ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
alp3r
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Kasım 2025 21:22
Son Ziyaret:
21 Haziran 2026 22:53
Toplam Mesaj:
74 [0.35 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
59 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:

BİLGİLER

Ad Soyad:
Alper Tuna VANLI
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Amasya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

Alper

SON 10 MESAJI

Hidra Mı?
[QUOTE=Cyber_Scout]
Salyangoz ne var? (Nerite?apple?)[/QUOTE] helena
Hidra Mı?
[QUOTE=Cyber_Scout]5 damla Andazol şurup çay bardağında eritip dökün tanka.[/QUOTE]

Salyangozda oldugu icin rid planarya kullansam olur mu
Hidra Mı?
[QUOTE=Cyber_Scout]Hydra! [/QUOTE]

Neden bu kadar fazlalar ve ne yapmam lazım?
Hidra Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248441.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/210620261248571.jpg[/IMG]

Detritus solucanı sorunum var birde camlarda böyle şeyler oluşmaya başladı. Nedir bunlar
Karideslerim Hangi Tür?
[QUOTE=NightWist]Klasik bir neocardina. Özel isim olarak genelde turuncu sakura derler. Nereden aldıysanız formları iyiymiş gerçekten. [/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/170620260751591.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/170620260752021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/170620260752051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/170620260752081.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/170620260752121.jpg[/IMG]

Hocam 1 haftayı geçti akvaryumu kuralı. Böyle kabarcıklar var kumun altında normal mi? Ve nasıl geçer?
Karideslerim Hangi Tür?
[QUOTE=Cyber_Scout]Neocaridina Davidi
Ortadaki dişi diğerleri erkek(daha faklı resim iyi olur)[/QUOTE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/160620261622531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/160620261622581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/160620261623021.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/160620261623061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/160620261623121.jpg[/IMG]
Karideslerim Hangi Tür?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/270531/150620262048051.jpg[/IMG]

Bugun petshoptan aldım. Türü ve cinsiyetleri nedir acaba?
Akvaryumda Geniz Yakan Koku
[QUOTE=esensml]Kokuya sebep olan şey nedir ? Fotoğraf atarsanız daha yararlı olur. Günlük düzenli su değişimi yapın koku muhakkak azalacaktır. [/QUOTE]

Bilmiyorum kokuya neden olan şeyi. Moss yapıştırılmış bambu almistim o koku yapti galiba yada baska bisey bilemiyorum
Akvaryumda Geniz Yakan Koku
2 gün önce kurduğum akvaryumumda burun ve geniz yakan bir koku var. Hobiden soğudum iyice artık. 1 hafta öncede h2s zehirlenmesi meydana gelmişti ve herşeyi beyaz sirkeyle temizleyip 1 hafta balkonda kuruttum 2 gün önce ise bir hevesle yeniden kurulum yaptım ama ertesi gün bu kokuyu aldım. Akvaryuma aktif karbon ekledim ama koku azalmak yerine daha çok arttı. Ne yapabilirim. Sıkıldım artık.
30x30x30 Karides Tankı
[QUOTE=Orhan76]

Resimlere baktığımda kullanmaya başladığınız 1,5 mm siyah bitki kumunun şu an bir sorun oluşturacağını sanmıyorum. 5-6 cm'i geçmedikten sonra aynı sıkıntı yaşanmaz. Çok derin ve ince zemin malzemesi olmadıktan sonra tekrar aynı problemi yaşayacağınızı sanmam. Sıfırdan kurulum yaparak iyi yapmışsınız. Şu an zemin kaynaklı bir h2s problemi yaşayacağınıza pek ihtimal vermiyorum, haftalık kısmi su değişimleri ve iyi filtrasyon (sirkülasyon) ile de tankınızı desteklerseniz bir sorun olmaz. Aquamins siyah kum özelinde forumda veya internette kötü yorumlara rastlamadım (organik atıkla veya nötr olmamasıyla ilgili). Gelmiş geçmiş olsun diyeyim.[/QUOTE]

Hocam akvaryumu koklayınca hafif kimyasal bir koku geliyor. Panikledim yine. Geçen hafta ki gibi olursa diye. Ne yapmalıyım? Geniz yakıyor koku.[EDIT]alp3r,2026-06-05 19:26:34[/EDIT]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.