QUOTE]
Son fotoğraftakinden emin değilim ama diğerleri ramshorn.
[QUOTE=Umutt0]
bunun hakkında ayrı bi konu açmıştım ordaki arkadaşlar adi salyangoz demişti o yüzden adi salyangoz diyorum ramshorn diyende olmuştu bende emin değilim [:)][/QUOTE]
Son fotoğraftakinden emin değilim ama diğerleri ramshorn.
Akvaryum Durumu Ve Yenilenme
Adi salyangoz dedikten sonra attığınız resimdekilerin ramshorn olduğunu düşünüyorum. Sorduğunuz soruyla alakasız ama söylemek istedim. [:3][EDIT]busehk,2022-11-02 21:08:52[/EDIT]
Adi salyangoz dedikten sonra attığınız resimdekilerin ramshorn olduğunu düşünüyorum. Sorduğunuz soruyla alakasız ama söylemek istedim. [:3][EDIT]busehk,2022-11-02 21:08:52[/EDIT]
45 Litre 2 Japon 2 Cüce Vatoz
[QUOTE=AhmetEroglu]
3 farklı tank var hiç birinde de hacimden dolayı kayıp yaşanmadı. Isıtıcı kullanmamanin bedelini ödedik. Herkes büyük tank almak zorunda değil, sevdiği balığa bakmaktan mahrum olmak zorunda da değil. Sizin verdiğiniz bilgi doğru başkasının ki yanlış diye bir kural da yok. Konu sahibi 40 litre net hacimle gayet de mutlu mesut bakabilir 2 adet japona.
Nedir bu 50 litre altı tank ve Japon balığı düşmanlığı. İlla gidip uzmanlık gerektiren balık mı bakacağız. [/QUOTE]
Düşman değiliz. Ona bakarsanız benimde öyle büyük büyük şeyler alma imkanım yok. Alabilsem bile evimde koyabilecek yerim yok. Sırf beslemek istediğim için kendimden fedakarlık yapıyorum. Harçlıklarımı biriktiriyorum başka şeylere harcamak yerine gidip hayvanlarımın ihtiyaçlarını gideriyorum. Koyacak yerim yoktu kendi eşyalarımı atıp dolap üstlerine masa üstlerine akvaryum koyuyorum. Benim akvaryumlarım 30 litre sadece 2-3 tanesi 50 litre. Fakat ben litreye uygun olarak Betta ve karides bakıyorum. Bende istiyorum koca koca Koi balıkları bakayım, astronot balığı bakayım ama olmayınca olmuyor eziyet etmemek adına almıyor gidip videolarını izliyor, petshop geziyorum.
Anlatmaya çalıştığımız şeyleri bir türlü anlamıyorsunuz. İnsanın ömrünü yer bitirirsiniz siz. Dediğim gibi gidin evinizde çok mutlu balıklarınızla bakışın gelipte başkalarına yanlış bilgi vermeyin.
[QUOTE=AhmetEroglu]
3 farklı tank var hiç birinde de hacimden dolayı kayıp yaşanmadı. Isıtıcı kullanmamanin bedelini ödedik. Herkes büyük tank almak zorunda değil, sevdiği balığa bakmaktan mahrum olmak zorunda da değil. Sizin verdiğiniz bilgi doğru başkasının ki yanlış diye bir kural da yok. Konu sahibi 40 litre net hacimle gayet de mutlu mesut bakabilir 2 adet japona.
Nedir bu 50 litre altı tank ve Japon balığı düşmanlığı. İlla gidip uzmanlık gerektiren balık mı bakacağız. [/QUOTE]
Düşman değiliz. Ona bakarsanız benimde öyle büyük büyük şeyler alma imkanım yok. Alabilsem bile evimde koyabilecek yerim yok. Sırf beslemek istediğim için kendimden fedakarlık yapıyorum. Harçlıklarımı biriktiriyorum başka şeylere harcamak yerine gidip hayvanlarımın ihtiyaçlarını gideriyorum. Koyacak yerim yoktu kendi eşyalarımı atıp dolap üstlerine masa üstlerine akvaryum koyuyorum. Benim akvaryumlarım 30 litre sadece 2-3 tanesi 50 litre. Fakat ben litreye uygun olarak Betta ve karides bakıyorum. Bende istiyorum koca koca Koi balıkları bakayım, astronot balığı bakayım ama olmayınca olmuyor eziyet etmemek adına almıyor gidip videolarını izliyor, petshop geziyorum.
Anlatmaya çalıştığımız şeyleri bir türlü anlamıyorsunuz. İnsanın ömrünü yer bitirirsiniz siz. Dediğim gibi gidin evinizde çok mutlu balıklarınızla bakışın gelipte başkalarına yanlış bilgi vermeyin.
45 Litre 2 Japon 2 Cüce Vatoz
[QUOTE=AhmetEroglu]Yanlış yönlendirme yok 40 litre gayet yeterlidir, tecrübe ile sabittir 14 litre nano tankda 2 japonum sağlıklı büyüyerek 2. yaşlarındalar, eziyet ya da işkence de çekmiyorlar gayet mutlular, beni de tanıyorlar, yem saatini de biliyorlar dün akşam elimden haşlanmış ıspanak yediler.
20 litre su normal boyutlarda 1 japon balığı için yeterli olacaktır, ileride aşırı büyürse akvaryum sahibi bir şeyler yapacaktır illaki. [/QUOTE]
6 minik Japonla başladık ama hacimden dolayı 4 tanesi öldü büyüdükçe.
Yukarıda yazdığım sizin açtığınız ilk konudan alıntı. Kopyala yapıştır yaptım. Demek ki neymiş 14 litre tank gayet sağlıklı ve yeterli değilmiş kii garip bir şekilde orada 'hacimden dolayı' olduğunu da kabul etmişsiniz. Şimdi neden kabul etmiyorsunuz anlamış değilim. Siz hata yapmışsınız ki herkes yapmıştır kimse annesinin karnında öğrenmiyor fakat bu foruma bilgilenmek için geliyorlar.(Biz kimseye balık besleme demiyoruz imkanınız neyse ona göre balık önerileri yapıyoruz. İmkanı olmayan kişiler ise para biriktiriyor, forumda açtığı konu sayesinde insanlarla tanışıp onlardan yardım alıyor. Birbirine bitki yardımı mı dersiniz balık yardımı mı dersiniz yem, ısıtıcı, filtre ne lazımsa insanlar ellerinden geldikçe balık beslemek isteyen arkadaşlara yardımcı oluyor ya daha ucuza satıyor ya hediye ediyor) Doğru bilgiyi öğrenmeye çalışıyorlar sizde gelip insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Evet tecrübe etmiş olabilirsiniz fakat doğrusu bu tarzında takılmanız hiç hoş değil. Madem siz kendi balıklarınızı önemsemiyorsunuz size laf dinletemiyoruz anlamak istemiyorsunuz bırakalım siz hayatınıza öyle devam edin fakat gelip başkalarına da yanlış bilgilendirme yapmayın. [EDIT]busehk,2022-11-02 11:58:35[/EDIT]
[QUOTE=AhmetEroglu]Yanlış yönlendirme yok 40 litre gayet yeterlidir, tecrübe ile sabittir 14 litre nano tankda 2 japonum sağlıklı büyüyerek 2. yaşlarındalar, eziyet ya da işkence de çekmiyorlar gayet mutlular, beni de tanıyorlar, yem saatini de biliyorlar dün akşam elimden haşlanmış ıspanak yediler.
20 litre su normal boyutlarda 1 japon balığı için yeterli olacaktır, ileride aşırı büyürse akvaryum sahibi bir şeyler yapacaktır illaki. [/QUOTE]
6 minik Japonla başladık ama hacimden dolayı 4 tanesi öldü büyüdükçe.
Yukarıda yazdığım sizin açtığınız ilk konudan alıntı. Kopyala yapıştır yaptım. Demek ki neymiş 14 litre tank gayet sağlıklı ve yeterli değilmiş kii garip bir şekilde orada 'hacimden dolayı' olduğunu da kabul etmişsiniz. Şimdi neden kabul etmiyorsunuz anlamış değilim. Siz hata yapmışsınız ki herkes yapmıştır kimse annesinin karnında öğrenmiyor fakat bu foruma bilgilenmek için geliyorlar.(Biz kimseye balık besleme demiyoruz imkanınız neyse ona göre balık önerileri yapıyoruz. İmkanı olmayan kişiler ise para biriktiriyor, forumda açtığı konu sayesinde insanlarla tanışıp onlardan yardım alıyor. Birbirine bitki yardımı mı dersiniz balık yardımı mı dersiniz yem, ısıtıcı, filtre ne lazımsa insanlar ellerinden geldikçe balık beslemek isteyen arkadaşlara yardımcı oluyor ya daha ucuza satıyor ya hediye ediyor) Doğru bilgiyi öğrenmeye çalışıyorlar sizde gelip insanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Evet tecrübe etmiş olabilirsiniz fakat doğrusu bu tarzında takılmanız hiç hoş değil. Madem siz kendi balıklarınızı önemsemiyorsunuz size laf dinletemiyoruz anlamak istemiyorsunuz bırakalım siz hayatınıza öyle devam edin fakat gelip başkalarına da yanlış bilgilendirme yapmayın. [EDIT]busehk,2022-11-02 11:58:35[/EDIT]
Cüce Kerevit Hakkında
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/011120221909531.jpg[/IMG]
Kerevitlerin altına bakarak anlaşılabiliyor. Cüce kerevitlerde de bu şekilde ayrımının yapılabileceğini düşünüyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/236507/011120221909531.jpg[/IMG]
Kerevitlerin altına bakarak anlaşılabiliyor. Cüce kerevitlerde de bu şekilde ayrımının yapılabileceğini düşünüyorum.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 01:33
Akvaryum ve Kapak Yapımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera Killicory, 22:49
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 02:54
- Geophagus Arıyorum MurathanM 02:54
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 01:18
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 01:18
- Moss - Galaxy Fishbone - Scr - Bluebolt - Taiwan nomercy 23:25
- Komple Malawi Kolonisi Mr. WingMan 23:18
- Açık Balık Yemi En İyi Paketleme Tecrübeli Satıcı EvcilAl 23:14
- Siyah , Albino , L144 Cüce Vatoz Düz Ve Tül Yavru jezey 23:12
- Su Piresi ,mikro Kurt Ve Grindal Kurt Kültürleri jezey 23:12
- Katil Salyangoz jezey 23:12
- Jbl Premium Kepçe 20 Cm Sıfır jezey 23:12
- Jbl Novo Pleco,ahm Red Green,sarımsalıklı ,toz Yem jezey 23:12
- Yeni Sarım Moss oguzhanns 22:57
- Sadece Takas Selçuks 22:52
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 22:11
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 21:58
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:36
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 21:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 21:03
- Red Root Floater Su Üstü Bitkisi HakanYeni 19:46
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 19:25
- Channa Stewarti (yılanbaş) rseven 19:24
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 19:02
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 19:02
- Moss Teli CevdetSERBEST 19:02
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:39
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:39
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:39
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
KULLANICILAR
- 50 Online Kullanıcı, 28 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
