ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murataydiner
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2009 16:56
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2021 12:20
Toplam Mesaj:
110 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Aydıner
Doğum Tarihi:
30 Eylül 1975
Yaş:
50
İl:
Ankara
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tropheus Red Belly
SON 10 MESAJI
Red Belly Kolonim
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Yurtiçi Kargonun Berbatlığı
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Pet Garden
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
Red Belly Kolonim
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
300*80*60 Tank Yenitür Yeni Heyecan Albino Kipili
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
KULLANICILAR
- 48 Online Kullanıcı, 26 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
