ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
murataydiner
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Ocak 2009 16:56
Son Ziyaret:
10 Temmuz 2021 12:20
Toplam Mesaj:
110 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Aydıner
Doğum Tarihi:
30 Eylül 1975
Yaş:
50
İl:
Ankara
Meslek:
Ticaret
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Tropheus Red Belly
SON 10 MESAJI
Red Belly Kolonim
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Merhaba arkadaşlar; aradan 2 yıl geçti balıklar büyüdü dişi erkek ayrımı yapıldı koloni oluşturuldu.
Dişilerin tamamından yavru alındı hiçbiri kusturulmadı.
Videosun gönderiyorum malesef çekim istediğim gibi olmadı ışık suyun rengi ışığın rengi vs galiba beyaz ışık kullanmak gerekiyor. Olsun yinede yavrular ve anaçların beraber görüntüsü herşeye değer.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=8IC5XABhSgQ[/VID]
Yurtiçi Kargonun Berbatlığı
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Yurt içi kargodan öğlen bir kargo teslim aldım, 13 desi toplasan 2 kg gelmez İstanbul-Ankara 45 TL kargo bedeli alındı. Aynı kargo aynı ebatta başka bir kargo firması ile gönderdim 22,00 TL artık gerisini siz düşünün. Eğer ambar ile göndermiş olsa idim 10 Tl tutardı.
Pet Garden
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar, geçen yıl 2 adet dolpin 1600c dış filtre satın almış idim. Evdeki akvaryumda kullandığım filtrelerden bir tanesi contadan galiba sorun su kaçırmış (2 gün evde yok idim malesef) filtreyi satın aldığım petshop götürdüm konuyu ilettim, kendileri üretici Firma Pet Garden bildireceklerini söylediler, yaklaşık 1-2 ay geçti herhangi bir sonuç alamayınca petshop da bulunan başka bir filtrenin kasası ile değişim yapıldı.
Aynı sorun ofisimdeki akvaryumda ise 15 gün önce başıma geldi. Tekrar satın aldığım Petshop aradım çünkü halen garantisi devam ediyor, aldığım firma PetGarden ilgilenmiyor yapacak birşey yok (tercümesi çöpe at) denildi. Bende burada forumda şikayet için konu açtım.
Ancak konuyu açtıktan hemen neden PetGarden aramadığmı düşünüp direkt firmayı aradım. Firma yetkilisi Bekir bey 1 saat sonra bir arkadaşı gönderdi, filtreyi ofisimden aldılar, yaklaşık 1 hafta sonra contaları değiştirip tekrar getirdiler.
Kendilerine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum gerçekten çok dürüst ve güvenilir firma imiş.
Sonuç olarak ikinci el bilginin, bilgisizlik olduğunu bir kere daha öğrenmiş oldum. Keşke en başından Distribütör firma PetGarden aramış olsa idim.
Bekir beye bir kez daha teşekkür ederim.
İşlerinde başarılar dilerim.[EDIT]murataydiner,2016-02-26 16:48:02[/EDIT]
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Arkadaşlar herkese merhaba, uzun süredir malesef işlerin yoğunluğu nedeni ile fotoğraf paylaşamadım. Aşağıdaki fotoğrafları da ceptelefonu ile çektiğim için biraz kötü çıktı kusura bakmayın.
Balıkların son durumu ile ilgili bilgilendirmek istedim.
Sevgiler
NOT: Çekimler akvaryum temizliği yeni yapıldığı ve dip çekimi yapıldıktan sonra çekilmiştir su biraz bulunaktır.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/4_03.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/5_02.jpg[/IMG] [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/3_01.jpg[/IMG]
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=mOvyUbT2jMw&feature=youtu.be[/VID][EDIT]murataydiner,2016-02-26 11:34:39[/EDIT]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
[QUOTE=Tarık Küser]Maşallah çok güzel bir türe sahipsiniz [/QUOTE]
Teşekkürler tarık bey
Red Belly Kolonim
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
[QUOTE=Cagdas OZDOGAN]Elinize sağlık Murat bey, çekimler çok güzel olmuş. Bakımlarda iyi,daha ne olsun. Maşallah...[/QUOTE]
Çağdaş bey çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için.
Red Belly Kolonim
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar, balıklar son hallerini merak edenler için gönderiyorum. Görüşmek üzere
NOT:Fotoğraflar farklı zamanlarda çekilmiştir,ayrıca koloni içerisinde bir adet de brichardi namansi mevcut :)
[IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0207.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0217.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0200.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0195.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0198.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0199.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0197.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0196.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0193.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0186.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0182.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0189.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0192.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0194.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0185.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0144.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0135.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0178.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0141.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0146.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0143.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0136.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0121.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0122.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0132.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0016.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0065.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0020.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0046.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0054.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0073.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0066.JPG[/IMG][IMG]http://foto.akvaryum.com/fotolar/67052/DSC_0045.JPG[/IMG]
Red Belly Kolonim
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
[QUOTE=ugurcelen]Murat Bey benim de netten yapmış olduğum araştırmaya göre bu nadide tür gölde tamamen kendiliğinden doğal yolla kırılan bir tür, zaten yetkililer bu türün göl den çıkarılmasını yasaklamislar türün gelişimi ve çoğalması için, bende bu türe bir arkadaşımın bu turu ithal edip yavru alması sonucunda sahip oldum, lakin F0 olan buyurun adaptasyon süreci epey sıkıntılı geçti ve kayıplar verdi. Halı hazirda F1 yavrular dada zaman zaman adaptasyon sıkıntıları yaşadık kimbilir mutasyonun sobucuda olabilir ama çok şükür yerli mali :) Red belly leri inşallah damızlık hale getirmek icin kısa bir zaman kaldı. Fotoğraf paylaşımı çok hareketli oldukları için sıkıntılı oluyor ancak videolarla gelişimlerini paylasmaya devam edeceğim. Selam vede saygilarimla sağlıklı hobiler.[/QUOTE]
Uğur bey daha öncede tropheus türleri besledim, ancak hiçbir balığın gelişimi büyemesini takip etmek izlemek beni bu kadar heyecanlandırmadı. Maşallah çok sevimliler umarım sizde sağlıklı bir şekilde büyütürsünüz yavru alırsınız.
Red Belly Kolonim
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
[QUOTE=murat1905]Maşallah Murat hocam hayırlı olsun balıklarınız[/QUOTE]
Murat bey teşekkürler.
[QUOTE=ugurcelen]Hayırlı olsun Murat Bey benimde keyifle besledigim çok güzel bir tür edinmissiniz, umarım kazası belasız vede kayıpsız büyüterek damızlık ve yavru veren hallerini de görürsünüz. Benim red belly lerim blue point lerim le karma tankta buyuyolar. Sağlıklı balıklar dilerim selam ve saygılarımla. [/QUOTE]
Uğur bey çok teşekkür ederim tür hakkında bilgi paylaşırsanız sevinirim.
300*80*60 Tank Yenitür Yeni Heyecan Albino Kipili
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
Serkan tebrik ederim harika bir akvaryumun ve balıkların var maşallah
SON MESAJLAR
- Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 12:45
Kedi Balıkları Forumu - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
- Rasbora Arıyorum Miller 10:06
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:54
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 09:51
- Bir Kova Dolusu Lepistes Otu.. ALTEMUR 09:51
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 09:47
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 09:47
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 09:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:09
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:09
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 52 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
sina cen,
ternapi,
Urass,
waterproof,
Smet200146,
Deoxyss,
Killicory,
Tatar10,
Merdow,
yeekim,
cassiopeiar,
Sfenks111,
MiSoSiKiaN,
yns325,
EKAR,
zen666,
Piranhabull06,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
Tolga8995,
bysmokin,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
NessPet,
GreeNWooD,
HalilSefaa,
miracemir,
Dogukanaktas,
kilic88,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Mesaquarium,
akvarist10UR,
Mithrandirr,
fissidens,
Flytheshrimp,
reprise,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
caglard,
lgaquatic,
ercane,
oguzsel,
MehmetEgemen,
Aqualandakvaryum,
Wolkan,
sdurmaz1965,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
