ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Kasım 2008 16:09
Son Ziyaret:
03 Mart 2009 22:53
Toplam Mesaj:
9 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ulaş Polat
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Antalya
Meslek:
Öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 9 MESAJI
Kaplumbağamın yarası
Teşekkür ederim arkadaşlar. Bugün sorunu çok pratik bir yolla çözdüm. Pazardan 20 ye 10 cm civarında en ve boya sahip çamaşır ipine asılan mandallıklardan aldım iyice temizledikten sonra akvaryumun içine sağlam ve iyi bir şekilde yerleştirdim, üzerinde delikleri olduğu için suyun sıcaklığı akvaryumunkiyle aynı kalıyor. umarım kısa süre içinde kaplumbağam iyileşir. yara cok büyüdü çünkü.
Teşekkür ederim arkadaşlar. Bugün sorunu çok pratik bir yolla çözdüm. Pazardan 20 ye 10 cm civarında en ve boya sahip çamaşır ipine asılan mandallıklardan aldım iyice temizledikten sonra akvaryumun içine sağlam ve iyi bir şekilde yerleştirdim, üzerinde delikleri olduğu için suyun sıcaklığı akvaryumunkiyle aynı kalıyor. umarım kısa süre içinde kaplumbağam iyileşir. yara cok büyüdü çünkü.
Kaplumbağamın yarası
Arkadaşlar yaklaşık iki hafta önce kaplumbağam nasıl başarmışsa kafasının üst kısmını yakmış. Yara bi süre sonra kabuk bağladı ancak akvaryumdaki diğer kaplumbağalar bu yaranın kabuğunu sürekli ısırıp söküyorlar. dün yine kabuk bağlamıştı ama demin bir baktım kabuğu öyle bir sökmüşlerki içteki et komple gözüküyor. Diğer kaplumbağalar iyileşmesine izin vermiyorlar. fazladan ısıtıcım olmadığından başka bir akvaryuma alamadım , malum öğrenciyim, kriz di falan derken haftalığımı bile düzgün alamıyorum. benim istediğim iyileşme sürecini nasıl güvenli bir hale getirebilirim. ısıtıcım olmadığı için sadece bir kaba koysam ve spot lambası altında bekletsem günde 1 saat filan gözetim altında akvaryıma yüzmesi için koysam birşey olurmu yada sizlerin önerebileceği birşey varmı? fırsat bulursam resim koyacağım durumun ciddiyetini daha iyi anlamanız için.
Arkadaşlar yaklaşık iki hafta önce kaplumbağam nasıl başarmışsa kafasının üst kısmını yakmış. Yara bi süre sonra kabuk bağladı ancak akvaryumdaki diğer kaplumbağalar bu yaranın kabuğunu sürekli ısırıp söküyorlar. dün yine kabuk bağlamıştı ama demin bir baktım kabuğu öyle bir sökmüşlerki içteki et komple gözüküyor. Diğer kaplumbağalar iyileşmesine izin vermiyorlar. fazladan ısıtıcım olmadığından başka bir akvaryuma alamadım , malum öğrenciyim, kriz di falan derken haftalığımı bile düzgün alamıyorum. benim istediğim iyileşme sürecini nasıl güvenli bir hale getirebilirim. ısıtıcım olmadığı için sadece bir kaba koysam ve spot lambası altında bekletsem günde 1 saat filan gözetim altında akvaryıma yüzmesi için koysam birşey olurmu yada sizlerin önerebileceği birşey varmı? fırsat bulursam resim koyacağım durumun ciddiyetini daha iyi anlamanız için.
Alt kabuk pembeleşmesi
Benim kaplumbağalarım hep akvaryumda olmasına ve koşulların uygun olmasına ramen arada bir pembeleştiğini farkettim.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=26320&PN=1
bu linki dikkatlice oku. İşine yarayacaktır.
murad 2009-02-19 18:25:24
Benim kaplumbağalarım hep akvaryumda olmasına ve koşulların uygun olmasına ramen arada bir pembeleştiğini farkettim.
http://www.akvaryum.com/Forum/forum_posts.asp?TID=26320&PN=1
bu linki dikkatlice oku. İşine yarayacaktır.
Kaplumbagamın kafasının üzerindeki siyahlık?
Benim kaplumbağalarımın birininde kafasının üst tarafında bir siyahlık var dı. Bir kaç gün gözetim altında tuttum ısıtıcının arkasında akvaryumun camı ile olan boşluğa kafasını sokup yüzeye goğru yüzmeye çalışıyorlar dı. Sanırım benimki kafasını yaktı. Bir müddet sonra kabuk bağladı. Sudayken kabuk yumuşuyor ve diğer kaplumbağalar da kabuğu ısırıp koparıyorlar. İyileşmesi için ayrı bir akvaryuma almak zorunda kaldım.
Benim kaplumbağalarımın birininde kafasının üst tarafında bir siyahlık var dı. Bir kaç gün gözetim altında tuttum ısıtıcının arkasında akvaryumun camı ile olan boşluğa kafasını sokup yüzeye goğru yüzmeye çalışıyorlar dı. Sanırım benimki kafasını yaktı. Bir müddet sonra kabuk bağladı. Sudayken kabuk yumuşuyor ve diğer kaplumbağalar da kabuğu ısırıp koparıyorlar. İyileşmesi için ayrı bir akvaryuma almak zorunda kaldım.
Kaplumbağam Kayıp!
Kesinlikle karanlık yerlerde arayın. Benim kaplumbağamda ilk geldiği zaman kaçmıştı. O zaman ölüm fanusundaydı, güneş görsün diye masada duruyordu kap. Kaptan nasıl yapmışsa cıkmış. Dershanedeydim eve bi geldim kaplumbağa yok. Aradım durdum en sonunda masanın altına eğildim en karanlık ve en dip yere girmiş uyuyordu. Hertarafı tozlanmıştı. Hemen başka bir kapta temizledim. Sonra birdaha kacma girişiminde bulunmadı. Zaten 2 gün sonrada akvaryuma koymuştum.
Umarım kaplumbağanı bulursun. İyi şanslar.
Kesinlikle karanlık yerlerde arayın. Benim kaplumbağamda ilk geldiği zaman kaçmıştı. O zaman ölüm fanusundaydı, güneş görsün diye masada duruyordu kap. Kaptan nasıl yapmışsa cıkmış. Dershanedeydim eve bi geldim kaplumbağa yok. Aradım durdum en sonunda masanın altına eğildim en karanlık ve en dip yere girmiş uyuyordu. Hertarafı tozlanmıştı. Hemen başka bir kapta temizledim. Sonra birdaha kacma girişiminde bulunmadı. Zaten 2 gün sonrada akvaryuma koymuştum.
Umarım kaplumbağanı bulursun. İyi şanslar.
Albino kaplumbağa
Tamam diyelim ki kaplumbağa ticareti, istek olmadığı için sona erdi. Öyle pat diye kaldırmıyacaklar bu hayvanları raflardan.Raflardan kalkana kadar PetShop işkencesi devam edicek kaplumbağalara. Peki petshopcu ne yapıcak bu elinde kalan kaplumbağaları? doğal ortamına bırakmaz o ruhsuz insanlar.
Bu kaplumbağaları dükkana getirmek için çeşitli masraflarda, harcamalarda bulunduğu kesin. Zararına iş yapmazlar. Peki ellerinde kalan kaplumbağaları ne yapıcaklar bunu hiç düşündünüz mü ? Kore de Taylant ta olsak sonuç belliydi. Hooop elde kalan fazla kaplumbağa doğru lokantalara Kaplumbağa çorbası için ana madde.
Elde kalan kaplumbağalara ne olucağını düşünün. En azından petshoplardan alınan kaplumbağalar duyarlı kişiler tarafından daha iyi şartlar altında bakılıyor.
Saygılar...
Not: Yeni üye olduğumdan bugün için başka mesaj gönderemiyeceğim. Niyetim bir tartışma yada polemik oluşturmak değil.
ulash 2008-11-13 20:16:36
Tamam diyelim ki kaplumbağa ticareti, istek olmadığı için sona erdi. Öyle pat diye kaldırmıyacaklar bu hayvanları raflardan.Raflardan kalkana kadar PetShop işkencesi devam edicek kaplumbağalara. Peki petshopcu ne yapıcak bu elinde kalan kaplumbağaları? doğal ortamına bırakmaz o ruhsuz insanlar.
Bu kaplumbağaları dükkana getirmek için çeşitli masraflarda, harcamalarda bulunduğu kesin. Zararına iş yapmazlar. Peki ellerinde kalan kaplumbağaları ne yapıcaklar bunu hiç düşündünüz mü ? Kore de Taylant ta olsak sonuç belliydi. Hooop elde kalan fazla kaplumbağa doğru lokantalara Kaplumbağa çorbası için ana madde.
Elde kalan kaplumbağalara ne olucağını düşünün. En azından petshoplardan alınan kaplumbağalar duyarlı kişiler tarafından daha iyi şartlar altında bakılıyor.
Saygılar...
Not: Yeni üye olduğumdan bugün için başka mesaj gönderemiyeceğim. Niyetim bir tartışma yada polemik oluşturmak değil.
Albino kaplumbağa
Merhaba arkadaşlar. İnternette gezinirken bu ilginç canlıya rastladım, ve sizlerle paylaşmak istedim.








En son resmi pek sevmiyorum aslında. Nede olsa '' Ölüm kabı''ndalar.
ulash 2008-11-19 17:13:46
Merhaba arkadaşlar. İnternette gezinirken bu ilginç canlıya rastladım, ve sizlerle paylaşmak istedim.








En son resmi pek sevmiyorum aslında. Nede olsa '' Ölüm kabı''ndalar.
kaplumbağaların üst kabuk izleri hakkında yardım.
Teşekkürler. bir problemin olmaması içimi rahatlattı...
Teşekkürler. bir problemin olmaması içimi rahatlattı...
kaplumbağaların üst kabuk izleri hakkında yardım.
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim ve ilk konum. Size sormak ve yardım almak istediğim birkaç sorum var.
Pazartesi günü annem kardeşimin ısrarları üzerine iki tane kırmızı yanaklı su kaplumbağası almış, bir tanede bedavadan vermişler. Az çok bilgim olduğundan kaplumbağaların kabuklarının değişiklikleri hemen dikkatimi çekti. Kabuğun üzerindeki şekiller aşağıdaki resimdeki gibi birbiriyle orantısız. Sadece birininki düzgün onunda ufak bi yerinde zedelenme tarzı birşey var.
Dahası satan adam bizimkilerin bilgisizliğinden yararlanmış dişi kaplumbağaların kuyruklarının ucu daha küt oluyor diye sözde birini dişi kaplumbağa diye satmış. Acı gerçek dişi diye sattığı kaplumbağanın kuyruğunun ucu sanırım daha baskın olan bir kaplumbağa tarafınfan koparılmış. Tam emin değilim nasıl koptuğundan ama kopmuş resmen.
Bu yargıyı göz önünde bulunduraraktan kabuklardaki bozuklukları merak ettim. Acaba sakat yada problemli kaplumbağa mı sattı diye. Ama kaplumbağaların hal ve hareketlerinde bir problem yok gibi yemeklerini yiyiyorlar, yüzüyorlar, güneşleniyorlar, istediklerinde gölgeye gidiyorlar. zaten bütün koşullarını sağladım sadece UV lambaları yok. Antalyada olduğumuzdan gerek duymadım, belki kışa doğru alırım.
Kaplumbağaların kabuklarındaki şekillerin orantısız ve değişik olmasının onlarda bir problem yada sorun yaratıp yaratmıyacağını merak ediyorum. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

ezgixxxxx 2008-11-13 09:49:42
Merhaba arkadaşlar aranızda yeniyim ve ilk konum. Size sormak ve yardım almak istediğim birkaç sorum var.
Pazartesi günü annem kardeşimin ısrarları üzerine iki tane kırmızı yanaklı su kaplumbağası almış, bir tanede bedavadan vermişler. Az çok bilgim olduğundan kaplumbağaların kabuklarının değişiklikleri hemen dikkatimi çekti. Kabuğun üzerindeki şekiller aşağıdaki resimdeki gibi birbiriyle orantısız. Sadece birininki düzgün onunda ufak bi yerinde zedelenme tarzı birşey var.
Dahası satan adam bizimkilerin bilgisizliğinden yararlanmış dişi kaplumbağaların kuyruklarının ucu daha küt oluyor diye sözde birini dişi kaplumbağa diye satmış. Acı gerçek dişi diye sattığı kaplumbağanın kuyruğunun ucu sanırım daha baskın olan bir kaplumbağa tarafınfan koparılmış. Tam emin değilim nasıl koptuğundan ama kopmuş resmen.
Bu yargıyı göz önünde bulunduraraktan kabuklardaki bozuklukları merak ettim. Acaba sakat yada problemli kaplumbağa mı sattı diye. Ama kaplumbağaların hal ve hareketlerinde bir problem yok gibi yemeklerini yiyiyorlar, yüzüyorlar, güneşleniyorlar, istediklerinde gölgeye gidiyorlar. zaten bütün koşullarını sağladım sadece UV lambaları yok. Antalyada olduğumuzdan gerek duymadım, belki kışa doğru alırım.
Kaplumbağaların kabuklarındaki şekillerin orantısız ve değişik olmasının onlarda bir problem yada sorun yaratıp yaratmıyacağını merak ediyorum. Bu konuda beni aydınlatırsanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci harun reşit, 14:24
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Bucephalandra Maharani Çiçeği ogurcay, 13:41
Bitki Akvaryumları Genel - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Cyber_Scout, 13:33
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - Rasbora Oneri yyiImaz, 10:38
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Omer1881, 08:40
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Pleksi İle Sump Yaptım Cyber_Scout, 03:35
Filtre ve Sump Yapımı - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:01
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 11:50
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:41
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:31
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:31
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:31
- Pao Baileyi (hairy Puffer Fish) Özel Tür OBShrimp 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:21
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 11:21
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:33
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 10:22
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 10:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 10:17
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 10:17
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 10:17
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:03
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:46
- 1m Akvaryum Ve Ekipmanlar forthehordex 09:32
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:08
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:08
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:08
- C. Vatoz, Moss, Karides, Lepistes, Katil Salyangoz Aquarist101 09:01
- Yeni Malzemeler Ve 37cm İthal Akvaryum Takasa Açık Aquarist101 09:01
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 08:26
- Yellow Tiger King Cobra Lepistes, L144 Longfin EKAR 07:49
- Afrika Cichlidleri devito 07:18
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
Ancalagon,
Feanor,
Emerse,
sina cen,
Koksal Gurkan,
ilterisdoğukan,
ilhannnn01,
forthehordex,
karidesrehberi,
Hoppala,
LeafyAqua,
Mustafasesen,
yaguara,
pitsem,
ciways,
Canberk18,
MiSoSiKiaN,
florasan,
umitlee,
Mithrandirr,
Aguamentist,
hounddog,
fikret43,
yns325,
yeekim,
zen666,
knnynr,
Kuduoglu,
simsela,
osmandbnl,
ssener,
ALTEMUR,
ezzalisi,
ayaser,
riderfish,
ilham,
sos_eoEt,
Benmuro,
0rnn,
EmiirKaan,
salihdiscus,
ferhattt,
Öğretmen Ali,
√olkaπ,
bendeniztayfun,
CenK,
resifim,
ssalih,
ternapi,
Cyber_Scout,
harun reşit,
scorpion26,
ilkermat,
Lotus88,
Cyrenity,
Laetacara,
Frkn,
Tortuga7,
OsmanEnes,
Edera,
Aquarist101,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
