ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Temmuz 2007 14:55
Son Ziyaret:
02 Nisan 2012 00:04
Toplam Mesaj:
42 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Bogachan Tokatman
Doğum Tarihi:
13 Haziran 1984
Yaş:
42
İl:
Antalya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Boğaçhan Tokatman
SON 10 MESAJI
Ev yapımı yem tarifleri
Arkadaslar bilinmesi acisindan soyleme geregi duydum.Yeme konulan bemiks vitamininin hicbir fazdasi olmayacaktir.Bunun iki nedeni var:
1-Bemiks adindanda anlasilacagi gibi sadece ve sadece b vitamini turevlerini iceren bir vitamin kompleksidir.
2-Bu vitamin kutusundada yazdigi gibi IM(intramuskuler) yada IV(Intravenoz)
olarak alindiginda fayadali olmaktadir.Mide asidiyle karsilastigi anda tum ozelligini yitirmektedir.
Bu yuzden size tavsiyem supradyne olacaktir.Ben sahsen onu kullanacagim.
Arkadaslar bilinmesi acisindan soyleme geregi duydum.Yeme konulan bemiks vitamininin hicbir fazdasi olmayacaktir.Bunun iki nedeni var:
1-Bemiks adindanda anlasilacagi gibi sadece ve sadece b vitamini turevlerini iceren bir vitamin kompleksidir.
2-Bu vitamin kutusundada yazdigi gibi IM(intramuskuler) yada IV(Intravenoz)
olarak alindiginda fayadali olmaktadir.Mide asidiyle karsilastigi anda tum ozelligini yitirmektedir.
Bu yuzden size tavsiyem supradyne olacaktir.Ben sahsen onu kullanacagim.
Poliuretan köpükten arkafon,yorumları bekliyorum
[QUOTE=cenk95]çok güzel olmuş ordaki borular ne işe yarıyacak o köpük balıklara zarar vermiyor mu[/QUOTE]
O borular dediğim gibi dıs filtrenin su emiş yerleri olarak görev yapacak.Kopüğe gelince şuan tropikal akvaryumda 3. ayını doldurdu ve üzeri cok güzel şekilde hafif yosunlandı balıkların acayip hoşuna gidiyor.Hiçbir sıkıntı yok çok şükür.
[QUOTE=cenk95]çok güzel olmuş ordaki borular ne işe yarıyacak o köpük balıklara zarar vermiyor mu[/QUOTE]
O borular dediğim gibi dıs filtrenin su emiş yerleri olarak görev yapacak.Kopüğe gelince şuan tropikal akvaryumda 3. ayını doldurdu ve üzeri cok güzel şekilde hafif yosunlandı balıkların acayip hoşuna gidiyor.Hiçbir sıkıntı yok çok şükür.
Arka plan resmini düzenledim
Antibakteriyel olmasi yosunlasmasini onleyecek yada cok geciktirecektir diye dusunuyorum.Umarim istediginiz gorunumu yakalarsiniz.
Antibakteriyel olmasi yosunlasmasini onleyecek yada cok geciktirecektir diye dusunuyorum.Umarim istediginiz gorunumu yakalarsiniz.
Şelale Yapımı (balkon için portatif)
Gercekten çok hoş bir çalişma olmuş Pamukkale'deki traventerleri andiriyor :)JaCobSEn__ 2008-07-23 22:18:44
Gercekten çok hoş bir çalişma olmuş Pamukkale'deki traventerleri andiriyor :)
derz dolguyu kac kg almalıyım
[QUOTE=erhansavan] Vee beklenen gerceklesti beyler bende koca besiktasta kalekim fugaflex bulamadım.
Bagzı nalburlar one diye baktı yuzume hatta, fuga pool u sormadım bile dayak yerdim buyuk ihtimalle :)
5 kilo yetmesi super :) bende 25 falan diceksiniz diye korkmustum..
Cok tesekkurler yardımlarınız icin.
[/QUOTE]
Dostum hiç kafanı yorma sen o fuga flex, fuga pool falan hep kalıplaşmış şeyler.Bak ben aşağıdaki fon için henkelin ceresit derzini kullandım.Hem flex hem istediğin renk mevcut.İçin rahat ede ede kullan hiç bir sorun yaşamadım.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=185890&PN=1
[QUOTE=erhansavan] Vee beklenen gerceklesti beyler bende koca besiktasta kalekim fugaflex bulamadım.
Bagzı nalburlar one diye baktı yuzume hatta, fuga pool u sormadım bile dayak yerdim buyuk ihtimalle :)
5 kilo yetmesi super :) bende 25 falan diceksiniz diye korkmustum..
Cok tesekkurler yardımlarınız icin.
[/QUOTE]
Dostum hiç kafanı yorma sen o fuga flex, fuga pool falan hep kalıplaşmış şeyler.Bak ben aşağıdaki fon için henkelin ceresit derzini kullandım.Hem flex hem istediğin renk mevcut.İçin rahat ede ede kullan hiç bir sorun yaşamadım.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=185890&PN=1
derz dolguyu kac kg almalıyım
1 tane 5 kg lik yeterli olacaktir hatta artacaktir bile emin ol;)
1 tane 5 kg lik yeterli olacaktir hatta artacaktir bile emin ol;)
120*50*50 cam kalınlığı
Aynı boyuttaki akvaryumumu 10mm den yaptirdim.Kafan rahat olsun istiyorsan aşağısını düşünme derim arkadaşım.
Aynı boyuttaki akvaryumumu 10mm den yaptirdim.Kafan rahat olsun istiyorsan aşağısını düşünme derim arkadaşım.
Poliuretan köpükten arkafon,yorumları bekliyorum
[QUOTE=lufer07]valla gordugum en temız akvaryum olmus elınıze saglık tek takıldıgım konu acaba bıtkılerı cam bır karenın ıcıne koysaydınız daha ıyı olmazmıydı. emegınıze salık cok guzel paylasım. [/QUOTE]
Arkadaşım onlar zaten öyle kalmayacak ki dediğim gibi yaz sonu kurucam akvaryumu onlarda şimdilik idareten öyle duruyor;)
[QUOTE=lufer07]valla gordugum en temız akvaryum olmus elınıze saglık tek takıldıgım konu acaba bıtkılerı cam bır karenın ıcıne koysaydınız daha ıyı olmazmıydı. emegınıze salık cok guzel paylasım. [/QUOTE]
Arkadaşım onlar zaten öyle kalmayacak ki dediğim gibi yaz sonu kurucam akvaryumu onlarda şimdilik idareten öyle duruyor;)
Poliuretan köpükten arkafon,yorumları bekliyorum
Yorum yapan butun arkadaslara tesekkur ederim:)
Yorum yapan butun arkadaslara tesekkur ederim:)
Poliuretan köpükten arkafon,yorumları bekliyorum
Arkadaşlar daha oncede bir arka fon paylaşımıyla burdaydım.Simdi gene aslında herkesin merak ettiği poliüretan köpükten fon olurmu sorusuna cevap niteliğinde bir emeğimi paylaşıcam sizlerle.Elimden geldiğince kisa ve anlaşılır bir şekilde anlatmaya çalışacağım.
Ilk başta şunu belirteyim poliüretandan arka fon olur içiniz rahat olsun.Henkelin sorumlusuna e-mail yoluyla ulaştım ve gerekli bilgileri aldim.Gerçekten bu maddeyle fon yapmak çok zevkli ama bir o kadarda zor.Çok doğal şekiller verebilmek,kolay işleyebilmek nasıl bir avantajsa derzi tutma oraninin düşük olmasıda bir o kadar dez avantaj ve en çok ugraştıran kısımda emin olun bu.Simdi size aşama aşama anlatmaya çalışıcam.

Burada ilk başta nalburdan aldığım straforu akvaryuma uygun ebatta kestim ve daha sonra sıkacağım köpük daha sağlam tutsun diye zımparaladım.Gene nalburdan tanesini 1 ytl ye aldığım lavabo giderlerini filtre girişleri için şekildeki gibi yerleştirdim ve misina yardımıyla bağladım.
Bir sonraki aşama olarak gazete kağıtlarını top top yapip kafama göre yerleştirdim ve aralarını kopuk doldurdum.

Esas iş bundan sonra başladı işte.Köpük yaklaşık 1 saat sonra tamamen dondu ve bende aralara koyduğum kağıtları söktum.Resimde solda gorünen ilk hal ve sağda gorünen ise işlenmiş hali.Bunu işlemek gerçekten bir sabır işi ama unutmamak lazımkı bu bir zorumluluk değil tamamen bir habidir.Yerdeki görünen parçalardan anlaşılacağı gibi bu işlemeyi cımbızla yaptım ve butun fonu işlemek gunde 3-4 saatten 4 günümu falan aldi.Bunun nedeni kovukların aralarını işlemenin gerçekten çok zor olması.Bu işlemin amacı hem derzin tutunması için alt yüzü çıkarmak ki burası cok delikli zımpara gibi bir yapı olduğundan derz zamp gibi yapışıyor dokulmesinin imkani yok hemde kayaya dogal tırtıklı bir gorünüm vermek.
Bir sonraki aşamada derz kapladım fakat o sırada foto çekemedim malesef.Onu anlatmak gerekirse malzeme olarak henkel ceresit 33 kullandim.2900 aramak için hiç zorlamayın kendinizi beton gibi saglam ve 2900 la ayno ozellikte bir madde.Çesitli renkleri var ben siyahı terçih ettim ilk katı öylece kıvamına getirip yaptim ve burası cok onemli esmeyen bir yerde ara ara fis fisla nemlendirerek 1 gün kurumaya bıraktım.Ertesi gun derzi gene ayni sekilde hazırladım yanıma ekstradan 2 kap alıp birine filli boyanin fıstık yeşilinden diğerine gül kurusu renginden koydum.Bunları direkt derze karıştırmadım çunku bu sekilde farklı noktalara farklı tonlar vermek mumkun.
2. Katıda attıktan sonra gene aynı şekilde 1 gun kurumaya bıraktım ve ertesi gün akvaryuma koyup suda beklettim.Şimdi bu kadar açıklamadan sonra sonra bitmiş halini sizlerle paylaşmak istiyorum.Herhangi bir konuda aklınıza takılan birşey olursa bu konudan veya p.m den bana ulaşabilirsiniz.Sıcaklardan dolayı yaz sonuna kadar balık almayacagım için şuan sadece vermeye kıyamadığım 2 vatoz ve bitkilerim bulunmakta;)




Arkadaşlar birde neon beslemek istediğim için ışık düzeni kurdum mavi yeşil kırmızı ve beyaz renkli lambalar bağladım ve bunları ayrı ayrı yakıp çeşitli kombinasyonlar yapabileceğim birde düzenek kurdum buda aşağıda görüldüğü gibi oldu.

Arkadaşlar hepinizden yorumlarınızı bekliyorum....
VaGuS 2008-06-05 18:45:00
Arkadaşlar daha oncede bir arka fon paylaşımıyla burdaydım.Simdi gene aslında herkesin merak ettiği poliüretan köpükten fon olurmu sorusuna cevap niteliğinde bir emeğimi paylaşıcam sizlerle.Elimden geldiğince kisa ve anlaşılır bir şekilde anlatmaya çalışacağım.
Ilk başta şunu belirteyim poliüretandan arka fon olur içiniz rahat olsun.Henkelin sorumlusuna e-mail yoluyla ulaştım ve gerekli bilgileri aldim.Gerçekten bu maddeyle fon yapmak çok zevkli ama bir o kadarda zor.Çok doğal şekiller verebilmek,kolay işleyebilmek nasıl bir avantajsa derzi tutma oraninin düşük olmasıda bir o kadar dez avantaj ve en çok ugraştıran kısımda emin olun bu.Simdi size aşama aşama anlatmaya çalışıcam.

Burada ilk başta nalburdan aldığım straforu akvaryuma uygun ebatta kestim ve daha sonra sıkacağım köpük daha sağlam tutsun diye zımparaladım.Gene nalburdan tanesini 1 ytl ye aldığım lavabo giderlerini filtre girişleri için şekildeki gibi yerleştirdim ve misina yardımıyla bağladım.
Bir sonraki aşama olarak gazete kağıtlarını top top yapip kafama göre yerleştirdim ve aralarını kopuk doldurdum.

Esas iş bundan sonra başladı işte.Köpük yaklaşık 1 saat sonra tamamen dondu ve bende aralara koyduğum kağıtları söktum.Resimde solda gorünen ilk hal ve sağda gorünen ise işlenmiş hali.Bunu işlemek gerçekten bir sabır işi ama unutmamak lazımkı bu bir zorumluluk değil tamamen bir habidir.Yerdeki görünen parçalardan anlaşılacağı gibi bu işlemeyi cımbızla yaptım ve butun fonu işlemek gunde 3-4 saatten 4 günümu falan aldi.Bunun nedeni kovukların aralarını işlemenin gerçekten çok zor olması.Bu işlemin amacı hem derzin tutunması için alt yüzü çıkarmak ki burası cok delikli zımpara gibi bir yapı olduğundan derz zamp gibi yapışıyor dokulmesinin imkani yok hemde kayaya dogal tırtıklı bir gorünüm vermek.
Bir sonraki aşamada derz kapladım fakat o sırada foto çekemedim malesef.Onu anlatmak gerekirse malzeme olarak henkel ceresit 33 kullandim.2900 aramak için hiç zorlamayın kendinizi beton gibi saglam ve 2900 la ayno ozellikte bir madde.Çesitli renkleri var ben siyahı terçih ettim ilk katı öylece kıvamına getirip yaptim ve burası cok onemli esmeyen bir yerde ara ara fis fisla nemlendirerek 1 gün kurumaya bıraktım.Ertesi gun derzi gene ayni sekilde hazırladım yanıma ekstradan 2 kap alıp birine filli boyanin fıstık yeşilinden diğerine gül kurusu renginden koydum.Bunları direkt derze karıştırmadım çunku bu sekilde farklı noktalara farklı tonlar vermek mumkun.
2. Katıda attıktan sonra gene aynı şekilde 1 gun kurumaya bıraktım ve ertesi gün akvaryuma koyup suda beklettim.Şimdi bu kadar açıklamadan sonra sonra bitmiş halini sizlerle paylaşmak istiyorum.Herhangi bir konuda aklınıza takılan birşey olursa bu konudan veya p.m den bana ulaşabilirsiniz.Sıcaklardan dolayı yaz sonuna kadar balık almayacagım için şuan sadece vermeye kıyamadığım 2 vatoz ve bitkilerim bulunmakta;)




Arkadaşlar birde neon beslemek istediğim için ışık düzeni kurdum mavi yeşil kırmızı ve beyaz renkli lambalar bağladım ve bunları ayrı ayrı yakıp çeşitli kombinasyonlar yapabileceğim birde düzenek kurdum buda aşağıda görüldüğü gibi oldu.

Arkadaşlar hepinizden yorumlarınızı bekliyorum....
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
